Hoidot Kysillä

Peppi lupaavalta kuulostaa siellä! :) Mä testasin (tai onhan nuita jo kulunu :D) jollai mammaksilta tilatulla tikulla, Sofi one step merkkisiä. En oo ikinä kuuna päivänä niillä sanu mitään muuta ku valkosta, mut nyt..;) Testasin eilen aamulla ekan kerran, sit mies halus illalla olla mukana testaamassa ja sit vielä tänä aamunaki meni testi :D Kyllä siihen joka kerta kaks viivaa tulee :heart: Meinasitko millon testata? Mua jännittää hirveesti ja ootan täällä ihan täpinöissään :)
 
Aidan Kuulostaa ihanalta, oikein kylmänväreet kulkee iholla, kun olet saanut joka testistä ne viivat! Todella ihanaa.
Meinasin tänä aamuna testata, istuin pytyllä ja mietin pissatako vai testatako:LOL: no en testannut.
Mies haluais olla täälläkin mukana testaamassa, katsomassa siis tuloksen mutta kun se tekee iltavuoroa joudun sen huomen aamulla varmaan repimään sängystä ylö kattomaaan mitä testi sanoo. Clearbluen plus testin ostin, kallis mutta herkkä.
Joten varmaan huomenna testaan, kun en malta odottaa. Mietin eilen tota kun söin iltapalan ni meenas taas laatta lentää. Ennen menkkoja ei ole ollut tämmöstä eikä tota siritystä.
Silti pelottaa testata jos sieltä tulee taas se nega. :(
 
Sinikka ompa huojentavaa lukea, että siirto meni noin hyvin! Ei sit muakaan jännitä se niin paljoa jos sinne asti päästään.. Ja voi hitsi miten ihanaa, että saitte kaksi aarretta kyytiin! :heart: :hug:ja ekan kerran jotain pakkaseenki:) Nyt vaan tsemppiä piinapäiviin!

Aidan aaaawww, arvaa onko ihanaa lukea sun plussa-uutisia!!? Varovaiset ONNITTELUT:flower: Sun hoitohistoriaa kun tarkastelee, ni ei voi ku todeta, et kaikki on mahdollista! Antaa toivoa itsellekkin, ku näitä ihmeitä tapahtuu:)

Peppis voi kumpa ne testit näyttäis plussaa:hug:

on: Mulla aukes hanat pe iltana ja otin sillo jo ekan pillerin. Harmi vaan, et la alotin Amorion-ab-kuurin tähä poskiontelotulehdukseen ja lääkäri kirjotti siihe, et "heikentää väliaikaisesti Femodenin tehoa". Pitäskö mun kysyä maanantaina polilta, et haittaako. Tulee mieleen Peppiiksen tilanne, et Femoden ei toimikkaan kunnolla ja sit siel on niitä johtofolleja häiritsemässä stimulaatiota:kieh: . Huvitti apteekissa, ku se farmaseutti sano, et "kannattaa käyttää sit lisäehkäisyä tän ab-kuurin ajan, et ei tuu raskaaks" Mä vaan naureskelin, et "joo no se nyt ei mitää haittais":LOL:
 
HalleB Kiitos paljon :heart: ollaan itekin ihan sekasin tästä, keskiviikkona verikokeeseen ja torstaina kai sitä sit tietää enemmän...huh ku jännittää :) Mä oon myös sitä mieltä, et soittoa Kysille vaan maanantaina! Tsemppiä :wave:

Peppi hih ku oot ihana :) Mä piän täällä niin korkeella peukkuja ku ikinä pystyn ja jaksan, että teilläki on plussa tikussa :heart: hain tänään sitte apteeksita vielä apteekin oman testin ja tein heti illasta, ni kaks viivaa siinäki on. Että jotaki on ainaki tapahtunu. Mieski sano, et osta nyt semmosia tikkuja ku ikinä haluat ja niin monta ku haluat, ku on tätä sen verran kauan ootettu :heart: *pyyhkii kyyneliä silmäkulmista* Hirveesti onnea ja tsemppiä sinne huomisaamulle, plussapuhuri sinnepäin nyt *hali*

Jokos barba on loman viettäny? :)
 
Aidan; mahtavaa!!! Onnea :heart: :heart: Muistan itsekin tunteen, kun ekan kerran vuosien yrityksen jälkeen sai sen "selkeän haamun" tikkuun!

