Hakutulokset

  1. Coffee Break

    Kukaan käynyt Auswitchissä?

    Me ollaan kesällä menossa Krakovaan. Meidän 12-vuotias olisi kiinnostunut käymään Auswitchissä tuolla reissulla. Katselin netistä että sinne on suositeltu ikärajaksi 14 vuotta. Lapsi on aiemmin käynyt erilaisissa paikoissa joissa on ollut tietoa Hitlerin aikakaudesta tai ylipäätänsä...
  2. Coffee Break

    Etsiikö kukaan muu uutta työpaikkaa?

    Mä olen tässä laittanut muutamia työhakemuksia menemään, jos vaikka saisi uuden työpaikan. Haen asiakaspalvelun ja taloushallinnon avustavia töitä. Osasta työpaikoista on tullut tieto paikan täytyttyä hakijamääristä. Hakijoita on ollut enimmillään 250 ja vähimmillään 200 :X3:... Hurjia nuo...
  3. Coffee Break

    On kyllä lasten talvikengät hinnoissaan

    Käytiin eilen vilkaisemassa talvikenkiä meidän parivuotiaalle. Järjestäen kaikki kengät liikkeestä tai kengän merkistä riippumatta maksoi 75 - 100 € suurimman osan ollessa lähempänä tuota kalliimpaa päätä. Tässä vissiin joutuu panostamaan kenkien etsintään ettei kengät mene hinnaltaan ryöstön...
  4. Coffee Break

    Vähemmän kiva kampaamokäynti

    Mä kävin värjäämässä hiukseni kampaamossa. Olisin halunnut tummaa vaaleaa tai helmiäistä mun maantien värisiin hiuksiin. Ilmeisesti kampaaja ei tähän pystynyt kun kyseli mikä muu väri kävisi tuoden samalla värikirjan. No, olen aina pitänyt vaaleasta kuparista, joten näytin sitä yhtenä...
  5. Coffee Break

    Kuka majoittunut reissuilla yksityisen omistamassa huoneistossa?

    Mä olen varannut meille booking.comin kautta huoneiston majoituspaikaksi ekaa kertaa (Pariisiin). Huoneisto maksetaan käteisellä kun saavutaan perille. Nyt mä aloin miettimään että mikähän on käytäntö kuitin suhteen. Saako sellaisen automaattisesti omistajalta vai joutuuko kuittia erikseen...
  6. Coffee Break

    Kuka on selvinnyt vauvasta joka ei huoli tuttia??

    Mulla on kaverina parikuukautinen vauva joka ei huoli tuttia! Sille on ostettu eri mallisia ja eri ikäisille tarkoitettuja tutteja. Vauva sylkee tutit veks, heittelee minne sattuu tai ei vaan avaa suutansa tutille tai jos avaa suunsa niin ei sulje sitä :mad: Vinkkejä kuinka selvityä otetaan...
  7. Coffee Break

    Ruokahaaste vko 28

    Viikon 28 aihe on MANSIKKA :p Ruokahaasteen säännöt: - kokkaa ja kuvaa (tekijä saa olla kuka tahansa samassa taloudessa asuva) - kuva ja resepti sunnuntaina klo 19.45 mennessä - äänestys alkaa sunnuntaisin 19.45 jälkeen ja kestää vuorokauden - eniten ääniä saanut valitsee uuden raaka-...
  8. Coffee Break

    Neuvolan takaisinsoittopalvelu

    On kyllä niin syvältä... Kuka hemmetti tuollaisen käytännön on edes keksinyt?!?
  9. Coffee Break

    Kotihoidon tuen muutos

    Mä en tajua tätä... "Hallituksen rakenneuudistusohjelma 29.8.2013: 1.9 Kohdennetaan nykyinen kotihoidontuki puoliksi molemmille vanhemmille ja rajoitetaan subjektiivista päivähoito?oikeutta sosiaaliset perusteet huomioivalla tavalla osa?aikaiseksi silloin, kun vanhempi on kotona äitiys...
  10. Coffee Break

    Ruokahaaste viikko 5

    Ruokahaaste vk 5 Ruokahaasteen aiheena viikolla 5 on PINAATTI (tuore, pakaste) Ruokahaasteen säännöt: * kokkaa ja kuvaa (tekijä saa olla kuka tahansa samassa taloudessa asuva) * kuva ja resepti sunnuntaina klo 19.45 mennessä * äänestys alkaa sunnuntaisin n. klo 20 ja kestää TUNNIN...
  11. Coffee Break

    Pari päivää ja sitten mennään (matkakuumeilua)

    Muutama päivä vielä ja sitten ollaankin katsomassa kanavia ja tuulimyllyjä Mä en ole ikinä käynyt Hollannissa, joten nyt tulee sitäkin vähän nähtyä. Mennään Haagiin ja siitä joko Rotterdamiin tai Amsterdamiin päiväksi. Vielä ei tiedetä kummassa kaupungissa käydään pyörähtämässä kun molemmat...
  12. Coffee Break

    Kolmasluokkalaisen hankalat käsityötunnit

    Meidän lapsella käsityö on inohkkiaine. Se on ohimennen jutellut että käsityö on vaikeaa eikä se kiinnosta sitä ollenkaan. Haluaisi olla kuulemma puutöitä tekemässä ja pitää niitä jotka on puukässässä onnekkaina. Mä olen ajatellut että lapsi on "köpelökoura" kuten isänsäkin ja sen takia sillä on...
  13. Coffee Break

    Milloinkohan Kenian ostari-iskuun otetaan kommenttia muslimien taholta

    Tähän mennessä kai kukaan ole virallisesti tuominnut iskua. Kenya mall attack torture claims emerge from soldiers: 'Eyes gouged out, bodies on hooks, fingers removed' | Mail Online Juttu lyhykäisesti niille jotka ei englantia osaa tarpeeksi hyvin. Ostarilla äärimuslimien käsiin jääneille...
  14. Coffee Break

    Samsung, Google Play ja AVG

    Mä latasin Samsung Appsin kautta AVG:n puhelimeen. AVG:hen tuli päivitys ja Google Play uhkailee että jos mä sen päivitän niin mä itse vastaan kaikesta mitä pahaa päivityksen hyväksyminen nyt puhelimelle tekeekin. Siis, mitä järkeä tässä on kun kuitenkin laitevalmistajan kautta ladattu softa...
  15. Coffee Break

    Minkä ikäiset teillä lataa Youtubeen materiaalia?

    Meidän kolmasluokkalainen haluaisi ladata pelaamisiansa Youtubeen ja mä sanoin sille että ei onnistu. Olenko mä ajasta jälkeen jännyt joka kieltää lataukset vai pitäiskö tuolle rekisteröidä tunnukset jotta se pystyy pelejänsä sinne latailemaan?
  16. Coffee Break

    10-vuotiaiden sytyttämän roskispalon jatkotoimet sosiaaliviranomaisille

    "Pikkulapset ovat tunnustaneet sytyttäneensä Kuopion roskakatospalon. Poliisi on saanut selvitettyä esitutkinnassa roskakatoksen sytyttäneiden lasten henkilöllisyyden. Lapset ovat noin 10-vuotiaita. Poliisi on puhuttanut lapset, jotka ovat myöntäneet olleensa yhdessä liikenteessä ja...
  17. Coffee Break

    Mun matkasuunnitelmat hyytyi

    Mä katselin jokin aika sitten lentoja talvilomalle. Alun perin piti lähteä Madeiralle mutta kun vetkuttelin lentojen oston kanssa niin parhaimmat yhteydet myytiin pois. Aloin katsella lentoja sattumanvaraisesti pitkin Eurooppaa ja huomasin hyvät lennot Napoliin jotka sitten otinkin ettei...
  18. Coffee Break

    DNA Welhon hd-kanavat näkyy loppukuun

    Mä en tiedä onko tämä ollut täällä, mutta jos ei ole ollut niin... "DNA Welho avaa lähes kaikki kaapeli- ja antenniverkossaan tarjolla olevat teräväpiirtokanavat vapaasti katsottavaksesi 13.8.-1.9.2013. Katselu onnistuu tällä aikavälillä HD-vastaanottimella ilman tv-korttia ja erityistä...
  19. Coffee Break

    Hyvä myyntikirppis Helsingissä?

    Mikähän olisi hyvä kirpputori myydä lasten leluja ja vaatteita? Olisko tää hyvä >> Etusivu ? * muoks tuo linkki on Malmin Pöytäparkkiin.
  20. Coffee Break

    Erotatko lantun ja sellerin?

    Taustaa tälle kysymykselle. Mä kävin Lidlissä ja ostin lantun. Kassa ei tiennyt mikä se on, eikä sille löytynyt punnitusnumeroa. Jonossa mun takana ollut nainen jutteli miehellensä että miten erottaa lanttu ja selleri... :D Kakkoskyssä jos joku sattuu tietämään. Kun Lidln kassa ei löytänyt...

Yhteistyössä