**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

Kiitos teille kaikille ihanille ihmisille onnitteluista! Tosi mahtava fiilis, kun kaikki "vanhat tutut" tulee onnittelemaan! Olen ihan liikuttunut. Toivon kovasti, että kaikki lähtee menemään parhain päin ja koitan olla stressaamatta asian kanssa. Täältä en vielä kulumallakaan lähde toisaalle... :LOL:

Kati rv 4 + 3
 
torstai 10.4.2008

kanella 38v.............kp 19/28............yk1...............esikoinen
Tuulia-76 32v...........kp 12/22-28.......n.3.5v............esikoinen mulle, miehelle 3.
Kuumetta 35v...........kp27/23-32.......yk20............ 1. yhteinen
Heksu76 31 v...........kp?/28............yk10(???)........esikoinen
Leidi77 30v...............kp34/26-28.........yk7................esikoinen
Tuizu 31v.................kp27/24-30...........yk5..........
Tirlittan-75 32v.........kp20/29.............yk9...............esikoinen
Vaahtokarkki 35 v......kp?/30-38.............yk 8..............1. molemmille
gitte 38v..................kp17/28................................esikoinen
Kummi 32v................kp?/31.......yk vajaa pari v.....1. molemmille
Tresum77 30v...........kp46/28-31.......yk14.............esikoinen
lentoemo-76.............kp13/30-41.........yk6................1. yhteinen
Soraya 34v...............kp17/28-31.........yk39................esikoinen
Omelia 31 v...............kp20/29-36.........yk13................
PinkCadillac..............kp1/32-35.........yk2..................esikoinen

Joulukuun 2007 plussat
Iida-Liina 32v.....yk pari vuotta......1.molemmille

Helmikuun 2008 plussat
Annimaria72.......yk5.......................esikoinen

Huhtikuun 2008 plussat :heart:
Kati231 35v.......pari vuotta............esikoinen
 
Olipas kiva päivittää lista, kun sai merkitä Katin plussanneisiin :)

Meidän pinossa on ollut aika hidas plussailutahti - vain joka toinen kuukausi. Toivotaan, että seuraavaa plussaa ei tarvitse odottaa sentään kesäkuulle saakka.

PinkCadillac, pahoittelut tädistä.


Mukavaa päivää kaikille!
 
Morjens teille kaikille!
Oma napa:kp17/28 ja eilen laitettiin simpat liikkeelle ja nyt vaan peukut pystyssä jännäillään.

KATI:Valtavan paljon onnea ja valtavasti tarrasukkkia,että masuvauva pysyy loppuun asti mukana,todella ihania uutisia oli sinulla!


PINKCADILLAC: :hug: Voimahaleja tädin kylään tulon takia.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja ja plussatuulia teille kaikille!
 
Moikka teille kaikille!
Olin eilen suorittamassa hygieniapassia ja läpi meni ja saan tuon passin toukokuun alussa ja olen todella onnellinen,se avaa minulle enemmän työmahdollisuuksia omalla alallani,kun sairaala-alallakin vaaditaan hygieniapassi jo.
Olen niin onnellinen,kun läpäisin tuon hygieniapassi testin.

Täällä vaan nyt elellään piinassa ja odotellaan,että ollaanko saatu masuvauva kyytiin mukaan,ainakin tuli käytettyä ovis todella hyvin hyödyksi tässä kierrossa.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja ja plussatuulia teille kaikille!
 
Luin tuolta odotuspuolelta sun kuulumiset, onneksi tulit sinne kertomaan! Olen aivan onnesta ymmyrkäisenä sun kanssa. Ihanaa, ihanaa, ihanaa... Toivon ja rukoilen, että kaikki menee hyvin ja miksei menisi? Tervetuloa tuonne odotuspuolelle heti kun sille tuntuu! Mä taisin siirtyä vakituisemmin sinne joskus viikolla 7 kun olin nähnyt vauvan siellä varhaisultrassa.

Mun omaan todella levinneeseen napaan kuuluu paljon vauvan liikkeitä, hieman väsymystä ja äitiysloman odotusta. Vielä olisi 6 aamua herättävänä töihin lähtemistä varten. Aika jännittävää jäädä pois täältä töistä. Nyt painaa työt päälle, mutta toivottelen teille kaikille vankkoja keväisiä plussatuulia!

