Hakutulokset

  1. K

    älä lue eteenpäin jos mun valittaminen aiheuttaa näppylöitä!!!!!

    mutta |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O eilen SOVITTIIN miehen kanssa että tänään herätään yhdessä,syödään aamupalaa,lähdetään tontille ja tullaan kaupan kautta kotiin tekeen yhdessä ruokaa ja sit takas tontille kunnes poika tulee. heräsin klo11.30 eikä miestä näy missään. katoin...
  2. K

    mahatautia?

    mä heräsin eilen aamulla siihen et kouristi vatsaa ihan kamalasti ja tais pari kyyneltäkin tirahtaa. hetken pyörin sängyssä ja sit lähti.. istuin pöntöllä varmaan yli puolet päivästä :ashamed: illalla joskus 19-20maissa kokeilin syödä vähän pussikeittoa ja sehän maistu hyvin. olo koheni ja...
  3. K

    maailman parhaat lasagneohjeet pinoon!!! :P

    ajateltiin miehen kanssa tehdä tänään lasagnea oikein pitkän kaavan mukaan (paitsi jos nyt sen pastan jättäis ite tekemättä :D) mut mun googletustaidoilla on ku etsis neulaa heinäsuovasta,joten kokeilen täältäkin!!! eli lasagneohje joka vie kielen mennessään!! :p :wave:
  4. K

    ai kamala kun iski paniikki!! :D

    mies tossa äsken kysy et voiko sen kaverit tulla meille tänää ja olin et tottakai ja mies siihen et ootko varma kun sun pitää herätä aamulla aikasin? jäin haavi auki :o et miks? mies et koska sä meet töihin!! iski kylmä hiki ottalle et oikeestiko ja palautuminen kesti monta minuuttia ennenkun...
  5. K

    olipa kerran normi torstai-ilta kuhan ja hänen miehensä taloudessa.

    he kumpikin olivat lähdössä tahoillaan omille vanhemmilleen,kuha palauttamaan äidilleen erästä kirjaa ja mies viemään erään paperin veljelleen. he lähtivät samaan aikaan ja autoille kävellessään kuhan mies sanoi: tänään voitais mennä saunaan. kuha vastasi että se olis ihanaa,kauan sulla...
  6. K

    ristiriitanen olo

    poika oli viime viikolla monta yötä isillä ja tänään lähti taas kahdeks yöks. mä oon exälle jankannu et viettäs pojan kaa enemmän aikaa ja nyt kun se viettää niin ei tääkään oo hyvä -siis mulle. niin hirvee ikävä ja vuorotellen koen syyllisyyttä siitä et poika joutuu reissaan äidin ja isin...
  7. K

    miten estän miehen pääsyn ulos??!!!

    se on liipannu tukkansa sillee toiselle sivulle päätä myöten et toisen silmän kohdalla menee selvä jakaus ja se näyttää ihan kamalalta,kuolen nauruun kun katsonkin sitä ja nyt se uhkaa lähtee ulos tolla tukalla!!!!! :laugh: |O AUTTAKAAAAAAAAA |O ja ne teistä jotka ootte nähnyt mun...
  8. K

    miehen kanssa mielenkiintonen keskustelu..

    mies on uskonnollisesta perheestä,minä en. katseltiin tossa sivusilmällä kaunnita ja rohkeita ja darlan hautajaisia ja puhuttiin kuinka lämminhenkisiä noista tilaisuuksista on saatu ja miten se ei onnistuis esim.meillä tollanen tilaisuus.. sit tuli puhe kuolemasta yleensäkin ja sanoin...
  9. K

    huomasin tossa yhden jutun kun pyörin facebookissa

    nimittäin sen et mä oon aika näkymätön tyyppi :xmas: tarkotan sitä, et mä tiedän ja muistan nimeltä varmaan heti heittämällä sieltä sellaset 30 henkilöö,mut en kehtaa pyytää ystäväks kun en oo yhtään varma muistaako ne mua ja se se vasta noloo olis -siis jos ei muistais :xmas: eh :whistle: :D
  10. K

