Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tammityttö No on kyllä tosi onnettoman oloisia noi uudet tikut. :eek:
Älä siis vielä heitä toivoa kaivoon, vaan toisella tikulla uutta yritystä.

Pupelaattorin ja Natustelijan viivasille vahvistumisia! (y)

Musta tuntuu, et se mun lauantainen ovistesti oli sittenkin jo plussa. Eilinen oli jo huomattavasti haaleampi ja äsken tehdyssä ei testiviivaa juurikaan enää edes näkynyt. Ja mies siis tosiaan on ollut nyt koko viikonlopun reissussa ja tulee vasta tänä yönä takaisin.
Meillä siis todennäköisesti meni tän kuun yritys ohi suun. :(
 
Kiitos kaikille ja onnea jokaiselle vaiheisiinsa <3

Tikut on puhtaan valkeita. Mä häviän nuolemaan haavoja. Ihmeisiin en usko sillä kyseessä oli blastot ja hitaammistakin ollut selkeästi viivat päivän päästä.
Palaan ehkä joskus ehkä en. Meille ei oo tarkoitettu lapsia enempää.
 
Haamuilijoille vahvistumisia! (y) Hyvältä näyttää :)

Täällä:
Paska aamu, kaiken kaikkiaan... Tänään dpo 11 ja olin suunnitellu tekeväni aamulla Apteekin testin (ja teinkin) josko sais edes haamun jo ku kaiken mailman oireita ollu koko ajan... Aamulla pissasin kertiskuppiin ja tein testin ns siltä istumalta... ois pitäny eka pissata ja pyyhkiä... oli säästäny yhden testin... verta... kp 24 :cry::cry::cry: Ei vielä vuotoa, mutta "tuhruttaa" ja testi niin puhdas nega ku olla ja voi! Mulla oli niin vahva olo että nyt on tärpänny ku oletin että tuli kiinnittymisvuotoakin, tai voihan olla että se on ollukki, mutta ei vaan pysyny kiinni ja tämä kemiallinen keskemeno vai miksikä sitä sanotaan ku kp on niin vähä... Tekis mieli mennä hakkaamaan päätä seinään ja itkee, mutta töis oon ja pakko pitää ittensä kasas... Isäntäki oli pettynyt, sillä tosiaan ollu se pahempi kuume tässä jonka sai muhun tartutettua, tuntuu niin pahalta...

Noh, mulla on gyne 2 viikon päästä ku pitää ottaa papa niin voisin sille vähä avautua... :( Nää mun kierrotki on ollu ny niin erilaisia, joka kierrossa jotain ihmeellistä tai liian lyhyt tai liian pitkä...huoh :unsure::cry::(

Yritän pitää itseni sillä kasassa, että meille luoja on suonut kaksi ihanaa tyttöä vaikeuksista huolimatta, että se on sit tarkoitettu näin jos se kolmas ei tule. Täytyy olla tyytyväinen siihen että niitä lapsia on... tää pettymys on vain kaivautunu esiin sieltä lapsettomuusajalta näköjään, kun aiemmin kamppaili tosissaan tämän asian kanssa ennen hoitoja ja hoitojen aikana...

Toivon muille parempaa onnea!
 
Pupelaattori: Mä näen tuossa sun tikussa jo testiajalla otetussa melko lupaavan viivanalun. Ei ole niin viivanpaikkamainen kuin moni muu jota täällä on näkynyt testiajan jälkeen. Sun oma on selvästi testiajan jälkeen tummentunut ja selvemmin näkyvissä. Toivotaan, että on nyt sitä mitä pitääkin =) MEinaatko tänään testata?
 
Täällä myös edelleen ihan puhdas nega, joten mäkin toivottelen parempaa onnea muille!

Vähän samat fiilikset kun Tammityöllä ja Pikkumyyllä, ehkä näitä ei vaan ole tarkoitettu enempää. Opettelen olemaan onnellinen siitä, että meille on suotu jo kaksi ihanaa lasta, kaikkea ei voi saada.

Meillä myös miehellä kova kuume, ja toisaalta on ihanaa että molemmat samoilla fiiliksillä ja saadaan toisistamme tukea. Toisaalta myös se toisen pettymys lisää myös omaa surua.

Siirryn taka-alalle, onnea yritykseen kaikille sitä tarvitseville! (y)
 
Lumotar ja PikkuMyy. Halaus. Näinhän se on. Kaikkea ei voi saada. Vaikka tuntuu että jotkut saa. Tuttukin valitsi ajankohdan lapsilleen ja jopa sukupuolen (ulkomailla hoitojen avulla). Ja on onnistunu siinä. Kertalaakeista.
Mut me ollaan sit kai näitä elämän kyntöauroja joille on pistetty enemmän esteitä nenän eteen.

