Hakutulokset

  1. M

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Hei taas pitkästä aikaa! Hiljaiseloa tullu vietettyä, kun tuli tossa mieletön pahoinvointi vähäksi aikaa, ni ei oikein mitään huvittanu/pystyny/halunu tehä. :D Nyt taas olo normaalin etova. :P Tissit turpoaa, ja kipuilee, maha on hirvee pallo ja alavatsaa nippailee enemmän ja vähemmän. Tosiaan...
  2. M

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Moron näin joulun viimeisenä päivänä (onneksi :D), täällä ilmottatuu uusi mukaan :wave:! Jos nyt alkuun musta ja meistä tietoa, eli tämä on minulla toinen lapsi (tyttö entuudestaan 3/10) ja miehelle kolmas lapsi (hänellä kaksi vanhempaa lasta, toinen kohta 10v ja toinen täyttää myöhemmin 6v)...
  3. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Kiitos kaikille tsempeistä<3 No en nyt taas tiedä mikä tässä nyt on homman nimi, että tjot vai mikä, tosin aika kuiva ollu sängyn puolella tässä :l Kohta kyllä meen ton miehen yllättään ;P anu huihui! muakin ihan jännää, tuut sit heti kertoon mitä digi sano :) katarine harmi kun ne menkat...
  4. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Hyvää ystävänpäivää minultakin kaikille :) Anteeksi tää hiljaiselo, tässä on vaan taas meihen kanssa väännetty kättä että mitä nyt oikein tehään, kun mä sitä lasta niin toivon ja haluan ja jo luulin taas kerran miehen puheista että nyt lupa tuli sillekkin ihan kunnolla, ja menin ovistestitkin...
  5. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Joo, eipä ne oireet taaskaan muuta enteilleet kun tätiä, alkoi vuoto äskettäin :( Voi siis päivittää kp1/28-36 ja yk 3. Nyt sitten ovistikkuja hankkimaan ja toivotaan et saan alottaa terolutit, vaikka ei toi kierto niin sekasin ole mutta haluan kyllä siittän säännöllisemmän, tää on niin...
  6. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Onnea Hömpille<3 tarrasukat matkaan! anu84 ja Niq toivon teillekin plussia täältä ;) Rusina Voi ei :(<3 Tiedän miltä susta tuntuu kun mies sanoo jyrkän ein. Ihan kun se miehen mielestä ois siinä se asia, piste. Ei puhetta ei mitään. Mä niin toivon että miehes vielä jossain kohtaa...
  7. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    maisapaisa tervetuloa! Harmi kun ette pääse vielä yrittään toista, mutta ei tarvi enään teidän kauaa "kuivaharjoitella" ;D. Blaaah! Isot :hug: tädin vieraakseen saaneille, mä nyt odottelen että pitäs varmaan huomenna sit alkaa.. :l Niin, NNä, jos oon oikein laskenu ni nyt mulla ois jo kp...
  8. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Nellinu Paljon onnea plussasta :) Pikainen ON: Puhdas nega tuli illallaa pregcheckiin, eli en siis malttanut olla ostamatta testejä.. No tänään kp 32 et katotaan nyt koska se täti sit taas rymistää, alavatsaan tänään sattu jo aika paljo :(
  9. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Nöhvi No koitan aina muistella sitä tunnetta kun tässä nyt on kierrukan poiston jälkeen ( siittä on se puoli vuotta aiankin aikaa) niin joka ikinen kuukausi ollut aina ennen menkkoja "raskausoireita" ja 4 negan testin jälkeen menkat tulee kuin ämpärissä olisi iso reikä :l Joten nyt koitan pitää...
  10. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Isot halaukset niille, joilla täti ei vaan tajua pysyä poissa :(! Toivotan teille ens kiertoon sitten isoa plussa-aaltoa :D katariine Tervetuloa, älä viihdy kauaa ;) :D Icicle Mulla ihan sama juttu! Vaikka niin päätin että en oo raskaana ennen kun testit niin sanoo ja unohdan nyt koko...
