Hakutulokset

  1. S

    Vaatteiden värjäyksestä tietävät!

    Mä haluisin valkoisiin farkkuihin haaleita eri värisiä läikkiä tms, mitenköhän kannattais tehdä? Ihan roiskimalla väriä sinne tänne vai onnistuuko jotenkin muuten? Elloksella näin tämmöset ja niissä ne läikät ei siis olleet roiskeita. Kuvauksessa puhutaan marmorivärjäyksestä. Eli ihan...
  2. S

    Lapsuuden aikaisia erikoisempia herkkuja?

    Mitä kummallisuuksia teillä on syöty? Mä muistin just muusileivän :D Leivän päälle voita, paksusti perunamuusia ja oltermannia, mikrotus ja ääntä kohti. Pitäis varmaan kokeilla joku päivä vieläkö menis alas :)
  3. S

    Apuja! Lastenkirjan nimi hukassa!

    En tiiä yhtään miltä vuodelta se on, mulle sitä on luettu 80-luvun lopusta lähtien. Siinä on joku poika ja feeniks-lintu ja ihanat kuvitukset. Kansi on muistaakseni aikalailla sininen. Tuli tuosta satukirja-ketjusta mieleen :) Toivottovasti joku osais auttaa :flower:
  4. S

    Halloween lähestyy, fiilistelyä kehiin!!!

    Mitä meinaatte tehdä, miten pukeudutte... Ite aattelin jotain tällasta Ja bileet kaverilla, ukko lähtee toivottavasti mukaan ja sen naaman aattelin sotkea luisen näköseks myös vaikka se onkin oikeesti ihan puupää :heart: Laittakee musaaaa http://www.youtube.com/watch?v=BGUWla4OVrY...
  5. S

    Tietäiskö joku yhden tanskalaisen leffan nimeä?

    Tai saattoi se olla norjalainenkin. Siinä oli ryhmä ihmisiä jotka esitti vammaisia, ainakin julkisilla paikoilla. Oon varmaan kysynyt tätä ennenkin mut oon sit unohtanu koko jutun.
  6. S

    onkos täällä enää ketään?

    lapsivapaa aamu, ei millään malttais nukkua kun tietää että saa nukkua pitkään. Miksi sinä valvot?
  7. S

    Pitäiskö mun nyt pitää lupaukseni ja tutustua teihin paremmin

    Elikkäs lupasin tutustua palstasisariin paremmin jos loppua ei tule :D Jotta tänne vaan kaikki kertomaan se mitä teistä pitää tietää! Ja Tähän se perinteinen multa saa kysyä, mä oon huono esittelemään itteeni niin kyselkää mieluummin. Mä etin kohta tähän kuvan naamavärkistäni.
  8. S

    Maailmanlopun musabileeeet!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=qzU9OrZlKb8 Baila Baila :kiss:
  9. S

    Hauskasti sekottui eilen nähdyt jutut unessa

    Katoin simpsoneita, sit täällä oli siitä Cristiano Ronaldon tyttöystävästä ja sit iltasanomissa oli siitä Saulista ja Adamista. Arvatkaa minkälaista unta näin :D
  10. S

    Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta (lomailua toisen sukupuolen edustajan kanssa)

    Kun meillä on luultavasti kesällä edessä sellainen tilanne että lähdetään reissuun lasten ja lasten isän kanssa. Ja mulla on uusi mies, siihen mennessä varmaan exälläkin uusi nainen. Että mitäköhän mahtavat nämä siitä ajatella... Mitä itse ajattelisit jos olisit siis tuo uusi nainen/mies...
  11. S

    auttakaa mua, tarvii tietää bändin nimi...

    Eli suomalainen huonohkosti tunnettu rockbändi 90-luvulta, naislaulaja jolla oli pitkät tummat hiukset. Jotenki muistelisin et bändin nimi ois ollu joku naisen nimi, alkoi ehkä Mi... En oo varma. Tietäiskö joku mitä tarkoitan?
  12. S

    synttärionnitteluja mulle heti nyt!!!!

    tai siis eilen ne oli mutta bileet jatkuu. Tällä illalle kävi niin etä mut potkitiin baarista pihalle. Nytt tulin tähän syömään siulirtenkaita j ajuustotikkuja, nam. Pitäskähän sitä kohta vielä lähtee johki? Nyt vasta katoin et kello on noin vähän. Neljännes elämästä eletty, jee:xmas:
  13. S

    tietääkö joku hyydykkeistä...

    että onnistuuko kiwistä tehdä sellanen sileä hyydyke (vai mikä hyytelö onkaan) kakun pinnaksi, siis sellaseksi paksuhkoksi. Ja siis soseuttaisin kiwiä ja siihen pistäsin liivatetta... Tajuaako joku mitä tarkoitan ja tietääkö että onnistuuko? Ja paljonkohan mitäkin kannattaa laittaa?
  14. S

    Katotteko tuota Livin ADHD-dokkaria?

    Mitä mieltä tuosta Kylen tapauksesta? Siis sen joka on saanut Ritalinia 2-vuotiaasta. Mä vähän aattelin et jos pääsee yksin auton rattiiin, sytyttämään kaasuhellan, kiipeämään vaarallisiin paikkoihin jne. niin vika voisi kenties olla vanhemmissa...
  15. S

    Keittis! Kerro mulle kekristä!

    Jos jaksat. Miten sitä vietät ja miksi ja sellasta. Mä en jaksa googletella ja muutenkin on kivempaa kun joku kertoo omin sanoin. Saat kukkasia kiitokseksi :flower:
  16. S

    mitä tuo sinulle on 1 viestiä tässä keskustelussa tarkottaa?

    Oon varmaan ihan urpo mut en mä mitään mulle tarkotettua viestiä löytäny... Ja sit mitä se "lähetä pikaviesti" vai pikavastaus vai mikä olikaan meinaa? Ja miksi tuolla on erikseen että "vastaa ketjuun" kun sitä ei kuitenkaan tarvii painella?
  17. S

    Esikoinen tahtoo tappivanukasta, kaikki reseptiä kehittämään!

    Ideoita? Mansikka tai vattu ei kuulemma käy, koska ne on marjavanukkaita, eli ihan eri asioita kuin tappivanukas. Mistäs sitä voisi tehdä? Vaaleenpunasta pitää olla.
  18. S

    m' oon ihsn kamassa kännikssä

    kusy mitä haluat muoks, mä otan ton yhen pois kun se on niin kai silleen rumasti sanottu. enkä haluakaan kiroilla., onhan se tyhmää
  19. S

    Uskotteko että nuo Venäjän palot ei aiheuta säteilyvaaraa?

    Mä vähän epäilen että tuota asiaa vähätellään, ymmärrettävistä syistä. Ja mä en ole mikään hysteerikko, mua ei ole sikaflunssat sun muut pelottaneet, mutta tuo säteily mua on aina jotenki karminu.
  20. S

    opintotuki ja kotihoidon tuki

    Kun mä olen lasteni kanssa vielä kotona ja saan kotihoidon tukea ja nyt ajattelin aloittaa iltalukion, niin saanko silloin myös opintotukea? Ja vaikuttaako opiskelumuoto opintotukeen?

Yhteistyössä