Hakutulokset

  1. I

    Kun on kovat kivut ja tarvitsisi apua, huomaa kuinka yksin onkaan...

    Tiistaina särkyi selkä töissä, tavallaan vanha vamma joka on ollut oireilematta jo neljä vuotta. Ei muutakuin kipupiikkiä persaukseen ja saikulle. Selkään sattuu kamalasti, nukkumaan ei pysty kipujen takia. Silti kaikki kotityöt on tehtävä. Lunta satoi viime yönä joku 15cm ja lisää tulee...
  2. I

    Ihanaa, naapurin jälkikasvu on taas tukkinut meidän kadun

    Ihanaa asua omakotitalo lähiössä! Kadun päähän naapuriin on taas viikonlopun viettoon tullut naapurin jälkikasvu. Kivahan se on että nuoriso tulee äitiään katsomaan mutta jotain rajaa :headwall: Meidän katu on tukittu kahdella isolla kuorma-autolla, yhdellä traktorilla, yhdellä...
  3. I

    Teinkö väärin?

    Loppu peleissä tulis pitkä juttu mutta yritän tiivistää. Ex:n kanssa on ollut todella paljon ongelmia ex:n puolelta tulevan ahdistelun, kyttäyksen, uhkailun, vainoamisen ym vuoksi. Sovittuna on kaksi arki tapaamista viikossa ja kaksi viikonloppua kuukaudessa lapset isällään. Arki...
  4. I

    Antaisitko uuden mahdollisuuden?

    Tämä on tavallaan teoreettinen kysymys. Oma vastaukseni on jo selvä. Mutta nyt teidän mielipiteitä haluaisin kuulla. Jos avioliitto on päättynyt miehen törkeään pettämiseen ja vuosia kestäneeseen valehteluun+ arjen "pienet" ongelmat liittyen rahan tuhlaukseen, sovinismiin, henkiseen...
  5. I

    Milloin laitatte kynttelikköjä ym. jouluvaloja?

    Käytiin muksujen kanssa tänä aamuna ostamassa uusia jouluvaloja. lapset tietysti tahtois että ne laitetaan heti. Onko nyt turhan aikaista jouluvaloihin? Miten te muut laitatte? En millään kykene muistamaan mihin aikaan viime vuonna valot laitoin :xmas:
  6. I

    Ex on aivan seko

    Minä oon valittanu ex:stä täällä aijemminkin. Joku voi muistaa. Tilanne on nyt se että se sekopää uhkailee jo minun henkeäni. Mä yritin äsken soittaa poliisille ja mua palloteltiin puhelimessa poliisilaitokselta toiselle, " pieni hetki..yhdistän" . Meillä ei ole omalla paikkakunnalla poliisi...
  7. I

    Minäkö muka aikuinen..*turhis*

    Tapasin yhden miehen pari päivää sitten ja nyt se oli laittanut mulle kaveripyynnon facebookiin ja laittanut numeronsa mulle. Täällä minä punastelen kuin teinityttö ja olo on kuin sähköiskun saaneena :ashamed: Mä en ole ex:n jälkeen ollut kenenkään kanssa ja eipä paljon ennen ex:ää ole...
  8. I

    Osituksesta taas. Vääntäkää minulle rautalangasta kiitos

    Ex sotki raha asiansa pahasti avioliittomme aikana, hänellä on ulosotossa joitakin tuhansia. Yhteistä lainaa on talolaina. Minulla on yksi henkilökohtainen laina. Ex:llä on nuita henkilökohtaisia lainoja ehkä 2 ja lisäksi lukemattomia luottokortti velkoja. Yhteistä omaisuutta on talo...
  9. I

    lapsi sairastaa :( taas joudun olemaan pois töistä

    Mulla on todella surkea olo, lapsi sairastu viime yönä kuumeeseen ja oksutautiin, mulla ois ollu töitä tänään ilta, huomenna pätkä+yö ja oli pakko soittaa töihin etten tuu, mä tiedän että niillä on töissä vaikea järjestää nuo vuorot :/ Ongelma on se että lapset on sairastaneet nyt viimesen...
  10. I

    Työpaikasta, opiskelusta ja alan vaihdosta pohdintaa

    Takokaapa mulle nyt järkeä päähän. Oon aika hukassa nyt tämän asian kanssa. Elikkä minulla on määräaikainen työsopimus, nyt joulukuun loppuun. Olen hoitoalalla ja työ on kolmivuorotyö. Palkka on n.2000-2500e kk nettona. Ongelma on se että olen väsynyt työhöni, en saa siitä enää mielihyvää tai...
  11. I

