Hakutulokset

  1. S

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Ylli: Mulla tekee se sama biisi kans tosi huonoa yhä edelleen. :D Samoten "vaatteen haju", siis sellai ku vaate on jonku aikaa ollu vaan kaapissa, ne shampoot mitä käytin silloin ja tossa hetki sitten myös sää ja jotkut tilanteet (grillattii eka kertaa) sai aikaan niin aidon ällötyksen että oli...
  2. S

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Heissuli kaikille! En oo saanu aikaiseks taas kirjoitella mitään, vaikka lukemassa olenki käynyt, en taida olla ainoa. ;) Meillä menee hyvin, neitykkä on nyt 7kk ja rapiat ja 9. pvä tulee 4kk korjattua ikää sitten. Aikalailla samanlaista touhua on ku muillakin, mitä nyt syömisen kanssa aina...
  3. S

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    nelli-86: Mä niin komppaan sun pukemis ongelmia. Mä oon itseasias joka kerta ku lähden ovesta ulos ihmeissäni mitä puen. Jotainhan aina olen päälle saanut vedettyä, mutta hyvin usein on ollut toisella hikipäässä, kylmä ei sentään kertaakaan.:D Sit on jotenki vaikee hahmottaa, et jos meen junalla...
  4. S

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Eilen kävi perhetyöntekijä ja saatiin meilläki syömiset kuntoon. Siis rukattiin yhdessä selkeä aikataulu ja sain kysyttyä kaikki mieltä painavat asiat pois. Seuraavan kerran tulee kahdenviikon päästä mut aina voi soittaa.:) On kyllä ihan aarre tollai palvelu, ettei vaan heitetä himaan että...
  5. S

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Sainpas päivitettyä itseeni tämänki ketjun ennenku se ehti kasvaa niin pitkäks ettei kykene lukemaan.:) Talventaika: Oletteko te jo aloitelleet vellejä tai soseita? Me aloitettiin ne silloin viikkoa vajaa 3kk iässä. Maaliskuusta pitäis aloittaa lihat. Mä oon jotenki tosi ahdistunut tän...
  6. S

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Hellurei! Kaikille vauvautuneille ONNEA!!!! Kaksplus5: voimia, veti todella hiljaiseksi teidän tilanne.:'( meki ollaan kotiuduttu viime torstaina. :) Apnea hälyttimen kanssa, mutta muuten kaikki ok ja eletään ihan normaalia vauva arkea. :heart: Sanoin kuvailemattoman ihanaa. Tässä se...
  7. S

    Keskosen vaatteita mistä?

    Kapphallissa on kokoa 44, joka on suunnilleen samaa pituutta kuin henkkamaukan koko 50, mutta h&m:llä vaattet on kapeampia, joten sopii paremmin ku keskoset tuppaa olemaan melko siroa sorttia.;) name it:in koko 44 puku alkoi sopia suunnillee reilun kilon koosta, vähän iso mut ei se haittaa ku...
  8. S

    *Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

    Moikka! Täällähän alkaa olla ihan jännät paikat kun ei tiiä melkei yhtää kuka poksuu ja koska.;) Ja Merveki ehti jo huhuilla meitä.:) Meille kuuluu pääasiassa hyvää. Mulla menee päivät sairaalassa ja jotenki en sit oo jaksanu/ehtinyt käydä koneella (tai kaupassa tai itseasiassa missään)...
  9. S

    *Helmikuun Hehkeät 2011, JOULUKUU*

    Heippa kaikki! Onnea Sipelle tyttärestä ja talven taikan pojalle kilosta! Ne kilojuhlat onki sellaiset mitä monet ei vietäkään.;) Tuntuu hassulta että meitä on tässä ollut sellainen rapiat sata ja ainakin kolme on syntynyt enneaikaisesti. Hienoa kuitenkin että kaikilla on mennyt mukavasti.:)...
  10. S

    *Helmikuun Hehkeät 2011, JOULUKUU*

    Onnea Talventaika!!! Ja kovasti paljon voimia sairaalajaksolle. Meille kuuluu myös oikein hyvää. Hieman nihkeästi on tyttö kasvanut, mutta tänään kuitenkin painoa on 995g. Kilo ei ihan vielä ole mennyt rikki, mutta ehkä huomenna! Se on vähän tällaista seilaamista nyt, kun ollaan siirtymässä...
  11. S

