Heinäkuiset 2019

iK
Mä oon kyllä ylireagoinnin mestari.... että varmaan siis oli vaan :poop::ROFLMAO: mutta kun on tommosta tuhruvuotoa ollut kesän aikana niin paljon ja yks km niin jotenkin nyt tuli paniikki tämmösestä.
 
Mä oon kyllä ylireagoinnin mestari.... että varmaan siis oli vaan :poop::ROFLMAO: mutta kun on tommosta tuhruvuotoa ollut kesän aikana niin paljon ja yks km niin jotenkin nyt tuli paniikki tämmösestä.
Voi ei mikä herätys sulla, varmasti pelästyttää! Kyllä mäkin huomaan joka vessassa käynnillä olevani huojentunut kun mitään ylimääräistä ei ole tullut. Toivottavasti selvisit säikähdyksellä, miltä ilmeisesti nyt vaikuttaa :)
 
Joko on heinäkuisten fb ryhmä pystyssä jossa ois vielä tilaa yhdelle loppukuun äidille?

Icsi:stä PAS josta on erittäin vahva tunne että olisi plussa vaikka virallinen testipäivä vasta tulossa. Samanlainen tunne kun esikoisen icsi tuoresiirron plussasta. La vielä epäselvä (loppukuulle) kun en ole nyt ihan kärryillä miten keski-pitkän viljelyn + sulatuksen jälkeen viljelty vielä lasketaan ja suhteutetaan viikkoihin. Tosin keskosenahan tämäkin syntyy niinkun edellinenkin.
 
Joko on heinäkuisten fb ryhmä pystyssä jossa ois vielä tilaa yhdelle loppukuun äidille?

Icsi:stä PAS josta on erittäin vahva tunne että olisi plussa vaikka virallinen testipäivä vasta tulossa. Samanlainen tunne kun esikoisen icsi tuoresiirron plussasta. La vielä epäselvä (loppukuulle) kun en ole nyt ihan kärryillä miten keski-pitkän viljelyn + sulatuksen jälkeen viljelty vielä lasketaan ja suhteutetaan viikkoihin. Tosin keskosenahan tämäkin syntyy niinkun edellinenkin.
Moi, tervetuloa ja fb-ryhmäänkin mahtuu! Laita mulle viestiä :)
 
iK
Voi ei mikä herätys sulla, varmasti pelästyttää! Kyllä mäkin huomaan joka vessassa käynnillä olevani huojentunut kun mitään ylimääräistä ei ole tullut. Toivottavasti selvisit säikähdyksellä, miltä ilmeisesti nyt vaikuttaa :)
Voi toivotaan! Tuossa säikähtäessä huomasi että kyllä sitä korkealta tippuu jos jotain kamalaa kävisi. :confused::unsure: Ei oo nyt tullut muuta. Ja voin ihan julkisesti tunnustaa että mä koitin topsipuikollakin kokeilla tuleeko siihen jotain mutta ei tullu onneksi... :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Yksi uusi onnellinen liittyy joukkoon :) eilen tein positiivisen testin rv 4+0. Oireita (menkkamaisia kipuja, itkuherkkyyttä, kipeytyneet rinnat) ollut jo jonkin aikaa ja testeissä epämääräisiä haamuja, mutta silti toissapäiväisten negatestien jälkeen yllätys oli suuri kun toinen viiva tuli eilen testatessa heti selkeänä näkyviin. Pessimistinä piti tietysti varmistaa asia toisella testillä heti perään :D

iK, mulla on ollut samankuuloisia oireita nyt sekä aiemmissa raskauksissa eikä ole ainakaan aiemmissa tarkoittanut mitään sen kummempaa. Toivotaan ettei sullakaan kyse ole mistään vakavasta.

Vmi89 / kolmas / 11.7 / HUS
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa kun fb-ryhmä on tehty, mutta en itse ihan vielä uskalla liittyä :LOL: Viikkoja pitäisi tänään olla 5+4, mutta aina pitää pelottaa. Mulla on pahoinvointi lisääntynyt pikkuhiljaa, ja etenkin iltaisin se on tosi inhottavaa. Koiran iltalenkitkin ovat lyhentyneet, kun heikottaa ja huimaa aina iltaisin. Menkkamaista jomotustakin on pitkin päivää, etenkin iltaisin ja öisin (n) Mikä ihmeen aamupahoinvointi :D
 
