Clomittaret 2012

Moikka!

En oo päivitellyt taas vähän aikaan kun tulin vasta tänään takaisin reissusta. Täällähän on tapahtunu paljon! Onnea Idylli ja Micaela plussista! Ja tervetuloa uusille!

Mulle vois päivittää kp 6. Femarin rinnakkaislääke (oisko ollu Letrozol nimeltään) aloitettu tiistaina ja ensi viikon perjantaina olis kontrolliultra ja tässä kierrossa inseminaatio jos vaan saadaan miehen kanssa työajat sovitettua hoitoaikoihin (julkisella puolella kun ei ole hirveesti valinnanvaraa ajoissa). Hirveitä sivuvaikutuksia lääkkeestä ei ole ainakaan vielä tullut, ihan vähän kuumia aaltoja ja alavatsatuntemuksia tähän mennessä...
 
Idyllille isosti onnea. Toivottavasti pieni pysyy matkassa.

Toiveajatus: toi follikateus pisti vähän hymyilyttään :) ei niitä kannata kadehtia, irtoavat mokomat niin huonosti. Nytkin pitää mennä hakemaan irrotuspiikki jos tiistaihin mennessä ei tule ovulaatioplussaa. Hitaasti tuntuu testiviiva tummuvan, joten saattaa tuo olla edessä.

Tänään potenut huonoa omaatuntoa tuosta päätöksestä lopettaa muutaman hormonikierron jälkeen hoidot. Mietityttää, että onko mahdollista toista lasta kohtaan väärin, kun en ole valmis tekemään kaikkeani hänet saadakseni. Esikoisen kohdalla olisin kuitenkin ollut valmis mihin tahansa. Toisaalta nyt kun on esikoinen, niin nämä mielialanvaihtelut vaikuttavat häneenkin ja se on yksi päätökseen vaikuttavista tekijöistä. Kaikesta sitä murehtiikin.
 
Onpas täällä ollut vilkasta keskustelua, kiva juttu! :) Itse olen viimeks esittelyni kirjoittanu (sivulla 5) ja sen jälkeen jääny vaan lukemaan teidän muiden juttuja. Sattumalta asiasta keskusteltuani tuttavieni kanssa olen löytänyt tuttavistani pari kohtalontoveria. Tälle vuodelle toivotaankin sitten oikein paljon vauvauutisia!

Minulla on nyt kolmas clomikierto ja nyt jo kp47. Aikaisemmin käytössä oli terot+clomit, mutta nyt vain nää clomit. Ovistestejä tein kp 12-21, eikä viivaan viivaa tullut tai hymiötä kun käytössä oli Clearbluen testi. Eipä juurikaan ollut edes ovulaatio-oireita.

Perjantaina sitten tein testin, kun oli jo kierron 45 pv. Ajattelin, että voin soittaa sitten gynelle, että nyt niitä kuukautisia ei tule lainkaan pelkillä clomeilla. Hampaiden pesun jälkeen rupesin testiä katsomaan ja siinä oli hentoinen viiva!!! Herätin miehenkin testiä katsomaan ja hänen mielestään se oli vaan sitä pohjaväriä... Tänään tein testin uudelleen ja nyt jo mieskin näki siinä kaksi viivaa. Ei vielä niin tumma kun tarkistusviiva, mutta kuitenkin... =)

Olin jo niin varautunu, et en raskaudu näistä clomeista. Vielä en osaa oikein ilota/ymmärtää kahta viivaa... Olin niin henkisesti jo valmistautunut, että jos meille ei nyt tule lasta, niin ei hätää, otamme toisen koiran. ;) Ja onhan sitten noi ystävien lapset ja lisää tulossa. Eikä itsellä ikääkään vielä kovin paljon. Mutta olis se vaan niin hienoa, jos viiva edelleen vaan tummenis.

