Hakutulokset

  1. E

    Troll Sara Kehto ....mitä mieltä?

    Lastentarvike Mitäs tykkäätte? Onko kokemuksia? Pohdin sänkyä pienokaiselle, vellos 2v syntyessä ni en siirrä heti jatkettavaan. Tippuilee jo meidän välistäkin...:)
  2. E

    Mistä Puuha-Pete Pehmo?????

    Vinkatkaa, saako jostain vielä Puuha-Pete pehmoja, olen etsinyt kirpparit ja kaikki mutta ei. Se on meillä the juttu, ja luulen, että Pete saattaisi kelvata turvaleluksi, kun moni ei kelpaa. Ja se olisi ihana yllätys jouluksi pojalle!! Äh, taidan olla myöhässä, niin ne loppui Petelegotkin...
  3. E

    Yöks ja oksetus!*turhin*

    En ollenkaan muistanut, tai ei mulla varmaan ollutkaan tällaista okestusta ekaa odottaessa... Koko ajan pyrkii oksu ulos ja öllöttävä olo! Kaamee väsymys päälle! Ruokajämät ja syöminen on pahinta, ei pysty edes ajattelee :x Vali vali, mut helpottipas... :D Toivottavasti kärsin mokomasta...
  4. E

    Vauvan sängystä

    Vinkatkaa hyviä ja toimivia vauvansänkyjä ja en tarkoita nyt pinniksiä tai äitiyslootaa :) Olis ihana ostaa seuraavalle tulokkaalle ja rauhassa katsella... Myös perinteiset korisängyt ja kehtovinkit otetaan vastaan, niitä taitaa vähemmän olla uudistuotantona. Huokeus ja...
  5. E

    Tein plussatestin!

    Pakko jonnekin hehkuttaa, kun en tutuille vielä halua pitkään aikaan! Toivottavasti en jää kii... ;)
  6. E

    Kumpi on parempi/terveellisempi ?

    Niin siis koitan hiukan katsoa syömisiäni mutta sallin itselleni iltapalaksi pienen pirtelön... Kumpi siihen on parempi vaihtoehto: a. rasvaton maitorahka b. rasvaton maustamaton jogurtti Perustele mulle ko oon pöljä! Usein iltapala tulee vielä iltalenkin päätteeks, nyt oon syönyt...
  7. E

    Sulle merkittäviä biisejä? Miksi?

    Tätä kuuntelin, kun vauva huusi pienen alkutaipaleen ja oli helvetin rankkaa jatkuvasti, ja piti vaan kestää. Sittemmin kun kävin ko. konsertissa, itkin koko piisin ajan! http://www.youtube.com/watch?v=hWBO6nG7Wug Ja tää piisi on sittemmin soinut meidän vauva-arjessa siitä asti kun sain...
  8. E

    BLOGILISTAA?

    Kiinnostaa tietää, kuka pitää blogia ja mistä? Tylsä ilta, laittakaa blogejanne mulle kurkittavaksi... Varsinkin jos teillä mustuneilla on :)
  9. E

    Tsempatkaa mua elämänmuutosaikeissani!

    Pieni muutos, eli ruokavalio terveellisemmäks ja liikuntaa lisää. Haluaisin kesäks ylimääräiset 5-7kg pois ja vähän kiinteytyä. Jannu kuitenkin tulee vuoden ja en oo vieläkään palannut normaaliin elämääni tuolta osin, joka oli liikunnallinen ja terveellisempi. Mistä te löydätte...
  10. E

    Mitä hauskaa keksin mammaryhmälle?

    Jotkin illanistujaiset... Pitäis keksii jotain hemmotteluja joka ei liity lapsiin kauhiasti? Onko ehdottaa mitään muuta kuin saunaa ja syömistä? Onko muita kutsuja kuin perus meandit, partylitet ja tuppervaarat, joissa teemana esim. kauneus ja hyvinvointi? Mitä te toivoisitte? Jotain...
  11. E

    Vauvan itkuisuuteen hermostuminen - EI palstalla sellaista!

