G. Hurjinta mitä olet tehnyt suuttuessasi?

Foortti harmaana
Heittäny miehen naamalle popcornikipon ja juomat naamalle ja onhan noita jotain paperikasoja yms tullu viskottua ja vaatteita.
Paha vaan, että SEKIN on käyny viskelee, usein heittää kohti takas jos mäkin oon tähdänny, joten oon pikkuhiljaa ymmärtäny yskän ja hillinny itteeni =)

Yks hauskimmista oli se, kun heitin miehen kengät lampeen, sitte se jupis mulle vaan, että "huomenna on työpäivä ja ne on mun työkengät"!.
Mä olin vaan et whatewer. :D
 
"vieras"
mä puran aggressioni mun autoon (joka alunperin exän ja nyt siis mulla eron jälkeen). hakkaan parkaa millon harjalla millon irronneella tuulilasinpyyhkijällä, potkin tyhjentyneitä renkaita. ei kovin fiksua, tiedän, mutta auto kokonaan maksettu eikä kovin arvokas enää enkä kai ole mitään hirveää vahinkoa saanut kuitenkaan aikaan. haaveilen päivästä jolloin voisin palauttaa koko paskan, viimeisen muiston siitä ihmisestä ja entisestä elämästä...
 
Murrosiässä tuli oltua välillä vähän turhan väkivaltanen, mitään ei onneksi kuitenkaan koskaan kellekkään käyny. Pahin tapaus taisi olla se kuin istuin koneella joskus 13 kesäsenä ja veli tuli nappailemaan polvesta, (joka muuten on yhäkin varmaan paras miun kiusaamiskeino :D ) potkasin sitä sitten monen varotuksen jälkeen leukaan ja se meni ilmeisesti hieman sijoiltaan :ashamed:

Myöhemmin on välillä lennelly kihlasormus ympäri kämppää, vihkisormusta taas en oo heitelly, koska pelkään että vielä katoaa :D

Esikoista kun odotin, niin suutuin miehelle jostain ja sanoin että tekis mieli kaataa tää vesipullo siun niskaan, ja tyhmänä toi ukko vaan sano että siinäs kaadat. Se katkas kamelin selän ja kaadoin koko pullon kylmän rauhallisesti ukon päälle. Se tais loppuu sit ihan hysteeriseen nauruun kummankin puolelta :D
 
sommarcat not kirj.
Nuoruuden poikaystäväni jäi kiinni pettämisestä ja vetäsin siltä seisomalta suoraan avokämmenellä päin näköä!
Olen heittänyt myös tavaroita seinään ja kerran potkaissut äitiäni teininä jalkaan.
 
määäää
Lapsena on tullut painittua pikkuveljien kanssa.

Teininä tappelin kaksi kertaa ystäväni kanssa (se aloitti), löin, raavin & revin tukasta.
Teininä myös on suutuspäissään myös tullut pari kertaa heitettyä omassa huoneessa pöydältä tavarat lattialle. Ja tiestysti ovia paiskottua. Kerran myös heitin äitiäni avaimilla (ei osunut).

Vuosia sitten, exä ei tullut yöksi kotiin eikä vastannut puhelimeen: Heitin lähes kaikki sen vaatteet ja koulukirjat kylpyammeeseen, kastelin ne vedellä ja tyhjensin purkin partavaahtoa sekä hajuvettä päälle. Lopuksi tungin ne jätesäkkiin.
Seuraavana vkloppuna hän jäi kiinni pettämisestä. Tyhjensin sen jätesäkin sekä kaikki muut tavarat; kengät, levyt, hammasharjat yms yms yms parvekkeen lattialle. Kaadoin niiden päälle mukeittain omaa pissaani ja hieroin suuren määrän koirankakkaa niihin. Sitä koirankakkaa tungin myös kenkiin sisälle, kirjojen väliin yms. Pakkasin mukaani kaikki astiat, peitot, tyynyt, imurin ja telkkarin ja muutin äitini luo.
Myöhemmin exä soitti ja kysyi miten pesukone toimii ja että mitä hän nyt tekee kun ei ole asioita että voi syödä tai mitään tekemistä kun ei ole telkkaria!! :D Kuulin myös myöhemmin että lopulta kaikki vaatteet ja muut olivat homehtuneet sinne parvekkelle ja lopulta hän sai häädön ko. asunnosta.

Lapseni ollessa ehkä kk ikäinen, ei imetys edellenkään suuresta yrityksestä huolimatta onnistunut millään. Keskellä yötä taas yritin imettää huutavaa lasta. Olin tooooosi väsynyt. Lopulta lähdin lämmittämään korviketta. Kaadoin sitä pulloon ja vähän läikkyi yli. Heitin sitten ne tuttelit pitkin poikin keittiön seiniä, lattiaa ja kattoa. Kiva oli sitten niitä yöllä siivoilla. Löytyipä sitä maitoa aamulla vielä eteisestä ja kylppäsin ovestakin...

Kuukausi sitten oli kova steressi, monet juhlat järjestettävänä ja paljon vieraita tulossa. Olin väsynyt ja stressaantunut, siivosin hulluna. Roskispussi oli täynnä ja olin ottamassa sitä pois, muutama roska tippui sieltä, hermostuin ja kippasin pussin ja tyhjensin koko roskiksen sisällön keittiön matolle. Aika paljon heti rupesi harmittamaan kun samalla hetkellä tajusin roskiksessa olevan mm paljon multaa, kuivuneita kukkia ja aika paljon ruoan tähteitä.

xD
 
En mä oikeastaan ole tehnyt ihan kauheita paitsi reilu vuosi sitten kun olin tosi väsynyt ja ns. yksinhuoltaja hetken aikaan ja tilanne oli räjähtämässä käsiin esikoisen kanssa niin huusin sille että vihaan sitä ja kaikki muutkin vihaa :ashamed: En varmaan anna tota ikinä anteeksi itselleni, mutta onneksi tilanne on korjattu ja sain apua perheneuvolan kautta :) Ja toivottavasti poika ei muista tota asiaa..
 
