Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Tätimoonika, pikasesti puhelimella vinkkaan (en tällä jaksa alkaa ite ettimään), että tässä pinossa oisko ollu 288 sivulla oli linkki purettuun digiin ja kuvat joka viikkomääristä... Ite just muutama päivä sen kaivelin esiin, kun muistin jonkun sen tänne laittaneen :D

Edit. Kaivelinpa sen nyt sittenkin esiin:

http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test-gallery/image.php?galleryid=219681
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tätimoonika
Moikka!

Minkälaisia noi Pregcheckin liuskat on? Antaako helposti viivanpaikkaa/haamua? Mä testasin tossa alkuillasta tollaisen, josta koitan osata laittaa tähän kuvan. Huono valo, mutta jotainhan siinä on. Näkyy hiukan paremmin oikeasti,
Tänään on kp 26/28. Pari kuukautta sitten mulla oli keskeytynyt keskenmeno, joka todettiin rv 12.

testing...
 
Viimeksi muokattu:
Osaisko joku auttaa? :) Plussasin Sofin liuskatesteillä, ja testit tein lauantaina ja tiistaina, kun menkkojen ois pitäny alkaa keskiviikkona. Tuossa välissä testit oli vahvistunu huomattavasti (ei kuitenkaan läheskään tasavahvoiksi). Sitten testit kuitenkin loppui, ja tilasinkin raskauskeijulta näitä: 25mIU raskaustesti -liuska- (3kpl) - Raskauskeiju, kun kuvittelin niiden olevan vastaavia ja tulevan nopeammin. No, nyt tein yhden, ja ei oo kyllä Sofiin verrattuna vahvistunu (näyttää ehkä jopa haaleammalta), ja koko testi jää sellaseks vaaleanpunapohjaseks, kun taas Sofissa oli oikeasti kaks viivaa valkosella pohjalla... Onko kellään kokemusta noista testeistä, verrattuna Sofiin? Oli nyt pakko laittaa tilaukseen vielä Sofejakin, mutta niitten tulossa nyt taas kestää...
 
Viimeksi muokattu:
Tiha, ei oo kokemusta, mutta mitä tässä nyt olen itse testaillut ja kokemusta kartuttanut niin olisin ennemmin käynyt ostamassa joko cittarista pregcheckiä tai ihan apteekista pari apteekin omaa ja testaillu niillä viivan vahvistumisia. Toivottavasti viivat vahvistuu joka tapauksessa =)
 
sohvi35
Tänään tehty Sofi, apteekin oma ja pc. Viivat tuli, sofiin huonoiten kuten eilenkin. Nyt maltan pari päivää ja teen viikonloppuna seuraavan kerran jotta vahvistuisi. Ja toivon ettei vuoto ala. Paineen tunnetta alavatsalla on kuten aiemmissakin raskauksissa sekä rinnat aavistuksen arat. Muuta mainittavaa ei ole. Kuvia turhaan laitan kun ne on samanlaisia kuin eilen.
Tiedättekö mikä herkkyys pc:ssä ja apteekin omassa? Sofissa on 25 ja epäilen että sen takia ei vielä näytäkään selvästi. Tänään kp 28/28-32.
 
Nutturuu aivan kuin jotain näkyis..ainaki kahessa viimesessä kuvassa. :)

tätimoonika Juu, kohta olen menossa lekurille. Huonoja uutisia sieltä ihan varmana tulee..vaikka vuotoa ei ole nyt ollut sen toissayön jälkeen. Kroppa yrittää käynnistää km:n jälkeistä vuotoa siinä onnistumatta. :(
Hyvältä nuo sun viivat mun mielestä näyttää! Vahvistuneet on pc:ssä ja kun kerran digissäkin viikot nousseet! :)

sohvi pc:ssä ja apteekin omassakin herkkyys on sen 25.
 
  • Tykkää
Reactions: Nutturuu
No niin, lääkärikäynti takana. Ultrasi sellaisella antiikin aikaisella laitteella vatsanpeitteiden päältä....eikä löytänyt kohdusta mitään. Laittaa lähetteen kiireellisenä keskusneuvolaan, missä on paremmat ultralaitteet. Ihan vaan, jotta saadaan varmistus ettei raskautta todella ole, myöskään missään kohdun ulkopuolella. Teki myös sisätutkimuksen, niukkaa vuotoa oli kuulemma havaittavissa. Ihan levollinen olo on..uskon (niin kuin vaistosin jo ennen tätä) että raskaus on keskeytynyt hyvin varhaisessa vaiheessa ja raskausmateriaali on ehtinyt jo "hajota" kohtuun. Surullinen olen, mutta tämä oli tällä kertaa tarkoitettu näin.
 
Viimeksi muokattu:
sohvi35
Minalo tässä kohtaa äidin vaisto todella piti paikkansa, voimia :hug:

Kyllä on niin levottomia ja tuskaisia minuutteja ja päiviä odotella viivan vahvistumista ja pelätä vuodon alkamista. Eikä tää helpota ennen np-ultraa jos sinne asti pääsee. Miten sais ajatukset toisaalle? Pojankaan kanssa ei pääse tekemään mitään "muualleajatukset" -juttuja kun on enterorokossa :(
 

Yhteistyössä