Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Jokotin laita alkuperäinen. Mä en nyt näe tuossa mitään muutakuin sen toisen viivan. Onko edelleen rfsu? Siihen kun ilmaantuu sitä punaväriä niin herkästi, tarkoitan sitä viivanpaikkaa. Kun on täällä ollut plussia noissa niin ne on ollu tosi selkeitä. Jollakin oli tässä lähi aikana... Olisko Pele testannut sillä kun sai jo muihinkin testeihin tuli jo haaleaa plussaa.
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö Voi olla harmitonta. Missä vaiheessa mahdat nyt suunnilleen olla? Eikö ole niin, että normaalisti menkkojen alkamisen aikaan voi vähän tulla verta näin alussa? Pidän peukkuja, että kaikki on hyvin!
 
Juu mie oon päättänyt että mie oon pysyvästi raskaana :)
Siis minun teoria on se, kun ennenkin ollut outoja vuotoja että tää olisi sellaista vuotoa kun kiinnittyminen kun on tapahtunut niin se veri on jäänyt jonnekin sinne uumeniin ja nyt vuotaa runsaan valkovuodon saattelemana mukana ulos, on todella haalean ruskeaa ja todella vähän siinä mukana kun pyyhkii.
Mulla on vaan koko ajan märkä olo, siis ruvennut älyttömästi tuleen tuota valkovuotoa ihan housuihin asti, onko normaalia?
Mutta mie aion pitää tämän lapsen 9kk mukana :D tahdon voimalla :p
 
Naapurin tyttö, ihana asenne sulla! Onneks ei tuon isompaa vuotoa. Tuollainen on käsittääkseni täysin normaalia. Tarrasukkia ja vauvaliimaa kovasti sinne. Jaksuja. :) (Huolestuneena huhuilin jo sun vointia tuolla toisessa ketjussa. :) )
 
Hips! Empä ole tänne pitkään aikaan kirjotellut mitään.. Mut eipä ole sen kummemin tullut testailtuakaan... Toisessa vakkari pinossa jo kirjottelinkin tästä, mutta täällä on porukkaa enemmän ja ehkä vois saada lisää ajatuksia. Eli pieni selon teko... Nyt menossa kp7 ja menkat kesti about 2,5pvä kunnolla. Perjantaina aamusta alkaen nippailua masussa, enemmän oikealla puolella. Eilen tein ovistestin ja oli tosi vahva vaikka en ovikseen uskokkaan. Ja poäivällä pienestä pidätyksestä r-testi jossa olin näkevinäni jotain, mutta päätin että negä on. Tänä aamuna tein nämä testit... En usko ovikseen, mutten kyllä vois uskoo mahdolliseen plussaakaan kun oli ne menkat vaikka pienet olikin, mutta sitäkin kipeempi oli. Mut nää ippailut nyt???

Aijaa.com - 11134428

Kiitos :)

Aijaa.com - 11134428
 
Siis välillä paperiin pyyhittäessä tulee ruskeaa vähän ja välillä hassusti enemmän mutta en voi sanoa sitä vuodoksi mutta minusta rtesti on edelleenkin heikompi kuin muina aamuina :( että kait se vuoto sieltä alkaa kunnolla sit tässä lähiaikoina, jos rtesti on vielä heikompi aamulla niin sit ei tartte ees soitella neukkuun, lääkäriin kylläkin jos ei vuoto ala kunnolla... huoh...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;27374333:
Siis välillä paperiin pyyhittäessä tulee ruskeaa vähän ja välillä hassusti enemmän mutta en voi sanoa sitä vuodoksi mutta minusta rtesti on edelleenkin heikompi kuin muina aamuina :( että kait se vuoto sieltä alkaa kunnolla sit tässä lähiaikoina, jos rtesti on vielä heikompi aamulla niin sit ei tartte ees soitella neukkuun, lääkäriin kylläkin jos ei vuoto ala kunnolla... huoh...
Mä niin toivon, että testi edelleen näyttöisi kunnon plussaa. Miloin sanoit suunnittelevasi tekevän uudestaan digin, että näkisit onko viikot kasvaneet?
 
Pitäisköhän mun varovasti liittyä ketjuun. Oon tässä dpo6-9 välillä tehnyt jo 8 testiä ja yrittänyt tihrustaa viivanpaikkaa tai oikeaa viivaa. Jokaiseen testiin on jonkunlainen viiva tullut.. liekkö vaan toiveajattelua kun dpo niin vähän..?

Tässä kuitenkin omaa testiä dpo8:
Aijaa.com - 11129805

Tänä aamuna tein apteekin oman testin. En siitä kuitenkaan älynnyt ottaa kuvaa. Samanlaista viivaa pukkasi siihenkin? Onko se normaalia että apteekin omaan tulee viivanpaikkoja?
 
Jokotin Kaikissa kolmessa viivanpaikka ja sen viivanpaikan reunoissa hieman punasta värikertymää tuon negatiivi kuvan mukaan, kannattaisiko vaihtaa testimerkkiä koska tuo rfsu on saanut tällä palstalla todella huonon palautteen väärien plussien takia. Antaa siis väistämättä aina jonkinmoisen viivan vaikka ei olisi raskaanakaan.
 
Mä enää ees kehtaa näyttää miehelle testattuja tikkuja ellei varma plussa. On niin monta kertaa sanonu että kuvittelen vaan ku oon niin vauvakuumeessa. :LOL:

jokotin, Kyllä mä silti tossa alimmassa viivan alkua nään. Toivotaan vahvistumista sinnekkin!
 
Pitäisköhän mun varovasti liittyä ketjuun. Oon tässä dpo6-9 välillä tehnyt jo 8 testiä ja yrittänyt tihrustaa viivanpaikkaa tai oikeaa viivaa. Jokaiseen testiin on jonkunlainen viiva tullut.. liekkö vaan toiveajattelua kun dpo niin vähän..?

Tässä kuitenkin omaa testiä dpo8:
Aijaa.com - 11129805

Tänä aamuna tein apteekin oman testin. En siitä kuitenkaan älynnyt ottaa kuvaa. Samanlaista viivaa pukkasi siihenkin? Onko se normaalia että apteekin omaan tulee viivanpaikkoja?
Apteekin omaan ei viivan paikkaa tule. Olen testannut sen ihan itse. Halpis liuskoista en tiedä.
 
Viimeksi muokattu:
Mua niin risoo noi rsfu:n testit. miks tollasia edes myydään ja miksi minä tyhmänä niitä ostan! argh pissin vielä tuohon viimeseen tikkuun mikä oli jälellä.. pidättelin 3½h pissaa ja losotin menemään ja tulos samaa ku aiemminkin.. Kyllä nuo taitaa olla tosiaan vaan ihan jotain viivanpaikkoja. sitten kun testi alkaa kuivamaan niin siinähän se vasta hyvin se viivanpaikka näkyyki hetken ilman mitään väriä.
 
Jokotin: kyllä nuo valitettavasti niiltä rfsu:n viivanpaikoilta näyttää. Kokeile esim. Pregchek liuskoja joita saa halvemmalla kuin noita rfsu liuskoja. S-marketeissa luontaistuote hyllyssä. Apteekin oma on toine luotettava testi :)
 

Yhteistyössä