♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@ToukkaHaave87 Mä en tosiaan ole mikään konkari noissa ovistesteissä, mutta vissiin joillain saattaa ovistestit näyttää punertavaa viivaa koko kierron läpi. Ja se huippu saattaa tulla nopsaankin, eli viiva tummua nopeasti. Joillain ilmeisesti eka näyttänyt että viiva jopa himmenee, kunnes sitten seuraavana päivänä tullutkin kunnon plussa. (Googlettelin asiaa pari viikkoa sitten :geek:) Ite testailin iltapäivällä, mutta vuorotyö vähän hankaloitti asiaa, niin testaamisaika kyllä vaihteli muutamalla tunnilla...

Mulla myös lähipiiriltä alkanut viime aikoina tulla sellaista kommenttia lapsista että huh...Varsinkin kun muutettiin isompaan asuntoon, niin kyllä on tullut vihjailua että tännehän mahtuu sitten lapsiakin oikee komppania. :cautious: Pari päivää sitten äitini just kommentoi sisustusta, että "Tää ei kyllä toimi sitten kun teillä on lapsia". No tällä menolla ei oo hetkeen tulossa lapsia.

Kp 26/n.28, toistaiseksi ei vielä menkkaoloja, mutta ehdin jo valmiiks parit kyyneleet vuodattaa kun ei meillä kuitenkaan ikinä onnistu tää lapsenteko. :cry: Jos itken jo valmiiks, niin josko menkat ei sitten olis niin kova pettymys :D
 
@ToukkaHaave87 Mulla on ihan sama että mikä kp ja mikä testi niin mulla näyttää koko kierron aina hailakkaa viivaa. Muutama päivä ennen ovista niin alkaa tummumaan sitten vähän enempi. Itse en pysty testailee aina edes samaan aikaan, mutta yritän tehdä ne joskus yhden aikoihin ja jos tuntuu siltä että ovis on lähellä niin teen myös illalla.
 
Arvatkaa mitää!?? mulla on tänään KP1!! :ROFLMAO::D(y):LOL: miten voikin olla näin iloinen siitä et menkat alkoi.. eilen illalla myöhään ennen klo24 alko jomottelut ja yöllä sitten oli vuoto alkanut.. ja joo eihän se kierto ollut kun vaan 53pvää pitkä :LOL: mulla on semmonen tunne et kyl ne kystat on lähteny pienentymään kun ei oo ollu mitään tuntemuksia tuolla alavatsalla. mut ei mulla muuta :ROFLMAO: saas nähä tuleeko ovista nyt ollenkaan kun en nyt syö mitään hormoneja.. voihan se olla et ovis tapahtuu jos keho muistaakin nyt et nyt pitäis ovuloida.. mut en kyllä rupea sitä nyt testailemaan.. no 19.pvä siellä ultrassa kyllä näkyy sitten et jos siellä on munarakkula kasvamassa.. mutta kun kystatkin saattavat häiritä siellä niin niidenkään takia ei välttämättä ovista tule.. mut en stressaa siitä ja toisaalta ehkä tekeekin ihan hyvää omalle keholle olla nyt yks kierto ilman ovulaatiota avustavia hormoneja..saa vähän levätä..
 
Ihanaa @Kinder_Kitty että pääsit uuteen kiertoon!

@ToukkaHaave87 täällä kans näyttää ovistesti aina jonkinlaista viivaa.

Plussaonnea piinailijoille, tänne kyllä kaivattais taas plussia :love:

Omaanapaa sen verran, että nyt tuntuu siltä että voisi muutaman kuukauden viettää "tjot" linjalla. Aloitan vuoden opiskelu-urakan, eli nyt ei haittais vaikka ei vähään aikaan tärppäisikään. En kuitenkaan viitsi aloittaa mitään ehkäisyä, koska todellakin olisin tyytyväinen raskaudesta vaikka missä elämäntilanteessa :LOL:.

Toki nyt ajatus tjottailusta tuntuu helpolta, etenkin kun on taas kp 23 eikä oo yhtään semmonen olo et kropassa tapahtuis mitään. Voin kuvitella et mieli muuttuu heti jos bongaan oviksen :ROFLMAO:
 
Moikka kaikille! Osa ehkä muistaakin jo muista keskusteluista:LOL: Oon 27v vauvakuumeilija, jonka mies on pikkuhiljaa lämpenemässä idealle jättää ehkäisy pois. Tällä herkellä suunnitelma ois että se tapahtus vuodenvaihteessa. Päätin etten osallistu keskusteluun, mutta oon pari kertaa käynyt lukemassa ja tuli jotenkin sellainen olo, että vakoilen täällä salaa muita:ROFLMAO: Ajattelin nyt sitten liittyä tähänkin keskusteluun. Oon niin innosta pinkeenä, että jonnekin tätä pitää purkaa ja miäs ei halua kuulla vuodatusta. Kavereista oon ihan yksin näiden vauvahaaveideni kanssa..