Mieltä alkoi kalvaa epätietoisuus. Heräsin ja oli melkein kiire vessaan ja vatsa ihan sekaisin. Jotenkin kouristeli vähän samoin kuin silloin kun menkatkin alkaa. Olin ihan varma että nyt alkaa joku vuoto samalla. No ei mitään veristä, mutta jotenkin jäi sellainen olo että oliko vähän jotain... sattuneesta syystä oli vähän vaikea erotella. :rolleyes::alien: Koitin kyllä tutkia mutta en sen enempää ”löytänyt” mitään vuotoja.... että vuosiko se nyt vai ei, johtuuko mahan sekaisin meneminen hormoneista? Joka tapauksessa tärisen ihan hurjasti ja tuli hirveä pelko että tämä oli nyt tässä. Toivotaan että oon väärässä. :(:(
Mullakin ollut maha kuralla ja vatsa kipuillut. Kuuluu kuitenkin ihan normaaleihin raskausoireisiin, mitä oon lukenut. Koita olla huolehtimatta (ei oo helppoo), mä ite aattelen niin ettei huolehtiminen auta niin ei kannata. Voi vaan odottaa ja ajatella että aika näyttää. ❤
 
iK, :D , ei saisi nauraa toisen huolelle mutta..
Neer, sama, iltalenkki meni eilen puhalteluksi ja piti pysähdellä meditoimaan useaan kertaan. Yöllä heräillessä karseaa jomotusta. Nyt ok olla taas, päätinkin aamusta että tarttee hoitaa asioita ennen iltapahoinvointia. :geek:
 
  • Tykkää
Reactions: Neer ja iK
iK
@bissama No hei äläpä :D:D Mä ootan että pääsen kotiin kunnolla taas tutkimaan. :ROFLMAO:

@Amado Joo niinpä. Mulla menee muutenkin vatsa helposti sekaisin ja varsinkin hormonaalisesti, eli ei siis nyt mikään ihme. Kokoajan etoo vähän. Ne laitan kans ihan alkuraskauden piikkiin. Mutta se mahdollinen vuoto toki huolestuttaa. Mutta että oliko se nyt edes sieltä vauvaluukusta :cautious:
o_O:D.......
 
Joo täällä kanssa yksi turvonnut ilmoittautuu :D ja voi tätä väsymyksen määrää. Onneksi pystyy ottamaan iisisti nyt, tässä on muutama kuukausi mennyt aikamoisessa kiireessä kun ostettiin talo ja paljon ollu tekemistä sen kanssa. Pintaremppaa alotellaan jossain vaiheessa ja ehkä pari kuukautta sitten käytiin kattomassa tapetteja; bongasin sieltä aiiiivan ihanan elefanttitapetin! Olisi täydellinen lastenhuoneeseen, mutta ei vielä ostettu. Eikä myöskään haluttu etuilla kun tosiaan mennyt niin kauan tämän ekan plussan saamisessa.. Jos raskaus etenee hyvin ja aloitellaan remppaa vaikka alkuvuodesta, niin oispa ihanaa saada se tapetti :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Neer ja Pompulam
Väsymys iskee yhtäkkiä, ei ole kokoaikaista. Palelua on melkein jatkuvasti ja mä en yleensä palele ollenkaan, päinvastoin. Syömisen jälkeen turvottaa ja tälleen iltaisin, vielä ei tee niin huonoa kuin edellisinä iltoina, voi kun ei tulisikaan.

Soittelen ensi viikolla varmaan neuvolaan, mutta tuskin siellä käyntiä tulee vielä hetkeen. :barefoot:
 
iK
Ei oo mitään vuotoa tullut. (y) Yritän aatella positiivisesti että tämä on vain raskauteen liittyvää! Maha ollut kyllä kummallinen tänään, etovaa oloa ja enemmänkin koko mahan ja välillä enemmän ylämahan kiristelyä. Vähän semmoinen olo mikä on joskus ollut vatsataudin jälkeen kun maha hellänä ja olo vielä heikko.

Oon koittanut ajatella myös niinpäin että jos tulis km niin alkaisko se näin.....? Tuskin ainakaan niin että etova olo lisääntyis. Kuulostaa siis enemmän raskausoireilya kyllä :D mutta niin vaan on ihmismieli kummallinen ja asiaa miettii.

Jos keskeytyis niin tuskin sit enää hcg nousis. Mulla yks digi polttelee kaapissa ja kun saan siihen 3+ niin se vois olla hyvä merkki.
 
Niin ja kehtaisinkohan mä pyytää neuvolasta ylimääräistä ultraa raskauden keston määrittämistä varten..? Mun kierto on heitellyt 28-60 päivän välillä. Tiiän kyllä himotestaajana millon mun ovis tässä kierrossa oli ja millon aloin saada ekat haamut ja vahvemmat plussat, mut mitä jos jätän sen kertomatta, olisinko ihan kamala ihminen? :D:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Amado ja iK

Yhteistyössä