Hakutulokset

  1. Jennynny

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    Heissan kaikille! Me saimme pikkuisen pojan viime viikon tiistaina 22.11 viikoilla 38+2. Painoa oli 3630g ja pituutta 49cm Sairaalakassin pakkailin puoleenväliin juuri maanantai-iltana ja siitä pari tuntia niin holahti sängyssä lapsivedet. Meille tuli kiirus lähtö sillä edellinen synnytys...
  2. Jennynny

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    Paljon onnea uusille vauvoille ja onnellisille vanhemmille!! Aamulla naureskelin lapsille että laskettu päivä on jo ens viikolla:D Nimittäin ens viikon sunnuntaina...:laugh: Aika on kulunut kauhean nopeasti ja saapa nähdä kuinka lähelle osuu synnytys laskettua aikaa. Nyt se alkaa olla jo...
  3. Jennynny

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    Onnea Garden! Tosi harvoin tulee käytyä kotona ollessa koneella, aivan hävettää... :ashamed: Luen kuitenkin sitten aina urakalla kaikki sivut läpi, niin etten missaa mitään, ainoastaan saan tietää kaiken aina vähän myöhässä. Pesukone myllää ekaa satsia vauvanvaatteita, pinnasänky odottaa...
  4. Jennynny

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    Heissan kaikille taas! Nukkumisesta oli ollu puhetta. Huonosti tulee nukuttua, viime yönäkin kukuin pari tuntia hereillä aamuyöstä. Lisämaidosta: Kahdelle ekalle lapselle annoin lisämaitoa, sillä hetkellä tuntui oikealta päätökseltä enkä ole asiaa kyllä katunut. Kolmannen kanssa ajattelin...
  5. Jennynny

    ***Joulukuun Pikkutontut LOKAKUUSSA***

    Huomenta kaikille! En ole ollut palstalla toooosi pitkään aikaan, netti on ollut poikki ja syyslomakin päällänsä. Uutta pinoa ei ilmeisesti ole vielä marraskuulle tehty, joten kerta kiellon päälle vielä täällä:whistle:=) Olen ollut kotona jo kolme viikkoa lonkka-lantioalueen kipujen...
  6. Jennynny

    Itkusta turvonneet silmät, millä saada turvotus laskemaan?

    Kasvovettä pumpulilappuihin ja minuutin verran suljettujen silmien päällä =)
  7. Jennynny

    ***Joulukuun Pikkutontut LOKAKUUSSA***

    Heissan pitkästä aikaa! m0308 Aivan valtava (ihana) masu! Ja mä ajattelin että mulla on muhkea... Oletkos ihan varma että la on osunut ihan oikein;) Kerro Metsätähti sitten mitä käynnistyksestä päätettiin. Mä kävin alkuviikosta neuvolassa, vauvalla kaikki ok, sf oli jo 36cm:D. Pää on...
  8. Jennynny

    ***Joulukuun Pikkutontut SYYSKUUSSA***

    Garden Olipas tympeä kommentti neuvolatädiltä. Kannattaa varmaan tosiaan soittaa sinne synnärille asiasta. Ehkä mäkin teen sen tempun vielä. Luultavasti itse synnytys on ihan yhtä vähän lempeä, oli se sitten käynnistetty tai ei... Poppeliini Tuo on kyllä yksi syy miksi meille tulee viellä...
  9. Jennynny

    ***Joulukuun Pikkutontut SYYSKUUSSA***

    Metsätähti Tsaakeli! mä arvasin että joku unohtui! Pitäis oikeasti pistää lunttilappu asioista lääkärille mukaan, kun se tilanne on aina sellainen, ettei saa pidettyä päätä kylmänä ja kaikkia faktoja mielessä. Sitten mä olen vielä oikeasti tosi huono valittamaan vaivojani kenellekään (ainakaan...
  10. Jennynny

    ***Joulukuun Pikkutontut SYYSKUUSSA***

    Lääkärineuvola takana ja sairaslomaa sain loppuajaksi. Pehmennyt oli kohdunsuu, mutta mittaa oli ihan hyvin jäljellä. Tosi ihana että saa levätä oikein luvalla! Painoarvio ultrassa oli 1,6kg. Kaikki oli muutenkin vauvalla ok.=) Tästä eteenpäin päivitellään sitten kotikoneelta:p Jennynny +...
  11. Jennynny

