G: Mitä puolia miehissä inhoatte/pidätte epäviehättävinä?

  • Viestiketjun aloittaja Maiya
  • Ensimmäinen viesti
"Sanna"
[QUOTE="mies";28426395]Tunnustaisin/tunnistaisin, jos väitteesi olisi sisäisesti ristiriidaton. Olisi hölmöä vaatia päätäni vadille, ellen myönnä jotain, jota en ole tehnyt.[/QUOTE]

Aikaisemmissa ketjuissa et ole tunnistanut todellisia heikkouksiasi, vaikka niitä on sinulle yritetty kimpassa rautalangasta vääntää. Jankkaamiseksi on aina mennyt ja näkyy menevän myös nyt.
 
Niin mut kato, monet naisetkaan ei nyt näytä tykkäävän lihaksista miehellä, samaten kun et itse pidä yläkouluikäisen teinitytön näköisistä naisista. :) Ei kai siinä sen kummempaa.
Näinpä :) Melko harvat piirteet ihmisessä ovat ns. universaaleja ulkonäköihanteita, joista ihmisten voidaan yleisesti katsoa viehättyvän kaikkialla maailmassa ja kaikissa kulttuureissa. Säännölliset kasvonpiirteet ja sopusuhtainen vartalo näyttävät olevan arvossaan kaikkialla, mutta esim. kookkaat lihakset eivät.
 
"miikku"
Kasvoista en tykkää, mutta kroppa on tällä miehellä erittäin Bueno

http://media.peterhahn.fi/is/image/peterhahn/F/mukava-lyhythihainen-kauluspaita-435412_CAT_M_090212_082408.jpg
 
"mire"
Ulkomuoto ehkävetoaa ensimetreillä. Mutta kun tietää mitä aika meille ihmisille tekee, ihan niillekin jotka pitävät huolta itsestään (ilman leikkauksia) niin kyllä mulla painottui puolison valinta luonteeseen. Siihen millainen ihminen sen kuoren alla on.

Elämässä tulee hetkiä jollain emme todellakaan ole kaunemillamme. Toisille enemmän, toisille vähemmän. Mua tavallaan surettaa nykymaailman ulkonäkökeskeisyys. ei ihme että ihmiset on onnettomia. Mä sanoisin että jos verhoa vähän enemmän raotettaisiin se itselle sopiva ihminen saattaakin löytä jonkun aivan toisen kuoren alta mistä kuvittelet sen löytyvän.
 
"mies"
[QUOTE="Sanna";28426401]Mitä hämmästeltävää siinä on, että ihmisillä on erilaisia makuja ja mieltymyksiä? Luulisi sinunkin jo tajunneen, että itse kuulut omien mieltymystesi suhteen marginaaliryhmään.[/QUOTE]

Sanna, oletpa nyt niin hapan :) Tunsin muuten kerran yhden Sannan...

Kyllä minusta makuasiat ovat hämmästelyn ja keskustelun arvoisia.

Makuja on laidasta laitaan. Mutta väittäisin, että minun kaltaisellani "traditionaalisemmalla" maulla varustettuja, siis siinä mielessä, että miehellä pitää olla fyysistä voimaa/olla suojeleva, naisella pitää olla kauneutta ja esim. lantio leveämpi kuin miehellä, on enemmistö maapallolla. Nää asiat kun on vuosituhansia vanhoja melkeinpä. Suomen sisäinen tilanne on erikseen (vrt. feminismi), mutta sielläkin jotenkin uskon tämän jaon yhä olevan enimmäkseen totta.
 
Peyote
[QUOTE="mies";28426469]Sanna, oletpa nyt niin hapan :) Tunsin muuten kerran yhden Sannan...

Kyllä minusta makuasiat ovat hämmästelyn ja keskustelun arvoisia.

Makuja on laidasta laitaan. Mutta väittäisin, että minun kaltaisellani "traditionaalisemmalla" maulla varustettuja, siis siinä mielessä, että miehellä pitää olla fyysistä voimaa/olla suojeleva, naisella pitää olla kauneutta ja esim. lantio leveämpi kuin miehellä, on enemmistö maapallolla. Nää asiat kun on vuosituhansia vanhoja melkeinpä. Suomen sisäinen tilanne on erikseen (vrt. feminismi), mutta sielläkin jotenkin uskon tämän jaon yhä olevan enimmäkseen totta.[/QUOTE]


Kuinka kapea lantio sulla sitten on? Alle 90 senttiä vai?
 
nainen vain
Kroppaa tärkeämpi on pukeutuminen, jolla kompensoi paljon. Duunaripukeutuminen ei viehätä. Kauluspaita, "laadukkaan" näköiset ja istuvat housut, siistit trendikengät yms. Pukumiehistä nyt puhumattakaan.. aaah.
 
