G. Hurjinta mitä olet tehnyt suuttuessasi?

Tasku Venus
Alkuperäinen kirjoittaja raivoava äiti:
Joskus kun joku lapsista kiukutteli oikein urakalla, taisin sivellä sen pään (kasvot + hiukset) täyteen jätskiä/jogurttia tai jotain muuta tahmeeta, mitä se oli syömässä, en kunnolla muista...
:LOL: Mä repesin kun kuvittelin tota tilannetta. :D Mamma sivelee rauhallisesti lapsen päälle jugurttia. :LOL:
 
hp
Itse olen yhdistänyt pahimmat kilahdukset pms-oireisiin,e-pillereihin ja humalatilaan, raskaushormonit tekee minusta ennemminkin rauhallisen ja itkuherkän... Niin, pahimmat kilarit:
-olen rikkonut yhteensä 3 ikkunaa ja yhden lasioven (narsisti-exän ärsyttämänä)
-ajanut humalassa autolla 20km (karkuun ko. exää)
-purrut erästä miestä hauiksesta niin että sillä kuulemma vielä 6v jälkeenkin arvet
-heittänyt seinään puhelimia, kaukosäätimen, kahvimukin, lautasia...
-kipannut roskiin pellillisen pizzaa, kun mies ensin pyysi että voisinko leipoa sitä mutta "unohti" ja tuli kotiin grillin kautta
-heittänyt roskiin parit farkut kun suutuin itselleni lihomisen takia (harmittaa vieläkin, nyt mahtuisin niihin!!!)

Lasten saamisen jälkeen elämä on luojan kiitos rauhoittunut noista ajoista...
 
Näin pääsi käymään
- heittänyt lenkkimakkarat seinään; jäi mehevät rasvajäljet

- ryskänyt kerrossängystä sen yläsängyn puoliksi lattialle

- paukautin harmissani eteisen ulko-oven lasia ja se olikin yllättäen tosi ohkasta ja meni rikki

Kaikki tämä äijän pitkäaikaisen, päiviä jatkuneen ilkeilyn ja huudon jälkeen. Onneksi ukko on sen lopettanut ja meno rauhoittunut jo ajat sitten.
 
hih
Alkuperäinen kirjoittaja huono riitelijä:
Miten te osaatte? Mulla vaan ääni nousee ja kädet alkaa heilua. Ja jos oikein veettää, ni rupeen änkyttämään enkä saa edes sanottua, mitä piti! Enkä raaski mitään rikkoa kun ajattelen aina, että on niin kallista hankkia uus.
Ihan ku minä :LOL: tuon rikkomisen suhteen :LOL:
 
No
En ole mukiloinut ketään tai heittänyt mitään. Suutun harvoin.

Suustani olen niin paha, että suuttumukseni kohteet ovat katuneet, että ovat tähän maailmaan syntyneet, olisivat varmaankin ottaneet enemmin turpiinsa.
 
Lyönyt miestäni käsilaukulla, jonka sisällä oli (tyhjä) lasituoppi, jonka seurauksena mulla oli käsveska täynnä lasinsiruja. Ajanut autolla humalassa. Heittänyt seinään lasia. Lyöny turpaan, niin että toinen pyörtyy. Uittanut eräänkin naikkosen korvakoruja vessanpöntössä ja laittanu takaisn hyllyyn... :whistle: :xmas: :LOL: :wave:
 