Peppilottasikuriina; tsemppiä testailuun! Toivottavasti Aidanin aloittama plussa-aalto kasvaa kunnon hyökyaalloksi =)

Muille "tulessa olijoille" myös roppakaupalla tsemppiä ja onnistumisia!

Sen verran infoa omasta kokemuksesta, että plussan tuoneet hoidot ovat omalta kohdaltani olleet oireiltaan ja tuntemuksiltaan ihan erilaisia, itse asiassa ekassa oireet olivat erilaisia kuin aiemmissa negahoidoissa mutta tässä toisessa ne olivat ihan samanlaisia kuin negahoidoissa - ja silti plussa! Eli ei kannata niin hirveästi vertailla eri siirtojen jälkeisiä tuntemuksia, ne voivat huijata... Suuntaan tai toiseen :cool: it ain't over 'til the fat lady sings!

(.) Kohta puolivälin krouvissa... Kaikki mennyt hyvin tähän saakka.

-rallis
 
Aidan Vähä sä oot ihana :kiss: Kyllä varmasti sitä testaa monasti kun ei meinaa todeksi uskoa. Kuulostaa niin ihanalta. Kiitos, jospas sieltä tulis selvä vastaus. Niinkuin aikasemmin sanoin toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Saapahan jotain selkeyttä tähän odotteluun..

Rallukka Ihana kuulla sinustakin! :kiss: Juu, toivottavasti se nyt tärppäis. :) Ei todellakaan osaa sanoa näistä oireita mitä nää aina merkkaa. Ku voivat aina olla mitä tahansa. Oman kropan tuottamaakin. Masulle silittelyt. :heart:
 
Aidan( ja kaikki muutkin ) Täällähän minä,terveisiä aurinkoisesta Alanyasta;)
Ja AIDAN AIVAN MAHTAVIA UUTISIA,IHANAAAAAA JA HURJASTI ONNEEEEEE:heart:

Ja Peppi ja Siniviuhka tulee sit perässä yhtä hyvien uutisien kanssa,eiks vaan?:p

Pari päivää tosiaan on tullut oltua kotona,mieli on ollut älyttömän huono,mitä nyt tietty Aidanin huippu-uutiset sitä toki piristi!
Jotenkin tuntu etten halua enää ikinä miettiä alkaako menkat,jatkuuko hoidot ajallaan,mitä lääkettä tänään,onnistuuko alkioiden sulatus,entäpä taas uusi pettymys yms.
Halusin pysäyttää kellon ja mietin jo oikeesti etten taida enää jaksaa tätä hoitorumbaa ja näitä lukuisia pettymyksiä:(
Välttälin jopa tätä palstaakin,kun ajattelin et jos en tänne tuu,niin mullahan ei oo näitä ongelmia:kieh:.mut sit en enää eilen voinu vastustaa kiusausta,vaan oli tultava kattomaan mitä teille ihanaiset ihmiset kuuluu ja ONNEKSI oli vastassa näin upeita uutisia=)

Ehkäpä mä täältä taas nousen uuteen liitoon ja jaksan taas uskoa tulevaan...Menkkoja siis odotellaan alkavaksi,et lääkkellinen PAS pääsee alkamaan!

Mukavaa raikasta syyspäivää kaikille ja tsemppiä jokaiselle tasapuolisesti:heart:
 
Viimeksi muokattu:
wau! onpa mukava palata viikonlopun riennoista takaisin palstalle kun täällä odottaa näin hyviä uutisia! :) :heart:

Aidanille suuuuunnattomasti onnea! :flower:

toivottavasti sinä aloitit tän ketjun plussaputken ja me muut tullaan sit pikimmiten perässä! :) :D

Pepille pidän kans hurrrrjasti peukkuja plussatestin puolesta! :)


ja Halle kyllä sun kannattaa varmistaa kysistä toi et haittaako ne antibiootit miten paljon sitä pillereiden tehoa. mun käsittääkseni kun nimenomaan ne ensimmäiset pilleripäivät on ne ihan tärkeimmät, ettei niitä folleja pääse kasvamaan yhtään ylimääräistä :eek:

ällövaroitus!
on: musta tuntuu, että toi lugesteron on ihan turhake, kun se vaan valuu aina pois.. vaikka kuinka oisin sen laittamisen jälkeen makuullani puolisen tuntia, niin silti on aina pöksyt ihan töhkässä. miten se muka voi vaikuttaa, jos ei se pysy sisälläkään.. :confused:

- Sinikka ja rusinat pp 3

edit: 16.05 mun massu on kipee :| kävellessä tuntuu tosi pahalle..
 
