Hägglund ei hyväksy läskejä naisia

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mun mielestä tossa nyt ei oo mitään pahaa.

Ei sentään sano hakkaavansa sitä kuka omaa läskiä,tai et sellaisel ei oo mitään ihmisarvoo..
Hänhän vain tietää ettei sillä kyseisellä ihmisellä ole itsekuria, tai et sil on joku lihottava(?) sairaus.
 
komea äijä
[QUOTE="vieras";23653760]Se että ihminen on väärässä jossain asiassa ei tee hänestä tyhmää.[/QUOTE]

Kuten ei sekään, että kertoo rehellisesti mielipiteensä loukkaamatta ketään henkilökohtaisesti.

Mutta asiallisen mielipiteen perusteella tyhmäksi leimaaminen on sen sijaan aika tyhmää :)
 
Minäkin takerrun tuohon hyväksyä-sanaan. Mikä oikeus Hägglundilla on päättää ketkä hyväksytään ja ketkä ei. Minä en kovin paljoa tykkää kaljuista miehistä näin yleisesti, mutta en mene sanomaan, etten hyväksy heitä. Tottakai hyväksyn.
 
Hahaha! :D

Toki häntä voi itse sanoa rumaksi äijäksi, kun tämä ruma äijä kehtaa sanoa oman henkilökohtaisen mielipiteen siitä, mikä hänen mielestään kuuluu naisellisuuteen.

Kantakaa läskinne ylpeästi sitten, ettei tarvi vetää hernettä nenään.
 
"vieras"
Minäkin takerrun tuohon hyväksyä-sanaan. Mikä oikeus Hägglundilla on päättää ketkä hyväksytään ja ketkä ei. Minä en kovin paljoa tykkää kaljuista miehistä näin yleisesti, mutta en mene sanomaan, etten hyväksy heitä. Tottakai hyväksyn.
Älä turhaan, iltapäivälehdillä on taipumusta irroittaa sanonnat asiayhteydestä. Lisäksi on eri asia hyväksyä ihminen kuin ominaisuus, kuten vaikka kiroilu.
 
"vieraana"
Olen oikeasti tuota mieltä. Jos on sinut itsensä kanssa, ei vedä hernettä nenään yhden ihmisen kommentista.
Jos sinä olisit sinut itsesi kanssa, sinulla ei itselläsi oli tällaista tarvetta tulla suurennuslasin kanssa etsimään ketjuista niitä, jotka vetävät herneen nenäänsä, tai yrittää provosoida tarkoituksellisesti. Sinä ole niitä palstailijoita, joista tulee vähän surullinen olo, sellainen että tuon täytyy voida aika huonosti. Ei mitenkään liittyen tähän läskiasiaan, vaan tämä on se mielikuva parin vuoden palstailun jälkeen.
 
hyväksynnästäkö onnea?
Tää koko kysymysasettelu vietstii paljon nyky-yhteiskunnan tilasta. Kaikki hakee muiden ihmisten hyväksyntää ja ovat suuresti onnettomia ja masentuneita ja kylpevät itsesäälissä ellei joku heitä hyväksy. Hyväksynnänkipeä, huomionkipeä, sairas yhteiskunta täynnä sairaita omaan napaan tuijottelevia ihmisiä... Mulle ei oo mitään väliä, mitä joku ihmeen Hägglund ajattelee yhtään kenestäkään - mä en tunne häntä, hän ei tunne mua - muuten ollaan samalla lähtöviivalla siinä mielessä ettei kummallakaan meistä ole mitään sanottavaa toisistamme, paitsi että H.lund otti virheaskeleen - meni kertomaan julkisuudessa ennakkoluuloistaan - astunut toisella jalalla julkisuutensa haudalle... Eipäs mua liikuta, en ole julkkis enkä julkkiseksi tulossa - en ole menossa tekemään samaa virhettä kuin hän. H.lund taas on heittäytynyt ylipainoisen lauman riepoteltavaksi.. ihan omasta vapaasta valinnastaan ja tahdostaan.. Kyllä me ihmiset ollaan niin erilaisia ja maailmat joissa elämme ovat erilaisia, joskin joskus jossain määrin tekemisissä toistensa kanssa.. Kuitenkin nyt on jäänyt monta hyväksynnänkipeätä lihavaa naista itkemään sitä, ettei heitä hyväksytä, mutta eiköhän se mene niin, että se mikä ei tapa se vahvistaa - ehkä jotkut näistä H.lundin sanoista nokkiinsa ottaneista ja hänen hyväksyntää kaipaavista ylipainoisista saavat voimia ottaa itseään niskasta kiinni muutosta varten - joko fyysistä - jolloin heistäkin tulee H.lundin hyväksymiä tai henkistä - jolloin eivät enää kaikenlaisten Lundien sanat satuta eivätkä edes hetkauta..
 
