Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Eilen tein sen digiplussan, taaskaan en liuskaan saanu pissittyä kunnon viivaa. Alkaa epäilyttään koko raskaus :eek: Oli vielä viimenen liuskakin. Toivottavasti ne uudet digit saapuu pian. Ja nyt jotenkin kiinnittää koko ajan huomiota kaikkiin tuntemuksiin mitä alavatsalla on, mutta en yhtään osaa tulkita näitä vihlaisuja ja oloja. Eilen olin jo onnellinen, tänään en sit osaa olla yhtään iloinen. Olin jo neuvolaankin soittamassa, mutta en tiedä uskallanko sittenkään jos "väärä hälytys" kuitenkin. Äh.
Noo, toivottavasti ne digit vahvistais plussatulosta <3 Ite en osaa luottaa tikkutesteihin edes ovulaation kanssa. Oon tainnu tän kolmen vuoden aikana saada ehkä 5 kertaa ovistikkuun tasan samanväriset viivat, vaikka kivuista tiedän, että varmasti on ovis juuri tänään.

Meillä nakitin miehen menemään töitten jälkeen apteekkiin (ite teen töitä kotona) ja huomen aamulla jos uskaltais testailla. :D
 
  • Tykkää
Reactions: cherrytomato
Mulla on siis yleensä tosi vaihtelevat oireet ennen kuukautisia ja ainoa pysyvä oire ennen kuukautisten alkua on tissien turpoaminen.
Välillä mulla on ollu ennen kuukautisia juurikin tota et muniksia ja kohtua vihloo ja se on saanu mut menemään melkein kaksinkerroin. Mulla vihlasut on ollu nopeita, max. 10-15s ja mennyt ohi ja hetken perästä tullut taas uusi vihlasu. Koska sulla pitäis menkkojen alkaa vai olisko pitäny alkaa jo? (En ole lukenut koko ketjua läpi :D)
Tänään on kp27, elikkäs ylihuomenna pitäisi alkaa. Mulla oli tässä kierrossa letrozol hormoonikäytössä että saataisiin ovista boostattua, sitä selvitettiin sitten verikokeissa. :)
 
Tänään on kp27, elikkäs ylihuomenna pitäisi alkaa. Mulla oli tässä kierrossa letrozol hormoonikäytössä että saataisiin ovista boostattua, sitä selvitettiin sitten verikokeissa. :)
No mut hei hienoa, että jos ootte saaneet kuitenkin jo lääkitykset kohilleen ja kohtahan saatte tietää tulokset, että onko auttanut lääkkeet ovuloimisessa! =)

Meillä tosiaan jos ei tärppäile nyt eikä ens kuussa niin maaliskuussa hoitosuunnitelmiin ja en tiedä yhtään, että mikä hoitomuoto tulisi olemaan, koska mulla kuitenkin ovikset tulee joka kuukausi ja kuukautiset on säännölliset 27-28kp. Ainoo vika mikä on niin se toinen tuuba tukossa. :/

Miehelle juuri aamulla sanoin, että tästä kierrosta olis kyllä hyvin epätodennäköstä, joskin kyllä mahdollista, että raskaaksi tulisin. Mutta voi olla, että kun mulla valtaosa ovulaatioista tapahtuu aina oikealla puolella, niin jospa olis nyt sit tärpännyt kun kerrankin ovis vasurissa.
 
No mut hei hienoa, että jos ootte saaneet kuitenkin jo lääkitykset kohilleen ja kohtahan saatte tietää tulokset, että onko auttanut lääkkeet ovuloimisessa! =)

Meillä tosiaan jos ei tärppäile nyt eikä ens kuussa niin maaliskuussa hoitosuunnitelmiin ja en tiedä yhtään, että mikä hoitomuoto tulisi olemaan, koska mulla kuitenkin ovikset tulee joka kuukausi ja kuukautiset on säännölliset 27-28kp. Ainoo vika mikä on niin se toinen tuuba tukossa. :/