    ***Joulukuun Pikkutontut SYYSKUUSSA***

    Huomenia vaan kaikille! Viikot hyppäsivät uudelle kymmenelle täälläkin, nyt on 30 lasissa! Huomenna on myös lääkärineuvola, hieman jännittää, sillä aion todellakin mennä koko vaiva-arsenaalin kanssa sinne ja haluta sairaslomaa loppuajaksi. Lisäksi haluaisin jutella nopeasta synnytyksestä ja...
  12. Jennynny

    Nainen, mikä on?

    ... Ja mikään ei tapa haluja tehokkaammin kuin vonkaava, seksiin 24/7 painostava mies:attn:
  13. Jennynny

    KATSOOKO LAPSESI Salkkareita tai Bb ? Perustele

    Kiitos asiallisesta vastauksesta. Keskusteluita on tullut viimeaikoina vaikkapa siitä että huumeet on oikeasti vaarallisia, vaikka ne näyttäis kuinka karkeilta ja niistä saisi muka hyvän olon. Ja tää feikkihomojuttukin on herättänyt keskustelua homoudesta yleensä jne. Ja siitä että saako...
  14. Jennynny

    Neulojat!

    Syksy on avainsana mullakin neulomisessa. Taito ei ole kauhean erikoinen, mutta tahto on kova! Nyt kun odotetaan vielä pientä jouluksi, kutomishammasta kolottaa hulluna. Tumppuja ja peittoja jne. syntyy vaikkei paljoa osaakaan! Ja siitä ettei nuoret osaa... meidän 11-vuotias opettaa mulle...
  15. Jennynny

    KATSOOKO LAPSESI Salkkareita tai Bb ? Perustele

    Meillä katsoo kaikki lapset salkkareita, niistä kyllä jutellaan sitten tarvittaessa. (tulee ihan hyviä ja asiallisia keskusteluita) BB:tä en anna katsoa kuin viikonloppuna 11v tytön, ja senkin erittäin pitkin hampain.
  16. Jennynny

    ***Joulukuun Pikkutontut SYYSKUUSSA***

    Kahlan Kyllä sää ihan terve ensisynnyttäjä olet! :D Ei mullakaan heru kuin oikein lypsämällä kirkasta nestettä pari tippaa, ja eka raskaudessa en muista edes ajatelleenki koko asiaa. Voi olla ettei olis tullut yhtään mitään vaikka olisi kuinka vetkuttanut... :laugh: Seksistä Ihan pikkuisen...
  17. Jennynny

    miksi lapset kiljuvat kaupassa

    Luulisin että muutama kestosyy löytyy: - väsy/kuuma (huono ajankohta kauppaan) - Uhma ja mielenosoitus, kun ei saa sitä mitä mieli tekisi - vanhempien testaaminen, saako kiukuttelulla periksi niin, ja jos on pakko mennä kauppaan esmes. töiden jälkeen ja toinen on ihan väsynyt, saatan kyllä...
  18. Jennynny

    ***Joulukuun Pikkutontut SYYSKUUSSA***

    heips kaikille! Omaa napaa: Alkaa olla ihan kauhea norsumeininki... :D Eilen mittasin vatsanympäryksen ekaa kertaa tälle raskautta ja se oli 114cm! Eli siis juuri saman verran kuin ensimmäisellä kerralla kun lähdettiin SYNNYTTÄMÄÄN:O Helkutti, mä todella työnnän mahaani kottikärryillä...
  19. Jennynny

    ***Joulukuun Pikkutontut SYYSKUUSSA***

    me&i handla coola barnkläder shop webbshop Olisko tuolta?
  20. Jennynny

    ***Joulukuun Pikkutontut SYYSKUUSSA***

    Tulipahan tuosta itkusta mieleen... Mä en yleensä paljon tirauttele, nyt raskaana ollessa kyllä enemmän, mutta kivusta en yleensä. Olen enemmän sellaista kiroilijatyyppiä :rolleyes: Mutta tänä aamuna heräsin, venyttelin varovasti jalkoja ja auts! Hirveä suonenveto toisessa pohkeessa. pikkuisesta...

Yhteistyössä