Viimeksi muokattu:
Vieläkö mukaan mahtuu?
Eilen kävimme kysillä, kaikki näytti suhkot hyvälle=) Pientä puutettta simpoissa, mutta ei mitään vakavaa. Minulla munasarjat näytti hyville ja ovulointi päällä parhaillaan. Seuraavaksi täytyy varata aika siihen tuuba uä:hän. Katsotaan onko minulla tukoksia. Toivo elää vielä 2 vuotta yritetty... Ja Yksi lapsi on jo.. Se oli kans aika hankalaa, mutta tuli sit luomuna...
 
Viimeksi muokattu:
Rallukka Kiitos:heart: Onhan se epätodellinen olo ja pelottavaki, ku ei oo vielä varmuutta silti mistään. Mutta ihana :) Tosi hienoa kuulla, että siellä kaikki menny hyvin :heart:

Peppi Ootko uskaltanu testata? :kiss:

Barba Kiitos myös sinne :heart: Ihan hirveesti tsemppiä nuihin tuntemuksiin ja kaikkeen, on niitä mullaki mahtunu näihin vuosiin :hug:

Siniviuhka Hihi, ihana, kiitos :heart: Mä toivon myös, että tämä plussa oli vasta alkusoittoa! :) Hirrrrveesti tsemiä ja onnea piinapäiviin sinne :hug:

Mä toivon koko sydämestäni, että te jokainen saatte sen plussan tikkuun. Jollain tapaa välillä koen syyllisyyttäki siitä, että ite sen nyt oon ekaa kertaa nähny, mutta toisaalta sitten tuntuu myös siltä, että ollaan meki se ansaittu...ihan ku me kaikki oltas! Mutta mikäänhän ei ole vielä varmaa, ei voi muuta ku toivoa ja taas toivoa. Ja sitä toivoa mä lähetän nyt rutkasti teille jokaiselle :hug: <3

Tänä aamuna oli niin kova kipu mahassa, että piti nousta sängystä hetkeksi ylös, mutta se meni onneksi ohi. Plussaonnea teille ihan jokaiselle <3

muoks. Meinas unohtua! Tervetuloa Irmeli77 mukaan jännäileen :wave:
 
mua kans kiinnostaa Pepin testailu!? :attn::attn: :wave:

Aidan luin uteliaisuuttani netistä juttuja alkuraskauteen liittyen ja jostain bongasin jutun, jossa sanottiin, että alkuraskaudessa saattaa olla koviakin kipuja kohdun valmistautuessa kasvattamaan vauvaa. jotkut jotka ei oo tienny olevansa raskaana on menny kovien vatsakipujen takia lääkäriin, jossa on raskaus on paljastunut. :)
toivotaan kovasti, että kaikki nuo on normaaleja kipuiluja ja saatte vauvan terveenä syliin asti kunhan aika on kypsä :) :flower:

ja tervetuloa Irmeli joukkoon sekalaiseen! :)
 
Peppis missä oot?:attn: toivottavasti oot plussannu:heart:

rallukka ihanaa, ku oot jo noin pitkälle päässy ja toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti:)

barbapörrö :hug: toivotaan, et PASsi tuottaa toivotun tuloksen:)

Sinikka toivottavasti masussasi parhaillaan kiinnitytään:):heart: mitkä on tuntemukset? Onko jo helpompi olla? Onko flunssa hellittänyt?