Meillä on minun isä se joka kyselee milloin tulee vauva.. samoin miehen sukulaiset ois kokoajan uutisia vailla. Toisaalta on ihan hauskaa nähdä paniikki mun miehen katseessa, kai se pelkää että kerron kaikille, että yritettäs mun puolesta vaikka heti.:p Ihan epistä toisaalta, että minua tässä painostetaan, kyllä minulle vauva ois niin tervetullut:love:

Toivottavasti pääsen pian lukeen muiden plussauutisia kuitenkin!:)
 
Olen nyt pienen hetken viettänyt hiljaiseloa täältä, että pystyisin vähän edes olemaan stressaamatta näitä vauvajuttuja.
Mutta tervetuloa uusille ja tsemppiä piinailijoille! Toivotaan mahdollisimman monelle plussaa ennen joulua.. :love:

Meillä kaverit ja sukulaiset yrittävät välillä lapsista udella, mutta tosi hienovaraisesti eikä ole tullut niistä huonoja viboja onneksi lainkaan.

Mulla on kierto vieläkin jatkunut, nyt viikon menkat myöhässä ja kp 37/29. o_O Viimeksi tänään aamulla tein apteekin oman testin ja negaa näytti. Pillereiden poisjättämisestä ei tosiaan ole vielä kauaa ja tämä on vasta yrityskierto 2 ja pillereitä tuli syötyä noin viisi vuotta. Ehkä tämä on sittenkin ovuloimaton kierto tai jotenkin muuten pitkittynyt.. Vieläkin on vaan nippailua alavatsalla ja kova väsymys koko ajan. En tiedä pitäisikö varata aika gynelle vai odottaisiko vaan vielä.
 
Tervetuloa @eevas , tänne mahtuu kyllä :)

Omanapailua: Täälläkin rupee tuntumaan, että oiskohan ovuloimaton kierto menossa. Kp15/30 menossa ja kaikki maholliset tikut ja testit näyttää negaa. Mulla se CB:n kahen hormoonin testi näyttäny kyllä sitä korkeeta hedelmällisyyttä aiemmissa kierroissa, toki yli 9pvää, joten ovat nekin varmaan olleet ovuloimattomia. Pysyvää hymynaamaa en oo siihen saanu kertaakaan. Nyt tässä kierrossa ei näytä edes sitä vilkkuvaa hymynaamaa...
Oon kyl miettiny, että ehkä pitkä pillereiden syönti ja siihen päälle useampi kuukausi ilman kuukautisia ja nyt menkkojen käynnistäminen teroilla on pistäny koko paketin ihan sekasin.. No, odotellaan...

Plussaonnea kaikille!! :)
 
Mahtavaa @Kinder_Kitty !

@Innih ja @ToukkaHaave87 , varmaankin teillä kropilla kestää hieman asettua pillereiden jälkeen. Malttia siis. (Mutta kun sitä ei ole, TIEDÄN!:confused:) Mut jos kovasti pitkittyy niin edelleen suosittelen akupunktiota! Kaks kaveria, joiden ei pitänyt ikinä saada lapsia (lääkärin mukaan) sai akupunktiolla menkat tulemaan. Toisella on nyt 1 v lapsi ja toisella tuloillaan ensimmäinen.

Minä täällä testasin tänään 12 dpo negan One Stepin liuskalla. Kaikki toivo on nyt mennyttä.:( Tuntuu täysin mahdottomalta odottaa vuosi, ennen kun voidaan yrittää. Olen miettinyt jo miehen vaihtamista (tuskin sekään tuo vauvaa sen nopeammin: ei ole miehiä jonossa tossa ovella) ja spermapankkia ja vaikka mitä muumimukeja ystävien kanssa. Tulen hulluksi ihan just!:alien:
 
Minäkin palaudun taas tänne kun menkat on jälleen lusittu. Nyt siis kp 8/27 ja yk 10 meneillään. Hämmästelin tänään outoa vähäistä veristä vuotoa pyyhkiessä, vaikka menkat loppuneet jo useampi päivä sitten. Mitähän tämä kroppa taas meinaa :confused: Joka tapauksessa maanantaina tarkoitus aloittaa taas ovistikuttelut ja huolelliset tallettelut :D Macan käyttöä jatkan edelleen, jospa tulis yhtä hyvän tuntuinen ovis kuin viime kierrossa ja oltaisiin yhdessä kotona hyödyntämässä se :rolleyes: Oispa mahtava uusi vuosi jos seuraavat menkat ei tuliskaan :love:
 
Heippa kaikille!