Miehelle juuri aamulla sanoin, että tästä kierrosta olis kyllä hyvin epätodennäköstä, joskin kyllä mahdollista, että raskaaksi tulisin. Mutta voi olla, että kun mulla valtaosa ovulaatioista tapahtuu aina oikealla puolella, niin jospa olis nyt sit tärpännyt kun kerrankin ovis vasurissa.
Meillä kans tutkittu ja mitään vikaa ei olevinaan ole, vähän pco tyyppiset munasarjat mulla mutta ei mtn hälyttävää. Ovuloin kyllä, mutta en välttämättä aina. Kierrot on joskus epäsäännöllisiä, mutta suurimmaksi osaksi kyllä 28-30 päivän luokkaa. Miehen tavarassa ei vikaa, päinvastoin. Nyt vain otettiin lääke oviksen tueksi jos onkin heikkolaatuinen, tiedä ja voita. Huomisen puhelun jälkeen mietitään jatkoja, että mikä hoitomuoto se taas olisi kaikista parhain meille -.-
 
Meillä kans tutkittu ja mitään vikaa ei olevinaan ole, vähän pco tyyppiset munasarjat mulla mutta ei mtn hälyttävää. Ovuloin kyllä, mutta en välttämättä aina. Kierrot on joskus epäsäännöllisiä, mutta suurimmaksi osaksi kyllä 28-30 päivän luokkaa. Miehen tavarassa ei vikaa, päinvastoin. Nyt vain otettiin lääke oviksen tueksi jos onkin heikkolaatuinen, tiedä ja voita. Huomisen puhelun jälkeen mietitään jatkoja, että mikä hoitomuoto se taas olisi kaikista parhain meille -.-

On tää kyl niin tätä :( Ja että mua otti päähän sillon viime maaliskuussa kun oltiin yritetty jo yli 2v ja sanotaan, että yrittäkää vielä vuosi ja sitten vasta hoitoihin !! Nooo, nyt on kohta vuosi menny ja ainuttakaan plussaa ei ole koko kolmena vuotena rtikkuun tullu :(
 
Cherry, Onnea ja tarrasukkia paljon! (y)

Täällä (edit* Kp 47 ei Kp 37!) meneillään, dposta ei tietoa. Lääkäri ultrasi 8.12 ja sanoi että 3-4 päivän päästä olisi ovis. Olisikohan tässä kuitenkin käynyt niin etten olekaan ovuloinut lainkaan.. Kai sen jo pitäisi tässä vaiheessa näkyä eikös?

Testejä tulisi ostaa lisää, mutta luotto meni noihin one steppeihin. Mitä liuskoja suosittelette/mistä?
 
Viimeksi muokattu:
Cherry, Onnea ja tarrasukkia paljon! (y)

Täällä Kp 37 meneillään, dposta ei tietoa. Lääkäri ultrasi 8.12 ja sanoi että 3-4 päivän päästä olisi ovis. Olisikohan tässä kuitenkin käynyt niin etten olekaan ovuloinut lainkaan.. Kai sen jo pitäisi tässä vaiheessa näkyä eikös?

Testejä tulisi ostaa lisää, mutta luotto meni noihin one steppeihin. Mitä liuskoja suosittelette/mistä?
Miulle ainakin sanoi gyne silloin aikoinaan, että mulla pitkät kierrot luultavasti ovat niitä ovuloimattomia kiertoja. Tosin sanoi että varmaahan se ei ole, mutta todennäköistä ainakin mun kohdalla.
 
