Hakutulokset

  1. A

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Tervehdys kaikille. Kiva kun tämä ketju perustettiin! Odotan, ainakin niin kauan kuin toisin todistetaan, kolmatta lastani, la 3.7.2017. Minulla on 6v. ja 4v. lapset entuudestaan. Kolmatta raskautta ehdittiin yrittää vain hetki, kun jo yk 2 tärppäsi. Tosin nyt jännittää, että onko siellä todella...
  2. A

    ***** ELOKUISET 2010 Huhtikuussa ! ****

    Sannuli88, Kyseessä olevat vaunut olisi muksutallissa maksaneet 649? mutta me ostettiin ne sitten vauvatalo Johannasta, josta ne sai samaan hintan ja kaupanpäälle se turvakaukaloadapteri, johon saa minkä tahansa turvakaukalon kiinni. Eli kokonaispaketti oli vauvatalo Johannassa edullisempi...
  3. A

    ***** ELOKUISET 2010 Huhtikuussa ! ****

    Heips, meillä myös hyviä ultrakuulumisia: kaikki hyvin ja poika tulossa 98% varmuudella. :heart: Ehdittiin vaunutkin hankkia pääsiäisen aikaan: http://www.muksutalli.fi/tuote/218/hartan-topline-s värillä 850 (musta kuori, limenvihreä sisus). Nyt alkaa jo pikkuhiljaa tuntua tää raskaus...
  4. A

    *** ELOKUISET 2010 MAALISKUUSSA ! ***

    Heips. Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista kaikille! :heart: Meillä se on edessä huomenna. Onko teistä kukaan vielä tehnyt kirjallista (tai tarviiko sen edes olla kirjallinen?) ilmoitusta työnantajalle äitiysvapaalle jäämisestä? Meillä ilmoitettiin tänään YT-neuvotteluista ja ajattelin...
  5. A

    *** ELOKUISET 2010 MAALISKUUSSA ! ***

    Jes, kiitos matkaneuvoista! Se on ihme, ku ihmiset jaksaa noilla keskustelupalstoilla urputtaa toisille siitä, miten ei missään nimessä kannata lähtee niin pienen vauvan kanssa yms yms. Ja yleensä nää tyypit ei ole ees ite olleet missään reissussa pienten kanssa, ni eivät tiedä mistä puhuvat...
  6. A

    *** ELOKUISET 2010 MAALISKUUSSA ! ***

    Me9jaBonus Ilmeisesti kaikki matkat vauvojen kanssa on sujunut hyvin? Netissä kun pyörii, niin törmää kaikenlaisiin mielipiteisiin pienten lasten kanssa matkustelusta...
  7. A

    *** ELOKUISET 2010 MAALISKUUSSA ! ***

    Miten te, jotka olette ulkomailla matkailleet pienten lasten kanssa, missä lapset/vauva on nukkunut? Matkasängyn raahaaminen ulkomaille on varmaan vähän liian vaivalloista. Onko kellään kokemusta keinusängystä? Näin vekaravaara-nimisessä blogissa sellaisen, ja mietin sopisiko se matkakäyttöön...
  8. A

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Tässä minun mahani 18+3. Kovasti pohdin onkohan se isompi kuin keskimäärin tässä vaiheessa esikoista odottavilla, onko kellään tietoa?
  9. A

    *** ELOKUISET 2010 MAALISKUUSSA ! ***

    Painosta ollaan täälläkin huolissaan ja ahdistuneita, vaikka neuvolantäti ei sitä ollutkaan. Mulla pituutta 169cm ja lähtöpaino 59-62kg. Viime viikolla neuvolassa, kun viikkoja oli 15+2 oli painoa kertynyt jo niin, että puntari näytti 68,8kg! Että näin... toivon tosissani, että tämä painon nousu...
  10. A

    (.)**//** Elokuiset helmikuussa 2010 **//**(.)

    Heips, minäkin itsestäni ilmoittelen, että täällä sitä edelleen ollaan. Fiilis on hyvä ja innolla odottelen mahan kasvua kunnon vauvamahaksi (tällä hetkellä mulla on kauhean turvonnut ja läski olo, varsinkin iltaisin) ja niitä potkuja. En millään malttaisin odottaa että tunnen niitä!! Miltä...
  11. A

    (.)**//** Elokuiset helmikuussa 2010 **//**(.)

