Hakutulokset

  1. T

    Vitsi kun on vaikeaa hinnoitella...

    Kiitos paljon vastauksista ja hyvä, jos hinnat kuulostavat kohtuullisilta =) On kyllä hirveä urakka ja toivon todellakin, että pääsen noista vaatteista eroon! :) Aika lailla melkein kaikki vaatteet saisivat mennä, että pöydän hinta tulisi katettua :laugh:
  2. T

    Vitsi kun on vaikeaa hinnoitella...

    Noita lastenvaatteita kirppikselle :headwall: Mitäs mieltä ootte pyydänkö liikaa vaatteista esim. Bamse collegepuku 2 euroa, hello kitty farkut 1,50 euroa, pitkähihaiset paidat 1 euro, Benettonin collegepuku ( kuin uusi ) 4 euroa....
  3. T

    G: tämän päiväinen ruokanne?

    Tomaattikeittoa ja lämpimiä voileipiä ( Tonnikalaa ja juustoa ruisleivän päällä) B)
  4. T

    Kesälomalla ja TYLSÄÄÄÄ!!!

    Mua kans aluksi ahdisti, kun kesäloma alkoi ja kaikki tuntui niin "arkiselta", samaa lastenhoitoa/kodinhoitoa. Meillä ei ole tänä kesänä kesälomareissuun mahdollisuutta, koska taloudellinen tilanne niin huono. Mulla päiviin on tuonut piristystä, kun olen hurauttanut autolla jonnekkin lasten...
  5. T

    kaksosten potalle opettelu

    Hyvä päätös asa83 =) Älä välitä kenenkään muun mielipiteistä!:) Mä ainakin päätin aikoinaan olla armollinen itselleni, koska kahden kanssa on niin eri asia kuin yhden kanssa! Ole sinäkin =)
  6. T

    kaksosten potalle opettelu

    Hei! Mulla oli kaksoset täysin vaipoissa mennessään päiväkotiin viime syksynä elikkä olivat tuolloin 2v2kk :) Muistan, että yritin sen kesän ajan saada lapsia kuiviksi, revin mm. matot lattialta ja pidin lapsia ilman vaippoja. Siitä ei tullut mitään, koska lapset eivät tunnistaneet pissahätää...
  7. T

    Poika 2 v 7 kk käyttää vieläkin vaippoja päivin öin, onko poikkeuksellista?

    Meilläkin kaksoset 2v7kk ovat vielä vaipoissa. Nyt on opetteluvaihe meneillään, että saisimme heidät päiväkuiviksi =) Päiväkodissa on onneksi omahoitaja lähtenyt ihanasti mukaan projektiimme ja pitää lapsia siellä ilman vaippaa kaiken muun ajan, paitsi ulkoiluun laittaa vaipat. Tyttö pysyy...
  8. T

    G : mistä kaikesta olet riippuvainen?

    - Netistä - Tv:stä - Coca cola zerosta - Lakritsi
  9. T

    Imetys- gallup

    Minä en ole imettänyt laisinkaan :'( Aluksi se häiritsi ja suretti minua, mutta kun huomasin, miten hyvin lapset kasvoivat korvikkeella, pääsin siitä riittämättömyyden tunteesta, jota aihe aiheuttaa. Minä en ole ikinä imettänyt, koska kaksoseni syntyivät rv 35 + 4 ja olivat pitkään liian pieniä...
  10. T

    Mittoja viikolla 27+ ??

    Pakko oli uteliaisuutta kaivaa neuvolakortti esiin ja katsella mittoja :laugh: Mulla on ensimmäisen mitattu kohdunpohjan korkeus rv 21+4 ja tulloin se oli 27 cm ja viikolla 26+3 se oli 35 cm. Minulle ei ole ikinä sanottu noista mitoista mitään. Kaksoset ovat nyt jo 2v6kk ja hoitojen avulla...
  11. T

    Pieni kokoisten vauvojen äidit:)

    Mulla on rv 35+4 syntyneet kaksoset: Painoa oli heillä syntyessään 2275g (tyttö) ja 2370g (poika) ja pituutta 45 cm kummallakin :heart: Nyt he ovat jo 2v6kk ja kasvu ja kehitys mennyt koko ajan normaalisti. Ryömimään lähtivät 7 kk ikäisinä, konttimaan 9kk ikäisinä ja kävelemään oppivat 1v2vko:n...
  12. T

    2-vuotiaan vaatekoko?

    Mulla kaksoset 2v5kk heillä käytössä 92 koko ja joitakin 86 vaatteita. Kengän koko 24 - 25.
  13. T

    Meneekö kaksi samalla kuin yksi?

    Lyhyesti ja ytimekkäästi: Ei Todellakkaan mene!!! Kyllä kaksista on tuplatyö, mutta tuplailokin =) T: 2v5kk kaksosten äiti
  14. T

    Voiko kaksosuus(mulla on kaksosveli)olla lapsettomuuden syy?

    En osaa sanoa voisiko kaksosuus olla lapsettomuuden syy, mutta minä ja mun kaksoissisareni olemme kumpikin kärsineet lapsettomuudesta :'( Mulla onnellinen lopputulos. Sain kaksoset 3,5- vuoden yrittämisen jälkeen loppujen lopuksi "epäonnistunut" ivf joka muuttui inssiksi toi onnellisen...
  15. T

    G: kuinka moni tiesi raskausaikana sukupuolet?

    Me ei kysytty, mutta rakenneultrassa lääkäri sanoi, että poikia on tulossa. Koko ajan puhuttiin pojista, aina ultratessakin erikin lääkärit sanoivat, että pojat voivat hyvin. Yllätys oli suuri ja iloinen, kun syntyikin poika ja tyttö :heart: Me oltiin tietenkin luotettu samaamme tietoon ja...
  16. T

    Minkä kokoisia lapsenne ovat olleet 1-vuotiaina?

    Meillä tyttö 72,3cm 8670g ja poika72 cm 8380g. Syntyessään painoivat 2275g ja 2370g :heart:
  17. T

    Onko väärin laittaa 2v kahdeksan jälkeen nukkumaan?

    Voi, kun meilläkin menisi noin aikaisin kaksoset ( 2v) nukkumaan! Laitetaan heidät nukkumaan klo 21, mutta nyt on kuukauden ajan heillä ollut niin, että he nukahtavat klo 22 aikaan. Aamulla heräävät klo 8 - 8.30 :) Päiväunia nukkuvat 2h.
  18. T

    Kalkkitabletti taaperolle?

    Minä olen antanut Minisun päärynänmaukuisia kalkkitabletteja kaksosilleni, jotka juovat huonosti maitoa. Olen puolittanut tabletin heille ja antanut suoraan suuhun. Hyvin ovat syöneet niitä, ilman mitään taistelua.

Yhteistyössä