Hakutulokset

  1. T

    G: Monetko crocksit omistat?

    Ja lasketaan sekä aidot että feikit. Itellä on yhdet aidot mitä käytän töissä, punaset. Hyvät on. Feikkejä löytyy vaaleensiniset, vihreet, harmaat ja kullanväriset. Yhdet on aina autossa varalla, yhet kotona tupakkakenkinä ja parit sitten yleistossuina millä kuljen kylällä ja millon missäkin.
  2. T

    Meistä ei oo yhtään yhteiskuvaa :(

    :o :/ liki 8kk yhteistä matkaa takana, eikä ainuttakaan valokuvaa missä oltais molemmat. Ei oo ketään joka ottais kuvia, ollaan niin paljon kahdestaan ja jos ollaan ihmisten ilmoilla, niin kuvauksen kohteena on koirat ja minä kameran takana.
  3. T

    Mun on tuskasen kuuma! Viilennysvinkkejä kellään?

    Sormet ja jalatkin on ihan turvoksissa ja kuumottavat. Hulluksihan tässä tulee. :headwall: Älkääkä ehdottako viileetä suihkua, kun sellasta mukavuutta ei tästä talosta löydy.
  4. T

    Tekis mieli vaihtaa nickiä.

    Mutta mihin sen vaihtais, jotain hömelöä se sais olla, ihan niinku minäkin.
  5. T

    Ruokahalu nollassa

    Näillä keleillä ei maistu ruoka mutta jotain on pakko kuitenkin syyä, ettei aivan näänny. Siispä vetelen hedelmäsose-Pilttiä jääkaappikylmänä :D ainut mitä voi kuvitella syövänsä jäätelön ja jääkaapista otettujen mandariinien lisäksi.
  6. T

    Oonko mä ny ihan väärässä paikassa?

    Siis täällä palstalla. Ei oo lapsia, ei oo tulossa eikä oo ees haaveisssa. Pitäiskö mun vaan vetäytyä takavasemmalle ja lopettaa palstailu. Varsinkin kun lapsettomat lytätään mennen tullen ja palatessa, oli aihe mikä hyvänsä.
  7. T

    Muita kotinakuilijoita?

    Näillä keleillä mä en vaan yksinkertaisesti pysty olemaan vaatteet päällä. Pikkuhousut on, mutta muuten eevan asussa. Äsken säikähdin kunnolla kun dobermannit alkoi haukkua keittiössä, että ei kai meille kukaan tullu, eikä mulla ollu vaatteita mailla halmeilla :o vaikka se äärimmäisen...
  8. T

    Näin harvinaisen ahdistavaa unta viime yönä

    Olin unessa viimeisilläni raskaana ja synnytys alkoi yllättäen kotona. Jostain syystä sairaalaan ei päässy. Kaks hiljattain synnyttänyttä kaveria oli mulla käymässä ja tsemppasivat ja opastivat mua kovasti, minä huusin "missä mun mies on, miksei se oo täällä? Mistä tämä kaikki veri tulee? Tää ei...
  9. T

    Nyt mullois kitara, enää tarttis vaan oppia soittamaan sitä

    Pitkäaikanen haave, sain akustisen kitaran pikkuveljeltä ja tollasen kitarakirjan (Suuri Kitarakirja) jossa on jotain alkeisjuttuja ja kaikkee muutakin. Rupeenko mä rämpyttelemään omin päin, vai oisko sittenkin fiksumpi mennä ihan tunneille?
  10. T

    Jahas, tänään pitäis olla aktiivinen.

    Pitäis pestä pari koneellista pyykkiä, tiskata ja imuroida ennen puolta yhtä. Pyykkikoneessa on niin tuskasen pitkät ohjelmat :headwall: että toisen koneellisen ripustaminen saattaa jäädä sitten iltaysin jälkeen, kun tuun kotiin. Tiskissä menee puolen tuntia, ehkä vähän vajaa. Joku on taas...
  11. T

    Mä lähen ny peiton alle, joten hyvää yötä!

    Tai en peiton alle, on niin kuuma, että lakanakin on liikaa. Mutta suuntana sänky jokatapauksessa. Vähän aikaa lueskelis ja sitten simmut kiinni. Huomenna on taas työpäivä ja jotain pitäis vissiin jo osatakkin, ja eikös ihminen opi nukkuessa päivän asiat, joten mä tarviin paljon unta :D...
  12. T

    Mä tein sen! Tästä tuli hyvä päivä ja voi vielä parantua!

    Mä soitin teekoohon ja sitä kautta saadaan taas terapiat pyörimään, jos saatais masennus kuriin ennenkun menee pahaksi. Ja soitin mä sitten vanhainkodillekkin. Tarjosin apuani kuuntelevana korvana ja vanhusten ulkoiluttamisessa tms. Osastonhoitaja kysy, että haluaisinko mä tulla sinne ihan...
  13. T

    Pää täällä hajoo, jos ei kohta pääse töihin!

    Mitään työtä ei oo missään. Ja mulle kävis ihan kaikki. Voisin mennä vaikka lapsia hoitamaan niitten kotiin, mutta eipä niitäkään paikkoja auki naytä olevan. Tai kaupan kassalle paremman puutteessa. Mutta ei, tässä onnettomassa käpykylässä ei vaan ole töitä tarjolla! :headwall: Masentuneelle...
  14. T

    Voi tahma millanen olo mulla on!

    Kylmetin itteni juhannuksena, niistämistä on jatkunu neljättä päivää, kurkku kipee, mutta ei kuumetta. Kai. Olo on niin hutera ja voimaton, viime yönä ei saanu nukuttua kun ei henki kulkenu mihinkään suuntaan. Millähän tämän myrkyttäis pois, kun ei kerta viruksestakaan oo kyse, vaan omasta...
  15. T

    Millä grilliritilä kätevimmin puhtaaksi?

    Siihen kun on palanut kaikenmaailman grillaussoosit ja muuta kunnon töhkäksi, ja nyt ois kiva saada se juhannusta varten siistiksi tai edes siistimmäksi ilman kirosanoja ja tuskanhikeä. Milläs mä aseistaudun?
  16. T

    Nyt jostain puhtia siivoomiseen.

    Iltapäivällä tulee vieraita, kuisti on täynnä romua ja ne pitäis raivata pois. Tiskipöytä täynnä likasia astioita ja mä vihaan tiskaamista. Kuka käski jättää viime tippaan :headwall: Nyt hyviä vinkkejä millä mä saan itteeni niskasta kiinni ja tehtyä nuo hommat pois.
  17. T

    Punanahkarusketus

    Käräytin naamani eilen oikein perusteellisesti, kinnaa ja kuumottaa. After sun-voiteita ei oo, mitä mä länttään naamariin, ettei aivan iho kuoriutuis pois parin päivän päästä?
  18. T

    Relaatio 14 julkaistu!

    Ketkä lähtee vääntämään? :whistle:
  19. T

    Voi rähmä: huomenna pitäis töihin, nosti kuumeen ja isoon puhelimeenkin oon jutellu

    :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Tuntitöinä tekevälle ois tärkeetä saada kaikki tulevat työt tehtyä. Tohtisinko mä kuitenkin mennä huomenna, ei siellä sikalassa ketään muuta oo, johon vois tarttua. 37,9 kuumetta ja pari kertaa oon käyny oksentamassa...
  20. T

    Lapspuolta ei anneta meille edes kylään

Yhteistyössä