3-kymppiset toista lasta yrittävät

Tänään dpo1 ja nyt jo turhauttaa nää piinapäivät. Onneksi vielä ei voikkaan olla oireita, mutta nään jo itteni "ihan varmana raskaudesta" ens viikolla tähän aikaan.

Päätin etten kyttää oireita enkä nostata toiveita, mut samaan aikaan mietin et tää on ainoa aika kuusta olla toiveikas, ennen ku ne menkat alkaa, että eikö koskaan saa haaveilla..
 
Ihan hyvin meni! Silloin piti olla oviksesta laskettuna 7+5, mutta alkio vastasi 7+4. Ei kuitenkaan ole kuulemma huolestuttavaa, todennäköisesti munasolu on vain hedelmöittynyt vasta oviksesta seuraavana päivänä eli elonsa viime metreillä. Itku tuli kun näki pienen sydämen jumputuksen, ei meinaa vieläkään uskoa että tällainen onni osui kohdalle. Oon ollut tosi pahoinvoiva ja ollut jotenkin henkisesti rankkaa, kun on niin kamala olo ja samalla joutuu vielä elämään monta viikkoa epävarmuudessa ennen kuin keskenmenoriski pienenee. Koko ajan pelottaa että nt-ultrassa tulee huonoja uutisia. No, ei auta kuin elellä päivä kerrallaan ja katsoa miten käy. Nyt 9+2 (9+1) menossa.

Kovasti tsemppiä piinapäiviin @miniminimini, toivotaan että tämä on se kierto josta tärppää!:)
 
Moikka! Pitkästä aikaa tulen kirjoittelemaan tänne "kotiryhmään", ja toivottelen @miniminimini lle ja @Mininen85 erityisen paljon plussatuulia :love:!

Mitenkäs @eppula n odotus mennyt? Ihanaa kun saatte joulukuisen :love:! Mones pv LA?

Täällä tosiaan niskaturvotuksissa käytiin silloin kk takaperin (siis oikeasti mihin tää kevät katoaa??) Ja kaikki vaikutti olevan niin normaalisti kuin olla ja vaan voi. Siitä alkoikin sellainen "huoleton" odotusvaihe että tajusin joksikin aikaa lopettaa tämän jatkuvan netissänorkoilun ni siksi en oo tännekään saanut kirjoiteltua. Nyt taas rakenneultran lähestyessä huolestuneisuus nostaa päätään, vieläkään ei tunnu liikkeitä ja koko ajan takaraivossa on sellainen "ei tästä kumminkaan mitään tule" fiilis. Toki on siis sellaisiakin hetkiä että osaa iloita ja jaksaa luottaa tulevaan mut tosi paljon epävarmuuttakin, kun täälläkin palstoilla törmää kaikenlaisiin juttuihin. Mutta teille kaikille toivoisin kyllä plussauutisia pikaisesti ja kyllä miä aina teidän puolesta täällä jännittelen kun ehdin täällä pyörähtää :love:. Erityisen aurinkoista kesää siis kaikille :)!
 
Ihanaa @ahmis että nt-ultrassa kaikki oli hyvin! Muistan esikoisen ajalta tuon epävarmuuden, mikä tuli nt-ultran ja rakenneultran välillä, kun oli niin pitkä aika ja vielä ei tuntenut liikkeitä. Kotidoppleri toi silloin vähän mielenrauhaa, kun saattoi silloin tällöin kuunnella sykettä.

Mulle ei kuulu kovin hehkeää. Oksentelen monta kertaa päivässä, ja tuntuu kamalalta kun ei pysty puuhailemaan kunnolla esikoisen kanssa. Olo on ollut pahoinvoinnin takia aika alakuloinen, vaikka raskaus olikin unelmien täyttymys. Mut kyllä se tästä iloksi muuttuu kun olo paranee. Voi kun pääsis pian jo hehkeään keskiraskauteen! Nyt rv 9+5. Nt-ultra on vasta 30.5, vielä joutuu sitä odottelemaan.

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille!!!
 
@ahmis ihana että kaikki siellä hienosti! <3 Nauttikkaa nyt @eppula n kanssa raskauksista <3

Itseäni pelottaa, että mikäli joskus vielä tärppäisi, miten sitä osaisi olla rennosti ainakaan alkuun kun se kemiallinen/varhainen ja keskeytynyt km takana! Dpo5 nyt, ja oon aika varma, että ei oo tärpänny. On vaan semmonen olo.
 