"Anne"
Lyönyt nyrkin ikkunasta läpi. Heittänyt kännykän useaankin kertaan. Lyönyt taulutv:n hajalle. Heittänyt läppärin lattialle. Lyönyt hiusharjan vitriinin lasista läpi. Heittänyt avatun puolen litran limsapullon lattiaan. Heittänyt kahvikupin seinään. Kaatanut jäävedet miehen niskaan. Potkaissut ovesta läpi. Yläasteella heittänyt pulpetin nurin ja repinyt luokkakaveria hiuksista ja paukuttanut nyrkillä ottaan.
 
"vieras"
miehen kanssa hirveä riita automatkalla ja minä uhkasin hypätä autosta ulos jos ei pysäytä ja päästä minua pois. Se toimi. En olisi tietenkään hypännyt liikkuvasta autosta ja vielä raskaana, mutta en jaksanut enää kuunnella sitä huutoa kuunnella ja oli pakko päästä autosta pois.
 
"vieraana"
Jännä juttu. Mä oon aina ollut hyvin temperamenttinen ja joskus vähän aggressiivinen, mutta tätä ketjua lukiessa vaikutan suorastaan lampaalta. Mä en oo heittänyt muita tavaroilla, enkä edes seiniä. Itseäni olen kyllä satuttanut suutuspäissäni, mm polttanut tulitikuilla jalkaani palohaavoja ja lyönyt ja raapinut itseäni.
 
Kaatanut kaljan mieheni päälle. Heittänyt mukillisen maitokahvia seinälle ja mukin sen perään, eipä lähtenyt maitokahvi tapetista irti. Katkaisut ulkona käytettävän harjan puisen varren, edelleen jälkeenpäin ihmettelen että millä voimilla sen tein... Heittänyt ämpärillisen sahanpurua auton päälle miehen ollessa juuri vahaamassa autoa. Mielestäni auto sai enemmän huomiota kuin minä:)
 
  • Tykkää
Reactions: nokkimus
tiedän
Huoh..

-Olen kaatanut kirjahyllyn, lyönyt puukon ruokapöytään ja lähtenyt pariksi päiväksi kotoa ilmoittamatta mitään olinpaikastani (nämä samalla kertaa siis)

-Olen saksinut miehen vaatteita tai muuta tärkeää omaisuutta, kuten tekniikan maailmoita palasiksi

-Olen paiskonut meidän astioita palasiksi muuttoauton perästä keskellä tietä ja ohiajavat senkun katselivat...

-Kaikenlaista tavaraa on tullut rikottua, kännyköitä, astioita, ym ym

-Olen pettänyt suutuspäissäni

ja muutakin.. oon kyllä läpsinyt myös... aina sen jälkeen itken päiväkausia ja allekirjoitan eropaperit että nyt lopetat tän hullun kanssa olemisen, mutta se ei halua... siis mieheni.. meidän suhde vaan ei ole kauhean terve, että mäkin teen kaikkea tollasta...
 
pohjantähdenalla
Löin kerran miestä julkisella paikalla,kun erehtyi haukkumaan huoraksi ja inhottavaksi lehmäksi,jota ei kukaan jaksa kattella. :ashamed: Luojan kiitos tuostakin on jo reilu 10 vuotta aikaa.
 
Mies muistelee virnuillen kun heitin kääretortun pohjan roskiin kun olin raskaana. Pimahdin siitä kun taikinalevy ei irronnutkaan paperista. Rauhoituttuani mies otti mytyn pöydälle, avasi paperin ja irrotti sen pohjan paperista, pisti hilloa kaveriksi ja söi pois :D Kuulemma oli muitakin ruokia jotka sai tuta mun raivon kun asiat meni pieleen...

Exän taas raivosin autosta tielle ja jätin sinne, oikeutetusti idiootiksi haukuttu heitti limsat jääpaloineen kasvoilleni (kesken ajon) kun en suostunut kuskaamaan herraa pitkin kyliä.
 
Kyllästyin exän kanssa asuessa taas kerran tavarakaaokseen (mies kerää tavaraa sairaalloisia määriä) ja heittelin omakotitalon parvekkeelta tietokoneen näytöt, kirjoituskoneet, telkkarit, videonauhurit sun muut niin pitkälle kuin jaksoin. Olivat siellä sitten melko kauan, minä en niitä jäänyt siivoamaan vaan muutin pois.

Samaisella exällä oli tapana jättää kaikki sotkunsa levälleen mihin sattuu, jonkun aikaa keräilin kaikki roskat, likapyykit ja astiat kämpästä miehen reppuun ja ravistelin.

Kerran heitin paistinpannullisen ruokaa - ja sen pannun - ovesta pihalle kun kyllästyin napinaan. Meillä ei valita ruuasta kukaan sellainen, joka ei itse koskaan kokkaa (paitsi tietty lapset ;) )

Kerran tuuppasin äijäni kävelylenkillä ojaan. Meni herne nenuun kun äijä kuittaili vartalostani jotain typerää.. Oltiin siis vaunulenkillä vauvan kanssa.

Kerran viiltelin äijän housut saksilla suikaleiksi kun suutuin kunnolla. Äijä ei ollut kotona.
 

Yhteistyössä