Toivotaan ninas et nyt olis teille tärppi käynyt, sekä teillä empuska :love: minä niin typerä nainen menin ja tuhlasin aamulla toisen digin ja tänään vasta dpo 11!! No negahan se oli ja sen tiesinkin :cry: vasta ke piti sillä testata. Eilen illalla oli taas kummallista nippailua, tuntui ilkeeltä. Mut menkat sieltä ihan varmasti alkaa, oon ihan varma. Enkä jaksa ees hakea liuskoja kun en jaksa pettyä kokoaikaa :confused:
 
Toivotaan ninas et nyt olis teille tärppi käynyt, sekä teillä empuska :love: minä niin typerä nainen menin ja tuhlasin aamulla toisen digin ja tänään vasta dpo 11!! No negahan se oli ja sen tiesinkin :cry: vasta ke piti sillä testata. Eilen illalla oli taas kummallista nippailua, tuntui ilkeeltä. Mut menkat sieltä ihan varmasti alkaa, oon ihan varma. Enkä jaksa ees hakea liuskoja kun en jaksa pettyä kokoaikaa :confused:

Mä kans niin toivon, että vihdoin ja viimein! Esikkokin täyttää huhtikuussa jo 6v ja alunperin oli toive 2-3v ikäerolla, mutta tässä sitä ollaan. Ja harmittaa sekin, että esikko ei ollut suunniteltu vaan napsahdin pillereistä huolimatta raskaaksi ja nyt tätä mahdollista toista on saanut tekemällä tehdä. :(

Mullakin on ollut vihlontaa ja nippailua nyt, jopa toisen puolen nivusta ja munista (ovis puolelta) jomotti, mutta menkkoja ei kuulu eikä näy. Se rusehtava vuoto tosiaan loppui eilenja oli muutenkin ihan minimaalista ja tänään on tullut sit vaan valkkaria. Jospa huomen aamulla olis viisaampi.
 
Meillä kans esikoinen täyttää huhtikuussa 6v, kuopus heinäkuussa 4v. Me ollaan yritetty tätä 1v3kk nyt suurinpiirtein, yks km/kemiallinen ja yks tuulimuna mahtui viime vuoteen. Meijän lapset on saanu alkunsa ekasta ja tokasta yk:sta, nyt ei yk:stä oo enää edes muistikuvaa kun toi tuulimuna sekotti koko pään.
 
Tein toisella merkillä ja nyt mietin että näkyykö tuolla jotain vai ei..? :barefoot: Voi olla että mun silmät jo harittaa tämän viivatihrustelun jälkeen mutta tihrustellaan nyt silti vielä vähän lisää :whistle:

http://aijaa.com/Z2xBvw
Uskaltaisin jo melkein onnitella, kyllä tuo viivalta näyttää =) Tosin mun silmään näyttää myös vähän siltä, että ihan kun olisi kaksi viivaa kiinni toisissaan, toinen toosi toosi haalea ja toinen vähän tummempi :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Meillä kans esikoinen täyttää huhtikuussa 6v, kuopus heinäkuussa 4v. Me ollaan yritetty tätä 1v3kk nyt suurinpiirtein, yks km/kemiallinen ja yks tuulimuna mahtui viime vuoteen. Meijän lapset on saanu alkunsa ekasta ja tokasta yk:sta, nyt ei yk:stä oo enää edes muistikuvaa kun toi tuulimuna sekotti koko pään.

Ei mullakaan oo enää yk:sta mitään hajua, mutta yli kolme vuotta jo eikä ainuttakaan raskautumista koko aikana. :(
Teillä sentään on merkkejä siitä, että raskautumaan pystyy vaikka huonolla tavalla ne ovat ilmi tulleetkin, mutta meillä kun ei tosiaan mitään, ei km, ei ku eikä tuulimunaa. :(
 
Kääk, musta tuntuu että stressaan niin paljon tätä digiplussaa, että pakko käydä vielä töiden jälkeen hakemassa pari testiä ja ootella uusia digejä saapuvaksi.... Ei hitto ku ei vaan uskallakaan enään olla varma syysvauvasta... :/
 
Jaiks, kävin ostamassa pari pctä! 0_o huomenna tulee varmaan postissa jo lisää testejä, onneksi olen kotona niin eivät jäädy sitten postilaatikossa :D

En varmasti malta odottaa huomiseen, inhottaa vaan kun tiedän 100 varmasti että se on negatiivinen :(
 

Yhteistyössä