"vieras"
[QUOTE="vieraana";23654099]Jos sinä olisit sinut itsesi kanssa, sinulla ei itselläsi oli tällaista tarvetta tulla suurennuslasin kanssa etsimään ketjuista niitä, jotka vetävät herneen nenäänsä, tai yrittää provosoida tarkoituksellisesti. Sinä ole niitä palstailijoita, joista tulee vähän surullinen olo, sellainen että tuon täytyy voida aika huonosti. Ei mitenkään liittyen tähän läskiasiaan, vaan tämä on se mielikuva parin vuoden palstailun jälkeen.[/QUOTE]

Siinä vaiheessa kun asia-argumentit loppuu, ja tuntuu että jäädään keskustelussa "tappiolle", niin yleensä siirrytään vastapuolen arvosteluun.
 
"vieraana"
[QUOTE="vieras";23654118]Siinä vaiheessa kun asia-argumentit loppuu, ja tuntuu että jäädään keskustelussa "tappiolle", niin yleensä siirrytään vastapuolen arvosteluun.[/QUOTE]

Asia-argumentit mistä?

Mun mielestä Hägglundilla on oikeus olla pitämättä ylipainoisista naisista tai miehistä. Se on hänen oikeutensa. Samoin Phoebsilla on oikeus olla pitämättä ylipainoisista naisista tai palstalaisista, tai ihan mistä vaan. Mutta parin vuoden palstailun jälkeen olen ko. nikin osalta nähnyt niin paljon sellaista tahallista nälvimistä, lyttäämistä ja alistamista, että en voi pitää ko. ihmistä kovin tasapainoisena tai onnellisena ihmisenä. Mua hänen kommenttinsa eivät loukkaa, enhän edes tunne häntä, eikä ole koskaan minulle mitään kommentoinutkaan. Mutta minusta on silti surullista nähdä se hänen tarpeensa nälviä. Ja minusta sitä "vastapuolen" (?) arvosteluun sortui nyt ihan itse Phoebsikin. Lyttäsi täysin toisten oikeuden omaan mielipiteeseen. Jos sattui olemaan eri mieltä, niin on vain "läski joka ei ole sinut itsensä kanssa, hahahahhaa".
 
komea äijä
Minäkin takerrun tuohon hyväksyä-sanaan. Mikä oikeus Hägglundilla on päättää ketkä hyväksytään ja ketkä ei. Minä en kovin paljoa tykkää kaljuista miehistä näin yleisesti, mutta en mene sanomaan, etten hyväksy heitä. Tottakai hyväksyn.
Kun kerran tykkäät takertua sanoihin, niin lue se juttu kunnolla. Hän ei puhunut mistään ihmisten hyväksymisestä, vaan ominaisuuksista. Vaikka sana läski on hieman vulgääri ilmaisu, niin sillä viitattiin liian paksuun rasvakerrokseen, ei mihinkään ihmiseen tai ihmisryhmään.

Hän puhui ominaisuuksista ja kriteereistä, jotka ovat hänelle itselleen tärkeitä. Hänellä on täysi oikeus kertoa kysyttäessä mielipiteensä, mitä hän hyväksyisi itselleen. Joku ei voisi hyväksyä puolison ominaisuudeksi silvottua kieltä tai lävistettyä rannetta. Mitä pahaa siinä on, jos tämän sanoo ääneen?
 
[QUOTE="vieraana";23654144]Asia-argumentit mistä?

Mun mielestä Hägglundilla on oikeus olla pitämättä ylipainoisista naisista tai miehistä. Se on hänen oikeutensa. Samoin Phoebsilla on oikeus olla pitämättä ylipainoisista naisista tai palstalaisista, tai ihan mistä vaan. Mutta parin vuoden palstailun jälkeen olen ko. nikin osalta nähnyt niin paljon sellaista tahallista nälvimistä, lyttäämistä ja alistamista, että en voi pitää ko. ihmistä kovin tasapainoisena tai onnellisena ihmisenä. Mua hänen kommenttinsa eivät loukkaa, enhän edes tunne häntä, eikä ole koskaan minulle mitään kommentoinutkaan. Mutta minusta on silti surullista nähdä se hänen tarpeensa nälviä. Ja minusta sitä "vastapuolen" (?) arvosteluun sortui nyt ihan itse Phoebsikin. Lyttäsi täysin toisten oikeuden omaan mielipiteeseen. Jos sattui olemaan eri mieltä, niin on vain "läski joka ei ole sinut itsensä kanssa, hahahahhaa".[/QUOTE]

Voi, olen kyllä onnellinen. En aina, mutta onko sellaista olemassakaan, joka olisi? Lue miten luet viestejäni, siihen sinulla on oikeus. Mutta mikä tarve sulle tuli sanoa mitään minusta?
 