Tsempitykset teille muille! Kyllä tämä on sellaista tunteiden myrskyä, mutta koittakaa ottaa mahdollisimman rennosti. Tuota minullekin "toitotettiin" ja olin ihan että juu ottaa nyt vaan rennosti ku koko ajan saa olla laskemassa ja miettimässä mitä mikäkin päivä pitää tehdä... Mutta nyt vähiten kun pos. odotti, niin nyt ainakin kahtena päivänä näyttänyt kahta viivaa.
 
Kyllähän niitä positiivisia uutisia alkoi tulemaan kun vähän aikaa täällä niitä odoteltu =)
Nyt oikein paljon onnea tuleville ajoille Micaela - Idylli - Marsiina :heart:

(.) kp26 , vaikka aurinko paistaa niin ei toivo silti ole kovin korkealla. Kyllä tässä katseet on taas suunnattu tuleviin kiertoihin. Sellaset tuntemukset on että muutaman päivän päästä taas vuodetaan.
 


sunnuntai 26.2.





Nimi________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


Vauvaton.........kp 34/???............ya12/08..........................7.clomi
Ansku83.......... kp 27/?31-32?......yk12/ya11/10.................1.clomi
AamuTorkku.....kp 26/30..............yv3................................2.clomi
JeNski91............kp 23/??..............yk8.............................2.clomi
Inkeri84.............kp 21/??..............yk6.............................3.clomi
Lumihiutale92.....kp 20/??..............yk2.............................1.clomi
toiveajatus.......kp 16/??.................yk11............................2.clomi
Kassiopeia........kp 16/??................ya8/2010.......................1.clomi
Nyrpee-81.........kp 16/32-33..........ya1/10...........................
Nana2012.........kp 15/??..............ya6/2011.......................3.clomi
10kaks...............kp 12/??...............yk1............................1.clomi
Pettunia...........kp 11/28-35......... yk16.............................1.femar
undercovergirl....kp 11/??..............ya6/20/yv2...................1.clomi
Calliope............kp 9/30-33?......yk10.................................2.clomi
Aniit..................kp 8/?...............ya10/10.........................5.clomi
magda..............kp 7/??..............ya6/10.........................1.letrozol
Ranskismopsi...kp??.....................yk?................................3.clomi


Tauolla/taustalla



Piinailijat

Ansku83..............dpo 9-10
Lumihiutale92.......dpo 5



Ghostbusters






PLUSSANNEET
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28..............2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit







Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: Ansku83

 
Kiitos kaikille!!! :heart:

Kyllä täällä on joo plussattu :) Tänään 4+1 ja minullahan pamahti jo dpo 11 testiin "Raskaana 2-3 vkoa". Eli mahdollisuus olisi 2 salamtkustajaan kun näin aikaisin sain jo tuon tuloksen. Varasin ultran 12.3 jolloin haluan clomien takia käydä tsekkaa näkyykö mitään :)

Kiitos ihanuudet! Ja plussia kaikille!! :heart::heart:
 
HUISISTI ONNEA PLUSSANNEILLE!
Mä olen vähän pitänyt hiljaiseloa kun alkukierto on niin tuskasen tylsä! Huomenna ois sit kontrolliultra ja mä joudun lähteen sinne yksin :( Pelottaa kauheesti et jos ei mitään olekkaan tapahtunut!
Mä tilasin nyt niit clearbluen ovistestejä, jumankaut että voi olla hintavia, mutta mun kärsivällisyys ei riitä viivojen tulkintaan :D
Nyt on siis yk 21, kp11/30 eli kohta pääsee taas kyntöhommiin oikein urakalla :LOL:
 
Kiitos kaikille!!! :heart:

Kyllä täällä on joo plussattu :) Tänään 4+1 ja minullahan pamahti jo dpo 11 testiin "Raskaana 2-3 vkoa". Eli mahdollisuus olisi 2 salamtkustajaan kun näin aikaisin sain jo tuon tuloksen. Varasin ultran 12.3 jolloin haluan clomien takia käydä tsekkaa näkyykö mitään :)

Kiitos ihanuudet! Ja plussia kaikille!! :heart::heart:
Eikö sulle kuulu automaattisesti varhaisultra, kun oot syönyt clomeja? Näin meille kerrottiin ja meidän laps.polilla toimitaan, koska clomien myötä on monikkoraskauden riski ja siksi halutaan tehdä vu. Kannattaa kysellä!