Olen lueskellut tätä ketjua vuoden verran ja odotellut, että milloin saan liittyä keskusteluun mukaan. Muutamien puolesta oon välillä jännittänyt kovastikin ja toivonut plussia varsinkin niille, jotka on jo pitkään yrittäneet :barefoot:

Olen 25v ja mies 35v, yhdessä ollaan oltu reilu 2,5 vuotta. Mulla on ollut kova vauvakuume jo ihan suhteen alkuajoista lähtien, mutta mies on halunnut odotella rauhassa. Nyt sitten ihan puskista vajaa viikko sitten mies ilmoitti, että jos tämä menossa oleva pillerilaatta olisikin viimeinen minkä syön ja sen jälkeen alettaisiin yrittää.

En lisää vielä itseäni virallisesti tänne, koska yrittäminen alkaa vasta tammikuun alussa. Piti vaan silti päästä jo nyt vähän fiilistelemään jipii :whistle:
 
Minua ottaa päähän tää odottaminen. (n)Toiseen ketjuun kirjoitinkin siitä, että hyvin epätavallisen oireetonta kierron loppua mennään, kierto 27/28-30. o_O Normaalisti jomottaa, rinnat kipeytyy, tuhrua. Nyt ei mitään! Ovuloimaton kierto ei kyseessä. Negatiivisen r-testin tein aamulla vielä toiveikkaan. Nyt plussa tai rehellisesti ne menkat, kiitos! :geek:

Ja meillä ainakin asunnon osto riemastutti sukulaiset vuosi sitten, kun "teillä on nyt niin monta huonettakin vapaana". Joo-o. Iso asunto oltais ostettu muutenkin, vaikka toki lapsihaave oli otettu huomioon, tietysti! (y)

@voittamaton Peukkua tälle! :) Ihanaa, että mies on nyt pohdittuaan tullut tuohon tulokseen.
 
@voittamaton Tervetuloa mukaan kuumeilemaan! :)

@Josia Pystyn niin samaistumaan tuohon odottamiseen, se on niin kurjaa! Joko alkais ne menkat tai sitten tulisi se hartaasti odotettu plussa. Toivotaan parasta, että teillä plussa pärähtäisi testiin. :love:

@Naturamama Ei tarvinnut koittaa akupunktiota, koska menkat alkoi myöhään eilen illalla.
Eli yk 3 ja kp 1/29-37 lähtee nyt. Kyllähän eilen tästä taas itku tuli, mutta toisaalta nyt vain uutta kiertoa kohti, jos kolmas kerta toden sanoo! :) Taidan sortua tilaamaan nyt tähän kiertoon ovistikkujakin. :LOL:
 
Täällä ollut häppeninkiä tänään, kp 28/n.28. Aamulla heräilin ja ykskaks aivan karmeat menkkakrampit päälle. Varmaan ikinä ollut niin kamalia kipuja, istuin vaan vessanpöntöllä tuskanhiki päällä ja ajattelin kohta oksentavani siitä kivusta. Noh, tunnin se kesti, sain Panadolilla sitten lopulta loppumaan. Menin vielä takasin nukkumaan ja parin tunnin päästä heräsin oksettavaan oloon, maha aivan sekasin, luulin pyörtyväni ja hirveä tuskanhiki päällä :sick:

Nyt vielä vähän alavatsa arkana, heti kun nousee seisomaan niin ihan kuin joku "kiristäis" tuolla alhaalla, kävelykin vähän sattuu. Niin ja menkkoja ei siis vielä kaikesta huolimatta näy. Oon kyllä valmentanut itseni niin hyvin niiden alkuun että tervetuloa vaan! :ninja: Raskauteen en usko, mutta toisaalta olis kyllä kiva jos olis ollut kotona testi valmiina niin voisi asian varmistaa ja voisin huoletta vetää Buranaa näihin kipuihin... Huoooh mitä mun kroppa nyt meinaa, en tiedä pitäiskö huolestua.
 
Hei, kaikille!

