G. Hurjinta mitä olet tehnyt suuttuessasi?

"mää"
Buahahaha..... :D anteeks, mua niin naurattaa nää kommentit :D :D Kiitos...

Itse oon verbaalisen taidon loppuessa naisellisesti huitonut "lätäreitä" miehelle, jättänyt menemättä yöksi kotiin baarireissuilta, heittänyt kupillisen kahvia kasvoille ( ja tapetille ) ,marttyyrisiivouksetkin ovat ihan tuttujuttu... Heittäny kermavaahtoa kauhalla naamalle.... (vittuili kakun koristelusta,eikä sitten osannut ajoissa lopettaa), laittanut nolon tilitysviestin anopille.... Myöskin tehnyt muuton toisen ollessa poissa kotoa, tietenkin vienyt kaiken mitä irti sain.. Kaatanut myös laatikollisen viinaa lavuaariin.
Exälle jätin karmean hieromasauvan jemmaan sen vaatehuoneeseen..

Toki kun heitin kahvit, itse sain mukista perään, kerkesin väistää.. Toinen osapuoli on rikkonut keittiön tuolin heittämällä seinään, samalla hajosi keittiön lamppu, lasi ja iso lihamukillinen lensi kaaressa valkealle seinälle .... Nälkä jäi.... :D vessan oveen on toinen lyönyt reijän ja se lähes halkesi keskeltä...
hmh....


Tuo sinappi juttu oli kyllä paras, oliko miehelläsi boxerit jalassa siis kun teit niin??? :D :D :D hahaahahha...
 
tiuhtiina
Mä oon suuttuessani hajoittanut aika monta tavaraa.. kännykät lentää täysillä seinään tai lattiaan, samoin kaukosäätimet.Oon heittänyt myös miestäni kohti mutten ole osunut. Eniten mua ehkä harmittaa se että hajotin yhden design lasiesineen suutuspäissäni, sen arvo olis nyt tuhansia euroja...saatiin se häälahjaksi. Olen raskaana ollessani suutuspäissäni lähtenyt ajamaan autolla ja huutanut miehelle että minua et koskaan enää näe ja ajanut miehen varpaiden yli, ja jatkoin matkaa. Olen myös nukkunut autossa öitä enkä ole ottanut yhteyttä mieheeni, se ei tiedä vieläkään missä yöt olen viettänyt. Sit vielä satun olemaan aika pahah suustani kun sille päälle satun.
 
Mun mielestä hurjinta on kyllä ne sanalliset kamaluudet mitä olen päästänyt suustani.
Miehelle olen sanonut kerran todella pahasti, niin pahasti kuin keksin vaan ja kaduttaa vieläkin.

Sanat kun satuttaa enemmän kun se hajonnut lautanen tiskialtaassa 3v sitten kun kyllästyneenä pamautin sen tiskatessani, ei tarkoitus rikkoa, mutta rikki meni...ups.

Ja mä en sitten laskenut tähän mukaan teini-iän juttuja, sillon mulla oli aika moisia viharyöppyjä...huih.
 
tä??
[QUOTE="jaiks";25915596]kiva kuulla etten ole ainoa raivotautinen hullu jolla on lapsia ;) olen kyllä hiukan rauhoittunut lastensaannin jälkeen , joskin nyt tulee sit raivottua lapsille. viimeviikolla paiskasin haarukan juniorin lautaselle niin että bologneset lensi- seinät, katto,kaksi ovea,ikkuna ja tietysti valkoiset verhot sai sit putsailla. tällä viikolla potkin lasten leikkikeittiön palasiksi-> roskiin, ja puolenkymmentä muutakin lelua lähti roskiin, ja muutama siinä sivussa kirppissäkkiin salaa ;)että on nyt vähemmän siivottavaa kun ei ne lelut tunnu menevän paikalleen. mitä olen tehnyt ennen lapsia,toisille aikuisille,sitä en uskalla edes ajatella... nyt keskityn olemaan parempi äiti ja kadun näitä syvästi pitkän aikaa.[/QUOTE]

Anteeks vaan mutta hyi vit... mitä käytöstä. Keskityhän vaan oikein kovasti.
 
  • Tykkää
Reactions: Kissimi
ihminen vaan
Kiitos tästä ketjusta, todella vapauttavaa. Ei hyväksyttävää, vaan ymmärrettävää. Jotenkin helpottava tajuta että pinna palaa muillakin, ettei yksin tarvitse kärvistellä syyllisyydessä.

