Hakutulokset

  1. M

    4 kk:n levottomat yöt

    Löytyy lyhennetty versio: Opi kuuntelemaan vauvaasi
  2. M

    4 kk:n levottomat yöt

    Meidän poika kohta 5kk mutta tilanne aika samanlainen tosin on aina nukahtanut omaan sänkyynsä. Eli poika oppi kääntymään ja sen? seurauksena nukahtamisesta ei tullut yhtään mitään. Illalla saa tunnin nukuttaa ja yöt ovat katkonaisia (herää jopa tunnin välein). Ennen heräsi kaksi kertaa yössä...
  3. M

    Miten teidän 3-4 kk vauvanne heräävät yöllä syömään rintaa?

    Poika huomenna 4kk ja yöllä syödään n. 3 kertaa. Plus aamulla vähän ennen heräämistä vielä kerran. Kiinteitä aloiteltiin viikko sitten eikä sillä ole ollut muuta vaikutusta kun, että illalla annetaan velliä niin ensimmäinen syöttä pari tuntia normaalia myöhempää. Eli syöttökerrat pysyneet...
  4. M

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Tuntuu, että meidänkään poika ei kohta mahdu vaunukoppaan ja oon miettinyt koska rattaisiin? Jos nyt talven sais pidettyä. Meillä Emmaljunga city cross ja siinä pehmeä kantokoppa, onko muilla sitä mallia ja miten mahtuu? Eilen se sitten kävi, kirosin tuon arvauskeskuksen ja vannon etten sinne...
  5. M

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    No niin päivystyksessä käyty. Silmätulehdushan se varmistui ja kaupanpäälle korvatulehdus :'( Toinen on vaan itkenyt ja äiti on tyhmänä luullut, että on nälkä ym. Johtuikohan nuo edellis öiden levottomuudet myös tuosta?! No nyt saatiin lääkkeet ja toivottavasti pieni paranee pian. Meillähän ei...
  6. M

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    JaKa Joo pojalla on. Eilen käytiin lääkärissä joka sanoi, että uudestaan lääkärille jos alkaa punoittaa. No nytten alkoi. Ja on ollut tosi itkuinen tänään, tosin en tiedä johtuuko viime öisestä valvomisesta. Syy vai seuraus?!
  7. M

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Pikainen kysymys: Omko silmätulehdus päivystystä vaaativa vaiva? Terkkariin soisin niin sano että huomennä lääkäriin. Meenkö sittenkin päivystykseen. Yksityiselle ei tällä päivälle aikoja.
  8. M

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Pohtijatar Meillä on menty saman kaavan mukaan myös pari yötä. Koko ajan saa laittaa tuttia suuhun. Poika kampee itsensa poikittain pinniksen päätyyn : / Hauska näky. Kumpa olisi ohimenevää ja pian. Mussupussu Meillä myös 68 cm vaatteet käytössä eikä yhtään liian isoja. Poika siis 3,5 kk ja...
  9. M

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Jessus sentään mikä yö takana. Edelleen poika heräili 1,5-2 tunnin välein, mutta nyt ei sitten nukahtanutkaan uudelleen vaan aloitti huutokonsertin. Oon niin väsy. Heräsin siihen kun toinen äheltää poikittain pinniksen päädyssä. Toivottavasti sentään nukkuis päivällä hyvin. SMSM Minäkin olen...
  10. M

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Oi oi, monella tuntuu olevan yö levottomuutta. Meillä herättiin yöllä 2 tunnin välein ja muutenkin hirveän levoton. Olo on kuin jyrän alle jäänyt. Mikäköhän juttu on kun nyt on alettu nukkumaan huonommin. Joka paikassa toitotettiin, että elo helpottaa 3kk jälkeen mutta meillä ainakin mennyt vaan...
  11. M

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Olivia81 Kesällä heräsin yöllä siihen, että linnunlaulu kuului läheltä. No pikkulintu oli lentänyt avoimesta ikkunasta sisään : / Kivaa oli sitä pyydystää.
  12. M

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Soraya78 Tervetuloa. Jos minun pitäisi ulkomaille muuttaa niin muuttaisin itävaltaan, olen niin ihastunut maahan =) Joo tuli kakka eilen. Eikä sitä pantattu kuin 4 pv mutta se on meidän ennätys. Rae89 Meilläkin tuota yöllistä viuhtomista ja levottomuutta. Peitto saa kyytiä. Ja jaksuja...
  13. M

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Voi että kun ärsyttää, kirjoitin pitkät pätkät mutta ne katosivat jonnekkin :kieh: Kiukuttaa! No ehkä tärkein oli kiiviläiselle hampaiden harjauksesta: harjaus aloitetaan heti niiden puhjettua. Alkuun ei tarvi tahnaa mutta jos haluaa niin pieni sipaisu. Sellaista tahnaa joka sisältää fluoria 500...
  14. M

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Onpas tullut paljon tekstiä päivän aikana. Lyhyesti: missä kakka? Ei näy täälläkään! Huomen sit lisää paremmalla ajalla :cool:
  15. M

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Heips, Onko teillä kaikilla 4 kk neuvolassa myös lääkärin tarkastus? Meillä ei ainakaan ole mutta olen kuullut, että joillain olisi :confused: Toisaalta meidän terkkarin lääkärissä käynti on aika turhaa.
  16. M

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Ei siis ihan onnistunut tuo linkitys, tai siis toimii kun painaa tuota Sy
  17. M

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    Me ajateltiin ehkä hankkia tälläinen tuoli Sy Saman kaltaista oon nähnyt ainakin lastentarvikeliikkeessä. Haluttais kyllä oikeasti tuo triptrap mutta on tosiaan niin kallis.
  18. M

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Huomasin eilen, että olen vanhentunut näiden reilun 3 kk aikana ainakin viisi vuotta. Väsymys ja liikkumattomuus näkyy iholla ja vartalon kiloissa. Onko muille käynyt näin? :attn: Ajattelin sitten tilata jotain kunnon naamarasvaa ja kiloille pitäis antaa kyytiä. Vaikkakin naaman rypyille ja...
  19. M

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Hug Kelloa katsomalla :D Pojalla on ollut säännölliset ruoka-ajat yöllä. Ja jos edellisestä liian vähän aikaa niin tutti saa riittää.
  20. M

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Oi kardemummma täällä niin samat fiilikset. Tuntuu, että poika ei enää pidä minusta. Sitten kun isi tulee kotiin niin alkaa hymyily. Ja tykkää olla sylissä vain naama menosuuntaan. Koko ajan sais olla viihdyttämässä mutta en keksi enempää viihdykkeitä : /

Yhteistyössä