En tiiä osaako mä pysyä täältä pois kokonaan ku olen tottunut kommentoimaan kaikkea. Mutta itse en jaksa elättää enää vauvatoiveita. Se yksi huurunenä saa olla pakkasesaa nyt jonku aikaa. Kroppa ja mieli ei jaksa pettymyksiä yhtään enempää.
 
Lumotar ja PikkuMyy. Halaus. Näinhän se on. Kaikkea ei voi saada. Vaikka tuntuu että jotkut saa. Tuttukin valitsi ajankohdan lapsilleen ja jopa sukupuolen (ulkomailla hoitojen avulla). Ja on onnistunu siinä. Kertalaakeista.
Mut me ollaan sit kai näitä elämän kyntöauroja joille on pistetty enemmän esteitä nenän eteen.

En tiiä osaako mä pysyä täältä pois kokonaan ku olen tottunut kommentoimaan kaikkea. Mutta itse en jaksa elättää enää vauvatoiveita. Se yksi huurunenä saa olla pakkasesaa nyt jonku aikaa. Kroppa ja mieli ei jaksa pettymyksiä yhtään enempää.


*iso rutistus hali* et sä saa mihinkään kadota. Sä oot "osa meitä"
 
Täällä myös edelleen ihan puhdas nega, joten mäkin toivottelen parempaa onnea muille!

Vähän samat fiilikset kun Tammityöllä ja Pikkumyyllä, ehkä näitä ei vaan ole tarkoitettu enempää. Opettelen olemaan onnellinen siitä, että meille on suotu jo kaksi ihanaa lasta, kaikkea ei voi saada.

Meillä myös miehellä kova kuume, ja toisaalta on ihanaa että molemmat samoilla fiiliksillä ja saadaan toisistamme tukea. Toisaalta myös se toisen pettymys lisää myös omaa surua.

Siirryn taka-alalle, onnea yritykseen kaikille sitä tarvitseville! (y)
:love:
 
Lumotar ja PikkuMyy. Halaus. Näinhän se on. Kaikkea ei voi saada. Vaikka tuntuu että jotkut saa. Tuttukin valitsi ajankohdan lapsilleen ja jopa sukupuolen (ulkomailla hoitojen avulla). Ja on onnistunu siinä. Kertalaakeista.
Mut me ollaan sit kai näitä elämän kyntöauroja joille on pistetty enemmän esteitä nenän eteen.

En tiiä osaako mä pysyä täältä pois kokonaan ku olen tottunut kommentoimaan kaikkea. Mutta itse en jaksa elättää enää vauvatoiveita. Se yksi huurunenä saa olla pakkasesaa nyt jonku aikaa. Kroppa ja mieli ei jaksa pettymyksiä yhtään enempää.
:love:
 
Kiitos kaikille :love:

Täällä vuoto vähä lisääntyny, mutta outoa, en ole kipee, joka on kyllä mun tavaramerkki menkkojen alussa... Kaipa se pian tulee ja rytinällä.

Me jatketaan vielä yrittämistä, näin päätettiin. Pakko oli vielä tuossa aamulla viestitellä. Kevääseen asti yritetään, sitten saa luvan tämä asia olla näin, jos ei ennen sitä sitä kolmatta meille tuu. Jos täs ny yrittäis jotain poppakonsteja aikansa kuluksi, juomalla greippimehuja ja mitä näitä ny oli... Toki jos se isännän "vika" on tullu takas, niin sitten sille ei voi oikein mitään, siihen ei poppakonstit auta jos simpat on uinu muualle tai sielä on vain niitä kakshaaraasia ja paikallaan uijia, mitä joskus sillä todettiin olevan, ilm stressistä johtuvaa... :(
 
Pikkumyy-82 pidetään peukkuja että tärppäis pian! :love:
Hitsi kun himottais jo testata, dpo 3 vasta niin eihän siinä olis järjen häiväntäkään vielä.. o_O miehellä on synttärit ens viikon maanantaina, sillon olis jo dpo 9 niin vois toivottavasti näkyäkin jotain. Olis kyllä ihana synttärilahja esitellä plussatikkua :love:
 
Ja täällä alkoi tänään uusi kierto tällä kertaa kp24. Turhan lyhyt kyllä :/
Mutta omalla tavalla innostunut kun tiesi että ei ole myt voinut natsata niin odotti uutta kiertoa alkavaksi.
Viikon päästä voikin aloittaa jo sitten tikuttelun taas :) Nyt ajattelin varmistaa liuskojen lisäksi oviksen digillä
 

Yhteistyössä