Hakutulokset

  1. Bouli

    11v tytölle synttärilahjaksi mitä?

    Meidän 8v sai kutsun kaverinsa 11v synttäreille.Kerran olen tytön nähnyt enkä yhtään tiedä mistä voisi tykätä ja mitä sille voisi ostaa joten antakaa vinkkiä :) tai mitä ostaa tuon ikäiselle ei kai ne enään Petseistä välitä?
  2. Bouli

    Wii lahjaksi lapsille jouluna,mitä pakettiin tulee/kannattaa ostaa?

    Meille pukki tuo Wiin lapsille ja nyt kun olen seuraillut netistä minkälaisia niitä on,niin valinnan varaa löytyy moneen makuun ja hintaan. Osaako kukaan sanoa että mitä siihen pakettiin kannattaa ostaa että on kunnon paketti ja entä ne pelit kuuluuko ne mukaan vai pitääkö nekin ostaa erikseen?
  3. Bouli

    Koira allergia?

    Te keillä on koira-allergia niin miten se on ilmennyt jos joku jaksaisi vastailla.Lapsesta kysymys mutta voihan aikuisetkin oireilla.
  4. Bouli

    Nielurisaleikkauksesta kokemuksia?

    Onko täällä ketään jonka lapselle tehty nielurisaleikkaus?Olisin kysynyt miten lapsi oli kipeä leikkauksen jälkeen ja kauan piti olla toipilaana?Meillä 8v on edessä leikkaus muutaman viikon päästä ja itse kovasti jo mietin asiaa.Itsellä on leikattu sata vuotta sitten nielurisat ja ainoa mitä...
  5. Bouli

    Kummiksi pyytäminen?

    Miten on jos on pariskunta niin onko tapana pyytää molempia lapsen kummiksi vai vain toista?Kummatkin puolisot kuitenkin tuntee tämän toisen perheen.
  6. Bouli

    Mitkä on hyvät laskettelu välineet(merkki)?

    Kellään tietoa mitkä on hyvän merkkiset välineet kun ostaa laskettelu välineitä?Vai onko sillä mitään merkitystä kun omaksi iloksi rinteessä pyörii.Onko esim ihan cittarin valikoimissa olevat hyviä vai tekeekö niillä mitään.Tulee siis peruskäyttöön ihan vain.
  7. Bouli

    Mitä ohjelmaa 7v synttäreille?

    Kertokaahan mitä ohjelmaa kannattaa keksiä 8 tytölle synttäreille?Vai onko enään mitään ohjelmaa?
  8. Bouli

    Huutiksesta jelppiä?

    Tein huutiksessa myyjänä kaupat kuukausi sitten ja kun huutaja maksoi tuotteen lähetin tuotteen hänelle pakettina.Tuote oli siellä perillä 4.11.ja eilen tuli Itellalta viestiä että palauttavat paketin minulle takaisin koska sitä ei ole noudettu ollenkaan vaikka on kaksi haku pyyntöä kuulema...
  9. Bouli

    Oulun paras yksityinen päiväkoti?

    Onko Oululaisia paikalla?Suositelkaa mitkä on Oulussa hyviä yksityisiä päiväkoteja tai saa laittaa niitä miinuksiakin.Itsellä toive että olisi pieni paikka.Niin ja kuinka vaikeaa on saada kaikki lapset samaan hoitopaikkaan?
  10. Bouli

    Mitä joululahjaksi 7v pojalle?

    Kaikki poikien äidit apuja tartten.Mitä ostaa joululahjaksi 7v pojalle?Mitkä ne on nyt pop tai mitä voi edes ostaa.Meillä on vain tyttöjä enkä ole koskaan joutunut ostamaan pojalle lahjaa mutta nyt pitäisi sellainen ostaa ja tuossa jo netissä selailin sivuja että mitä kivaa ostaisi mutta ei sano...
  11. Bouli

    Kummat housut tämän takin kanssa?