"mies"
[QUOTE="Sanna";28426420]Aikaisemmissa ketjuissa et ole tunnistanut todellisia heikkouksiasi, vaikka niitä on sinulle yritetty kimpassa rautalangasta vääntää. Jankkaamiseksi on aina mennyt ja näkyy menevän myös nyt.[/QUOTE]

Öh, ahaa? Ja miten palstan näkemys heikkouksistani voi olla yhtenevä todellisuuden kanssa? :) Eli taas pitäisi tunnustaa olkiukkoja, sama päättelyvirhe kuin edellä.
 
"Annette"
http://www.esprit.fi/men/clothes/kauluspaidat/pitkaehihaiset-kuvioidut/raidallinen-puuvillapaita-043EO2F006_437

Tuo kroppa ja tuo pukeutumistyyli ja varmasti lohkee! Mies ei ehkä kasvoiltaan ole mikään niin ihanne, pidän enemmän vaaleista miehistä.
 
"Laura"
[QUOTE="Annette";28426510]http://www.esprit.fi/men/clothes/kauluspaidat/pitkaehihaiset-kuvioidut/raidallinen-puuvillapaita-043EO2F006_437

Tuo kroppa ja tuo pukeutumistyyli ja varmasti lohkee! Mies ei ehkä kasvoiltaan ole mikään niin ihanne, pidän enemmän vaaleista miehistä.[/QUOTE]

Joo. Tuo kroppa ja vaatteet = täydellisyys.
 
fre
ei voi mitään, mutta mä taas kuolaan hyvännäköisten "duunarivaateissa" kulkevien perään. Tiedän että sieltäkin löytyy ihmisityyppejä laidasta laitaan, teiniangstiamisvaiheeseen jäänneet uhoajat voi unohtaa. Mutta monasti asu kertoo siitäkin että ko henkilö saatta jopa osata itse tehdä jotain muutakin kuin näpytellä iphonea...
 
"Nisu"
Mulle taas ne duunarivaatteet olisi totaalinen turn off, vaikka olisi kuinka kuuma mies. Pidän älykkäistä miehistä ja pukumiehet ovat heikkous. Pukeutumisesta pitää ¨jotenkin näkyä se äly ja koulutus.
 
Peyote
Mä en oo ikinä tajunnut oikein puvun viehätystä. Juhlissa ihan kiva, mutta puvunhousut on minusta hieman inhottavat. Jotenkin tulee semmonen ihme isäukkofiilis noista pukumiehistä. Semmonen "enosaatehdäkäsillämitään"-vaikutelma. Anteeksi. Tiiän olevani yksin tän mielipiteen kanssa.
 
"Sanna"
[QUOTE="mies";28426469]Sanna, oletpa nyt niin hapan :) Tunsin muuten kerran yhden Sannan...

Kyllä minusta makuasiat ovat hämmästelyn ja keskustelun arvoisia.

Makuja on laidasta laitaan. Mutta väittäisin, että minun kaltaisellani "traditionaalisemmalla" maulla varustettuja, siis siinä mielessä, että miehellä pitää olla fyysistä voimaa/olla suojeleva, naisella pitää olla kauneutta ja esim. lantio leveämpi kuin miehellä, on enemmistö maapallolla. Nää asiat kun on vuosituhansia vanhoja melkeinpä. Suomen sisäinen tilanne on erikseen (vrt. feminismi), mutta sielläkin jotenkin uskon tämän jaon yhä olevan enimmäkseen totta.[/QUOTE]

Sinä en tähän porukkaan kuulu, mutta suurin osa suomalaisista miehistä tykkää suomalaisista naisista ja arvostaa näitä erittäin paljon. He arvostavat suomalaisen naisen kauneutta. Ja lantiokin on suomalaisilla naisilla leveämpi kuin miehillä, jos et satu olemaan siitä tietoinen. Ymmärrän kyllä, kun kokemuksesi suomalaisnaisista on jäänyt niin suppeaksi - sattuneesta syystä. Ulkomaalaiset miehet arvostavat myös suomalaista naiskauneutta. Vaaleat hiukset ja siniset silmät ovat valttia maailmalla.
 
"Sanna"
[QUOTE="mies";28426500]Öh, ahaa? Ja miten palstan näkemys heikkouksistani voi olla yhtenevä todellisuuden kanssa? :) Eli taas pitäisi tunnustaa olkiukkoja, sama päättelyvirhe kuin edellä.[/QUOTE]

Heikkoutesi paistavat teksteistäsi. Et vain voi myöntää sitä, minkä kaikki muut näkevät.
 

Yhteistyössä