Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

image.jpg image.jpg Ajattelin mäkin nyt liittyä tänne, alettiin kihlatun kanssa yrittää joulukuun lopulla eli nyt ois meneillään yk3. Mulla aina ollu tasan 28 päivän kierto ja aamusta täti tullu kylään vaan nyt ihmeellisesti neljättä päivää myöhässä, su olisi siis pitänyt alkaa. Kipuja on viimeset kaks päivää ollu ihan tasasella syötöllä, turvotus melko reipasta ja huomautti kumppanikin että suudellessa suuni maistuu raudalta, kuin teelusikkaa nuolisi testi kuitenkin toissapäivänä näytti tältä, ota nyt sitten selvää onko haalea viiva vai joku yksinkertainen virhe vain... Kertokaa mielipiteenne tästä! Synnyttänyt kaveri sanoi haamuviivaksi
 
Viimeksi muokattu:
Ajattelin mäkin nyt liittyä tänne, alettiin kihlatun kanssa yrittää joulukuun lopulla eli nyt ois meneillään yk3. Mulla aina ollu tasan 28 päivän kierto ja aamusta täti tullu kylään vaan nyt ihmeellisesti neljättä päivää myöhässä, su olisi siis pitänyt alkaa. Kipuja on viimeset kaks päivää ollu ihan tasasella syötöllä, turvotus melko reipasta ja huomautti kumppanikin että suudellessa suuni maistuu raudalta, kuin teelusikkaa nuolisi testi kuitenkin toissapäivänä näytti tältä, ota nyt sitten selvää onko haalea viiva vai joku yksinkertainen virhe vain... Kertokaa mielipiteenne tästä! Synnyttänyt kaveri sanoi haamuviivaksi
Kuva ei valitettavasti näy.
 
katso liitettä 721 katso liitettä 721 Ajattelin mäkin nyt liittyä tänne, alettiin kihlatun kanssa yrittää joulukuun lopulla eli nyt ois meneillään yk3. Mulla aina ollu tasan 28 päivän kierto ja aamusta täti tullu kylään vaan nyt ihmeellisesti neljättä päivää myöhässä, su olisi siis pitänyt alkaa. Kipuja on viimeset kaks päivää ollu ihan tasasella syötöllä, turvotus melko reipasta ja huomautti kumppanikin että suudellessa suuni maistuu raudalta, kuin teelusikkaa nuolisi testi kuitenkin toissapäivänä näytti tältä, ota nyt sitten selvää onko haalea viiva vai joku yksinkertainen virhe vain... Kertokaa mielipiteenne tästä! Synnyttänyt kaveri sanoi haamuviivaksi
Tuo on levinnyt toi "viiva" eli ei oo mun mielestä selkeä plussa. Noi testit on ihan pyllystä ni hae ihmeessä uus ja pc on paras :)
 
Testailupäivät vain lähestyvät uhkaavasti. :D Meinasin jos huomen aamuna testailis ovistikulla ensin ja muina aamuina samoten ja sit riippuen ovistikusta, uittasin myös r-testiä joku päivä. Ja huomenna pitäis olla dpo 10. :rolleyes: Mietin myös pitäiskö haalia lisää noita PC r-testejä kun vaan yks jäljellä ja sit semmonen herkkä raskauskeijun jota en välttämättä edes käytä heti kun ovat kerta niin huonoja.

Olen myös asennoitunut siihen, ettei saada vielä viikonlopun aikana varmuutta asiaan, jos kaikki näyttää negaa. Tiedostan myös sen, että on vielä aikaista testailla ja ens viikolla olis varmempaa, mut en taida jaksaa odotella pääsiäisen yli.;) Mutta olen yrittänyt henkisesti itseäni valmistella uuteen kiertoon, etten kasaisi turhia odotuksia tähän viikonlopun testailuihin ja sit vaan pettyy enemmän. Tiedän, etten tule uskomaan niihin mahdollisiin nega testeihin, ennenkuin menkat alkaa tai sit saan sen plussan! :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82 ja Mariani
Testailupäivät vain lähestyvät uhkaavasti. :D Meinasin jos huomen aamuna testailis ovistikulla ensin ja muina aamuina samoten ja sit riippuen ovistikusta, uittasin myös r-testiä joku päivä. Ja huomenna pitäis olla dpo 10. :rolleyes: Mietin myös pitäiskö haalia lisää noita PC r-testejä kun vaan yks jäljellä ja sit semmonen herkkä raskauskeijun jota en välttämättä edes käytä heti kun ovat kerta niin huonoja.

Olen myös asennoitunut siihen, ettei saada vielä viikonlopun aikana varmuutta asiaan, jos kaikki näyttää negaa. Tiedostan myös sen, että on vielä aikaista testailla ja ens viikolla olis varmempaa, mut en taida jaksaa odotella pääsiäisen yli.;) Mutta olen yrittänyt henkisesti itseäni valmistella uuteen kiertoon, etten kasaisi turhia odotuksia tähän viikonlopun testailuihin ja sit vaan pettyy enemmän. Tiedän, etten tule uskomaan niihin mahdollisiin nega testeihin, ennenkuin menkat alkaa tai sit saan sen plussan! :LOL:
Tsemppiä kk testirumbaan ;) toivottavasti on tärpännyt!
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Mä testaan töiden jälkeen uudelleen, yritän päästä lähtee aikasemmin kotiin! Ei hitto vie. Kyl siinä livenä väriä, valoakin kohti kun katto ni oli värillinen viiva. Laitan sit kuvaa :eek: en kyllä uskalla vielä iloita. En ikinä oo saanu näin aikasin viivaa mihinkään. Alkoi tosiaan mietityttää nää oireet. Itkuherkkyys ja taas oon flunssassa. Tärppikierroilla mulle tulee aina flunssa ennen plussaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82

Yhteistyössä