Hakutulokset

  1. V

    Mistä aloittaa, neuvoja kaipaan, ovulaatiosta, lääkäristä yms

    Yksityisen kautta saa nopeasti lähetteen julkiselle eli 1. käynti yksityisellä ja lähete kannattaa laittaa heti menemään lapsettomuushoitoihin jos selvä syy olemassa. Terveyskeskuslekureilta lähetteen saaminen saattaa olla vaikeampaa alle vuoden yrityksissä, vaikka selvä epäilys ongelmastakin...
  2. V

    Inseminaatio

    Hienoa Toivotonta :)
  3. V

    Inseminaatio

    Tänään PP9 ja on kyllä juilinut alavatsaa vähän ja aamulla tuli vaaleanpunaista vuotoa aavistus. Ajattelin, että tää on taas tässä. Viimeksi tais alkaa tiputtelua pari päivää myöhemmin, mutta se oli kyllä beigeä ja muuttui tummaksi tuhruksi. Mites teillä muilla on vaihdellut tiputtelut ja jos on...
  4. V

    KESÄ 2010 hoidot

    Moikka AdAstra, Kiitos tsempeistä. Tänään PP9 ja on kyllä juilinut alavatsaa vähän ja aamulla tuli vaaleanpunaista vuotoa aavistus. Ajattelin, että tää on taas tässä. Viimeksi tais alkaa tiputtelua pari päivää myöhemmin, mutta se oli kyllä beigeä ja muuttui tummaksi tuhruksi. Toivottavasti...
  5. V

    Mistä voimaa mennä ristiäisiin?

    Tarkoitus ei ole neuvoa ketään hyppäämään mitään vaihetta yli, vaan kertoa, että onnellinen olotila on mahdollista lapsettomuudesta huolimatta. Onni on asenne, kuten yksi tuttavani aikoinaan sanoi. Pahoittelut jos joku suuttuu positiivisesta asenteestani.
  6. V

    Mistä voimaa mennä ristiäisiin?

    Lapsettomuus on kestänyt 13 vuotta ja voin hyvällä omallatunnolla sanoa, että en koe mitään negatiivisia tai kateuden tunteita, kun ystävät ja sukulaiset lisääntyvät vieressä. Olen kummi 5:lle lapselle ja heillä on lisäksi sisaruksia liuta, joita näemme säännöllisesti. Kateuden tunteita oli...
  7. V

    KESÄ 2010 hoidot

    Tänään kp14 tehtiin inssi, folli oli 22mm ja limakalvo 7cm eli kaikki näytti jälleen hyvältä, mutta en usko onnistumiseen. Syksyllä sitten yksi puregon inssi ja tuumailua jatkosta. Tavallaan haluaisi tietää, että löytyykö syy hedelmöittymisestä ja sehän selviäisi IVF:llä. Katsotaan. Tsemppiä...
  8. V

    Inseminaatio

    Pahoittelut Siniruskolle, voimia. Inssi meni ihan hyvin, folli oli 22mm ja limakalvokin oli 7cm eli kuulemma riittävä, mutta en usko onnistumiseen. Varmasti selittämätön syy löytyy hedelmöittymisestä tai kiinnittymisestä. Tsemppiä kaikille.
  9. V

    Inseminaatio

    Kp14 ja tänään inssi, tosin tällä kertaa en elättele yhtään toiveita. Yksi folli oli johtotähtenä ja saa nähdä onko kohdun limakalvo kasvanut KP10:stä, jolloin se oli 5mm. Yksi inssi syksyllä puregonilla ja sitten varmaan jätetään hoidot siihen, niin ainakin luulen.
  10. V

    Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

    HalleB puhut asiaa, nyt nautit parisuhteesta ja koirista. Meillä 2. inssi varmaan maanantaina tai tiistaina. Mulle siis tehty 90-luvulla 3 inssiä, mutta 2. inssi nykyisen mieheni kanssa. Syksyllä kokeillaan puregonilla inssiä, vaikka lekurit suosittelevatkin IVF:ää.
  11. V