Miinamaria ja pikkutyyppi rv 33+4
 
Torstai 10.4.2008

kanella 38v.............kp 19/28............yk1...............esikoinen
Tuulia-76 32v...........kp 12/22-28.......n.3.5v............esikoinen mulle, miehelle 3.
Kuumetta 35v...........kp27/23-32.......yk20............ 1. yhteinen
Heksu76 31 v...........kp?/28............yk10(???)........esikoinen
Leidi77 30v...............kp7/26-28.........yk8................esikoinen
Tuizu 31v.................kp27/24-30...........yk5..........
Tirlittan-75 32v.........kp20/29.............yk9...............esikoinen
Vaahtokarkki 35 v......kp?/30-38.............yk 8..............1. molemmille
gitte 38v..................kp17/28................................esikoinen
Kummi 32v................kp?/31.......yk vajaa pari v.....1. molemmille
Tresum77 30v...........kp46/28-31.......yk14.............esikoinen
lentoemo-76.............kp13/30-41.........yk6................1. yhteinen
Soraya 34v...............kp17/28-31.........yk39................esikoinen
Omelia 31 v...............kp20/29-36.........yk13................
PinkCadillac..............kp1/32-35.........yk2..................esikoinen

Joulukuun 2007 plussat
Iida-Liina 32v.....yk pari vuotta......1.molemmille

Helmikuun 2008 plussat
Annimaria72.......yk5.......................esikoinen

Huhtikuun 2008 plussat
Kati231 35v.......pari vuotta............esikoinen

Päivitin listaan omat kiertopäivät.

Hurjan paljon onnea Katille! Ihania uutisia! :flower: :flower:

Huhtikuisia plussatuulia kaikille! :wave:
 
PINKCADILLAC: :hug: Voimahaleja sinulle kovasti,älä nyt anna periksi,kadut sitä myöhemmin,kyllä sinäkin sen masuvauvan saat vielä masuun kasvamaan,olen aivan varma siitä!

Miten teillä muilla on mennyt?
 
Kasapäin onnentoivotuksia Katille!! :heart: :heart:
Antaa uskoa tulevaisuuteen!
Pyörin tuolla lapsettomien puolella tätä nykyä ja seurannut tilannettasi jännityksellä. Hienoa, että PASilla tärppäsi. Mulla eka icsi toukokuussa...jännittää jo vähän.
 
Tirlittan ja muut ystävät,
Tässä vähän fiilistelyä vielä eilisestä: testasin tosiaan eilen aamulla aamupissasta Apteekin oma -testillä (herkkä) selkeän plussan. Toki se testiviiva oli hieman hailakampi kuin kontrolliviiva, muttei mikään haamu kuitenkin. Juoksin wc:stä ja samalla huusin nukkuvalle miehelleni, että nyt tuli plussa tai jotain sinnepäin. Kädet tärisi ja oli täysin epätodellinen olo. Päätin testata vielä uudelleen Clinic-merkkisen testin ihan siltä varalta, että toinen näyttäisi virheellisesti. No, ei kai siinä virhettä ollut, kun toiseenkin tuli selkeä viiva. Eilinen päivä meni tosiaan jossain "sfääreissä", mutta tänään on jo enemmän elämän realiteetit mukana. Vaikka olotila on mitä ihanin, koko ajan on kuitenkin mielessä varhaisen keskenmenon mahdollisuus, jota ei saa unohtaa. Yritän tässä, niin hyvin kuin mahdollista, elää ihan normaalia elämää liikaa miettimättä tätä omaa tilannettani. Tuntuu, että kun nää kaikki lapsettomuushoitojen kuviot tuli niin perin tutuiksi tässä viimeisin vuoden aikana, niin sitä tuntee olevan nyt ihan pihalla kaikesta mikä liittyy raskauteen. Tänään jopa joutui jo alkaa miettimään, että mitä kaikkea sitä ihan oikeasti voi edes syödä. Mutta eteenpäin vaan päivä kerrallaan ensimmäisen etapin ollessa parin viikon päästä 28.4. alkuraskauden ultra.

Haluan sanoa nyt teille kaikille, että plussa on teille jokaikiselle ihan mahdollista saada! Olenhan minä tässä elävä esimerkki 2 v. kokemuksella, kun ikääkin on jo tuo 35 v. Lähtekään ihmeessä hoitoihin, jos noin vuoden yrittämisen jälkeen ei ala tulla tulosta. Meilläkin se on ollut aika pienestä kiinni nimittäin mun ovuloimisesta. Te kaikki kyllä onnistutte ennemmin tai myöhemmin! Mä pidän peukut pystyssä teille jokaiselle!
 
