Hakutulokset

  1. V

    Ammatti galluppi..

    Virkamies (vaikka nainen olenkin), tarkastaja (DI)
  2. V

    G: kauanko olet ollut nykyisen puolisosi kanssa?

    olen vm-77 ja 13,5 vuotta yhdessä joista 8,5 naimisissa. Ensimmäinen vakituisempi suhteeni.
  3. V

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

    Moi, toissapäivänä selvisi ultrassa, että kesken oli mennyt rv 8+ ja viikkoja olisi ollut 11+. Maanataina vasta menen lääkkeelliseen tyhjennykseen kun mitään ei ole tullut ulos, ei lainkaan vuotoa, ei mitään ja raskausoireetkin = väsymys on jatkunut, kun kroppa ei näköjään suostu ymmärtämään...
  4. V

    olikohan se ejakulaatio?

    Mulla se on semmoista läpinäkyvää (siis ejakulaationeste ), mutta ole kyllä kuullut, että se voi olla vaaleanpunertaava, mutta yleensä kai kumminkin kirkasta. Uskoisin hyvinkin, että sitähän se.
  5. V

    **KESÄMASSUT 2009 marraskuussa**(kesäkuussa puhkeaa!)

    Kiitos kaikille osanotosta! Tässä sitä huomaa, ettei aina itsekään säästy tilastoilta. Itse kuulun kai sitten järkeilijöihin ja vaikka surullinen olenkin, toisaalta ajattelen, että luonto kai hoitaa asiat parhain päin. Olo ei ole toivoton kun näyttää siltä, että kumminkin melko helposti tulen...
  6. V

    **KESÄMASSUT 2009 marraskuussa**(kesäkuussa puhkeaa!)

    Hei, eilen kävin ultrassa, jossa todettiin pienen taimen olevan eloton. :'( Se oli sen verran pieni, että vastasi n. rv 8 (alkio vielä ) eli raskaus on keskeytynyt jo pari kolme viikkoa sitten. Mitään vuotoa tms. ei tullut ja raskausoireetkin ovat jatkuneet edelleen. Maanataina menen...
  7. V

    **KESÄMASSUT 2009 marraskuussa**(kesäkuussa puhkeaa!)

    Hehee, tänään sain ihmeellisen tarmopuuskan ja nyt on siivottu, pesty pyykkiä ja vaihdettu lakanat. Eilen ssivosin lehtiä pihalla tihkusateessa. Suunnitelmissa oli vielä leipoa pullaa (tää on tällainen raskausjuttu - leivon aina pullaa, vaikken muuten käytännössä juuri koskaan leivo mitään)...
  8. V

    Pieni alkoholinkulutus ei vaarallista raskausaikana!

    No juu, käytännössä saamamme säteily on luonnon taustasäteilyä ja keskimääräinen säteilyannos suomalaisella oli muistaakseni luokkaa 3 mSv vuodessa, josta 0,3 mSv aiheutuu avaruussäteilystä ja noin 0,2 mSv sisäistä säteilyä. Loput tulevat maaperästä ja rakennusaineista sekä huoneilman radonista...
  9. V

    **KESÄMASSUT 2009 marraskuussa**(kesäkuussa puhkeaa!)

    Kopsasin viestit vanhasta ketjusta tänne uudempaan. :)
  10. V

    **KESÄMASSUT 2009 marraskuussa**(kesäkuussa puhkeaa!)

    Ai juu, sen verran lisää taustatietoa, että muille ei olla vielä kerrottu rakaudesta kuin omille vanhemmille ja työpaikalla lähipomolle (hälle, koska tekee juuri resurssisuuunitelmaa ensi vuodeksi ja täällä on aika kiireistä nykyisin, kun töitä on enemmän kuin tekijöitä. Muille ajateltiin kertoa...
  11. V

    **KESÄMASSUT 2009 marraskuussa**(kesäkuussa puhkeaa!)

    Moi kaikki. Olen 31-vuotias, yhden ensi helmikuussa 3-vuotta täyttävän tytön äiti. Meillä on siis toinen lapsi tuloillaan, jonka laskettu aika on näillä näkymin 10.6. eli nyt on kai menossa 11. rv (10 + ?). Ensimmäinen ultaäänitutkimus on ensi viikolla, jota odotan innolla. Synnäri on KOS, eli...
  12. V

    Pieni alkoholinkulutus ei vaarallista raskausaikana!

    Kiitos vastauksesta lentoemo-76! Mielenkiintoisia uutisia. Täytyykin sanoa, että kahvin juonti on minun osaltani vähentynyt. Tässä asiassa on kyllä joutunut itsehillintää harjoittamaan. Mitenkäs tuo toinen asia. Nimierkkistäsi päätellen lennät työsi puolesta. Teillä on varmaankin määräykset...
  13. V

    Millä viikoilla olet kertonut raskaudestasi töissä?

    Mä kerroin esimiehelle toissapäivänä eli 10+2. Ensin olin ajatellut odottaa vähintään ekan ultran yli, mutta päätin kertoa jo nyt koska oli juuri ensi vuoden resurssisuunnittelu käynnissä. Lisäksi työtehtävissä voi joskus olla säteilyaltistusta, niin on selkeämpi suunnitella töitä, kun tietää...
  14. V

    Kumpi on pitänyt paremmin paikkaansa...?

    Tilastojen mukaan ultra antaa paremman arvion, mutta tapauskohtaistahan tämä on.
  15. V

    Pieni alkoholinkulutus ei vaarallista raskausaikana!

    Minusta myös alkoholiton punkku oli pahaa. Sen sijaan alkoholiton kuohuviini oli aika hyvää, mitä alkosta ostin (kuivaa). Myös alkoholitonta olutta olen maistanut ja jotkut merkit ovat aika hyviä (Nicolai ja Beck). Ihan mielenkiinnosta kyselen, mitenkäs sitten kahvin juonnin kanssa? Oletteko...
  16. V

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Ai juu, sen verran lisää taustatietoa, että muille ei olla vielä kerrottu rakaudesta kuin omille vanhemmille ja työpaikalla lähipomolle (hälle, koska tekee juuri resurssisuuunitelmaa ensi vuodeksi ja täällä on aika kiireistä nykyisin, kun töitä on enemmän kuin tekijöitä). Muille ajateltiin...
  17. V

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Moi kaikki. Olen 31-vuotias, yhden ensi helmikuussa 3-vuotta täyttävän tytön äiti. Meillä on siis toinen lapsi tuloillaan, jonka laskettu aika on näillä näkymin 10.6. eli nyt on kai menossa 11. rv (10 + ?). Ensimmäinen ultaäänitutkimus on ensi viikolla, jota odotan innolla. Synnäri on KOS, eli...

Yhteistyössä