Ja kiitos kaikille onnitteluista =)

Idylli rv4+0
 


sunnuntai 26.2.





Nimi________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


Vauvaton.........kp 34/???............ya12/08..........................7.clomi
Ansku83.......... kp 27/?31-32?......yk12/ya11/10.................1.clomi
AamuTorkku.....kp 26/30..............yv3................................2.clomi
JeNski91............kp 23/??..............yk8.............................2.clomi
Inkeri84.............kp 21/??..............yk6.............................3.clomi
Lumihiutale92.....kp 20/??..............yk2.............................1.clomi
toiveajatus.......kp 16/??.................yk11............................2.clomi
Kassiopeia........kp 16/??................ya8/2010.......................1.clomi
Nyrpee-81.........kp 16/32-33..........ya1/10...........................
Nana2012.........kp 15/??..............ya6/2011.......................3.clomi
10kaks...............kp 12/??...............yk1............................1.clomi
Pettunia...........kp 11/28-35......... yk16.............................1.femar
undercovergirl....kp 11/??..............ya6/20/yv2...................1.clomi
Calliope............kp 9/30-33?......yk10.................................2.clomi
Aniit..................kp 8/?...............ya10/10.........................5.clomi
magda..............kp 7/??..............ya6/10.........................1.letrozol
Ranskismopsi...kp??.....................yk?................................3.clomi


Tauolla/taustalla



Piinailijat

Ansku83..............dpo 9-10
Lumihiutale92.......dpo 5



Ghostbusters






PLUSSANNEET
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit







Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: idylli

 
:wave:

SuperSuuret onnittelut plussanneille!

Kiitos päivityksistä! Voin täältä käydä aina vakoilemassa, että mitkäs koopeet ne olikaan menossa. Tuntuu arjen keskellä unohtuvan. Ensimmäinen virallinen yrityskierto menossa, niin en vielä niin paljon osaa kytätä näitä. Tästä eteenpäin kyllä varmaan malttamattomana taas kyttäilen.
Minullakin huomenna kp13 ja tarkistusultra. Jännittää, jännittää...
Pelkään hieman, vaikuttaako tuo 2tbl/pvä. Aiemmin on tullut muniksia mutta hitaasti ne ovat kasvaneet :/
Mitäköhän siihen on lääkkeeksi, eikö jollakulla ollut joku määrätty myöhäisempään lisähormoniksi? Vai onko se sitten pelkkää lisätabua seuraavassa kierrossa?

Onko täällä muita leikattuja äitejä? Eli siis sektoituja? Itselläni on sektio takana ja hieman kiristänyt muutamana päivänä sektiohaava. Pelottaa sekin.. Toivottavasti muistaisin huomenna kysyä tätä lääkäriltä!
Pelottaa hieman senkin vuoksi, että synnytyksen papereissa on merkintä heikoista kohdista kohdussa. Kuulema mahdolliset seuraavat suositellaan otettavaksi ulos aiemmin, ettei kohtu repeä. Hirvittää, jos tässä alkaisi useampaa odottamaan, vaikka ihanaa sekin olisi mutta kestääkö kohtu?

Eipä tässä varmaan muuta :)
 
Heippa!!! Isosti onnea Idylli+Micaela+Marsiina:flower: !!! Tosi kivaa saada vihdoin plussia tähän pinoon.

Oon viettänyt itse hieman hiljaiseloa kun halusin vähän stressiä pois ja samalla ajatuksia edes hiukan muualle aiheesta. Huomasin, että on tullut kovasti uusia clomisteja (tervetuloa!!!) ja keskustelua on käyty tosi vilkkaasti.