  11. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Piti vielä sulle _lumi_ vastata että ite tein tosta esikoisesta just ekan testin apteekin omalla, muistaakseni neljä päivää ennen menkkojen alkua ja kyllä sieltä selkee haamu räpsähti :)
  12. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Kiitos kaikille tsempeistä, tarkennan vielä että yleensä nuo miehen möläytykset tulee sillon kun pikkuneiti on oikein kiukkunen raivo-saurus :D Eipä siinä toisinaan niinä hetkinä (enkä varmasti ole ainoa) minäkin ajattelen, että ei enään näitä kiitos! Mutta sitten taas mieli rauhoittuu ja...
  13. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Oon taas kyllä ihan pahasti jäljessä teidän jutuissa :( Ensin onnittelut BiBa,Ranskis ja _lumi_ ihanista plussista, paljon tarrasukkia matkaan<3 Sitten isot halaukset tädin kohdanneille :( Ja meille muille tuhansia plussatuulia,puuhpuuh! Muitakin oli, joille on pitänyt jotain...
  14. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Äh, hienosti luin kaikki kirjotukset ja unohdin puolet mihin mun piti vastata :D diiselikissalle ainakin että hienoa että hcg oli jo laskenut niin että voit oottaa menkkoja ja se on iloinen asia :) Sitten joku oli kysellyt kilpparin vajaatoiminnasta, multa löytyy, mutta enpä tiedä miten...
  15. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Halit täältäkin kelle epätoivottu täti on tullut käymään :(! *puhpuh* meille kaikille plussatuulia :)! Pikaisesti ON: Taitaa alkaa ovis lähestyyn kun v.vuoto on alkanut lisääntynyt täytyy siis bongailla limoja :P Ainoo että nyt meillä on neiti ja minä flunssassa ni ei oikein tuo...
  16. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Halit tädin kohdanneille, toivotaan että ens kierto ois tärppiä :) Shantimaria Meillä lapsukainen ollut oikeastaan aika "helppo" lapsi siihen asti kunnes meni päiväkotiin.. Ikinä ennen sitä ei ollut kipeä, ei flunssaa ei mitään.. Nythän tähän 4 kk on mahtunut jo 4 korvatulehdusta, muutenkin...
  17. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Miekäläinen tulee taksaisin, juuri kun hienosti lista siivottiin, mikä oli ihan järkevää, ettei siellä sitten turhaan roiku nimiä :) Ja tosiaan meillähän oli 3/10 syntynyt tyttö ja olin kuumeilija mutta ehkäpä uskallan olla nyt ihan sitten yrittäjä :o Mieheltähän ei herunut lupaa muuhun kun...
  18. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Onnea plussanneet :) Niin, enpä kerinny testaan kun lauantaina lko sitten menkat......... :( Ja vielä kesken työpäivän, arvanette etten ollut varautunut yhtään.. :mad: Tutkin tossa kalenteriani, ja huomasin että mullahan oli elokuussakin ollu ihan menkat vaikka täällä muuta väitin, onneksi...
  19. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Moikka! Jospa minäkin tänne piiiitkästä aikaa itsestäni ilmoittelen :) Työt alkanut 2 viikkoa sitten, samoin neidin päiväkoti ja muutenkin ollut muka niin hässeliä tässä että olen ihan unohtanut että täälläkin olen :D. Anteeksi, en jaksa nyt lukea 16 sivua tekstiä mutta lyhyesti. ONNEA...
  20. M

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

    Maha teki eilen kivan kepposen: Ainakin 2 tunnin ajan tuntu siis ihan selkeitä "potkuja", just silleen kun illalla istuin tähän koneelle, söin karkin, hetki siittä ni alko potkujen tunne, ja siis se näky ihan välillä mahan päälle.. Sit menein eri asentoihin, ja melkein kaikissa näky ja tuntu ne...

Yhteistyössä