Hakutulokset

  1. S

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    SweedyGirl Ihana kuva ja tyttö:) :heart:
  2. S

    KYSYMYS: Kahden pienen lapsen kanssa kaupoilla...

    Kaupassa asiointi käy hyvin, lapset 5.v ja 6kk. Nuorimmainen on vaunuissa ja 5.v poika kävelee, ruokakaupassa osaa todella hyvin käyttäytyä, myös kaupungissa. Katselee äidin kanssa mitä ostetaan :heart:
  3. S

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Tosi ihana kuva Tinnaa Kauniit silmät tytöllä:)
  4. S

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    :wave: Meidän neiti on hereillä 1-3h, tyttö on ku duracell pupu, touhua riittää ihan varmasti tuon ajan, jos vaan virikkeitä on:D Myös hyppykiikku on kivakaveri täällä päin, siinä voi viettää tyttö aikaa kauan ja naureskella:D, myös pitää kaikista aktiivileluista. Ryömiminen on meillä...
  5. S

    Kokemuksia miniläppäreistä :)

    Meillä oli acer miniläppäri, matkustellaan paöjon ja se on kätevintä ottaa, hajosi 6kk päästä ja takuussa sanottiin että ei mene, kuulemma oltiin itse aiheutettu??, vaikka vika oli pelkässä koneessa
  6. S

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Syöttötuoli on ollut meillä toiminnassa kanssa joulukuusta. Ostettiin toi Tripp Trapp tuoli, toki se oli aika hintava, mutta sen voi myydä kun ei itse sitä enää tarvitse ja saa jonkun osan itse takaisin. Ite pääsen kanssa töihin maaliskuussa, meillä isi jää sitten vapaalle silloin myös, joten...
  7. S

    Viking buffet illallinen, onko se 1 tunti vai 1.5?

    Ainaki ku me oltiin niin kesti 1,5h
  8. S

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Täällä täytetään tällä viikolla puoli vuotta on se aika menny tosi nopeesti. Täällä ollaan oltu jo konttausasennossa, mutta liikkeelle pääsy on aika hupsun näköstä:DSitä ei ole vielä onnistuttu saamaan, menee vaan konttaus asennosssa ees taas:D Enni nukkuu hyvin öisin, ei turhaa kitise...
  9. S

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Moikka Oivoi, en oo ollukkaa käymäs täällä 2vko. Täällä kehitytään tasaiseen tahtiin. Merkkailin vain Sarianna78&Enni 5kk3vk
  10. S

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Moikka Meidän joulu meni mun vanhempien luona hyvin. Enni ei juurikaan kitissyt, puuroa tuli maistettua, lahjaksi ei saatu krääsää, onneksi sitä on kertyny esikoiselle sen verran 4 jouluna, että nekin on vielä hyvässä kunnossa, jolla Ennikin voi varmasti leikkiä. Miehen vanhemmilta tuli uus...
  11. S

    Lasten nimiä

    Onni 5v4kk Enni 5kk
  12. S

    G: Missä olit 18 vuotta sitten?

    Olin alottanu sinä vuonna ylä-asteen, elikkä tais olla joululoma ja olin luultavammin isovanhempien uona, perheen kanssa:D
  13. S

    G: MIEHENNE HARRASTUKSET

    -Käy salilla -Käy töissä:D - Viettää aikaa perheen kanssa
  14. S

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Pääsimpä täältä mun äitilt ja isälti tänne viel!Luulin, etten pääsis. Riisipuurot maisteltu, ja 13.00 pitäis lähteä saunomaan:D Esikoinen on kattonnu joulupukin kuumaalinjaa jo klo. 08.00 alkae, yritin saada esikoisen kanssa lenkille aamulla, mutta.. No joulu on kerran vuodessa...
  15. S

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    HYVÄÄ JOULUA JA ONNELISTA UUTTA VUOTTA :xmas: En usko, että kerkeän tänne huomen aamupv ennen ku lähetään mun äidille ja isälle, joten jouluterveiset jo! Joululahjat tuli kokonaan tänää ostettuu Nyt lähen vielä ruokakaupassa käymää Sarianna78 ja Enni 5kk5pv
  16. S

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Pääsin nyt sitte vihdoin käymään koneella. Joululahjat on ostamatta :o Kauhee paniikki iski Huomen ois tarkotus mennä esikoinen on huomenna kummitädillä ni huomen pääsen sitten ostaa lahjat kaikille, toki Enni o mukana mulla. Uudenvuoden vietosta en tie viel.. luultavammin mun äitillä ja...
  17. S

    Kuinka paljon muut äidit harrastaa liikuntaa viikossa?

    Ennen lapsia harrastin 2krt viikkossa rankkaa bodypumppii, 1krt salil ja lenkki Kun esikoisen syntyi, en jaksanu oikein harrastaa mitään, n. 1.vuoden päästä silloin aloin käymään 2krt salil ja pian normaaliin suoritukseen. Nykyää 5 kuukauden vanha tyttö, ei niin paljoa kerkeä käymään. lenkillä...
  18. S

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Sori meni huonosti noi tummenukset
  19. S

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Talviset terveiset :xmas: Tänään maisteltii piltin persikkaa&banaania pilttiä, joka sopii siis jo 4kk ikäiselle, ekan kerran:) Maistus tosi hyvin, hymy nausi korviin:D Viime viikon alussa annoin ekan kerran pottua:), hyvin on menny alas:D Kun sai ekan kerran perunaa, tyttö päästi naurun...
  20. S

    ** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

    Moikka mahtuisko 1 uus jäsen vielä näin myöhää:) Tuli selailtuu palstoi, vähän myöhään Eli mulla syntyi toinen lapsi, tytär 170709 Toivottavasti yksi mahtuu mukaan. Ja nimeksi tuli Enni Sara-Maria :) T.Sarianna ja Enni pian 5kk

Yhteistyössä