Itse saatan olla paha suustani, kännykkä on saattanut lennellä,kerran täysi puurolautanen tms. Joskus olen nipistänyt miestä. Lasten tulon jälkeen olen rauhoittunut ja lasten seurassa olen hyvin lehmänhermoinen.

Mutta joskus kun tarpeeksi on kasaantunut asioita mieleen, niin sitä vaan on räjähtänyt. Ei kenties anteeksiannettavaa ja hyväksyttävää, mutta uskoisin että inhimillistä

Kiitos vielä tästä.
 
"vieras"
On se hyvä huomata, että muillakin menee välillä hermot :D
-hajotin exän auton. Viilsin renkaat ja löin lekalla lommot
-hajotin kaikki sen cd:t, dvd:t ja kaikki mikä oli sille tärkeetä.
-tyhjensin sen tilin kokonaan.
-hommasin asunnon ja muutin pois, unohdin mainita asiasta exälle etukäteen.
-nakkasin puhelimen auton ikkunasta kartanolle ku ei miellyttänyt juttuseura langan toisessa päässä

Nuorempana olin tosi tempperamenttinen, mutta nykyään ei vanha enää jaksa mitään tollaisia juttuja. Onneksi kyseessä on entinen elämä, eipä ole tullut hajotettua mitään viimeiseen 7 vuoteen :D
 
"mww"
Nuorenpana tuli oteltua pikkuveljien kanssa aika runsaasti, kerran yritin huitaista ja ohi meni, sormi kolahti lattiaan ja luusta irtosi pala. Oli meinaan kipeä! Muuten ei mitään suurempia tapahtunut, jotain mustelmia korkeintaan.

Murrosiässä tuli "kapinoitua" ja pahimmat mitä tein oli silputa omat, kalliit farkut, sotkin liiduilla äidille tekemäni peilikaapin ja suihkutin isäpuolen partavaahdot lavuaariin. Eli todellinen kapinallinen :D

Eksä koetteli hermoja enemmän, talvella pakkasella kun oli katsonut kellon väärin ja viimeinen bussi oli mennyt, lähdettiin kävelemään kotiin päin, minä korkokengillä ja lyhyellä ohuella mekolla. Äitini asui matkan varrella ja halusin sinne nukkumaan mennä, eksä ei suostunut, tuli kunnon riita ja annoin kevyen litsarin poskelle. Lähdin sitten itse äidilleni ja eksä omaan kotiinsa. Myöhemmin eksä lukitsi talvella raskaana olessani minut rappukäytävään hameessa ja muutenkin vähissä vaatteissa sekä repi minut lattialle sängystä kun olin nukkumassa. Onneksi ei vauvalle mitään käynyt. Toki huomautteli tympeästi painon noususta ja kaikesta muusta vastaavasta koko sen ajan kun yhdessä oltiin ja raskaana olin. En katsellut sitä kyllä pitkään, onneksi.

En yleensä ole kovin agressiivinen henkilö, yleensä mökötän kun suutun. Mutta tuo mies koetteli hermoja ihan uusissa ulottuvuuksissa, täysin vastuuton, poltti parvekkeen ja kaverini hiukset känneillessään, otti pikavippejä, pelasi rahansa pokerissa, ei kyennyt maksamaan velkojaan ja jouduin eksää aikalailla elättämään. Jätin lopulta pärjäämään omilleen ja äidilleen taisi takaisin muuttaakin.

Nykyään lapsi koettele kärsivällisyyttä usein, uhmaikä päällä ja todennäköisesti on isältään luonteenpiirteen jos toisenkin perinyt, ulkomuodosta ainakin suuren osan. Lähinnä jäähyä käytetään meillä, onneks olen löytänyt itselleni myös pitkäpinnaisen miehen, näin yhdessä saamme lapsen pidettyä "ruodussa" toivon mukaan vielä teini-iässäkin.
 