ON: 3. clomikierto menossa, kiertopäivä 16 tänään. Kävin aamulla ultrassa, ja siellä varmistui se mitä mietitty, eli ovulaatio tapahtuu myöhään. Nyt yks folli kasvamassa kooltaan 17 mm, ja viime kierrossa verikokeen mukaan ovis olis ollu vasta n. kp 20 ja siltä näyttää nytkin. No, nyt osataan ainakin ajoittaa aktiivisemmat pupuilut oikeaan aikaan, ja toivon sydämmestäni että tässä kierrossa tärppäisi. Jos ei, en syö enää clomeja kohdun limakalvon ohenemisen (ja omien hermojeni) takia, vaan sitten pitää siirtyä kunnalliselle inssijonoon. Paikkakunnallani se on n. 3 kk, ja kesällä ei tapahdu mitään eli ekan inssin kerkeis ehkä tehdä keväällä ja seuraavan vasta syksyllä. On epätodennäköistä, että ovuloisin ilman clomeja ja se on kyllä tosi kurjaa, koska ajattelen että toivottavasti tulis luomukierrosta raskaaksi jonkin ihmeen ansiosta :D

Kiertojen pituuden ilman clomeja km. 35-40, että olis jo sekin aivan ihanaa että kierron pituus lyhenisi, ja raskautumisen mahdollisuus näin nousisi huomattavasti.

Plussatuulia vielä lisää, josko tämä tuleva kevät olisi meille niiden aikaa :heart:
 
Aadami
Plussa-aalto, ihanaa!! Onnea kaikille plussanneille!!! :flower:

Tämä neiti testasi tänään dpo 12 apteekin herkällä niin tyylipuhtaan negan, että mensuja voi alkaa odotella. Ansku soriii, mä repsahdin jo :)

Jään nyt hengähdys- ja laihdutustauolle. Toivotaan, että kun muutaman kuukauden päästä palaan yritykseen niin olette jo kaikki plussanneiden puolella!! Aurinkoista ja plussarikasta kevättä kaikille :heart:
 
Hei,
täältä tulis vielä yksi mukaan. Yritämme toista lasta. Ensimmäinen sai alkunsa luomuna, mutta toista ei kuulunut millään. Tiesin, että ovuloin aika harvoin ja kierrot on pitkiä, mutta nyt en meinaa ovuloida olleenkaan. Tutkimuksissa ilmeni yllättäen, että myös toinen putki näyttäisi olevan tukossa. Nyt clomeilla menossa eka yritys, yksi tabl kp 3-7. Ultrassa näkyi että kaksihan sinne oli kasvanut, mutta kp 14 kohdalla vain 12millisiä eli vähän turhan pieniä. Nyt sitten testailtu ovista muutama päivä, mutta enpä usko että löytyy.
Fiilikset menee ihan laidasta laitaan. Epätoivosta toivoon...ja taas epätoivoon. Onneksi on kohtalotovereita!
 
Aadamille erittäin hedelmällistä hengähdystaukoa ;)
Nana, mulle tänään lääkäri sanoi että clomien pitäis lyhentää ja tasoittaa kiertoja, mutta kaipa sekin on sitten ihan yksilöllistä!
Sanzulle lämpimästi tervetuloa, vaikka minäkin uusi täällä :D
(.) Täällä on eka seurantaultra saatu suoritettua. Meinas itku päästä ku lekuri huokas eka vasemman muniksen kohdilla et tääl ei kyl oo yhtään mitään. Sit meinas sydän pysähtyä kun se kiljas oikean kohdilla et herranjee mikä monsteri :LOL: Oikeelle oliki sit tullu jo 19mm!! johtofolli ja tänään on vasta kp 12 :heart: Jatkosta sovittiin niin et kesään asti clomeilla ellei ole tärpännyt ja sairaalan kesäsulun jälkeen mietitään tarkemmin miten siitä eteenpäin. Toivotteli kuitenkin erittäin romanttista karkauspäivää eli kyntöhommat kutsuu taas! :LOL:
 
Heippa! Tervetuloa uusille ja ihanaa mahtavaa, uusia plussia taas tullu! Onnea plussanneille!!