    Minä tein tilauksen ja nyt odotamme settiä saapuvaksi mutta nyt alkoi mietityttämään että kummat housut olisi kannattanut ottaa settiin.Eli kysyn kummat ottaisitte tämän takin kanssa? Eja takki, Amaranth Print 92-140cm 1. Elfrida Pant Amaranth Print 92-140 cm 2. * Elfrida-talvihousut...
  12. Bouli

    Ehdotelkaa mitä ruokaa teen tänään?

    Mitä teillä syödään tänään?Mulla lyö ihan tyhjää eikä oikein tiedä mitä tekisi.Helppoa ja hyvää tietenkin:) Välillä tuntuu ettei keksi mitään muuta kun aina niitä samoja ruokia ja kun lapsilta kysyy niin vastaus on aina että ihan sama tai sitten aina makaronilaatikkoa:)
  13. Bouli

    Lasten polkupyörän koko?

    Minkä koikoisella pyörällä teidän n 7v polkee?Meillä esikoiselle ostettiin viime kesänä 20" tuumainen pyörä joka tuntui jo nyt tälle kautta olevan liian pieni kun koko ajan sai nostaa penkkiä.Pyörän valmistajan mukaan tuo koko pitäisi sopia meille vielä kun neiti on 140cm?Nyt on pituutta 120cm...
  14. Bouli

    Joulukalenteri?

    Mikä teillä on koettu hyväksi joulukalenteriksi ja mikä on ollut vähän niin kuin pettymys? Meillä oli viime vuonna ekan kerran Petsi kalenteri ja My Littele pony kalenterit ja ne oli ainakin ihan ok.My little pony tosin ole huonompi minusta kun pets kalenteri.Nyt mietin Brats ja Hello Kitty...
  15. Bouli

    Nintendo tytölle?

    Auttakaa mua ja kertokaa että onko tytöille suunnattuja nintendoja olemassa?Meillä esikoinen sanoo haluavansa tyttöjen nintendon mutta en ole kuullutkaan sellaisesta.Kuulema sellaisia on mutta mistä mä löydän sellaisen?
  16. Bouli

    Mielipiteitä tai kokemuksia voiko masentunut ihminen saada elämän ilonsa takaisin?

    Mielipiteitä ja kokemuksia saa laittaa aiheesta.Mitä mieltä olette voiko masentunutta ihmistä saada enään elämän kirjoihin?Varsinkaan jos ei kaipaa tai halua apua,voiko aikuista ihmistä pakkottaa hoitoon tai siis lääkäriin ja vaikka itse viedä sinne ja hankkia sille lääkkeet joita ei...
  17. Bouli

    Miten herkästi teillä koululainen jää kotiin jos sairaana?

    Eli mitenhän se menee koulussa että missä kunnossa sinne voi viedä lasta tai olla viemättä.Meillä neiti on nuhainen ja nenä valuu ja äänimaassa,mutta ei kuumetta ja olo muutenkin siihen nähden normaali eli onko se koulu kunnossa vai ei?Mietin että tarttuuko tuo jo sitten kaikki mutta tuossa...
  18. Bouli

    Mistä tytölle juhlakengät netistä?

    Kertokaahan kun en oikein tiedä mistä löytäisin juhliin kengät tytölle kun ei mistään löydy oikein kivoja ja muutaman kivan löysin juu mutta en ala maksamaan kengistä 80? kuitenkaan.Nettisivuja olen koko viikonlopun käynyt läpi muttei oikein onnaa.Koululaiselle olisi tulossa koossa 31. Värin...
  19. Bouli

    Ekaluokkalaisten vanhemmat?

    Onko meitä monta joilla lapsi aloitti tänään ekan luokan tai ylipäätänsä vanhempia joiden lapsi aloittaa koulu tälle syksyä?Meillä alkoi koulu tänään neidillä ja äitiä kai se jännitti enemmän kun neitiä :whistle: Minkälaisia päiviä teillä on lapsilla ja onko iso luokka? Meillä on 20 lasta ja...
  20. Bouli

    Saako netistä ostettua kankaita?

    Viisaammat kertokaahan voiko netistä jostain ostaa kankaita kotiin,meillä kun ei ole lähellä mitään liikettä mistä voisi kysellä tai ostaa.

Yhteistyössä