    Siis nyt en ota niin kantaa omalta osaltani koko aiheeseen, mutta nousi toisesta ketjusta ajatus... Monet äidit täällä hyssyttelee, etteivät ole hermostuneet vauvan itkuisuuteen tai että on jotain vialla jos siihen hermostuu. Että päässä heittää. Jos tulee ajatuksia heittää vauva seinään...
  12. E

    Kranttu unipussin ostaja kyselee!

    Heip. Meillä alkaa käydä pieneks ja tarvittais pesupäiviä varten toinen unipussi. Poika on nyt n.72cm pitkä. En löydä mistään edullista ja ihanaa kuosia. En haluais nalleja tai mitään hempeen hempeetä. Enkä liian kuumaa. Nyt unipussi on HM:n peruskamaa, viidakkomallinen. Ja eihän niitä...
  13. E

    Kukaan tilannut/asentanut sisustustarraa ART4U-putiikista?

    Onko asentaminen helppoa? Onko luotettava ja tuliko nopsaan? Onko mahd. palautukset onnistuneet ongelmitta? Kiitos :D Olkkarin uuteen seinään haaveilen tällaisesta... http://www.art4u.fi/kauppa/fi/product_details.php?p=200 Kuviakin jo toteutuneista hankkeista katselen...
  14. E

    G: Monta tuntia nukut yössä?

    Noin suurinpiirtein? ja monta tarvitset? Tuli mieleen kun tässä vielä istun, vaikka tiedän et vauva taas ensi yönä rymyää monta kerta ylös ja aamulla aikainen herätys. Ja itse nukun katkonaista unta varmaan yht. 8h mut herätyksiä on varmaan ainaki 5. Unelma ois 8-9h katkeamatonta! Haave :)
  15. E

    Oliko tuoretta OLOHUONE ketjua? Laittakaa kuvia, itse mietin mitä muutan...*Muutoksia sis kuvia*

    Tässä pari jotta ei tuu sanomisia heti :D Tai siis toivottavasti tulee, muttei siitä, et kuvat uupui... Muutoksia...:
  16. E

    Perinteinen: Toimiiko muilla YV??

    Ei toimiiiii..... :kieh:
  17. E

    Auttakaa köyhää (huutisasiaa)!

    Haluan laittaa huutikseen myyntii vauvanvaatteet. Muuten hyvä, mut en saa pieniä kuvia näkymään siihen etusivulle. Linkitkään ei toimi kuin kopiseeraamalla. EI niitä kukaan jaksa katsooooo.... Palaa herrrrrrrrmooooo :kieh: Ossaatteko kertoo kuinka sen saan näkymään?
  18. E

    Yonnaaazzzzz!!!!!!!!

    Heips... Harmailin tänään hiukan ja laitoin sulle sähköpostia asiasta.... saitko?? :attn:
  19. E

    Huono äiti esittäytyy ihan nikillä

    ...Silläkin uhalla et joku tunnistaa mut. Tänään oon kyl ollut NIIN huono äiti kun olla ja voi. Mulla siis puolivuotias vauva. Ensimmäiset 4kk huudettiin ja nukuttiin huonosti. Vieläkin herätään 5-10 kertaa yössä. Joskus huippuöinä 3 vaan! Tissiä joka kerta suuhun, jos haluaa välttää...
  20. E

    Kelle palstalaiselle kehut? Perustelut.

    Tiskirätti: Mielestäni osaat vastata aina asiallisesti, olet lempeän ja mukavan oloinen ja et vastaa tyhmiinkään kysymyksiin inhottavaan sävyyn. Candide: Tunnut fiksulta, filmaattiselta ja periaatteista kiinnipitävältä persoonalta. Olisit varmasti hyvää juttuseuraa Jatkakaa..

Yhteistyössä