Raivo_emäntä
Heitin kerran siiderit miehen naamalle, ku otti yksinkertaisesti niin päähän (ja taisinpa kyllä olla aika tuiskeessakin silloin). Kerran läpsäisin myös miestä poskelle, kun pukkasi mut baarin portaissa nurin ja mun korkkarista katkes korko. Oltiin kotiin lähdössä, mutta mies päättikin jatkaa vielä baareilua, yritin tarttua kiinni että et muuten mene minnekkään ja eikös pukannut niin että lensin ja korkkarista korko katki. Olipa miehen kaverin ilme näkemisen arvonen ku mies sai läpsyn ja hirveen saarnan. Tuosta läpsystä en kyllä oo ylpeä, mutta siitä saarnastani kyllä. :D
 
säälin miestä
Alkuperäinen kirjoittaja Jou:
Onhan noita.
-Pakkasin kaikki miehen kamat jätesäkkeihin ja heitin los lumihankeen. Kengät ja takit meni sellaisenaan hankeen
-Saksin miehen jokaikisen vaatekappaleen tuhannen palasiks, poltin ne sitten vielä varmuuden vuoks
-Linkonu lukemattomat määrät astioita seinille rikki, joskus jopa osunu mieheen
-Sahannu parisängyn palasiks ja tunkenu ne miehen autoon
-Hakannut ihmisiä, tosin 4stä saanut vain syytteet
-Tumppaillu mieheen tupakoita
-Leikannu sen tukan ja parran kun ollu sammuneena
-Tönässy ukkelin ulos liikkuvasta autosta

Juu, onhan noita vielä paljon ja muuta.. Hullu ku hullu.

Oletko vielä saman miehen kanssa?
 
V
Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapoikienmamma:
Ajatelkaapa miten pienestä elämä on kiinni. Joku kerta kun joku vaan suutuspäissään heittää oluttuopin miestä kohti tai lasagnelautasen (tms. tässä ketjussa luettua..) se VOI olla kohtalokas kerta, jos on huonoa tuuria mukana niin jostain tuontapaisesta voi jäädä elinikäinen vamma (jopa kuolema voi seurata)
En saata uskoa, että tällainen on näin yleistä...samantyylinen tapaus kai oli Anneli Auerkin, tuskin häönkään mitään suunnitteli...tosin käytti kyllä veistä..mutta silti.Miettikää.
Anneli Aueria ei ole vielä tuomittu mistään, mutta muuten olen samaa mieltä kanssasi. Todella väkivaltaista ja huonohermoista porukkaa täällä.




 
Tasku Venus
Kun mä suutun, niin alan yleensä vaan itkemään. :ashamed:

No teininä kyllä paiskoin ovia, mutta oikeastaan mitään sen hurjempaa ei ole tullut tehtyä. Kun en viitsi rikkoa tavaroita tai heittää kallista ruokaa seinään. Tosin eipä ole ollut aikuisiällä tarvettakaan siihen.
 
olin raskaana ja tein pastakastiketta. mies alkoi jotain kuittailla/vänistä ja sen seurauksena huusin tyyliin että "ei v""u sit syödä", paiskaten paistinpannun lattiaan. mies tuijotti suu auki sukat tomaattimössössä :LOL: parikymppisenä taas kävin kiinni kaveriini: meidän piti viettää tyttöjen ilta, odotin näkeväni ihastukseni joka kävi samassa yökerhossa. olin käynyt kampaajalla ja ostanut uutta vaatetta, odotin illalta paljon.. noh, eikös puoli tuntia yökerhossa istuttuamme kaverin puhelin soi, mies siellä komensi että "kotiin" ! eikä kyse ollut mistään hätätilanteesta, mies vain tahtoi määräillä.. siirryimme kaverin kanssa ulos ja kun kaveri pysyi kannassaan että lähtee, otin takista kiinni ja heittelin seinille :ashamed:
 
creme b
Mä oon rikkonu omia puhelimiani varmaan 5 kpl. Jostain hemmetin syystä ne vaan on lennelly seinään, ku oikein raivostuttaa. Nyt onneks tuo sama puhelin on ollu melkein vuoden, etten oo heittäny, eli ehkä oon rauhottunu :D
Hurjassa nuoruudessani oon kyllä rikkonu jos jotakin muutakin, mm. silponu sillosen miehen puvun takin. Ei ollu sillä sillon päällä.
 

Yhteistyössä