Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

Kokeilin eilen illalla sitä ovistestiä, ja toimihan tuo :D Viiva pärähti :D

Mulla iho kukki oviksen aikoihin, ja nyt onneks alkanu parantuu plussan jälkeen. :) Esikon odotus- ja imetysaikana iho pysy ihanan hyvässä kunnossa, kun muutoin rasvoittuvampaa sorttia herkästi.

Ja joo mielialat ailahtelee täällä ja! Uhhuh, täytyy tsempata, et saa pidettyä hermot kurissa :D

Tänään esikko herätti jo kuudelta, vaik normisti nukutaan kasin kieppeille. Nyt kyl väsyttää!
 
Huomenta! :wave:

Rimu Älä luovu vielä toivosta! Jos ei oo hyytymiä tai kovia kipuja niin hyvin voi olla vielä että raskaus jatkuu mutta vuotaa vaan jostakin syystä :hug: mutta joo, tiiän kuinka se aika tuntuu pitkältä ja odottaminen on kauhiaa ku ei tiiä mitä siellä tapahtuu.

Täällä on kans ihan järkyttävät mielialavaihtelut, tuntuu että pillitän joka asiasta. Ja eilen illalla meinasin purskahtaa itkuun ku esikoinen ei halunnu mennä nukkuun ja piti käskiä sänkyyn ku kello oli jo paljon, ja ku se sinne lopulta meni niin tuli ajatus että miksi teen kolmatta ku en oo hyvä äiti kahelle ensimmäisellekään :whistle: :D ja tuo tuli ihan vaan siitä ku joutuin pakottaan poika-paran sänkyyn ja olin ilkiä äiti :LOL:

Eilen mies pohti ääneen miksi naapurin motskarissa on liinat kiinne, olin jo ulko-ovella menossa ja huusin naamapunasena sille että "multako tuota kysyt, v*tustako minä tiiän" :mad: jep.. välillä keittää yli ihan totaalisesti tommosista ihan turhista ja sitte jo kohta itketään :LOL: mies parka... Mutta ite se on yhtä osasyyllinen tähän mielentilaan :D

Oireita ei muita ihan hirviästi oo.. rinnat ei oo edes arat, ei kyllä ollu edellisessäkään raskaudessa mutta ekassa oli. Kyllähän sen tietää ettei niitä pitäs vertailla mutta ei voi mittää :cool:

Tuosta työnimestä, älkää kysykö mistä se tuli mutta se on Hölli :D se vaan tuli, ja mulle ennustettiin joskus viime vuoden puolella ja se sano sillon että tyttölapsen näkee joten katotaan piettääkö paikkansa :heart:

Päivän jatkoja naiset! :wave:

Muoks. nuista ovistesteistä, mulla oli jääny pari digiä kaappiin niin oli pakko pari päivää sitte testata ja hymyilihän se :saint:
 
Viimeksi muokattu:
Täälläki ollaan vähän herkkänä :D Minä nimittäin rupesin yks ilta kyynelehtimään, ku miehen kanssa katottiin telkkaria ja se sitten sano : " Mun rupes tekee mieli jätskii ja aattelin lähtee hakee sitä kaupasta, haluisiksä sieltä jotain? " :D kaipa ne oli jotai onnenkyyneliä :')
 
Varovaisesti kurkistelen tänne. Vielä en listoille halua :ashamed: skeptinen kun olen.
Yritystä pitkäään.. kesästä 2009 kun esikko oli tuolloin puolisen vuotta.

Näihin vuosiin on mahtunut lukuisia pettymyksiä. Joten vielä ei iloita asiasta paljoakaan.

Koko viikon olen testaillut tuloksena jotain. Mutta keskiviikkona saapui silminnähtävä haamu testiin. Eilen taas heikko. Ja tänään paljon tummempi viiva. :)

Kierto ei "virallisesti" ole vielä lopuillaan. Nyt elellään 30/28-32 ja dpot olisivat 15 tai 16

Mahdollisesti sitä elettäisiin sitten 4+1 viikoilla. Ja laskettu aika olisi 13.2.2014

Toistaseksi siis olen taustalla kunnes tulee selvä tulos tai itse uskoo asiaan. :)
 