Kiitos kati tsempityksestä ja kun jaat meille tunnelmiasi, on ihana kuulla joskus positiivisiakin uutisia, ettei aivan toivo mene ;) Toivottavasti päästään pian kaikki sun ja IIda-Liinan seuraksi tuonne yli 30-kymppisten ensikertalaisten pinoon! :heart:
 
Kati, mukava kun kerroit plussaustunnelmista. Olen tosi iloinen teidän puolesta =)
Onnistumisesi ja tsempityksesi antavat itselle luottavaisemman olon.
Olitko muuten ajatellut etukäteen miten kerrot asian miehellesi? Minä nimittäin olen mielessäni miettinyt miten herttaisesti plussatuloksen kertoisin, mutta itseni tuntien todennäköinen tapa olisi kuitenkin juuri tuo vessasta ulos säntääminen ja asian tiedottaminen epämääräisellä huudolla :LOL:

).(Meillä vietettiin oviksen aika melko rennosti. Hyödynnettiin kyllä päivät, mutta ei niin tehokkaasti kuin aiemmissa kierroissa. Ovis tapahtui tuntemuksien mukaan vasta kp19, joten kierto tulee vähän venymään. Nyt ei ole odotuksia tai arvailuja suuntaan eikä toiseen, mutta muutamien päivien päästä on jo varmaan toiveet huipussaan :) Niinhän se tahtoo aina mennä.

Hyvää lähestyvää viikonloppua kaikille!
 
Perjantai 11.4.2008

kanella 38v.............kp 20/28............yk1...............esikoinen
Tuulia-76 32v...........kp 13/22-28.......n.3.5v............esikoinen mulle, miehelle 3.
Kuumetta 35v...........kp3/24.......yk21............ 1. yhteinen
Heksu76 31 v...........kp?/28............yk10(???)........esikoinen
Leidi77 30v...............kp8/26-28.........yk8................esikoinen
Tuizu 31v.................kp28/24-30...........yk5..........
Tirlittan-75 32v.........kp21/29.............yk9...............esikoinen
Vaahtokarkki 35 v......kp?/30-38.............yk 8..............1. molemmille
gitte 38v..................kp18/28................................esikoinen
Kummi 32v................kp?/31.......yk vajaa pari v.....1. molemmille
Tresum77 30v...........kp47/28-31.......yk14.............esikoinen
lentoemo-76.............kp14/30-41.........yk6................1. yhteinen
Soraya 34v...............kp18/28-31.........yk39................esikoinen
Omelia 31 v...............kp21/29-36.........yk13................

Joulukuun 2007 plussat
Iida-Liina 32v.....yk pari vuotta......1.molemmille

Helmikuun 2008 plussat
Annimaria72.......yk5.......................esikoinen

Huhtikuun 2008 plussat
Kati231 35v.......pari vuotta............esikoinen
 
Tulin 'haaveilija lomaltani' lukemaan plussa-uutisia ja VAU, mahtavaa - SUUREN SUURET ONNITTELUT SINULLE KATI! Olen todella onnellinen puolestasi! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Ja samalla lahetan kaikille tutuille plussa tuulia ja iloisia ajatuksia!!!
x x Bella kp16/30
 
Moikka teille kaikille!
Oma napa:kp18/28 ja rinnat todella kipeet ja vaatteiden hankaus tekee todella inhoittavaa rinnoille,alavatsalla nipistelyä ja vessassa sain ravata tänään työssä,että työkaveri jo vihjaili siihen suuntaan,saa nähdä miten on,onko masuvauva mulla nyt mukana.

Miten teillä muilla on mennyt?

KANELLA:Olen hus:sairaalassa työssä ja hoidan vauvoja maailmaan.
 
Moikka teille kaikille!
Oma napa:kp18/28 ja rinnat todella kipeet ja vaatteiden hankaus tekee todella inhoittavaa rinnoille,alavatsalla nipistelyä ja vessassa sain ravata tänään työssä,että työkaveri jo vihjaili siihen suuntaan,saa nähdä miten on,onko masuvauva mulla nyt mukana.

Miten teillä muilla on mennyt?

KANELLA:Olen hus:sairaalassa työssä ja hoidan vauvoja maailmaan.
 

Yhteistyössä