Omaa napaa vain nopeesti, olen nimittäin NIIIIn innoissani!

Kävin sillon kp 13 ultrassa ja siellä kasvo se 12mm rupu. Selvästi syyttä parjasin, sillä tänään, hetki sitten sain elämäni ihkaihkaihka ensimmäisen elonmerkin ovistestiin. Viiva ei ole vielä ihan tasavahva kontrollin kanssa, mutta huomenna ehkä on! UUUUUU!! Jospa..voisiko...ehkä.....tuo ovulaatio kenties ja ihaoikeesti tapahtuakki:kieh: Äkkiä ukko kotiin salilta ja sassiin!!
 
Oikein paljon onnea Idylli ja Micaela. Yv3 ja plussa kuulostaa niin mahtavalta. Siis siinä mielessä, että vihdoin ja viimein teille se onni suotiin.

Aivan ihanaa toiveajatus. Eiköhän se plussakin sieltä huomenna sitten tule. Vau, vau, vau.

10kaks, mulle tehty yksi sektio. Ei ole kyllä mulla haava tai haavan alue missään vaiheessa reagoinut mihinkään. Onko sulla miten pitkä aika sektiosta? Mulla on jo useampi vuosi.

Tervetuloa Sanzu. Oliko muitankin uusia?

Huomenna kp13 kontrolliultra mullakin. Jännittää. Enemmän ehkä se, et jos on taas enemmän kuin yksi folli kasvamassa, ja täytyy jättää leikki sikseen.
 
Täysin omaa napaa pojan 3-vuotis synttärihulinoiden jälkeen. Tänään komea ovisplussan ja nyt siis kp 17/~30. Pitäisii siis jaksaa vielä tehdä muutakin kuin kellistyä sängynpohjalle unille. ;) Kunhan vaan saisi tuon ylikierroksilla käyvän päivänsankarin unille.

Plussanneille onnea!
 
:wave:

Tänään kp13 ja tarkastusultra takana. Saalis: ei mitään!?
Toiveikkaana kivistelyjen, rintojen arkuuden yms. siivittämänä ultraan menin. Mikä pettymys! Vasemmalla puolella ei mitään, oikealla pieni rypäs, jossa yksi 6-7mm kokoinen folli. Olen aina ovuloinut myöhään, inssikin tehty aikanaan kp16 huonoilla saaliilla (ei tuottanut tulosta).
Sain uuden reseptin teroja ja clomeja. Kaksi kiertoa mennään näillä ja sitten nostetaan annosta.
Päätin soittaa sitten Väestöliittoon pyytääkseni papereita, joita ei voida toimittaa ilman kirjallista pyyntöä. Malttamattomana ihmisenä halusin silti saada tietää aiempien follien koon ja onneksi sainkin sitten tietää ;) (lisätty jälkeenpäin: kävimme siis aiemmin Väestöliitossa, nyt vain yksityisellä lääkäriasemalla)
Olen käynyt aikanaan ultrassa kp13, sama annos clomeja eli 2tbl/pvä. Arvatkaapa mikä oli ollut follin koko - 7mm! Toivoa antavaa tässä oli se, että kyseisestä kierrosta sai alkunsa pienempi lapsemme :D
Enhän minä nyt vielä riemusta hypi, mutta jotain toivoa edes!

Luomukiertolaisiin/sitä suunnitteleviin yritän valaa myös uskoa! Lääkäri sanoi tänään, että joskus on hyvä pitää muutaman kuukauden tauko clomeissa. Pitkän uran tehnyt lääkäri kertoi, että joskus vaikutukset tulevat hieman jälkijunassa. Elikkä luomukierroissakin voi piillä onnelliset lopputulokset :)

Pettunia, reilu vuosi on viimeisestä sectiosta. Muistin tänään kysyä asiaa, melkein jo kättelyssä, ettei unohdu. Lääkäri oli sitä mieltä, että ei pitäisi johtua ovulaatiosta/clomeista. Eikä nyt olekaan enää kivistänyt. Taisi olla vain niitä muita kipuiluja.