Sanallinen satuttaja täälläkin. Kerran yön väsyneinä tunteina näytin miehelle keskisormea kun sanallinen köyhyys iski ja se oli kyllä niin teiniä että häpeän :D Nettipiuhan katkaisu on käynyt itelläkin mielessä mutta toistaiseksi on ehjä.
tiimarinvihko Miksi oi miksi miehelläsi on oikeus X-filesiin tietokoneella?! Mä en hyväksyis. Ikinä.
 
hmmh.. repässy aimo tukon hiuksia erään neidin päästä joka päätti alkaa kettuilemaan hieman vääristä syistä väärään aikaan. vetäny pari muuta neitiä (en samaan aikaan) katuun ja riehunu ku mielipuoli. ketään en sentään koskaan oo teholle saanut :D enkä haluis, ei sais ees nauraa näillekkään :< huutanu naama punasena ja siis sanallisessa satuttamisessa olen ehkä yks parhaimmista lähipiirissä. harvoin kukaan jaksaa matsia mun kaa ottaa, siis sanallisesti. heitellyt ruokaa on yks aika sellanen.. nää ovien paukautukset ja muutenki tavaran heittelyt taitaa kuulua mun alaan.. ei näistä kyllä ylpeänä puhu.
 
"muua"
Kylla mullekin tuli mieleen, että mitäs jos tää oliskin MIESTEN viestiketju, mitä ovat suutuspäissään tehneet. Tuskin exän fyysinen satuttaminen vetäisi suuta niin korviin.

Kerronpa minäkin hurjimmat ja ilkeimmän tekoni- sylkäsin mieheni kahviin sen huomaamatta suutuspäissäni.
 
Sekopäinen akanturjake
Ei oo pitkäkään aika, kun multa meni totaalisesti käpy mieheen (sanotaanko näin, että mun rahat on "meidän" ja hänen on "omiin huvituksiin" ja sitten vielä niistä "meidän rahoista" lisää huvituksiin, kun omat loppuu). No sain niin kamalan hermohäiriö ohtauksen,e ttä huusin kurkkusuorana, painelin ovesta ulos, kävin ostamassa monta kaljaa. Vetäsin ne naamariini puhumatta ukolel sanaakaan ja lähdin baariin. Siitä menin Exälle yöksi ja aamulla tulin kotiin sanoin "Onneksi olkoon, nyt mua ei enää nappaa ollenkaan. Mä niin toivoisin, että voisin sanoa panneeni muita miehiä, mutta harmi, että rakastan sua niin paljon, jotta en siihen pysty!"

En todellakaan pyydellyt anteeksi siinä vaiheessa poissa oloani kotoota tai muutakaan ja pakko myöntää, ettei vieläkään kaduta käytökseni. Menipä kerralla perille (vaikka ei se kyllä tainut mennä) mitä mieltä olen ukon käytöksestä. Sitä tosin en kadu etten ole pettänyt =D vaikka näin suutuspäissäni sanoinkin. JA silloin olin niin vihainen, että ei olis hetkauttanu yhtään, vaikka olis mies lähtenyt kaojen kanssa ovesta tulematta takaisin.

Ja nykyään tuo raha on semmoinen juttu, että pimahdan ihan täysin, kun mies sattuu sanomaan siitä jotain väärin (mm. jos ostan omilel lapsille omilla rahoillani, niin saattaa ehdotta ettei kun on niin kallista, mutta jos hänelle tai hänen lapselleen, niin ei tule vastaväitteitä ollenkaan).

Ja kyllä, mä tekisin saman ihan uudestaan, paitsi saattaisin hermostuksissani pakata seuraavana aamuna ne miehen kamat vielä ja laittaa sen omaan kotiinsa opettelemaan rahan käyttöä =D
 
"vierailija"
Mulla on tosi kova ääni kun mä suutun ja tekstiä tulee aikansa ihan kunnolla. Viimeksi äsken suutuin rahattomaan miesystävääni joka joi tuskaansa mun tän iltaiset saunakaljat :/ :/

Aiemmin mulla oli hauska tapa potkaista kannettavaa pyykkikoria niin että sinkoili ympäri huonetta :D joskus olen myös kilauttanut lasin huoneen nurkkaan ja sitten on säpäleitä kämppä täynnä. Myös alan tupakoimaan ketjussa usein, kun suutun.
 
