Hakutulokset

  1. Hölmölän-iita

    Kellään kokemuksia ultraäänellä kouluttamiseen (koirat / kissat )

    Esim kissa ei saisi mennä tiettyyn paikkaan jne. Tulipas mieleeni vain.
  2. Hölmölän-iita

    I have a problem ... tarvisin käsiä .. :))

    Kauhea vimma olisi taas tehdä ja kokeilla kivoja kuvioita ja koristeluja kynsiin, mutta ku itellä ei ole kun kaksi kättä :D No joo, ongelma on suuren suuri. :saint:
  3. Hölmölän-iita

    kellään pcos ? miten oireet alko ? olisin ikikiitollinen vastauksistanne :)

    Tulen lukemaan myöhemmin vastauksia :)
  4. Hölmölän-iita

    LAitetaanko pinoon perheen karvakorvat :)

    Hilma-Hipsuttaja ( pitkäkarvainen syyrialainen hamsteri ) : Pöperö-Maija ( lyhytkarvainen syyrialainen hamsu ) : Höperö-Heikki ( pitkäkarvainen syyrialainen hamsu ): Unto-Unikeko ( pöperö-Maijan ja Höperö-Heikin lapsukainen / lyhytkarvainen syyrialainen...
  5. Hölmölän-iita

    Onko sulla ollut kyhmy rinnassa ? Kokemuksia kaipaan <3

    Kiitos :heart:
  6. Hölmölän-iita

    Saanko esitellä : hömpötysharrastukseni :)) Laittakaa muutkin kuvia omistanne :)

    Olen hurahtanut tekemään itsellein geelikynsiä :) Tässä viimeisin näperrykseni :) Vinkkejä jne laittakaa :)
  7. Hölmölän-iita

    G: Voisitko harrastaa metsästystä ?

    Mä en kyllä pystyisi ...
  8. Hölmölän-iita

    Huulesta otettu kasvain : hyvänlaatuinen !! huh, huokausta .

    Päänkuvauskin tammikuussa.
  9. Hölmölän-iita

    Viikset veke ? Kaiketi tämä päivä on kohdattava ....

    :kieh::kieh: Eli tuosta ylähuulen päältä pois tummat karvat, mietin vaa mikä olisi paras keino siihen ? Rest in peace my moustache :xmas::'(:stick:|O
  10. Hölmölän-iita

    Järin viisasta oli ...

    Katsoa Paranormal Activity -leffa, nyt ei sitten uskalla mennä ees nukkumaan. Hyvä minä.:x:vampire: Mutta hyvä leffa oli mun ja miehen mielestä .=)
  11. Hölmölän-iita

    Mistä voi olla kyse :

    Kun olen syönyt , niin 5-10 minuuttia ja vatsa aivan kuralla . Ei ihan aina, mutta melkein. Ja silloin todella tulee kiire mennä vessaan.. Muilla samaa ?:confused:
  12. Hölmölän-iita

    Mitä kivaa touhuamista 7-vuotiaan synttäreille vieraina sekä tyttöjä että poikia ?

    Olivian kaverisynttärit ja mietin mitä kivaa voisi touhuta lasten kanssa, että heillä olisi mukavaa :heart::wave: Leikkejä jne , kiiiiitos !
  13. Hölmölän-iita

    Monta tuntia teidän yli 5v lapsukaiset nukkua sohottelee yöllä , ikä ja nukkuvatko päikkärit ?

    Meillä nukkuvat n 10 tuntia ja eivät nuku kukaan enään päikkäreitä. Kaksoset täyttää keväällä 5v ja Olivia täyttää tässä kuussa 7 ja Veeti tässä kuussa 9 v.
  14. Hölmölän-iita

    helppiä!! booliohje, ei liian makea eikä liian kitkerä/ vahva !

    Elikkäs meikäläinen tuossa tupsahti kolmeenkymppiin ja huomena tarkoitus hieman juhlistaa muutaman ihmisen kera. Nyt hyvä resepti booliin, missä ei saa maistua alkoholi juuri nimeksikään, ja pitää olla raikas ja sopivan makea, ei liian! Kiitos ! :p
  15. Hölmölän-iita

    Voi ei, ääni kadoksissa... onko jotain poppakonsteja millä takaisin..?

    Huomena pitäisi pystyä puhumaan ....saamari.
  16. Hölmölän-iita

    Tapahtui taannoin mummolassa :

    Mummi : " nyt ei saa sitten tytöt hillua ( riehua ) , ettei tule kipeäksi ja kuume nouse" Aino ja Pinja : " kai me saadaan edes niitä lettuja ?!!?!?" ... EHHee *reps* pöhköset <3
  17. Hölmölän-iita

    Kaksosten vanhemmat : Lapset samaan tarhryhmään vai eri / samalle luokalle vai eri ?

    Kokemuksia, näkemyksiä ja ajatuksia asiasta. Kiitos ! :heart:
  18. Hölmölän-iita

    Voi hyvä tavaton miten voi olla kipeä niska, heijastuu koko oikeaan käteen..

    Ihan ku olis issias kädessä :D No juu, ei naurata .. sattuu niin pirusti. :kieh: Muoks, siis oikeaan..
  19. Hölmölän-iita

    Millainen pitää sinun korkokengän/avokkaan kärki olla ?

    Terävä on minusta kaunein =)
  20. Hölmölän-iita

    Saanko esitellä : Matti <3

    Matti tuli taloon tänään <3 Mussukka oli lopetusuhan alla :(

Yhteistyössä