    korva lukossa,päässä kohisee

    apua!! millä mä saan kuuloni normaaliks? :o kaks päivää pamahdellu TAAS toi vasen korva lukkoon ja on tuntikaupalla kerrallaan :headwall: pitäskö tässä nyt lääkäriä varata vai mitä hittoo tää voi olla? :o tosi ärsyttävää :( mies jo sano et uuden vuoden raketit vei mun kuulon,mut en kyllä...
  11. K

    huomasin eilen kun käytiin prismassa

    et ostoskärryissä on lasten "istuimen" raja max.15kg. meil poika n porukoiden vaa´alla punnittuna just ja just 16kg,mut mahtuis kuitenki kokonsa puolesta hyvin kärryihin. nyt sit mietin et kuinka pitkään te ootte lapsianne niis kuskannu vai ootteks lopettanu kun seinään kun lapsi on saavuttanu...
  12. K

    mistä kertoo äärettömän todentuntuinen ja tapahtumarikas uni??

    joka siis vielä jatku senkin jälkeen kun yöllä nousin juomaan -ja jatku just siitä mihin jäin,kun olis telkkaria katsellu :o se uni oli aivan kaistapäinen (kuten unet yleensäkin) jossa yks tuttu kuoli eikä sit kuollukaan ja yhtäkkiä hiippailin vanhoilla kotikulmillani ja tapasin...
  13. K

    mä kestän äitinä asioita kohtuu hyvin

    kestän lapsen raivarit ja uhmakohtaukset,vastaan hannaamiset ja tavaroiden paiskomisen jnejne,mutta mä en jumankauta kestä tota väkisin väännettyä tekovinkunaa ja vikisemistä |O
  14. K

    miten korvata kananmuna?

    suolaista piirakkaa siis mielemme halajaa,mutta meillä ei ollukaan kananmunia. nyt mietittiin et saako sitä muulla tavoin "hyytyyn" ? :) (yritin googlesta etsiä,mut en muka löytäny :ashamed: )
  15. K

    poika tuli isiltä

    4 siellä vietetyn päivän jälkeen. kakkas heti eilen kun tuli ihan hirveen lastin,söi kun hevonen ja meni nukkuun. aamusta sama homma. oli ikävöiny hirveesti kotiin.. :| onneks se on nyt kotona -ja btw päiväunilla mitä se ei isällään nukkunu ollenkaan :xmas:
  16. K

    mä oon niin kiukkunen ja pahalla päällä

    |O |O |O |O |O kaikki asiat ärsyttää. |O |O |O |O |O
  17. K

    jos liimais vaikka pikaliimalla miehen toiseen kämmeneen tiskirätin

    niin pyyhkiskö se sitten pöydältä ne leivänmurut,kinkun palat ja rasva- sekä sinappijäljet ateriointinsa jälkeen? :saint: (ja ei,en valita,tää on teoreettinen kysymys :D)
  18. K

    formulat,mäkihyppy,ralli,jääkiekko,yleisurheilu

    ja URHEILU-URHEILU-URHEILU-URHEILU-URHEILU mä ammun ton telkkarin.
  19. K

    opettajat / kkat tmvt :)

    oon yrittäny etsiä itselleni opettajan päivyriä/kalenteria ,siis sellasta ihan litteetä normaalia kalenteria jossa vaan on numerotaulukot yms siel perässä. se olis tosi kätevä kun kuitenkin sijaisuuksia jonkin verran kka:na teen ja muutenkin. mutta en siis ole löytäny sellasta mistään,netistäkin...
  20. K

    voi prkl kun menin lupaamaan..

    meidän iso kaveriporukka varas viikoks mökin tosta about tunnin ajomatkan päästä. ne lähti jo eilen reissuun ja pyysi meitä liittyyn maanantaina seuraan kun väki vähenee. mä sanoin heti et en halua lähtee minnekää metsää kököttään,et eieiei. mies sit soitti niille ja sano et ei tulla. tää siis...

Yhteistyössä