Hakutulokset

  1. tonttuilija

    Keskituloisesta tuille: tietoinen päätös

    "Ei mua oo luotu asuun slummissa mamujen kanssa" Sun viestin persuteella sut on todellakin luotu olemaan fiksu ja kouluttautunut menestyjä.. ;P ;P ;P :popcorn:
  2. tonttuilija

    P*rkele suoraan sanoen

    Ehdottaisin sulle yksinkertaista viikko-ohjelmaa: 4krt/vko 40 min juoksulenkki (kävelyä 10min alussa+5min lenkin lopussa) ja 3krt/vko sali. Ja näin joka ikinen viikko, 2 kk. Ihmettelen kovasti jos et saa tuloksia.
  3. tonttuilija

    P*rkele suoraan sanoen

    Ehdottaisin sulle yksinkertaista viikko-ohjelmaa: 4krt/vko 40 min juoksulenkki (kävelyä 10min alussa+5min lenkin lopussa) ja 3krt/vko sali. Ja näin joka ikinen viikko, 2 kk. Ihmettelen kovasti jos et saa tuloksia.
  4. tonttuilija

    Miehen sisko pilasi illanistujaiset

    AP:n tilanne on aika vaikea, koska mies ja appi puolustivat häntä, anoppi taas ei halunnut puuttua asiaan. Eli siis miehen sisko on avoimesti vihamielinen (ja minun mielestä täys idiootti), muttei ehkä kannasa jättää yhden kiusaajan takia tulematta suvun juhliin. Jokainen perhe itse päättää...
  5. tonttuilija

    P*rkele suoraan sanoen

    Miten monta krt/vko harrastat hikiliikuntaa? Ja tosiaan paljon tsemppiä laihduttamiseen!
  6. tonttuilija

    P*rkele suoraan sanoen

    Katso vaikka netistä paljon liikuntaa (esim. juoksua) tarvitaan esim. yhden mäkkiaterian tai suklaapatukan jälkeen, yllättävän pitkään pitää juosta - ja reippaasti...
  7. tonttuilija

    Apua flunssan voittamiseen

    Tämä on pahin mahollinen flunssa, koska lasten kanssa kumminkin pitää mennä ulos, kauppaan, laittaa ruokaa ja koko ajan aivastuttaa ja on sellainen vilu olo, mutta jaksaa jaksaa ja *flunssa* vaan jatkuu "&_"&
  8. tonttuilija

    Apua flunssan voittamiseen

    Onko tärkempää tietoo nuhasta? :P
  9. tonttuilija

    Lapsen ja oma luonne,oletteko muut huomannu samaa?

    Muistakaa, että lapsen luonne voi muuttua hyvinkin paljon kouluikäisenä, itse olin pienenä hyvin rohkea ja peruskoulussa hiljainen ja ujo. Eli ei kannata innostua kun on 1-5v lapsi, yllätyksiä voi hyvin tulla myöhemminkin :P :P
  10. tonttuilija

    P*rkele suoraan sanoen

    Liikutko oikeasti 6krt/viikossa? Miten ihmeessä ehdit kun sulla on vaikka mitä muuta? (ihmettelee palstalainen joka on chefin elämää hieman seurannut :) )
  11. tonttuilija

    Apua flunssan voittamiseen

    Olen ollut jo 2 päivää "flunssassa", ei ole kuumetta, mutta nuha ja kurku kipee +aivastuttaa koko ajan. Muuten olo on ihan oko, mut ei hemputti milloin tämä tyhmä vaihe loppuu :( :( :(
  12. tonttuilija

    Vinkkeja flunssan voittamiseen

    Olen ollut jo 2 päivää "flunssassa", ei ole kuumetta, mutta nuha ja kurku kipee +aivastuttaa koko ajan. Muuten olo on ihan oko, mut ei hemputti milloin tämä tyhmä vaihe loppuu :( :( :(
  13. tonttuilija

    Vinkkeja flunssan voittamiseen

    Olen ollut jo 2 päivää "flunssassa", ei ole kuumetta, mutta nuha ja kurku kipee +aivastuttaa koko ajan. Muuten olo on ihan oko, mut ei hemputti milloin tämä tyhmä vaihe loppuu :( :( :(
  14. tonttuilija

    Vinkkeja flunssan voittamiseen

    Olen ollut jo 2 päivää "flunssassa", ei ole kuumetta, mutta nuha ja kurku kipee +aivastuttaa koko ajan. Muuten olo on ihan oko, mut ei hemputti milloin tämä tyhmä vaihe loppuu :( :( :(
  15. tonttuilija

    Vinkkeja flunssan voittamiseen

    Olen ollut jo 2 päivää "flunssassa", ei ole kuumetta, mutta nuha ja kurku kipee +aivastuttaa koko ajan. Muuten olo on ihan oko, mut ei hemputti milloin tämä tyhmä vaihe loppuu :( :( :(
  16. tonttuilija

    Mitä teen väärin kun en löydä kavereita?

    Miukumauku, ihan tuttu tunne kyllä! Käy käsityökerhossa/jumpassa - tai mistä itse tykkäät? Vaikka 1 ilta/vko, saat omaa aikaa ja ota aktiivisesti kontaktia muihin äiteihin. Itse olen huomannut, että pienessä paikassa voi olla hyvin yksinäistä jos ei ole sukulaisia/ei tunne ketään, mutta voi...
  17. tonttuilija

    saako teidän taaperot kielen ylähuulelle?

    Minun 1,5v ei ymmärtänyt kun sanoin, että laita kieli ylähuulelle. :) Voiko olla, ettei se vaan halua?
  18. tonttuilija

    MIKS KAIKKI LAPSET KILJUU?? kertokaas ny mulle ku en tajua yhtään.

    Vieras, harva muistaa ihan niin selkeästi millainen on esim. ollut 4vuotiaana. :P Mutta oikeasti, vaikka lapset ovat erilaisia, todella moni myös kiljuu. Kerran olin bussissa jossa pieni vauva itki ja itki. Bussikuski hermoili niin paljon, että pysähtyi miten sattuu, ei huomannut...
  19. tonttuilija

    MIKS KAIKKI LAPSET KILJUU?? kertokaas ny mulle ku en tajua yhtään.

    Tarkoititko ettei saa jahtaa palloa? Vai sen, että pitää samalla, ahem, hillitä itteä? :P Joo, vastaaja 'Miri' ei antais lasten kertoa omia tyhmiä juttuja bussissa, a.p. ei kykene ymmärtämään miksi lapset kiljuu, ihan tyhmää. Sääli mielummin niitä lapsia jotka eivät saa olla ... lapsia...
  20. tonttuilija

    Hallitus suunnittelee nostaa roimasti ruoan hintaa.

    Kannattaa kouluttautua ja hankkia työkokemusta, ees osa-aikaista! Sitten voi myöhemmin saada hyvän työn+hyvän palkan niin ei tarvitse valittaa siitä, että alvi nousee muutaman prossan verran.

Yhteistyössä