Irmeli77 tervetuloa!:flower:

on: missasin maanantaina soitto-ajan ja soitin vast tiistaina kysille. Hoitaja sano, et se ab-kuuri ei vaikuta mitenkään, mut en kyllä kauheesti vakuuttunut..Huomenna viimenen päivä sitä kuuria ja edelleen limaa vaan valuu kurkkuun ja päätä särkee.
Ilmeisesti siitä Femodenista (alko ennen ab-kuuria ) johtuen mul on aikamoista pahoinvointia. Pitää ihan skarpata, et ei tuu oksu suuhun. Töissä en voi sanoo mitää, ku heti olisvat varmoja, et oon raskaana..:kieh:
En laittanu yövuoroja hoidon alkuun ja heti töissä alko kauhee valitus, et miks mul ei oo siin yövuoroja..pitäsvät nyt vaan huolen omista asioistaan..ja varmaan tulee taas kauhee kuhina/utelu siitä punktio-sairaslomasta..tekis mieli huutaa niille totuus päin naamaa, ni olisvat hiljaa|O
 
Siniviuhka Kiitos, sitä toivotaan :heart: Miten siellä voidaan? :)

HalleB No onpa lapsellista touhua siellä työpaikalla niillä...jokaisella on oma elämä, ni pitäsivät tosiaan vaan niistä huolen! Toivottavasti paranet pian :heart:

on: Verikokeen tulos 674 :heart: Olin toinen, joka soitti tänään Kysiltä hyvät uutiset. Hoitaja tuumas, että tänään on hyvä päivä olla töissä :) Hoitaja muisti vielä mut, oli mukana siinä siirrossa :heart: Unohin kysyä, että saanko syyä tuota Befolia...

Onnellinen Aidan, mies ja pikkumurut :heart::heart:
 
Aidan sanoiko se hoitsu mitään, onko mahdollista, että molemmat alkiot on tarrannu kiinni? aika huikeat lukemat tossa hormonissa nimittäin.. :)

Halle niille utelijoille kannattaa sanoa kerralla jotenkin "tylysti", niin ehkä ne tajuaisivat olla kyselemättä. kaverin työkaverit oli aikoinaan olleet kans tosi uteliaita ja kyselleet hirveen tarkkaan kaikki tulemiset ja menemiset siihen asti, kun kaveri oli kerran hermostunut ja sanonu menevänsä "teetättämään reikää p*rseeseen!". oli kuulemma naamat venähtäny, mut eivätpä olleet kyselleet sen jälkeen.. :p

omassa olotilassa ei oo oikeastaan mitään kommentoimista. nuha ja yskä vaivaa edelleen, eikä tästä näytä loppua tulevan tälle syksylle..
"oireita" en mitenkään erityisemmin oo kytänny, kuitenkin nuo luget aiheuttaa niin paljon ja kaikenlaista. saapa nähdä miten tässä käy, plussaa ei uskalla edes ajatella, kun sitä tippuu niin korkealta ja kovaa alas sitten, kun vuoto alkaa. : / ja näitä piinapäiviä kun on vielä tuskastuttavan paljon jäljellä... :p

- Sinikka ja rusinat pp 6
 
Viimeksi muokattu:
Siniviuhka Ei ollu puhetta siitä, että montako ois tarrannu kii. Onhan tuo hyvä luku, mutta nopean nettiselaamisen tuloksena se vois olla kumpi vaan :) Nauratti tuo mitä Hallelle kirjotit, ois siinä porukalla vähä miettimistä ton jälkee :whistle: Ei se sullakaa silti enää kovin montaa piinapäivää oo jälellä, tsemppiä niihin vimosimpiin ja paljon plussaonnea! =)

barba Kiitos :heart: Ei olla oikeen vieläkään tajuttu tätä. Kaikkeehan voi vielä tapahtua, mutta kunnes toisin todistetaan jne. :) Viime yönäki heräsin koviin "menkkakipuihin", mut meni sit ohi. Tsemppiä sinne :heart: Mä keskitän nyt kaiken ylimääräsen tarmoni siihen, että mahollisimman moni teistä sais sen plussan! Puhaltelen siis plussatuulia jokaiselle :)
 
PEPPIII!!? :attn::attn:

hmmmm.... mun mahaa polttelee menkkamaisesti. lämmöt sahaa ees taas, joten niistäkään ei voi ottaa selkoa. mun laskujen mukaan nyt ois kiertopäivä 27, joten ei se ihme ole jos vuoto alkaakin tässä lähiaikoina. vai voikohan tohon kiertoon luottaa näissä hoitokierroissa. :O

