Hakutulokset

  1. L

    Pitääkö lähes joka päiväkotiin ilmoittaa hoitajat?

    Oma lapsi on ollut kolmessa eri päiväkodissa, joista kaksi eri paikkakunnalla. Ikinä ei ole hoitoaikoja tarvinnut ilmoittaa. Loma-ajat ovat ainoita, jolloin on pyydetty hoitoajat, koska osa ryhmistä on suljettu. Mä usein jonkunlaisen lapun rustaan vieätäväksi, koska meillä ajat vaihtelevat...
  2. L

    Yleistäkin, ettei aikuisilla ihmisillä ole käytöstapoja, kunnioitusta toisia kohtaan ja ollaan muutenki ihan vatipäitä?

    Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, jossa joku oli kutsunut ja sopinut selvästi kyläilystä, leiponut herkut ja kattanut kupit todetakseen, ettei kukaan tulekaan. Vieraat eivät edes olleet ilmoittaneet, etteivät tule. Kirjoittaja oli yksin perheineen saanut todeta, ettei nyt kutsutut vieraat...
  3. L

    Mitä tarjoatte/tarjoaisitte vieraille yleensä seuraavissa tilanteissa?

    1. Kutsutte vieraita viikonloppuna kylään 2. Tuttu/tuttavia ilmoittaa edellisenä iltana, että tulevat teille iltakahville (arkipäivänä), jos satutte olemaan kotona 3. Teille tulee kylään vieraita, jotka eivät ole koskaan ennen käyneet luonanne ja vierailusta on sovittu hyvissä ajoin 4...
  4. L

    Kuinka korkeita korkoja käytät arkikäytössä?

    Siis ihan kaupungilla, töissä, koulussa jne?
  5. L

    Kuinka nopeasti saisit itsesi treffikuntoon, jos nyt tulisi kutsu?

    Vapaapäivänä on aikaa pohtia. :)
  6. L

    Voi että mä inhoan näitä sanoja! Mä en kestä!!

    Siiderivalas ja SIPSUKAT!! *sekoaa*. Ärsyttäviä sanoja! Mussa ei oikeasti mikään saa niin niskavilloja pystyyn, kuin nuo kaksi sanaa.
  7. L

    Sopiiko tällainen hyllykkö lastenhuoneeseen?

    Jyskin sivut eivät toimi, mutta jos laittaa googlen kuvahakuun "ascot hylly jysk" ja heti ensimmäisenä tulee sellainen korkea avohylly, jossa on neljähyllyä ja "kansi" ja googlen kuvahaussa on jotakin limenvihreitä sisustusjuttuja siinä.. Mä saisin kaverilta tuollaisen lähes samanlaisen...
  8. L

    Kuinka usein tilaatte netistä jotakin?

    Itse nettishoppailen viikoittain. Mistä tilaatte? Onko ollut joidenkin firmojen kanssa ongelmia? Tilaatteko paljon ulkomailta? Itse tilaan ulkomailta aika paljon, sillä monet kamat saa halvemmalla.
  9. L

    Hoplopissa käyneet. Oletteko telmineet lastenne mukana sielä "härveleissä"?

    Mä yleensä kyllä kiipeilen ainakin aluksi lapsen mukana. Ei halua heti yksin mennä. Onhan ne isot liukumäet aikuisestakin kivoja:D. En vaan ikinä näe sielä menossa mukana ketään muita vanhempia, vaan äidit ja isät tapittavat sielä alhaalla. Välillä ihan nolottaa mennä mukana. Mutta jos lapsi...
  10. L

    Minkä pituisia hiihtolenkkejä teidän 4-6v hiihtävät?

    En todellakaan väitä, että tuon ikäisen olisi pakko osata vielä edes hiihtää. Toiset lapset eivät pidä hiihdosta ja tekevät sitten enemmän ja paremmin jotakin muuta. Hiihtolenkin pituus ei kerro paremmuudesta, eikä missään nimessä ole tarkoitus nyt hakea tällä yhtään mitään. Ihmettelen vaan...
  11. L

    Kivoja lastenvaatekauppoja netissä ?

    Mistä saisi vähän persoonallisempiakin vaatteita 122cm koossa..
  12. L

    Miten reagoisitte, jos tuntematon ihminen tulisi juttelemaan ja sanoisi tietävänsä 2+lta

    Eli missä nyt vaan joku tulisi juttelemaan ja sanoisi, että tietää sinut kaksplussalta ja itse et siis olisi ko. tyyppiä nähytkään?
  13. L

    Ovatko 20den ihonväriset sukkikset teistä mummot?

    Niistähän kyllä jo huomaa selvästi, että on sukkikset. Ohuehkothan ne ovat silti. Etenkin keväällä ja kesällä? En osaa olla ilman sukkiksia ja ohuemmat aina rikon :D
  14. L

    Hyvä Sauli!! Hienoa!

    Nyt onnellisena suihkuun! Jes!
  15. L

    Kiinnitättekö huomiota toisten lasten pukeutumiseen, etenki te päiväkodissa työskentelevät?

    Oma huomioni kiinnittyy toisten lasten vaatteisiin silloin, jos on jotakin erityisen silmää miellyttävää päällä. Juhlissa saatan joskus katsoa siksi, koska pienet pojat puku päällä ja tytöt ihanissa mekoissaan ovat kertakaikkisen ihania! Yleensä jos tulee äitien kanssa puhetta lapsien...
  16. L

    Mistähän johtuu mun järjetön fobia isokokoisia miehiä kohtaan?

    Minä "en voi sietää" isokokoisia miehiä. En tarkoita pituutta (paitsi jos sitä on yli 195cm), vaan siis ylipainoisia/isoja miehiä. Vielä jos niillä on parta ja ovat kaljuja niin mä oikeasti vähän jopa ahdistun. Nään usein painajaista siitä, että seurustelen isokokoisen miehen kanssa, josta...
  17. L

    Huvittaisi mennä huomenna pitkästä aikaa käymään yöelämässä, mutta en saa seuraa kenestäkään.

    En edes tiedä koska olisin viimeksi ollut. Palstan mammat nyt ei voi mua asiassa auttaa, mutta pitipä saada tämäkin asia purettua johonkin:). En erityisemmin tykkää biletyksestä, mutta joskus olisi ihan kiva mennä. Olen kuitenkin vasta 24v ja viimeksi olen ollut bilettämässä..ööö vuosia sitten...
  18. L

    Todella kaunis nainen!

    Glamour-malli pesi meikkinsä - tässä alaston totuus | Viihde | Iltalehti.fi Noissa ilman meikkiä kuvissa? Ihan hirviö meikattuna. En ymmärrä miksi joku haluaa meikata itsestään tuon näköisen, jos naturellina on noinkin kaunis!
  19. L

    Tottuuko aikaisin heräämiseen?

    Töissä tulee aika paljon muutoksia kevään aikana. Aikaisin vuoro alkaa jo kello seitsemän. Jos tulen töihin seitsemäksi, niin mun on herättävä 04.50. Apuva:D Tottuukohan tuohon..

Yhteistyössä