Tervetuloa Neiti Näpsän Äiti!! Sulle toivoin oikein erityisen paljon onnea matkaan ja tarrasukkia vauvalle!! <3 Toivotaan että nyt onnistuu kaikki täydellisesti <3
Meidän työnimi on Nipsu :) En tiedä kirjoitinko sen jo :D

Rimu, kuulostaa kyllä ihan mun vuodoilta!! Eli sulla todellakin on vielä toivoa! Yleensä keskenmenossa tulee hyytymiä, ja niitäkin mulla tuli ja silti ei mennyt kesken. Oli vuotamattomia päiviä ja vuotavia ppäiviä.. Hulahteli ja ei hulahdellut. Mut koko ajan kuitenkin pysyi pienempänä kuin ekat vuoto päivät menkoissa.. TSEMPPIÄ!!!! <3 Kaikki toivotaan täällä nyt peukut pystyssä et sul ois sama vuoto ku mulla sillon ja kaikki olis hyvin <3

4+0 POKS!! :)
 
Täälläkin muuten tänään 5+0 :)
Mä varasin nyt varhaisultraan ajan, juhannuksen jälkeen, sitten olis 7+4. Harmittaa, kun viime raskaudessa tuolla Femedassa oli vielä yks vanhempi täti, jolla maksoi vu n.80€ mut nyt se on jäänyt eläkkeelle. No, sanoi nyt hinnan olevan n.100-110€, ihan ok jos saa sillä mielenrauhan :)
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Tosta muille kertomisesta tuolla aijemmin kyseltiin.

Me päätettiin pitää salassa sinne viikolle 12 asti.

Tosin teen vapaaehtoistyötä Hope ryssä ja meillä oli lahjoitusten kuljetuspäivä jossa
piti pesukonetta kantaa niin jouduin parilleni kertomaan, etten mielelläni ihan niin painavia nostele.
Ja lonnollisestikkin lääkärini on ollut tietoinen jo vuoden yrityksestämme ja hänelle kerroin positiivisesta tuloksesta heti, koska sillä oli vaikutusta lääkitykseeni.

Ystävät ja sukulaiset saavat odottaa tietoa siis aina tuonne viikolle 12
jos vaan maltan olla kertomatta ;)
Ensikäynti neuvolaan varattu. Aika sinne olisi 25.6 voi olla, että lähimmille ystäville lipsataa tieto jo silloin =)
 
Mä kerroin melkein heti mun vanhemmille ja sisaruksille,kun olis pitäny olla muuttoapuna, mutta enhän mä mitään painavaa voinu kantaa :)
Pari lähintä ystävää tietää myös ja miehen äiti sekä minun tätini ja mummo.
-Jaziemily ja Pikku-Nurminen 5+1 :)
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Mä kerroin melkein heti mun vanhemmille ja sisaruksille,kun olis pitäny olla muuttoapuna, mutta enhän mä mitään painavaa voinu kantaa :)
Pari lähintä ystävää tietää myös ja miehen äiti sekä minun tätini ja mummo.
-Jaziemily ja Pikku-Nurminen 5+1 :)
Me just muutettiin ja ite kyllä roudasin painavaakin kamaa, näin alkuvaiheessa se ei haittaa :) Ite en kerro vielä kellekään, ku koskaan ei tiä vaikka tääkin menis kesken ja viimeks kerroin liiankin aikaisin.
 
Väsymys on todella rantautunut tännekkin... Iltapäivät menee haukotellessa ja sit jos ei tajua mennä nukkumaan ennen kymmentä niin ei saa unta ollenkaan. Tää on hyvin tuttua molemmista aiemmista raskauksista.

Minä en millään malttais oottaa kertomisen kanssa, mutta mies on sitä mieltä että annetaan ihmisten huomata ite. Parhaalle ystävälle oli pakko kertoa silti, hän on sellanen ihminen jonka kanssa oon jakanu aina kaiken enkä aio sitä muuttaa nytkään. Ja sitä paitsi JOS sattus huono tuuri niin onpahan ees yks naisihminen jolle itkeä.