"vieras"
[QUOTE="Minna";23654198]Mua hämmästyttää tässä jutussa vain se, että miten niin pitkään julkisuudessa ollut ihminen menee noin halpaan källiin :D[/QUOTE]

Vanhuus ei tule yksin...
 
ei kai läskin naisen ainoa vastine ole hoikka ? - vaikka tässä(kin) ketjussa niin moni antaa ymmärtää ? että jos ei tykkää läskistä, niin tykkää hoikasta. mihin jäi se normaali ,sopusuhtainen kroppa ? se, joka ei ole läski eikä hoikka ? vai onko se jo niin kadonnut luonnonvara, että sitä ei enää kukaan muista edes ?
 
"vieras"
[QUOTE="emmaleena";23653537]Mun mielestä lihavuus itsessään on jo sairaus: ihmisellä on silloin joko henkisiä tai fyysisiä ongelmia. Lohtussyömistä, masennusta jne. Kaikki ylipainoiset jotka tiedän, ovat ainakin henkisesti jollain tavalla vammautuneita ja siksi lohduttavat itseään ruualla.[/QUOTE]

Teen työtä lihavien parissa, ja tämä oli täyttä potaskaa.

Suurimmalla osalla lihavilla on ihan kuules yksinkertainen syy lihomiseen: Hyötyliikunta vähäistä ja syödään liikaa siihen kulutukseen nähden. Ennen syötiin samalla lailla, mutta kulutus oli todellakin hirmuista, paljon oltiin ulkona, kaikki työt raskasta ja ruumiillista, kaikki matkat kävellen jne jne.

Itsekin olen ollut lihava ja silloinkin olin oma iloinen itseni. Lihosin, koska arkiliikunta jäi, ja minulla oli istumatyö.

On aika absurdia sanoa, että kaikki lihavat ovat henkisesti vammautuneita, kun se ei pidä paikkaansa. Joku voi olla, mutta ei läheskään kaikki. Minusta sen sijaan sinun kommenttisi on häiriintynyt.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23654364]Teen työtä lihavien parissa, ja tämä oli täyttä potaskaa.

Suurimmalla osalla lihavilla on ihan kuules yksinkertainen syy lihomiseen: Hyötyliikunta vähäistä ja syödään liikaa siihen kulutukseen nähden. Ennen syötiin samalla lailla, mutta kulutus oli todellakin hirmuista, paljon oltiin ulkona, kaikki työt raskasta ja ruumiillista, kaikki matkat kävellen jne jne.

Itsekin olen ollut lihava ja silloinkin olin oma iloinen itseni. Lihosin, koska arkiliikunta jäi, ja minulla oli istumatyö.

On aika absurdia sanoa, että kaikki lihavat ovat henkisesti vammautuneita, kun se ei pidä paikkaansa. Joku voi olla, mutta ei läheskään kaikki. Minusta sen sijaan sinun kommenttisi on häiriintynyt.[/QUOTE]

Tai voi sanoa että kaikki ihmiset ovat jollain tapaa henkisesti vammautuneita. Tuskin kukaan on selvinnyt elämässään pilvien päällä liihotellen. Mutta ei se ole lihavuuden syy, jokaisella ihmisellä on suruja.
 
"vieras"
[QUOTE="emmaleena";23653537]Mun mielestä lihavuus itsessään on jo sairaus: ihmisellä on silloin joko henkisiä tai fyysisiä ongelmia. Lohtussyömistä, masennusta jne. Kaikki ylipainoiset jotka tiedän, ovat ainakin henkisesti jollain tavalla vammautuneita ja siksi lohduttavat itseään ruualla.[/QUOTE]

Sinulla itselläsi on mielenterveysongelmia.

Yleensä kysymys on siitä yksinkertaisesta seikasta, että syö enemmän kuin kuluttaa. Liikumme paljon autolla, kotona ei ole raskaita kotitöitä, koneet hoitavat jne. On yhteiskunnallinen rakennemuutosongelma tuo lihavuus. Ennen syötiin läskiä ja voita ja paljon ruokaa, rasvaista ruokaa. Mutta työt olivat raskaita, mikä kulutti paljon.

Kannattaisi lukea muutakin kuin seiskaa ja kannattaisi olla haukkumatta ystäviään.

Minä ex-lihava ja mitä onnellisin ja tasapainoisin ollut aina. Lihosin, koska ruoka on hyvää ja minulla helppo työ(ei kuluta mitään) ja kotona liiankin ahkera mies, joka teki paljon kotitöitä.
 

Yhteistyössä