Heippa! Ajattelin tulla taas kurkkaamaan mitä tänne kuuluu :)

@ahmis ja @eppula onnittelut teille!

Tänne ei kuulu kovin ihmeitä, edelleen yritellään. Gyne totesi että jos ei tässä kierrossa jotenkin mystisesti tärppää niin sitten tarkistetaan että putket on varmasti auki. @miniminimini mullakin alkaa melko aikaisin tuo tuhruttelu, mutta gyne ei tuntunut huolestuvan siitä vaan oli vain kiinnostunut siitä milloin kunnon vuoto alkaa. Onko tuhruttelu kuitenkin merkki siitä että luteaalivaihe päättyi? Lugeista ei mulla ole kokemusta, toivottavasti auttavat (y)
 
Sain tänään RFSU:n puikkotestiin selvän toisen viivan; väriä on eikä tarvi tihrustaa. Mutta silti sitä tuhrua tuli kolme päivää - ei enää tänään. Kemiallinen?Teetteleekö heti keskenmenoa? Raskausoireita ei juurikaan olee: rintoja vihloo satunnaisesti, menkkajomotouksia vähän, vähän etoo - kaikki nää voi olla myös kuviteltuja.
 
@miniminimini oijoi, mikä ihana uutinen! Se rusehtava vuotohan voi johtua myös alkion kiinnittymisestä, monella tulee ilmeisesti silloin pientä vuotoa. Nyt kovasti toivotaan, että pikkuinen pysyy matkassa!!!

Mulla on kokemusta lugeista. Itse vannon niiden nimeen jos on lyhyt luteaalivaihe. Sekä ekassa raskaudessa että tässä toisessa raskaus alkoi toisesta lugekierrosta.
 
Heippa, @miniminimini kiitos kysymästä, ei kuulu kovin erikoista. Oottelen menkkoja 27 päivä. En pongannu ovista senkummemmin, oltiin siel ulkomailla isolla porukalla ni ei hirveesti kuulosteltu. Harrasteltiin kuitenkin jotain muutamia päiviä ennen h hetkeä joka oli kai viimevkonloppuna... olisko nyt dpo3.
Mutta, mitä silmäni näkivätkään toisessa ketjussa! Sinä oot pamahtanu paksuksi :love: onnea älyttömästi (y) superihanaa!
@Esmenet kiva et säkin käyt välil kertomassa kuulumisia :)
 
Moikka!

Saako tänne ketjuun liittyä mukaan? Olisi kiva saada vertaistukea samassa elämäntilanteessa, olen 31-vuotias 12/16 syntyneen pikku-ihanuuden äiti ja toivomme mieheni kanssa toista. Tällä hetkellä meillä on yrityskierto 2 menossa.

Esikoista tehtiin 7 yrityskierrosta ja ovulaatio- ja raskaustesteihin kului mieletön määrä rahaa. Nyt yritän ottaa rauhallisemmin ja ehkä rentous tuottaa tulosta paremmin? Miehestä on kyllä stressittömyys kaukana tällä hetkellä, mutta toivotaan parasta. Imetän yhä pari kertaa päivässä ja se mietityttää raskaaksi tulemisen suhteen. Menkat alkoivat kyllä kun esikoinen täytti vuoden yöimetystauon ollessa tarpeeksi pitkä, ja kierrot ovat siitä lähtien olleet 46, 30, 33, 31-päiväisiä eli hakeneet paikkaansa samaan kuin ennen raskautta (30-33). Lasken itse 31 mukaan ja seurailen tietysti muutenkin ovulaatio-oireita. Tässä kierrossa on tarkoitus mennä nyt ovulaation paikkeilla (vähintään) joka toinen päivä -menetelmällä.

Täytyy luntata unohdinko mainita jonkun tiedon. Tsemppiä kovasti kaikille ja kiva päästä taas kuumeilemaan.

Nyt siis kp 11/31, yk 2.
 
3-kymppisenä toista lasta yrittävät
Kukkurainen
| 35v | yk7 | kp25/26-30 | esikoinen -12
Mininen85 | 32v | yk24 (km jälkeen yk 4) | kp20/26 | esikoinen 10v.
Kielokukka | 31v | yk2 | kp16/31 | 12/16.