Täälläkin olisi yksi uusi haaveilija liittymässä ketjuun! :) Tätä ketjua tullut seurailtua jo parisen kuukautta mutta ei ole ollut rohkeutta liittyä mukaan. :ninja: Minä olen 25 ja mies 29. Pillerit lopetin 28.11 ja nyt jännäillään että koska sitten olisi eka ovulaatio tiedossa. Vielä en ole ajatellut tikuttaa tai mitään kun ollaan vielä aika rennolla meiningillä, että tulee jos on tullakseen. (y) Toivon tavallaan, että kierto normalisoituis heti kun ollut vain 1,5 vuotta nuo pillerit käytössä :whistle:

Sinä aikana kun olen nyt tätä ketjua seuraillut ei ole plussia paljon näykynyt mutta toivotaan että tilanne muuttuisi pian! :love:
 
Mä näin unta että mulla oli iiiiso vauvamaha! Oliskohan se ollut enne? :LOL: Siinä unessa mentiin käymään lääkärissä ja kun tepasteltiin siellä käytävillä niin sanoin ukolle että "kato nyt sitten tarkkaan että mihin sut pitää mut tuoda kun alan synnyttää!!!" Ei ollu kamalasti luottoa :ROFLMAO::ROFLMAO: Mut oli aika ihana silitellä sitä massua, edes unessa :love:
 
@Naturamama voin kuvitella, että vuosi tuntuu iäisyydeltä:cry: Täälläkin on uitu välillä aika syvissä vesissä, kun tuohon mieheen ei ole vauvakuume tarttunut toivotulla nopeudella.. Ja sitten se vielä rupes aina lupaamaan ja perumaan:mad: Mutta nyt on saatu sovittua, että jätetään ehkäisy pois ja sanoi eilen jopa, että nyt olis kyllä ihan hyvä aika.:love: Voiskohan teillä käydä niin, että mieskin tästä lopulta intoutuu ja muuttaa mielensä?

Hirveästi jännittää mitä mun kierrolle tapahtuu, kun ehkäisy jää poiso_O Ois jotenki minun kropalle niin ominaista, että seuraavat menkat tuloo juhannuksena.

@pehmis26 menikö ohi se kipuilu? Kuulostaa kyllä tuskalta. :/

Tervetuloa @Sosh mukava, että tulee muitakin uusia ku mä :)

@kiuski unet on kyllä niin mahtavia joskus:) Mä näin unta, että hoidin mun vauvaa, mutta hereillä naureskelin, että se oli kyllä siinä unessakin nukke:LOL: Mun aivoilla vielä haastetta visualisoida asia vakuuttavasti..
 
@Jennipä @eevas Kipuilu meni ohi, nyt ei mitään tunnetta että menkat ois alkamassakaan.. Kp 30/28, tälle päivälle viimestään odottelen menkkoja :confused: Lämpö 37,2 ja posket on tulessa, tää kaikki alko viime yönä.. Testailen myöhemmin tänään jotta tiedän oonko vaan tulossa kipeeks vai onko tää sitä mitä toivon...:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: N93
N93
Moi!
Liityn mukaan keskusteluun, pitkään oon teidän juttuja jo seurannut täällä taustalla:)

Tietoja vähän; meillä yritys alkanut 4/2016, minä 23 mies 35.
Melko epätoivoinen olo jo ollut tämän yrittämisen kanssa. Tämä kierto ollu kuitenkin erilainen, käytin jälleen ovistestejä ja sainkin hymynaaman kp 14/30. Nyt eilen 25/30 seksin jälkeen ihan kirkasta verta, joka kuitenkin loppu kuin seinään. Tänään ei enää mitään. (Sori yksityiskohdat) onko muilla ollu vastaavaa?
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille:(

Mä nyt vähän joka ketjussa kinuan neuvoja, eli mielipiteitä kaipaisin päätöksenteon tueksi.:confused: Meillä ois ehkäisy jäämässä pois 26.12 sitte menkat eikä enää uutta rengasta. Tässä nyt sitten onneni kukkuloilla laskeskelin milloin vois olla ovulaatio, jos sellainen vaikka tapahtus.. Jaa vahvasti näyttää, että ollaan just paras viikko ja vähän päälle eri paikkakunnalla.:poop: Eli neitseellisesti pitäisi mun nyt sitte sikiämän.o_O

Tekis mieli jättää se ehkäisy toisaalta pois, että saa kroppa alkaa palautua Mutta toisaalta luin jostain (ilman mitään lähdekritiikkiä, ei tietoa pitääkö paikkansa), että siinä ekassa kierrossa vois olla hyvätkin mahdollisuudet ja joillain kroppa menee vasta sen jälkeen sekaisin.:eek::eek: Mitähän mä nyt sitte teen??
 

Yhteistyössä