Hakutulokset

  1. succa

    Seinäjokiset hoi! Mitä hoitopaikkoja suosittelette / ette suosittele???

    Elokuussa se hoitopaikka-mörkö on nyt sitten kohdattava, tyttö on silloin vasta 10kk, mutta pakko laittaa hoitoon kun työpaikasta en voi kieltäytyä... meidän talous ei vaan pyöri yhden ihmisen tuloilla :/ Nyt olen sitten yrittänyt kaivella, että mitä päiväkotia/perhepäivähoitolaa tulisi...
  2. succa

    Käynnistyskokemuksia

    Tämä synnytys tullaan nyt sitten tulevana lauantaina käynnistämään, jos lapsukainen ei nyt ennen sitä ymmärrä itsekseen ulos tulla. Olen kuullut, että nuo käynnistykset voivat kuitenkin olla pahempia kuin ns. luonnollinen itsestään käynnistynyt synnytys. Mutta olen myös kuullut että tuo tilanne...
  3. succa

    Pitääkö ilmoittautua työttömäksi kun on vanhempainvapaalla??!

    Eli tilanne tämä: mulla loppui nyt sitten tänään työsopimus edelliseen työpaikkaan, mutta olen ollut äippälomalla jo 28. elokuuta lähtien. Laskettu aika on 2.10. Pitääkö mun nyt sit kuitenkin ilmoittautua työttömäksi, vaikka en periaatteessa työnhakijaksi voikaan ilmoittautua (monimutkaista...
  4. succa

    G: Aikakauslehtien lukeminen

    Näin maanantain iloksi tällainen tylsä galluppi :D Tarvitsisin tietoa kuitenkin työn puolesta joten jos voisitte helpata kaveria mäessä niin vastatkaa allaoleviin kysymyksiin. Tänks! =) 1. Minkä ikäinen olet? 3. Mitä aikakauslehtiä luet eniten (mainitse max. 3)?
  5. succa

    Sopeutumisvaikeuksia ja ystävien puute uudella paikkakunnalla

    On niin lohduttoman yksinäinen olo - onneksi on sentään mies ja kohdussa kasvava papu, mutta muilta osin sosiaaliset verkostot ovat aikasta niukat. Alunperin saavuin tänne "Käpylään" vain opiskelemaan. Sen jälkeen päätin lähteä suuremmille vesille - Tampere on aina ollut minulle kotoisa paikka...
  6. succa

    Voiko raskaus näkyä ultrassa alle 7 viikkoisena??

    Tein lauantaina raskaustestin ja totesin sitten että plussa tuli. Minulla on vaan erittäin suuri mahdollisuus kohdunulkoiseen raskauteen, joten pelko on kova että näin on käynyt. Tulin juuri tk:sta, jossa lääkäri ultrasi (sisäkautta) kohdun ja totesi että tyhjä on. Minulla on nyt kp 42 eli...
  7. succa

    Plussa ja kohdunulkoisen pelko

    Eilen elettiin kp 40 ja ostin sitten ruokakaupassa raskaustestin, kun ajattelin että 1% sellainenkin mahdollisuus olisi, kun menkat näin myöhässä. Meillä siis sellainen tilanne, että yksi kohdun ulkoinen on ollut ja oikea tuuba poistettu ja toinen niin tukossa, että sama vaikka sekin oltaisiin...
  8. succa

    Välivuotoa, osa II - mun tarina

    Ajattelin vihdoinkin tulla kertomaan miten minun loppujen lopuksi kävi. Jotkut teistä varmaan muistaa kun noin kuukausi sitten kerroin välivuotoni jatkuneen jo melkein kuukauden ja kävin täällä Saksassa lääkärillä. Hän ultrasi minut, totesi etten ole raskaana ja antoi minulle lääkkeitä ja sanoi...
  9. succa

    IVF alusta loppuun

    Voisiko joku kokemuksen syvällä rintaäänellä kertoa kokemattomalle että mitä tuo IVF mahtaa sisältää kaikenkaikkiaan alusta loppuun?? Olen ymmärtänyt että siinä tulisi jotain hormoneja syödä ennen hedelmöitystä yms. yms.... Eli mitä ja miksi?? :wave: :wave:
  10. succa

    välivuotoa...

    Olin sitten siellä munatorvitutkimuksessa, mutta tutkimus oli niin kivulias että se jouduttiin keskeyttämään. Nyt jouduin sitten laparoskopia jonoon ja leikkaus on sitten ensi helmikuussa... Tällaisia kuulumisia. Sellainen asia mieltäni kuitenkin vaivaa enemmän, kun minulla oli kuukautiset...
  11. succa

    Mielen positiivisempi puoli hukassa...

    Mitenkähä monta kertaa pitää vielä olla tässä samassa tilanteessa, menkkoja odottelemassa. Oikeastaan pelkäämässä että alkavatkohan nuo... :snotty: Tällä hetkellä mennään kp 30/28-45. Tämä kierto oli ensimmäinen kun käytin ovulaatiotestereitä ja plussaa näyttivät. Eilen tilasin mammaksilta...
  12. succa

    muita tupakoitsevia lapsettomia?

    Tunnen ihan kamalia tunnontuskia siitä, että tupakoin ja samalla kärsin lapsettomuudesta. :ashamed: Sain läksytyksen lääkäriltä ja osaksi ehkä sen vuoksi päätin nyt lopullisesti päästä eroon tästä inhottavasta tavasta! Sain miehenikin innostettua mukaan ja nyt hän käyttää nikotiini laastareita...
  13. succa

    Ensimäinen askel kohti tuntematonta

    Hengissä selvittiin ensimmäiseltä lapsettomuuslääkäri käynniltä. Lääkärimme oli aivan ihana, ei kyseenalaistanut tntemuksiamme tai ajatuksiamme vaan tuki täysillä. Tutkimuksissakin päästiin jo vauhtiin ja nyt odotellaan näyttäisikö raskaustesti tältä kierrolta positiivista vai negatiivista. Jos...
  14. succa

    Vihdoinkin tutkimuksiin

    Eilen sitten soitettiin naistentauti polilta aikaa lapsettomuustutkimuksiin n. puolen vuoden odottelun jälkeen. Minulle ja miehelle tulivat omat ajat. Mietittiin vain tuossa eilen että mikäköhän meitä mahtaa odottaa siellä oven takana... :/ Mitä siis ensimäisellä kerralla tutkitaan sekä...

Yhteistyössä