    *Helmikuun Hehkeät 2011, MARRASKUU*

    BB: Vauva tulee kotiin suunnilleen lasketun ajan tietämissä ja on ehkä hieman pienempi kuin täysaikainen vauva siinä vaiheessa, mutta olettaisin että koko 50 on ihan hyvä. Nyt menee koko 44 eikä ole kuin hieman liian suuri.:) En ole kuullutkaan keskospakkauksesta eikä siitä kelassakaan mitään...
  12. S

    *Helmikuun Hehkeät 2011, MARRASKUU*

    Heissan kaikille! Meillä voidaan ihan mukavasti, ei nyt ole mitään suuria uutisia ollut.:) Tyttö siellä kasvaa ja voimistuu, nyt on jo 810g ja 33cm! Kolme viikkoa ikää, ja raskausviikkoja 28+4. Hirveen nopeesti tää aika mennyt. Johtuu varmaan siitä että ehkä ensimmäistä kertaa elämässäni elän...
  13. S

    *Helmikuun Hehkeät 2011, MARRASKUU*

    Naneni: Yleensä se kotiutuminen tapahtuu siellä lasketun ajan tietämillä, ennen tai jälkeen. Se vähän riippuu siitä, missä voinnissa vauveli on.:) Tuolta teho-osastolta siirrytään ensin jatkohoitoon joko kätilöopistolle tai jorviin, riippuen kummassa tilaa, ja sitten sieltä kotiudutaan.
  14. S

    *Helmikuun Hehkeät 2011, MARRASKUU*

    Heissan kaikille! Ihan hyvää meille nyt kuuluu. On tasoittunut sekä tytön että meidänkin tilanne jo tässä.;) Tänään tyttö täytti 2 viikkoa, ja menossa on rv 27+1. Hänhän toki kehittyy myös tavallaan niitä raskausviikkoja vastaavasti, koska vaikka tulikin ennenaikaisesti ei missään tapauksessa...
  15. S

    *Helmikuun Hehkeät 2011, MARRASKUU*

    Nii ja tonne listaanhan voi nyt sitten laittaa että tyttö tuli.;) "Tyttö tuli, tyttö tuli ja mun sydämeni suli" :heart:
  16. S

    *Helmikuun Hehkeät 2011, MARRASKUU*

    Kiitos kovasti myötäelämisestä kaikille! Tänään onkin jo parempi päivä, tai parani ku menin eilen sairaalaan. Eilen tehtiin vauvalle ductus suonen sulkeminen sydämestä ja meni niin hyvin kuin vain voi mennä. Pieni ei juuri siihen reagoinut hengityksellisesti tai verenkierrollisesti eikä...
  17. S

    *Helmikuun Hehkeät 2011, LOKAKUU*

    Kiitos kaikille onnitteluista! Eilen pääsin itse kotiin ja voin hyvin. Tyttö oli niin pieni, ettei mitään synnytysvaivoja tokikaan juuri tullut. Mitä nyt jälkisupistuksia jonkun verran, ja pientä särkyä alavatsassa, mutta siihen auttaa ihan burana. Vauva on lastenklinikalla ja ollut...
  18. S

    *Helmikuun Hehkeät 2011, LOKAKUU*

    Kaksplus5: Ne antaa antibioottia suojaksi mahdollisen infektion varalta, ja vauva saa olla kohdussa jos pysyy ja infektioita ei tule. Mutta meidän vauvapa otti ja syntyi eilen illalla puoli seitsemän aikaan. 730g painoi ja tyttö tuli. Se on nyt lastenklinikalla teholla ja hengittelee...
  19. S

    *Helmikuun Hehkeät 2011, LOKAKUU*

    Ei ollut sitten mitään turhaa miettimistä vuodon kanssa. Supistukset ylty eilen illalla ja yöllä ihan kipeiksi, joten tultii naistenklinikalle. Lääkäri totesi, että kohdunsuu on auennut 3cm ja lapsivettä tihkunut, eli mahdollista, että lapsi syntyy koska vain. Antoivat sitten supistuksia...
  20. S

    Kissasta :(

    Vilkaisepas että minkäväriset ikenet sillä on? Onko ulko vai sisäkissa? mä veisin kyllä lääkäriin jo!

Yhteistyössä