- Sinikka ja rusinat pp 8
 
Heipodei ihanaiset naiset! Täällä on viime keskiviikosta lähtien ollut täti kylässä ja negaa paukutti tänään. Itketty koko viikko ja sillä radalla mennään vielä varmasti eteenpäinkin.
Vko 11 on meidän viimeinen mahdollisuus sitten saada tulosta aikaiseksi. Ei kuulemma neljänteen hoitoon ole mitään mahdollisuutta vaikka meidän hoidot on menny joka kerta päin pyllyä, koska ne lääkkeet ei ole sopinut minulle. Joten nyt varmaan jään sitten tältä listalta pois etten niin aktiivisesti käy paikalla. Saa ajatukset nyt jonnekin muualle. Toivotan teille kaikille oikein paljon plussatuulia ja tarrasukkia! Olette minulle tärkeitä immeisiä, ihanaiset naiset!
 
Ei oo todellista Peppi! :'( Ei mitkään sanat riitä kertomaan, kuin pahoillaan teijän puolesta oon :hug: itku tuli :'( ihan älyttömän paljon haleja ja voimarutistuksia sinne :hug: Mä niin toivoin ja uskoin...:'(

miljoonin halein ja rutistuksin minä, joka sain paljo voimaa sinusta ja joka nyt koitan sitä voimaa lähettää sinulle <3 :kiss:
 
Voi Peppi,kyl elämä osaa olla epäreilu:'( Hurjasti voimia lähetän teille,vaikka nyt ei varmasti mikään auta ja lohduta:hug:

Siniviuhkalle vielä niitä plussapuhureita!

Unohdin aijemmin,Irmeli tervetuloa joukkoon!

Nää kurjat uutiset tekee aina niin surumielelle,sitä kuitenkin koko sydämestään toivoo kaikille täällä sitä parasta mahdollista tulosta,mut tottahan se on,et me ollaan yllättävän vahvoja ihmisiä,kun aina vaan noustaan jaloilleen ja kun suru on surtu,tullaan uudella innolla ja toivolla kohti seuraavaa hoitoa...

Voimia kaikille ja mukavaa alkanutta lokakuuta:heart:
 
Aidan wau mikä lukema! ONNEA!:heart::flower: Nyt vaan toivotaan, et ultrassakin on kaikki kohillaan:)

Sinikka :LOL: ihan huippu toi kommentti mitä ystäväs oli sanonu! Pitääki testata;) TääL on edelleen peukut pystyssä sun puolesta! Olispa se nyt teidän vuoro:hug::heart:

Peppis lohdutus:hug: Mä oon tosi pahoillani..:'( Voimia tähän hetkeen ja tulevaan!:)

on: ällövaroitus! menkat kesti noin 10päivää ja eilen tuli hullut ovulaatiolimat aamulla ja illalla(sellasia harvoin näkee )..munasarjoja nipistelee ovulaatiomaisesti..ei taida mullekkaan käydä nää pillerit..: /
 
voihan itku! oon Peppis tosi pahoillani! :hug: halauksia ja voimaa teille molemmille! :hug:


omanapa: ei me sitten maltettukaan pitää sitä kahden viikon selibaattia. :snotty: luin kyllä paljon aiheesta ja monikin oli kirjoittanut ettei siitä seksistä mitään haittaa voi olla.
noh, anyway, sekstailun jälkeen tuli kirkkaanpunaista vuotoa hetkellisesti. tänään ei sitten ( ainakaan toistaiseksi ) ole tuhrutellut ollenkaan :eek: jotenkin kyllä voisin kuvitella, että kunnon tuhruttelut alkaa viimeistään huomenna ja vuoto vasta lugejen lopettamisen jälkeen. niinhän se meni viimeksikin, että ekat tuhruilut bongasin pp 11 ja sitä riitti sitten niin kauan kuin sain luvan lopettaa luget, eli menkat alkoi sit kunnolla joskus pp 14-15..
oireitakaan ei oo mitään, ei ees tissikipuilua, joten pahoin pelkään ettei tämäkään hoito nyt sitten onnistunut..

Sinikka ja rusinat pp 11

edit 17.32 jaahas, tuhrut alkoikin sitten taas päivän aikana ja vähän vaikuttais, et runsastuu vaan.. sepä tais olla sitten siinä.: /
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä