3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Pahoitteluni @Lallastiina :( Ihailen, kun voit nähdä tuossa asiassa kuitenkin pilven hopeareunat. Nyt herkkuja ja uutta kiertoa kohti.

Täällä alkoikin tänään jo menkat. Eli kp1/26-28 ja yk3. Ja johan sitä piti katsella, että mihin se ovis osuu. Tietenkin taas matkustuspäiville. No, katsotaan mitä on tehtävissä.
 
Voi ei @Lallastiina ... :cry: Tosi kurjaa. Aika paljon täällä lukee alkuraskauden keskeytymisistä mutta ei siihen varmastikaan voi olla valmistautunut sitten kun omalle kohdalle osuu :( Paljon voimia! Mulla on eka ultra vasta viikon päästä pe 24.3. (siinä vaiheessa 8+0), en malta odottaa.. En tosiaan ole oikein uskaltanut iloita vielä täysillä tästä plussasta ennenkuin saan varmistusta että kaikki hyvin. Lisää stressiä (oon aika stressaavaa tyyppi näköjään ) tuo se että ollaan lähdössä kaukomatkalle muutama päivä sen ekan ultran jälkeen ja jos ultrassa ilmeneekin ongelmia niin pakka menee kivasti sekaisin sitten. Tuo matka varattiin jo talvella siinä vaiheessa kun toiveet luomuplussasta oli vähissä, kannatti varata koska plussahan sieltä sitten pärähti :ROFLMAO: Nyt jännitän miten voimat siellä tropiikissa riittää mutta mieluummin sitä varmasti lepäilee riippukeinussa palmun alla kuin töissä väsyneenä ja pahoinvointisena ;) Mutta päivä kerrallaan, katsotaan mitä ultrassa ensin näkyy. Muuten on vointi ollut ihan ok, tooosi väsynyt ja etovaa oloa pitkin päivää mutta siihen auttaa kun syö jotain pientä parin tunnin välein.
Oon täällä taustalla seuraillut teidän kuulumisia, toivottavasti kevät tuo tullessaan plussia teille kaikille ja siirrytään tuonne odottavien puolelle (en ole itse vielä uskaltanut, odottelen ekat ultrat ensin ja sitten ehkä kolmekymppisten odottajien pinoon!:))
Plussatuulia ja tsemppiä kaikille!! (y)
 
Harmittelut uudesta kierrosta @SannuB ja @Mamushka32 !

Aikomushan oli mennä tyhjennykseen vasta maanantaina (kehotettiin menemään päivystyksen kautta), mutta kun to-iltana tuli vähän tuhrua ja onneksi sain työni ajoissa valmiiksi, päätimme mennä jo pe. Niinpä homma on nyt jo hoidettu.

Ohittakaa seuraava jos ette halua lukea tyhjennyksestä...
Olihan se kurja kokemus etenkin sen lääkkeellisen osuuden suhteen. Lääkkeitä laitettiin siis vain osa-annos ihan vain avaamaan paikkoja ennen kaavintaa. Kivut iski nopeasti ja jonkun aikaa oli ihan kauhea vilu, kivut ja oksetus/huimaus yhtä aikaa... Se vaihe kesti 10-15 min (vaikka tunti pidemmältä) ja sitten helpotti niin että loppuajan oli vain siedettävää perusmenkkakipua. En kyllä halua kuvitellakaan millaista olisi tehdä kokonaan lääkkeillä...! Itse operaatio tehtiin muutaman tunnin odottelun jälkeen nukutuksessa ja sen jälkeen olo parani nopeasti, illalla sairaalasta lähtiessä ei ollut enää kipujakaan ja vuoto on enää tuhrua.

Nyt olo on lähinnä helpottunut että on ohi näin nopeasti, ja voidaan aloittaa puhtaalta pöydältä.
 
@Lallastiina :Huhhuh sentään, kuulostaa aika rankalta kokemukselta, toivottavasti et toista kertaa joudu vastaavaan.. Onneksi kivut kuitenkin helpotti jo illalla kotiutuessa! Ja hyvä tietää nyt vähän miten se tyhjennys hoituu. Oon huomannut että plussan jälkeen mulle tullut ekaa kertaa vähän orpo olo ulkomailla asuessa ja ikävä suomea ja sitä neuvolasysteemiä, on niin paljon kaikenlaisia kysymyksiä mielessä ja ei oikein tiedä miten täälläpäin tapahtuu koko raskauden seuranta ja keneenpäin kääntyä missäkin asiassa. Ja kaikki vieraalla kielellä, Google traduction on ollut kyllä kovassa käytössä! Onneksi 1 kaveri sai vauvan vähän aikaa sitten niin saa tuoretta tietoa sitä kautta ainakin :)
Hyvää viikonloppua kaikille, nauttikaa kaikista ihanista herkuista joita ei sit raskaana saa laittaa suuhun (oivoi juustot&viini!)! :LOL:
 
@Lallastiina Kuulostaa vähän pelottavalta, ei ihme jos tuo aiheuttaa jos jonkinlaisia tunneryöppyjä. Tsemppiä kovasti, ja niinkuin itse sanoit, niin onneksi se on nyt takanapäin. Toiveikkaasti siis kevättä eteenpäin! :)

Tääl vissiin ovis ollu, eilen illalla ja nyt aamulla oikea munasarja sen verran hellä. Sikäli siis perjantain paneloinnit osui nappiin. Ei oo koskaan ovulaation aikaan ollu mitään vuotoja, mut nyt aamulla bongasin valkovuodon seassa pienenpienen viirun verta. Oletan et ovulaatio siihen on suurin syyllinen. (y) Nytpä sitte vaan jännäilyä, ja tän saakelin flunssa parantelua.
 
Pahoitteluni @Lallastiina kuulostaa aika rajulta, ihailen kyllä suuresti miten vahvasti osaat asiaan suhtautua.

Samaten uutta voimaa kaikille negan testanneille, jännityksessä luin kaikki viestit viimeisen käyntini jälkeen ja toivoin paljon plussia. En käynyt ilmoittamassa omaa tilannetta kun menin jotenkin vähän rikki ja halusin sulkea kaikki vauva asiat mielestäni. Sieltähän ne menkat sitten tasan oikealla kellonlyömällä kp28 alkoikin. Jotenkin otti erityisen koville kun nyt luulin että ajoitus ja kaikki oli kohdillaan, oviksenkin luulin bonganneeni. Nyt sitten tiedossa matka ovulaation aikaan, joten tämä kierto menee ohi.
 
Tervehdys kaikille! Ja pahoittelut uusista kierroista ja isot tsempit @Lallastiina , oot kyllä vahva likka. Onnea ja plussatuulta teidän puhtaalle pöydälle :)

Mulla ollut vapaa viikko IHAN KAIKESTA. Olin pohjoisessa lumilomalla, mies kotona ja menkat edelleen kateissa. Tällä hetkellä menossa kp57, ilman Teroluttia ei näköjään meikäläisen menkat käynnisty. Monen vuoden pillereiden napsimisesta joutuu näköjään maksamaan velkansa.. :unsure: Mut on nyt tutkittu gynellä ja verikokeissa ja miehen simpat tsekattu, kaikki näyttäis olevan kunnossa. Nyt on omalle gynelle soittoaika ja pohditaan että laittaako meitä eteenpäin. Lähinnä sen mun pitkän kierron ja mahollisen ovuloimattomuuden vuoksi. Varmaanhan se kierto palautuu aikanaan, kun vaan odottaa. Mutta kun "aikanaan" ei kuulu mun vahvuuksiin ja se odottaminen on niin helvetin vaikeeta. Ni jos joku tarjoaa pientä pikakelausta, niin luultavasti siihen tartun.. :whistle:

Eli tämmöistä tänne! Tottakai kokoajan toivon/toivotaan, että se tärppi olisikin käynyt isoilla kp:llä, mutta tässä vaiheessa en luota pätkääkään ovistikkuihin tai muihin tuntemuksiin... Eli katsotaan... o_O

Kivaa viikkoa kaikille!
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille, peukut pystyssä että ensi kierto tärppää kaikilla! Ja voi @ToukkaHaave87 miten inhottavan pitkä kierto ja odottelu.. Mutta onneks kuitenkin kaikki testeissä hyvin ni kyllä se siitä!

Täällä pikainen päivitys että ei uutta. kp 36 ja huomenna illasta kotiin. Meinasin että teen testin vasti ti aamulla jos ei sitä ennen kuulu kuukautisista mutta arvatkaa vaan jaksanko odottaa.. Että eiköhän se tikku kastu jo illalla ellei päivän konferenssissa iske punainen paholainen :p
 
20.3.2017



***Lisäys- ja muutospyynnöt listaan punaisella, kiitos!​
Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto


Toukkahaave87...29v......kp 58/29..............yk 4..........terolut
Mimm1...............33v.......kp 57/26-32.........yk 5..........luomu
Vauvakuume85...31v......kp 48/29-31.........yk 15.........luomu
Miinula................32v......kp 39/28...............yk11.........luomu
IinesAnkka82.....34v...... kp 37/29-42..........yk4...........luomu
hill4.....................36v......kp 26/29...............yk4...........luomu
Ingaliini................31v......kp 25/27-28..........yk1...........luomu
Ihanapa...............28v......kp 21/29-31.........yk 7..........luomu
Taaartsan............35v......kp 15/29-30..........yk 2..........luomu
SannuB...............33v......kp 5/26-28...........yk 3...........luomu
Mamushka..........32v......kp 3/28-30...........yk4...........luomu
Shih....................29v.......kp ?/25-2............yk 1...........luomu
Sano Pirkka........33v..................................yk 6...........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget/lutinus, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, b=bemfola, or=orgalutran

Taustalla:
Kicumisu, Iitukka81, Evangelina, Pikkumyy0285, janna83, Sonara, Keinuilija, kicumisu, Muruhaave

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.11.
Tiikeriankka.........30v.........yk 2.............15.11.
Infinity..................36v........yk 3...............3.12.
Tilulilu...................34v........yk 21............17.12. 3. inseminaatio
Lennis...................30v........yk 11.............23.12.

Plussanneet 2016:

PikkuPöllö..........32v...........yk 7..............23.1.
Sekopuolinen..........................................22.3.
Lillans.................37v.........yk2(13)..........3.
Särki...................31v.........yk 1...............29.4.
Sonara................37v.........yk11..............31.5. (biokemiallinen)
Piinamiina...........34v.........yk3................28.5.
Mustikk4.............28v.........yk19..............21.6. 1.IVF/tuoresiirto
Sonara................37v.........yk12.............29.6. (tuulimuna)
hill4....................36v...........ya 4/16.........luomu (keskenmeno)
Maya.................31v............ yk 1..............luomu
Liinu_................3xv............yk 3..............luomu
mamihaave.......33v...........yk 6..............luomu
miu84................32v..........ya 11/13........2.11. luomu
BlackCat........................ya 1/14..........26.12. 1.ICSI/tuoresiirto
ReiRei85...........31v.......yk 6................

Plussanneet 2017:
Sinikukkanen......34v..........yk 18.............7.2. 1. PAS
Lallastiina...........35v..........yk 17.............7.2. luomu (tuulimuna)
Avokado83.........34v.....ya 01/16….........19.2. luomu

Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Viimeksi muokattu:
Nega perkele.... :cry: Rupesin pillittämään niin että miehen oli pakko lähteä kauppaan hakemaan mulle pullaa. Mua ei oikeestaan harmita niin ettei testi ollut positiivinen koska yritystaipale on vasta alussa. Mutta ottaa päähän toi oviksen arvuuttelu. Ilmeisesti ei todellakaan ollut sitten ovisplussa kp15 ja testailua olis pitänyt jatkaa pidemmälle. Millon lie sit ollu tai ei lainkaan. Tässä iässä tuntuu että se nyt hermostuttaa eniten että ovuloiko lainkaan. Toisaalta ei vielä tekis mieli mihinkään tutkimuksiinkaan hakeutua... Ehkä kesän jälkeen sitten vaikka ei sitä kai tässä nuorenekaan enää. Mälsä fiilis mut saampa pullaa.
 
Nega perkele.... :cry: Rupesin pillittämään niin että miehen oli pakko lähteä kauppaan hakemaan mulle pullaa. Mua ei oikeestaan harmita niin ettei testi ollut positiivinen koska yritystaipale on vasta alussa. Mutta ottaa päähän toi oviksen arvuuttelu. Ilmeisesti ei todellakaan ollut sitten ovisplussa kp15 ja testailua olis pitänyt jatkaa pidemmälle. Millon lie sit ollu tai ei lainkaan. Tässä iässä tuntuu että se nyt hermostuttaa eniten että ovuloiko lainkaan. Toisaalta ei vielä tekis mieli mihinkään tutkimuksiinkaan hakeutua... Ehkä kesän jälkeen sitten vaikka ei sitä kai tässä nuorenekaan enää. Mälsä fiilis mut saampa pullaa.
Voi ei... :( Toivottavasti se pulla lohduttaa edes vähän (peukku miehelle kun meni hakemaan). Tässä iässä juuri sitä moni jännää, että mahdanko ovuloida. Jos ei ala tärppiä tulla, niin sitten vaan reippaasti tutkittavaksi! Paska maanantai :poop: Mutta eteenpäin, siskot!
 
Moi!

Täältä yksi uusi ilmoittautuu mukaan :) Olen jo parissa muussa ketjussa kirjoitellut, ja täällä on pari tuttua nimimerkkiä.

Oon jo aika vanha, nyt vielä 36v, mutta ensi kuussa täytän 37. Mies on kaksi vuotta vanhempi. Siksi en oo aiemmin tänne tullutkaan, kun ei noi numerot oikein 30 pyöristy... Ja ilmeisesti oon niin vanha, etten osaa enää edes käyttää hymiöitä. Jälkikäteen yritän niitä tänne lisäillä..

Meillä oli jo plussa, meni kesken 6+ viikolla :( Vuoti sitten viiveellä. Mutta nyt on jo ekat menkat olleet ja nyt on kp 8/25-29 (normaali ja keskenmenon jälkeinen) ja yk 1 km:n jälkeen. Ovista alan tikuttelemaan tänään tai huomenna. Pitää katsoa mitä pakkaus sanookaan, tuskinpa tänään vielä mitään näkyy. Ovistuntemuksia en ole muulloin kuin tuon keskenmenon jälkeen bongannut.

@Lallastiina Pahoittelut sun tilanteesta vielä täälläkin, ja kiitokset tosta listasta. Ja muuten taustalla oleva Millimolli85 on plussannut ja on syyskuisissa ilmoittautuneena. Ei ole mielestäni paljon kuitenkaan kirjoitellut siellä.

@ToukkaHaave87 Pitkät kierrot on kyllä kurjia. Tulisi nyt plussa tai alkaisi edes menkat, että saa uuden yrityksen.

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille, joita oli aika monta.
 
@Maaria1980 Tervetuloa tännekin ja onnea uuteen yritykseen! Kiitos myös taustalaiskommentista, heiltä tietysti unohtuu helposti päivittää :).
@IinesAnkka82 Aina se nega harmittaa, ja varsinkin jos kierron pitkittyminen antaa toiveita! Pointsit miehelle pullan hausta.

Vähän huonosti nukuttu yö, kun tuntui että koko mahan alue on ihan täynnä ilmaa ja aiheuttaa vääntelyä.
 
Mä nyt vähän jätin miehelle kertomatta asioita. Kyseli nimittäin että onko nyt se hetki ja sanoin että ei ole enää, ohi meni jo ("hyödyntämättä"). Ettei sitten tule sitä ajatusta pakkopanemisesta eli tunnelmantappajasta.

Vakuudeksi aion nautiskella vähän viiniä (johan tässä olikin jo viidettä kuukautta kuivin suin).

(oikeasti libido on punaisella ja voisin * ihan koko ajan)
 
@Sano Pirkka :ROFLMAO::LOL: Pakkopanojen välttely on kyllä hyvä (y)

Täällä ei uutta mutta oli pakko tulla hihkumaan elämän pieniä iloja, tajusin että tokmannilta saa testejä halvalla! Voi että kun eurot vaan vilisi silmissä kun innostuin. Aiemmin katoin meiän citymarketin läpi ja siellä ei ollut niin oon menny kalliilla apteekin testeillä kun oon ollut vielä laiska tilaamaan netistäkään. Mutta voi sitä riemua kun tajusin ton tokmannin. Ostin sitten 5 pakettia eli 10 testiä samantien :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: Mamushka32
@Sano Pirkka :ROFLMAO::D:LOL: "Lempiasento: väkisin", on kyllä aina välillä ollu täälläkin semmonen tunne :whistle: Mut onhan se rennolla mielellä ihan parasta hommaa ;)
Kiitti @Maaria1980 , sitä itekin täällä toivon. Mammuttikierto on ihan perseestä! Tilauksessa semmonen kellontarkka 30päivänen kierto :LOL: Ja ovulaatiolla, kiitos! Vissiin tää ei toimi ihan niin.. Tsemppiä myös sulle uuteen yritykseen (y)

ON: Kp61 menossa, sairastin yhen noron tässä pois kuleksimasta. Ehin jo toivoa, että se olis shokeerannu kropan käynnistymään, mut ei.. sama meno jatkuu. Kaikki lääkärin määräämät testit tehtynä, mun papa-tulosta vielä odotellaan. Miehen simpat kunnossa, omat veriarvot ja kilpparit ja prolaktiinit ilmeisen hyvät. Jos se papakin ok, niin sit varmaan päästään eteenpäin. Tai emmä tiiä tutkitaanko tuota miestä enempää, vaan sitä mun pitkää kiertoa ja ovuloimista enempikin. Nyt en oo terojakaan syöny, vaikka niitä tuossa olis vielä kaks satsia. Voi sitten seuraavalle lääkärille näyttää, että kroppa ei tosiaan itekseen niitä menkkoja saa aikaan.
Ollaan touhuiltu nyt ilman tikutuksia ja ressejä ihan miten sattuu, mutta en kyllä tärppiin usko millään.. Odottelen nyt sitä papan tulosta ja sitten on soittoaika lääkärille.

Mukavaa tulevaa viikonloppua kaikille!
 
Täällä menossa kp 12/29, yk12. Armoton tikkuun pissiminen alka taas kohta. Verikokeen tulokset oli kaikki ok, nyt odotellaan kahden viikon päästä olevaa lääkäriaikaa. Tai oikeastaan ei odotella, yritän unohtaa koko jutun ja keskittyä muihin puuhiin.

Tervetuloa uusille yrittäjille. Meinasin kirjoittaa että kiva saada uutta verta tännekin, mut ehkä se veri on just se, mitä ei nyt kaivata :cautious:
Mutta kun saadaan enemmän populaa palstalle, niin ehkä alkaa plussiakin tipahdella.

Miten musta tuntuu että täällä on nyt vaan negakiertoja toisensa perään. Kohta neljännes vuodesta mennyt ja plussailijat on vähissä. Omassa pienessä päässä alkaa tuntua, että raskautuminen on vaan jotain urbaania legendaa eikä sellasta oikeessa elämässä tapahdu.