"..."
oon heitelly tavaroita vaikka kuuuuuinka paljon,

kerran (teininä) meni niin hermo isän ryyppäämiseen ja kännissä riehumiseen (valitti siimä samalla jotain mun tupakan poltosta eikä päästäny mua ulos) että istuin olkkarin sohvalle, ja sytytin tupakan palamaan. polttelin sen sitten siinä ihan tyynen rauhallisesti, karistelin lattialle, ja taisin viel tumpatakin siihen muovimattoon. (ihana minä)

pikkuveli poisti mun kaikki kuvat ja musiikit koneelta vahingossa, ni palautin sen limsapullo kokoelman kauppaan.

ja viimesin mitä tein, (tästäkin on jo aikaa ja oltiin humalassa) tapeltiin miehen kanssa, mä sit rikoin keittiön lampun ku kiskoin varjostimen katosta irti, ja heitin kahvipannusta kahvit pitkin keittiöö : /

oon myös lyöny jokuseen kertaan ihmisiä kun on tullut tappelua.
onneks oon kyllä rauhottunu ihan kiitettävästi. ei tuu tapeltua enää tollain. yleensä vaan huudan ja kiljun, ja sanon kyllä välillä tosi pahasti. ja mökötän :D
 
"vieras"
Hulluinta..? Ex-mies kyllä ajoi mut hulluuden partaalle. Tavaroita on rikottu, uuden puhelimen tallasin maahan ja rikoin kengänkangalla hakaten, hääkuvat ja muut yhteiset kuvat revin pieniksi palasiksi, tönäsin ukon sängylle ja sänky särky, heitin lampun seinään.. palasina. Kahvikupit ja ruokalautaset on saanu kyytiä. Oon lähtenyt monet kerrat kiukuspäissäni yön selkään millon autolla, millon metsään oon juossu ja siellä jossain kivellä istunu aamuun asti, että ukko huolestus minusta (se vaan meni nukkumaan).

Kirkunu oon ja huutanu, laukut on ollu pakattuna monet kerrat kun oon lähdössä ollut, samoin miehen kamat on kasattu jätesäkkeihin ja oven viereen useammin kuin kerran. Ex-mies nyt ja minä olen sellasessa liitossa, että hyvä kun tarvii ääntä ikinä korottaa, toinen on niin lempeä ja säyseä ihminen.
 
"nokkonen"
olin ehkä 18, 19w.. ex pisti oven takalukkkoon ja lukitsi itsensä kylppäriin, omistushaluinen paska.
ja minä halusin yökerhoon, jossa kaverit odotti.. oli ykköset päällä ja naama täydessä tälligissä.
otin korkkarit kainaloon ja HYPPÄSIN parvekkeelta, toisesta kerroksesta :O polveen sattui pahasti, mutta nilkutin pysäkille ja ehdin viime tingassa bussiin. yökerhossa sitten biletin polvi paskana, aamulla kun heräsin kaverin sohvalta niin jalka ei koukistunut & polvi oli kuin jalkapallo. krapulassa, kaverilta lainatut verkkarit jalassa päivystykseen ja sieltä kotiin.. jossa löin exää kainalosauvalla naamaan kun kehtasi tulla käymään ja kysellä etä "onks sulla safkaa? mulla ei ole" ja virnuili että "mikäs sun polveen kävi". ajoin sauvojen kanssa ulos asunnosta & elämästä, oli muuten viisain päätös ikinä!
 
"viiden äiti"
Olen nuoruudessani, yli 20 vuotta sitten, heittänyt hermostuessani mieheeni lautasen, jossa oli italianpataa lattialle ja toisen kerran heitin lautasen seinään, jossa oli mustikkakiisseliä. Hermostumiseni syy oli ihan aiheellinen ja ehkä mies poti huonoa omaatuntoa, koska siivosi molemmilla kerroilla jäljet. Nykyään omaan lehmänhermot, eikä minua vaan SAA pillastumaan - elämä näet opetta!
 
Tarrannu kynsillä ukon käsivarresta kii. Tein väärin.
Hakannu portaitten kaidetta ja potkassu kevyttä sohvapöytää. Mitään en oo kuitenkaan rikkonu, enkä sotkenu, sen verran järki kuitenki pelaa suuttuessaki. Joutuisin vaan siivoamaan jälkeni...
 
"vieras"
mutta lähinnä huvittavia. Maito tölkki ei auennut joten hermostuin siihen ja paukasin täysillä maito purkin kylkeen ja kaikki maidot levis pitkin keittiötä...Mies katto vierestä ja eikä sanonut mitään ite hymyilin(maidot naamalla) ja sanoin että ainakin aukes...
 

Yhteistyössä