Nii, ja hölmö kun olen niin mietin jo nimiä lapselle (jota muuten luulen tytöksi, eli hän on tod.näk. poika...) Ja sitä kanssa että miten jaksan sitten kun tää syntyy.. Varsinki jos on samanlainen ku tuo kakkonen oli, että huutaa yöt läpeensä... jajajajajajajaja... Siis kuuluuhan se asiaan että sitä kaikkia miettii,mutta että nyt jo? Varsinki ku unohdan välillä olevani raskaana. Hassua eikö totta?
 
Pipsa_ täällä ihan samanlaiset tunnelmat! Väsyttänyt koko päivän ja nyt vaan houkuttaa mennä nukkumaan samalla pojan kanssa. Me ajateltiin kertoa vasta ensimmäisen ultran jälkeen, vaikkei edellisessä raskaudessa ollut mitään häikkää ja kerrottiin silloin tosi alussa (5+) niin nyt kuitenkaan ei vielä haluta.

Itseä mietityttää kanssa tuo jaksaminen. Tää vuosi esikoisen kanssa on ollut rankkaa aikaa, yöt ei suju oikeen vieläkään ja ruokailukin on alkanut tökkimään... Voi huhhuh. Toivon kyllä tosissaan että tää kakkonen alkais nukkumaan yönsä hyvin melkeinpä samantien. Ja tässä seuraavassa tuo miekkonen sais kyllä olla enemmän apuna, aika pakkohan sillä on ollakkin kun silloin on sekä puuhaava taapero että vaativa vauva! ;)
 
Täällä kans valtaisaa väsymystä jo nyt. Nukuin tänään päikyt esikon kans samaan aikaan. :D Lisäks mulla on alkanu nenässä haista jatkuvasti tupakansavu, vaikka en ees näkis kenenkään polttavan missään :O Ällöö! :(

Samaten pelottaa, et onkohan kuin vaativa vauveli mahollisesti tulossa toisesta, kun ensimmäinen oli tosi vaativa. Meillä kans valvottiin huutamalla ekat kuukaudet, ja koko eka vuos oli rankka. Meillä yöt saatu kevään mittaan pääsääntösesti onneks rauhottumaan, vaan toivon, ettei mitään takapakkeja siihenkään tuu. Aattelin henkisesti koittaa varautuu tosi vaativaan vauvaan ja raskaaseen arkeen synnytyksen jälkeen, ja olis sitte vaik mukava yllätys, jos tuntuski helpommalle. :)
 
miss_piggy
Vika liuskatesti tehty näin rv 5+0 ja ai että ku tuli komiat viivat :D

Oli pakko ebaysta halvalla tilata vielä pari digiä niin voi kattoa onko viikot lisääntyny :) Mua ei väsytä ainakaan tällä hetkellä...tai no väsyttää mutta ku ei saa nukutuua, mielenpäällä on niin paljon kaikkea. Kusella oon rampannu tänään varmaan 20 kertaa :D
Arvatkaa vaan ottaako kupoliin kun mun pitäis olla töissä klo 04:30 asti... :whistle:
 
Rimu, testi olis ehkä paras mittari tuohon, kun sen verran epämääräistä tuo vuoto. Toivotaan parasta, että sieltä joku muu vuotelee.

Painavien kantamisesta: MissPiggyn kanssa samaa mieltä, eli ei tässä vaiheessa voi vauvalle tapahtua mitään, kun ei paina kohdunsuulle kun on niin pikkuinen. Itse myös kantelin miehen kanssa montakymmentä kiloa painavia pihalaattoja toissapäivänä. Mies kyllä kyseli, että saatkohan sä näitä kantaa. Oon myös kantanu loppuraskaudessa ja reilu puolen välin jälkeen mm. pakastinta ja kiuasta jne...Ei haittaa menoa.

Kyllä määki sen testin tänään vielä tein. Pelästyin, koska sieltä tuli vaan yks viiva! Mut kun katoin tarkemmin niin huomasin, että täähän onkin se TESTI viiva ja vasta vähän ajan päästä alko myös kontrolli viiva ilmestyä, eli puolet vahvempi oli testi viiva. Vielä sen viimeisen testin aion tehdä parin päivän päästä, koska silloin on samat viikot kuin helmikuussa keskenmenneessä, jolloin sain viikkoihin nähden todella haalean viivan :( .

Hassel ja Jeppana...ehkä? 4+6 eli huomenna huimat 5 täynnä :D
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy

Yhteistyössä