    Todella hienoa :( ex teki oharit lapsille

    :headwall: Ex:n tapaamis viikonloppu, eipä näy, eikä kuulu exää lapsiaan hakemaan. Lapset jo pyysi että soita äiti iskälle ja kysy millon se tulee, no minä yritin soittaa ja ex ei vastannu. Oon minä pari kertaa laittanut viestiä tänään moneltako hakee muksut ni ei vastausta. :/ Ei ole...
  12. I

    Lapset lähti ilman lupaa kaverille

    Noniin antakaas neuvoja mikä olisi hyvä rangaistus kahdelle pienelle luupäälle? Poika 5vuotta ja tyttö 6vuotta, olivat sillä aikana kun olin nuorimman kanssa vessassa lähteneet tuohon naapuriin kaverin luo, eikä kummallakaan ollut lupaa sinne mennä. Poika on kotiarestissa 2päivää, koska...
  13. I

    Mitä tekisitte tässä tilanteessa???

    Meinasin saada sydärin kun kirjauduin facebookiin, ex on yön ja aamun aikana kirjoittanut seinälleen minun ja hänen seksi juttuja, siis ajalta kun oltiin yhdessä ja välillä tietysti kokeiltiin jotain uutta ja roolileikkejä ym. Nyt ex:n seinällä komeilee kertomuksia näistä ja minut on mainittu...
  14. I

    Yks tyyppi flirttailee, vikittelee, ehdottelee ja sitten pyytelee anteeksi

    Minä olen niin out tästä sinkkuna olosta kuin kukaan vaan voi olla. On yks vapaa mies jonka olen tuntenut jotain 8 vuotta, koko tuon ajan on ollut nähtävillä se että olisi minusta kiinnostunut. Nyt kun erosin on tämän tyypin kiinnostus käynyt aika ilmeiseksi ja flirttailtu on puolin ja toisin...
  15. I

    Ex:n takia kohta lataamossa osa 2...

    Nyt olisi hyvät neuvot kalliit kiitos Sain tänään tietää ex:n laittaneen tämän talon myyntiin ilman että on minulle maininnut mitään. Talo on siis yhteinen ja minä asun lasten kanssa tässä. Sen lisäksi kuulin että ex aikoo maksattaa minulla kaikki omat velkansa puoliksi, hänellä on velkaa...
  16. I

    Minä taidan olla kohta exn takia lataamossa

    Pitkä tarina joten ensin pohjustusta. Erottiin exän kanssa kun selvisi exän todella törkeä pettäminen. Ensin ex tahtoi jäädä itse asumaan yhteiseen taloon ja minä olin ihan suosiolla muuttamassa pois. Ex ei saanut kuitenkaan isoa lainaa pankista millä olisi lunastanut talon itselleen. Ex...
  17. I

    Lapset menee ensikertaa isälleen..

    Te jotka olette eronneet helppiä nyt :'( Lapset menee ensimmäistä kertaa isälleen tänään ja ovat koko viikonlopun, minulla on jo valmiiksi kauhea ikävä ja pahaolo. Enkä ymmärrä miksi, kun olen sitä mieltä että saavat tavata isäänsä niin paljon kun haluavat. Miksi nyt kuitenkin on tippa...
  18. I

    Asunto asiaa *mielipiteitä kiitos*

    Olen eroamassa, muutan lasten kanssa pois minun ja miehen yhteisestä talosta. Vuokra asuntoja ei tahdo löytyä. Kunnassa oli kaksi asuntoa vapaana joista valita. Niin että kertokaapa kumpaan näistä muuttaisitte. Minä+4 pientä lasta. 1. Kerrostalo 3h+k, neliöitä 80 -ihan keskustassa...
  19. I

    Hei kaikki

    :wave: Esittäydyn, taustalla vuosia pyörineenä vihdoinkin päätin rekkautua. Lapsia löytyy neljä kappaletta ja he pitävät tehokkaasti huolen siitä ettei äidillä ainakaan tekemisen puutetta esiinny. Nimimerkistäni huolimatta olen jokseenkin tavallinen tallaaja. Kun viimeinkin uskalsin...

Yhteistyössä