    Minäkin voisin nyt liittyä mukaan. Olen jo koko tämän raskauden ajan (nyt 12+3) lueskellut teidän tekstejä, mutten ole uskaltanut liittyä mukaan. Nyt on np-ultra hyvine tuloksineen takana, joten päätin minäkin sanaseni tänne kirjoitella. En tiedä kuinka aktiivisesti tulee ite kommentoitua, mutta...
  12. A

    ¤~Uskovat kuumeilijat kesä-heinäkuu 09~¤

    Katie80, muistan sua rukouksissa ja ymmärrän todella hyvin miltä susta tuntuu. Juuri eilen sain itse kuulla taas yhden meidän yhteisen tuttavapariskunnan odottavan lasta ja olotila oli jälleen illalla tuo tuttu: miksi muille, muttei meille... Samalla kuitenkin luotan siihen, että yksikään...
  13. A

    Kysymys kierrosta ja valkovuodoista

    Mulla on kierrot vaihdellu eikä vielä huhtikuisen keskenmenon jälkeen olekaan ollut yhtään ns. normaalin pituista kiertoa, joka mulle ois n.33 päivää. Tää on kyllä aika ihmeellistä, kun tuota valkovuotoa riittää nyt. Äskenkin vessa reissulla tuli oikein pitkänä jojona... ällöttävää, mutta näin...
  14. A

    Kysymys kierrosta ja valkovuodoista

    Hei, osaisiko joku antaa vinkkiä siitä, mistä johtuu vetinen, usein ovulaatiolimaa muistuttava kirkas valkovuoto? Nyt mennään kp 25 ja lämmöt ovat edelleen alhaalla ja valkovuoto runsasta, usein vetistä ja välillä myös ovulaatiolimaa muistuttavaa. Minulla pitäisi kaikki olla kunnossa...
  15. A

    ¤~Uskovat kuumeilijat kesä-heinäkuu 09~¤

    Hei kaikille ja onnea erityisesti plussannei Itselläni on fiilikset olleet maassa viime päivinä, kun vaikuttaa siltä, että tämä kierto on joko jälleen sellainen, jossa en ovuloi tai sitten ovulaatio on todella myöhässä. Nyt mennään kp 25 ja lämmöt ovat edelleen alhaalla ja valkovuoto runsasta...
  16. A

    ¤~Uskovat kuumeilijat kesä-heinäkuu 09~¤

    Onnea ja siunausta Marie!! Tiitu, koitetaan me nyt vielä jaksaa odottaa. Kaikki aikanaan. Tää elämä käy niin kovin raskaaksi, jos raskautumista toivoo ja ajattelee koko ajan. Annetaan asia vaan Herralle, Hän sen hoitaa. Nautitaan siskot kesästä, se on vihdoin täällä!!
  17. A

    ¤~Uskovat kuumeilijat kesä-heinäkuu 09~¤

    Joko on juhannus jo mielessä vai painaako arki päällä? Mulla alkaa jo keskittyminen pahasti herpaantumaan täällä töissä. Ei pelkästään juhannuksen lähestymisen takia vaan varmaan pikemminkin siksi, että loma on jo ovella. Onneksi pääsee kohta irtaantumaan näistä arjen kuvioista ja ehkä stressi...
  18. A

    ¤~Uskovat kuumeilijat kesä-heinäkuu 09~¤

    Minä kuulun evlut. kirkkoon ja uskon myös, että tärkeintä on usko vapahtajaan. Minulla on meneillään varmaan vähän yli kierron puoliväli. Yritin ovistesteillä ovista bongailla, mutta mitään selkeätä plussaa en ole löytänyt, toisin kuin viime kierrosta. En usko kyllä myöskään, että ovis vielä...
  19. A

    ¤~Uskovat kuumeilijat kesä-heinäkuu 09~¤

    Minut saa sittenkin lisätä mukaan tälle listalle, vaikken edelleenkään tiedä kuinka ahkerasti jaksan kirjoitella. Teidän kirjoituksianne on vaan niin mukava lukea, sillä ne luovat toivoa eri tavoin, kuin muilla palstoilla. Esitelläkseni itseni voisin kertoa, että tällä hetkellä meillä on...
  20. A

    ¤~Uskovat kuumeilijat~¤

    Hei, minä en varsinaisesti liity mukaan, kun olen niin laiska tänne palstoille kirjoittelemaan, vaikkakin seurailen näitä mielelläni. Haluaisin vaan jakaa teille erään ohjeen, jonka sain tällä viikolla, kun kerroin, miten aika ajoin, välillä useinkin, meinaan vaipua epätoivoon lapsen saamisen...

Yhteistyössä