Mulla on tänään kiukuttelupäivä. Pullaa saan aikaisintaan huomenna. :poop:
 
Noniiiiin. Kp1. Näinkö se meinaa meikälikan kierto olla olevinaan tällänen kevyt 42 päivää. Perskele sanon minä. Seuraavan kierron yritän jaksaa metsästää ovulaatiota aina jostain kp kympistä hamaan loppuun asti. Jos ovuloin niin ilmeisesti sitten vasta joskus tooooodella myöhään eli kp 29-30?!? Sit kyllä jään ens kierron jälkeen kesätauolle koko hommasta. Kunhan nyt löytäs sen oviksen ja tasaantuis nää kierrot johonkin sit ees. En mä taida jaksaa ees gynelle vielä mennä narisee. Jotenkin mälsää.

Ihana vauvauutinen oli kyllä tällä viikolla kun ystävä kertoi odottavansa ensimmäistä. usean vuoden yritys (yli 4v) taustalla heillä että toivoa siis on vaikkei täälläkään heti tärppi osuisi (y)
 
27.3.2017



***Lisäys- ja muutospyynnöt listaan punaisella, kiitos!​
Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto


Toukkahaave87...29v......kp 65/29..............yk 4..........terolut
Vauvakuume85...31v......kp 55/29-31.........yk 15.........luomu
hill4.....................36v......kp 5/29.................yk5...........luomu
Ingaliini................31v......kp 32/27-28..........yk1...........luomu
Ihanapa...............28v......kp 28/29-31.........yk 7..........luomu
Taaartsan............35v......kp 22/29-30..........yk 2..........luomu
Miinula................32v......kp 15/29...............yk12.........luomu
Maaria1980........36v......kp 14/25?..............yk 1/6........luomu
SannuB...............33v......kp 12/26-28...........yk 3.........luomu
IinesAnkka82.....34v...... kp 2/29-42...........yk4...........luomu
Mamushka..........32v..................................yk4...........luomu
Sano Pirkka........33v..................................yk 6...........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget/lutinus, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, b=bemfola, or=orgalutran

Taustalla:
Kicumisu, Iitukka81, Evangelina, Pikkumyy0285, janna83, Sonara, Keinuilija, Muruhaave, Shih, Mimm1

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.11.
Tiikeriankka.........30v.........yk 2.............15.11.
Infinity..................36v........yk 3...............3.12.
Tilulilu...................34v........yk 21............17.12. 3. inseminaatio
Lennis...................30v........yk 11.............23.12.

Plussanneet 2016:

PikkuPöllö..........32v...........yk 7..............23.1.
Sekopuolinen..........................................22.3.
Lillans.................37v.........yk2(13)..........3.
Särki...................31v.........yk 1...............29.4.
Sonara................37v.........yk11..............31.5. (biokemiallinen)
Piinamiina...........34v.........yk3................28.5.
Mustikk4.............28v.........yk19..............21.6. 1.IVF/tuoresiirto
Sonara................37v.........yk12.............29.6. (tuulimuna)
hill4....................36v...........ya 4/16.........luomu (keskenmeno)
Maya.................31v............ yk 1..............luomu
Liinu_................3xv............yk 3..............luomu
mamihaave.......33v...........yk 6..............luomu
miu84................32v..........ya 11/13........2.11. luomu
BlackCat........................ya 1/14..........26.12. 1.ICSI/tuoresiirto
ReiRei85...........31v.......yk 6................

Plussanneet 2017:
Sinikukkanen......34v..........yk 18.............7.2. 1. PAS
Lallastiina...........35v..........yk 17.............7.2. luomu (tuulimuna)
Avokado83.........34v.....ya 01/16….........19.2. luomu

Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Viimeksi muokattu:
@IinesAnkka82 No pitkäksi venyi... tsemppiä nyt sinne mälsyyteen :)
Lohdullista kuulla tollaisia iloisia vauvauutisia, antavat toivoa ja lohtua meille jotka kärvistellään kiertojen kanssa täällä palstoilla :D

Aika kuluu (taas) hitaasti... menkkojen alkuun vielä monta päivää. Blaah.
 

Yhteistyössä