Ihana kuulla omasta pettymyksestä huolimatta, että monella muulla on ollut antoisa tarkistusultra.
Mukavia kyntöpäiviä :popcorn:

Ps. Missäköhän se yksi piinailija luuraa? En vieläkään ole bongannut. Joko paljastat itsesi?
Pps. Sisko, ei ole pakko :D
 
Viimeksi muokattu:
Aadami Ei haittaa yhtään! :D
Tänään siis myös täällä testattu erittäin tyylipuhdas nega! :|
Arvattavissahan se kyllä olikin! Jään siis odottelemaan mensuja saapuvaksi ensi viikonloppuna ehkä!
Jos ei rupea näkymään niin sitten tempaistaan taas tero kuuri!
Päivitän myöhemmin tänään kun pääsen tietsikan kimppuun, hieman hankala tehdä se tällä puhelimella! :)
 
P12
Mahtuuko mukaan? :)

Sain tänään clomireseptin lääkäriltä, kolmen kierron verran syön niitä ja jollei raskautta kuulu tutkitaan lisää.. menkkoja odottelen alkavaksi viikonloppuna, nyt menossa siis dpo10 luomukiertoa. Ilmoittelen sitten oman rivini kun kp1 suvaitsee saapua :D Vuoden raskausyritys takana, kaksi luomulasta entuudestaan löytyy. Ensimmäinen ilmoitti tulostaan e-pillereistä huolimatta, toinen sai alkunsa heti kun jätettiin ehkäisy pois. Kolmatta ei nyt siis meinaa kuulua millään jostain syystä..

Takana hyvin epäsäännöllisiä kiertoja, myöhään tulevia ovulaatioita, välivuotoja, parit kemialliset raskaudetkin tullu koettua. Hormonihäiriötä ainakin löytyy, endoakin vilautteli ja sitä jatkossa tutkitaankin jos ei nyt tärppiä clomeilla tule.

Pikkuhiljaa taustalla seuraillen yritän päästä juttuihin mukaan, ihania plussiakin täällä näkyy olevan :) onnea niistä :heart:
 
Tervetuloa Sanzu ja P12! =)

Mulla vielä kaks päivää folliultraan. Jännittää yl kovasti. Vatsa kipeyty eilen paljon Menopurin pistämisen jälkeen. On muutenkin ehkä hiukan turvonnut ollut. Mullahan oli viime kuussa TSH 4.9, kävin uudestaan nyt kokeilla ja on laskenut nyt, on 1.6. Hyvä niin!
 
Ansku, voi harmin harmi. Mulla ainakin tähän ekaan hoitokiertoon kertyy kovasti toiveita. Nega tulee olemaan suuri suru.

P12 tervetuloa juttelemaan. Taidammekin olla tuttuja tuolta kolmatta haaveilevien puolelta. Hyvä, että tekin nyt saitte apuja tähän pitkään yritykseen.

Olipa hyvä 10kaks, että sait nuo entiset follitulokset. Niitten valossa tämänpäiväinen ei kuulostakaan ollenkaan niin huonolta. Tuntuu vähän kurjalta kirjoitella omia tuloksiani tähän perään, mutta onneksi nää tulokset on tosiaan kovin yksilöllisiä.

Mulla löytyi nimittäin tänään kp13 oikein hyvä limakalvo ja yksi johtofolli kooltaan jo 19,5mm. Valitettavasti siellä oli kyllä toinenkin folli 15,5mm, mutta toivotaan nyt kovasti, ettei se ehti irtoamaan. Yksi vauveli olisi siis kovin toiveissa tämän kierron tuloksena. Toiveet korkealla, nyt vaan ajatuksia muualle ettei mahdollinen pudotus kierron päätyttyä vedä ihan maanrakoon.
 

Yhteistyössä