    KESÄ 2010 hoidot

    Kp10 ja seurantaultra. Tässä kierrossa kohdun limakalvo ohut, vain 5mm ja yksi folli 15mm vasurissa. Vähän turhalta tää inssi tuntuu, kun lääkäritkin vaan toitottaa IVF:ää, koska lapsettomuus kestänyt niin kauan. kuulemma clomit voi huonontaa limakalvon paksuutta, että varmaan kerran kokeillaan...
  12. V

    KESÄ 2010 hoidot

    Haastavaa pysyä kärryillä kaikkien tilanteesta kun ei ole itse kerinnyt seurata niin paljon keskustelua, että muistaisi missä tilanteessa kukin olikaan. Tsemppiä anyway itse kullekin :) Täällä kp6 eli huomenna vika clomi. Eka clomikierto ei tuonut sivuoireita, mutta nyt tällä kertaa on tullut...
  13. V

    Inseminaatio

    Kiitos kaikille tsempeistä. Sain heti sovittua uuden inssikierron vaikka ensin NKL sanoi ettei ole yhtään aikoja ja ehdotti 2kk taukoa. Hoitsu järkkäsi ylimääräisen ajan eli tänään kp3 ja clomit naamaan. 4.6 seuranta ultra ja inssi varmaan 7 tai 8.6 jos menee kuten edellinen kierto. Ihanaa...
  14. V

    KESÄ 2010 hoidot

    Tervetuloa ketjuun, hauska päästä alusta seuraamaan teitä kaikkia tässä ketjussa. Sain tänään ruinattua Inssi kierron NKL:ltä vaikka kaikki lekuriajat oli varattu. Ihana hoitsu hoiti mulle ylimääräisen ajan eli huomenna KP3 ja clomit napaan. kontrolliutra pe 4.6 ja inssi todennäköisesti ma...
  15. V

    Inseminaatio

    No nyt ei tarvi testata. Menkat ja kivut alkoi melkeen kellon tarkasti 2 vk inseminaatiosta. Täytyy myöntää että just kun vähän toivo heräs niin tää pännii. Hoitajan piti soitella mulle 7.6 mutta aion soittaa huomenna NKL:lle ja vaatia inssiä vielä kesäkuulle, joten clomit alkais ylihuomenna...
  16. V

    Inseminaatio

    PP14 ja ei ole menkkoja näkynyt, meinasin jo testata, mutta hillitsin itseni. Eilen tuli kerran ruskeaa tuhrua ja sitten se taas lakkasi. Olen googlannut tuntitolkulla eri keskustelupalstojen juttuja vastaavassa tilanteessa olevilta. Tää on kyllä tän kierron piinaavin osio nämä viimeset päivät...
  17. V

    Pitkään esikoista yrittäneet-2010-tervetuloa uudet!

    Onnea Opaali78 kuulostaa lupaavalta :)
  18. V

    Inseminaatio

    Tänään tasan 14 päivää ovisplussasta ja menkat eivät ole sittenkään alkaneet vielä. Ruskeaa tuhrua ei ole tullut tänään, mutta koko ajan on tunne, että kohta ne alkaa. Tuskahiki ja PMS-kiukku olo on kyllä ollut. Lämpö ollut 37,1 eilen ip ja tänään. Eilen aamulla tosin oli 36,5. Alkais jo jos...
  19. V

    Clomifen

    Kirsikka09 kiitos peukuista. Nyt ei ole kyllä juilinut pariin päivään, mutta ruskeaa tuhrua tulee ajoittain. pp12 meneillään. Katsotaan.
  20. V

    KESÄ 2010 hoidot

    Mäkin voisin liittyä tänne niin pääsee alusta asti kärryille. Meneillään inssikierto ja pp12, tein negan pp11, rukseaa tuhrua tulee ajoittain. En usko tärppiin. Katsotaan jos vielä kesäkuussa voisi tehdä toisen inssikierron. Hoitaja tosin sanoi soittavansa 7.6, mutta soitan sinne itse heti kun...

Yhteistyössä