Piinapäiviä viettävät
Mininen85
dpo9

Taustailijat
Iltatähti83
| 34v | esikoinen 02
Ruska82 l xx l ykxx | esikoinen
Esmenet | 39v | yk13 | esikoinen 11/12
Pumpulipalleroinen | 31v | yk0 | kpXX/XX | esikoinen 07/16
Toukokuinen
Röllykkä |
33v | yk 8, aloitettu 10/2016 | PCOS | kp28-30 | Terolut | esikoinen 08/15

Plussanneet :love:
Iltasatu | 33v | yk7 | plussa 1.12.2017
Miljamaaria | 34v | ykX | kpXX/26-28 | PCO, Letrozol, Metformin | plussa 30.12.17
Oliivipuu79 l 38v l yk6 l plussa 28.1.2018
Idaiines | 33v | yk3 | plussa 28.1.2018
Ahmis | 32v | yk2 | plussa 3.2.2018
Mutsijaparimuuta | xxv | yk? | plussa 11.2.2018
Eppula | 37v | yk4 | plussa 30.3.2018
Miniminimini | 30v | yk4 kkm jälkeen | plussa 16.5.2018
 
Heippa naiset,

@Kielokukka anteeksi että olet jäänyt huomiotta :cry: tervetuloa! Joko olet pongaillut ovista tälle kierrolle? Minä en tiiä tuosta imetyshommasta niinkään, ei ole kokemusta.. kuullut toki oon että ehkäisykeinona tehokas :D

On totta että ryhmä on tällä hetkellä todella hiljainen, niin moni on onnellisesti raskautunut... kiva jos tänne löytäisi myös uusia ihmisiä :love:

Päivittelin tuota listaa mutta sehän on semmoinen mitä itse kukanenki saa ite päivittää ja tapana ollut nyt että sitten päivitetään kaikkien aktiivisten tiedot samalla, eli siis lisätään päiviä vain =)

@Kukkurainen no kokeile laittaa, olis kiva tihrustella... jännätään kuitenkin muutama päivä :p
 
3-kymppisenä toista lasta yrittävät
Kukkurainen
| 35v | yk7 | kp25/26-30 | esikoinen -12
Mininen85 | 32v | yk24 (km jälkeen yk 4) | kp20/26 | esikoinen 10v.
Kielokukka | 31v | yk2 | kp16/31 | 12/16.

Piinapäiviä viettävät
Mininen85
dpo9
Kukkurainen dpo12

Taustailijat
Iltatähti83
| 34v | esikoinen 02
Ruska82 l xx l ykxx | esikoinen
Esmenet | 39v | yk13 | esikoinen 11/12
Pumpulipalleroinen | 31v | yk0 | kpXX/XX | esikoinen 07/16
Toukokuinen
Röllykkä |
33v | yk 8, aloitettu 10/2016 | PCOS | kp28-30 | Terolut | esikoinen 08/15

Plussanneet :love:
Iltasatu | 33v | yk7 | plussa 1.12.2017
Miljamaaria | 34v | ykX | kpXX/26-28 | PCO, Letrozol, Metformin | plussa 30.12.17
Oliivipuu79 l 38v l yk6 l plussa 28.1.2018
Idaiines | 33v | yk3 | plussa 28.1.2018
Ahmis | 32v | yk2 | plussa 3.2.2018
Mutsijaparimuuta | xxv | yk? | plussa 11.2.2018
Eppula | 37v | yk4 | plussa 30.3.2018
Miniminimini | 30v | yk4 kkm jälkeen | plussa 16.5.2018
 
Onnea hirmuisesti kaikille plussanneille :love:

Mä täällä taas odottelin kuukautisia alkavaksi, kun dpo 11, kunnes eilen ihmettelin märkää paidan etumusta nännien kohdalta:eek: Tein sitten äsken testin, missä tosi selkee haamunen :oops::confused::LOL::love:

Mutta en jotenkin vielä uskaltaisi olla innoissaan, tänään illalla pientä nippailua alavatsalla ja odottelen taas niitä kuukautisia. Ostin nyt digin mikä näyttää raskausviikot, aamupissasta sitten se testiin :X3:
 
  • Tykkää
Reactions: eppula

Yhteistyössä