Hakutulokset

  1. Gemini-04

    Vuonna 2007 syntyneet vauvat

    6.4.2007 KAKS 40+3 3645g/51,5cm tyttö
  2. Gemini-04

    voisko olla jo lähellä?

    niin vastaaja oli toi mammaliini kun pääsin taas kirjautumaan :)
  3. Gemini-04

    voisko olla jo lähellä?

    ei ole... koko päivän supistellut sillontällön.. toivottavasti päättäs pian syntyä!!
  4. Gemini-04

    Ultran tyttö olikin poika

    oisko noissa sitten eroja et millon ultrattu ja sukupuoli kerrottu.. mulle rv 37+0 sanottiin tytöksi.. voisko olla varmemmin oikein mitä rv 25 tehty arvio?? muuten vaan ajattelin :)
  5. Gemini-04

    Kaksoset ja uusi vauva?

    \ onneksi tytöt oppivat kuitenkin päiväkuiviksi ennen kuin tää kolmas syntyy.. laskettuun olis vielä 3 viikkoa...
  6. Gemini-04

    jos vedet menneet kotona niin...???

    itellä jotenkin kauhukuva et jos vedet menis keskellä päivää.. Meillä KAKS:in ohjeistuksessa on että heti makuulleen ja soittaa ambulanssi.. tämä siis napanuoran ulos luiskahtamisen estämiseksi.. Eli jos olen kotona yksin.. mies töissä.. mulla kaksoset 2,5v. ihan varmasti kun huomaavat et äiti...
  7. Gemini-04

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    kaikki vaan kerhoilemaan.. eli YV:tä Miron äidille!!!
  8. Gemini-04

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Onnea äiti-06!!! :flower:
  9. Gemini-04

    alavatsa kipu

    nyt noi menkkamaiset kivut on vähentyneet.. ja tilalle on tullu vihlominen.. eli alavatsaa vihloo välillä ja kohdunsuuta.. kokoajan tuntuu et kakattaa.. ja oonkin käyny useesti isommalla asialla vessassa.. luulisin vaan et vauva painaa suolta.. ei varmaan ole kovin äkkiä sairaalaan lähtö kun ei...
  10. Gemini-04

    viikoilla 35-37 syntyneet

    meidän kaksoset syntyi rv 36+4 A: 3180g ja 50cm b: 2645g ja 46cm sairaalassa oltiin viikko koska sinivalossa joutuivat olemaan.. Nyt kolmosta odottelen rv 35+0 viime yönä supisteli aika kipeesti ja vauva on laskeutunu tosi alas.. neuvolassa vaan sano et koita viikko lepäillä et tulis 36...
  11. Gemini-04

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    kirjoittelen vielä tänne kun ei tonne suljetulle osastolle pääse =) Eli viime yö oli tuskaa.. just samalainen mitä tyttöjen syntymää edeltävä.. alaselkää särki ja tosi kovat menkkamaiset kivut vattan puolella.. Neuvola oli aamusta ja tätskä sano vauvan olevan toooosi alhaalla.. sanoi et...
  12. Gemini-04

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    mie vois suksia kuuseen.... :kieh:
  13. Gemini-04

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    maanantaita!! Huomenna olis sitten neuvola ja hammaslääkäri.. :$ Vauvan kuvittelisin olevan edelleen rt:ssä.. mut rakkoahan tuo on alkanu viimeaikoina takomaan.. liekkö sitten nyrkittäny.. en tiiä... alkaa noi liikkeet olla aika erilaisia.. enkä niitä tunne.. saa kädellä kokeilla et...
  14. Gemini-04

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Lauantaita kaikille! Tänään onkin tulossa ihan erilainen ilta mitä pitkään pitkään aikaan.. tai melkeinpä koskaan.. nimittäin mun vanhemmat ottaa tytöt yökylään.. ne menee sinne jo joskus neljän aikoihin.. sitten mennään mun veljen ja sen avovaimon kanssa syömään ulos.. ihanaa.. ja sen jälkeen...
  15. Gemini-04

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Perjantaita kaikille! raputitirallaa: Pitäkää oikein ihanat häät huomenna.. Täällä taas pakkasta pidellään -30 oli taas aamulla.. niin rasittavaa... :kieh: Vauveli kyllä taas osaa potkia niin kipeesti ja noi liitoskivut vie välillä järjen... Tuntuu et nivusista lähtee toinen jalka irti.. ja...
  16. Gemini-04

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    heippatirallaa... Pakkaspäivää taas kaikille!! -25 taas aamulla mittarissa.. ei siis pääse ulkoilemaan tänäänkään... Aamusta leivoin taas sämpylöitä ja jos nyt rupeis kehittelemään tosta hirvenlihasta jotain sapuskaa... massussa on köva möngerrys päällä.. ja jotkut muutkin on tainneet...
  17. Gemini-04

    Nimivinkkejä Valtterin kaveriksi

    Mulle tuli heti mieleen Elmeri... musta aivan ihana nimi...
  18. Gemini-04

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Hyvää laskiaistiistaita! Enpäs ole kirjoitellut taas aikoihin.. gallupeista ei hajuakaan kun kaikkia viestejä en ole jaksanut lukea.. :ashamed: olo alkaa olla jo aika iso.. vauva puskee välillä tosi ylös että on ihan huono olla.. no onneksi se kohta rupee jo laskeutuu.. Pullataikinan...
  19. Gemini-04

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Minäkin ajattelin pitää kiloni kurissa.. joten leivoin ison kasan pullia aamusta.. ja tietty piti hilloa ja kermavaahtoakin laittaa väliin kun täällä eräät niitä laskiaispullia on mainostanut :kieh: ei minkään laista itsekuria.. heh :laugh: no pitää kovasti siivoilla illasta niin jos ne...
  20. Gemini-04

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    tuli kahdesti poistin siis toisen... =) <br><br>

Yhteistyössä