*** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

Tulin vaan hehkuttamaan ultra kuulumisia! :)
Kaikki hyvin, siellä se pikkuinen kiemurteli ja koitti välttää kuvatuksi tulemisen laittamalla kokoajan kädet kasvojen eteen. :)
Mittaa oli pikkusella 40,5mm eli hieman otettiin takapakkia tuon lasketun ajan suhteen. Luulin et mennään nyt rv 11+5, mut onkin ilmeisesti rv 10+5. Lasketun ajan muuttamista mietitään kuulemma sitten neuvolassa, mut tää ultraaja veikkas 25.4.2012, eikä 20.4.2012 niinkuin oli laskeskeltu kuukautisista.
Niskaturvotusta oli 1,2mm eli ihan ok. :)
Mutta täytyy kyllä myöntää että kyllä vierähti iso kivi sydämeltä, kun näki siinä kuvaruudulla pienen ihmeen. :) Mulla meni koko viime yö panikoidessa ja tunnustellessa, et onkohan siellä masussa yhtää ketää. :D
Nyt ottamaan onnellisena pienet päikkärit. =) :heart:

Ainiin! Pitihän sitä käydä sitten viel hulluilla päivillä ostamassa pienelle ensimmäinen body ja huopa. :)
 
Viimeksi muokattu:
Ihania vauvamasuja :) Kyllähän tuo täälläkin jo pullottaa :)

Kihloista/ naimisiin menosta: Meillä tulee kihlauksen vuosipäivä ensi kuussa ja naimisiin mentiin viime maaliskuussa, mun 30 vuotis synttäripäivänä :heart:

rv 12+4 (3 viikkoa tokaan neuvolaan :whistle:;) )
 
en oo kirjoitellu tänne mitään piiiiiitkään aikaan, en vaan oo saanu aikaseksi. Mutta josko nyt edes pari riviä kirjottais ja sit jatkan noita teidän juttujen lukemista..

pahoinvointi on onneksi loppunu. hajut toki tuo yökkäyksen, mutta se karsee joka aamuinen ällötys on poissa.
viimeviikolla olin labrassa riskiverikokeissa ja tälläviikolla sokerirasituksessa. Tänään olis ollu aika ekaan ultraan, mutta jouduin sen peruaan kun mies ei saanu niin pienellä varoajalla vaihdettua työvuoroaan. (maanantaina tuli kutsu ja tänään, keskiviikkona ois aamulla 7,30 ollu aika) eka näytti etten nyt sit pääse sinne enää ollenkaan, ettei oo vapaita aikoja ennen ku viikot täyttyy. mutta tänään sitten likin tullu yks peruutusaika ja pääsen justiin viimesellä mahdollisella viikolla ja päivällä eli 13+6 ja sehän on ens viikon torstai. Niin ja siis miehen työvuoron vaihdosta olis pitäny noiden muiden lasten hoidon takia saada..

tka neuvola olis ollu ens viikolla ja lääkäri siinä samalla. mutta sieltäkin soitettiin viime viikolla ja peruttiin ja siirrettiin viikolla eteenpäin eli nyt onki vasta syyslomaviikolla.

jotain olitte fb ryhmästä kirjotellu ja suunnitellu. Muuten tulisin ihan innolla mukaan, f.b.s päivittäin kun oon, mutta en myöskään halua että kukaan saa tästä tietää.. sielä mulla niin paljon sellasia kavereita kenen ei tarvi tietää yhtää mitää koko aikana. kuulkoot sitte ku on syntyny.

nyt jatkan teidän juttujen lukemista.. =)
 
Eka neuvola takana. Paino tullut 2kg plussasta,joka ihan ok. Hb 124,verenpaine 115/72,sykkeet +/164/min eli aika nopee se siellä puksutti menemään. Pissa oli puhdas. oli muutenkin aivan ihana neuvola-täti. Mulla on lääkärineuvola jo 26.10 eli 3vkon päästä =) Neuvolan mukaan nyt olis 10+5...

Bluebaby ja vauveli 10+2
 
Piiitkästä aikaa täällä kirjoittelemassa. Ihania neuvola/ultrauutisia on tullut tänne:heart: Onnea niistä jokaiselle!

Hankinnoista, tänään ostin hulluilta päivltä ison nipun harsoja ja yhdet benettonin housut :heart: Olisin halunnut ostaa vaikka mitä muutakin, mut en vielä uskalla olojen perusteella ostaa mitään selkeesti tytön/pojan väristä, kun ei vielä tiedä kumpi on tulossa:D Miehellä on edelleen tosi vahva tyttöfiilis, mä oon pojan ja tytön välillä. Ehkä hieman enempi tyttöön kallistumassa, kun sykekin oli viikko sitten neuvolassa yli160/min. Imetystyynyn aion hommata jo pian, kun se todennäköisesti helpottanee myös nukkumista jahka massu kasvaa vielä isommaksi. Mammavaatteita taasen sain ystävältäni ison pinon lainaan=)
Niin ja kiitos kovasti kaikille noista listoista - helpottaa kyllä hankintojen miettimisen suhteen, kun esikkoa odotellaan=)

FB:sta, en taida vielä ainakaan uskaltaa liittyä, kun en kaikille halua kuuluttaa tästä raskaudesta ainakaan ennen rakenneultraa. Pitää sit myöhemmin katsoa tilannetta.

(.) Täällä olot edelleen samat kuin viimeksikin. Eli pahoinvointia välttelen syömällä paljon ja tiheästi 2h välein. Myös joitain mahatuntemuksia on, jos esim. kannan kauppakasseja tmv. Mulle on nyt tullut yörytmi vessakäyntejen suhteen eli aina herätessäni teidän heti, paljon kello on, kun vessaan konkoilen :D Käyn 2-3kertaa vessassa - ensin 01, tokalla kerralla 04-05. Jos nukun pidemmät unet, niin käyn myös klo23-00. Vaikka oon nyt lomalla, niin joka ikinen päivä herään kahdeksalta, eikä enää juurikaan väsytä.
Uudessa työpaikassa aloitan ensi maanantaina ja se jännittää.. pomolle kävin tosin viime viikolla kertomassa raskaudestani ja otti asian ihan ok:sti.
Ensi torstaina mulla on se kauhee sokerirasitus ja jännitän sitä paastoa. Meillä on neuvola ihan 700m päässä, mut jopa oon harkinnut tilaavani sinne labraan taksin!! Mulla nimittäin tahtoo nälkäisenä huipata kauheasti ja olo on ihan hirvee. En siis oo yhtään varma selviäisinkö tuota matkaa sokerirasitukseen kävellen pyörtymättä:$

Rakenneultra aika tuli tänään postissa ja se on 15.11 ja tuolloin rv20+1:heart: Saa lisätä etusivulle:)

Tällaista siis tänne! Hyvää vointia ihanat masun kasvattajat:heart:

Tiijona & nuppu 14+3
 
minäpä liityn kanssa tänne..Alustava LA 23.4 mutta eiköhän se jonnekin suuntaan muutu..Tänään kotidopplerilla kuultu ensimmäisen kerran pienen sydänäänet:heart: Tämä on toinen raskaus joten vatsa alkaa jo pikkuhiljaa näkymään:)hassua..
 
Kihlat/Häät: Kihloissa ollaan nyt oltu puolisentoista vuotta kohta, häät sitte joskus aikanaan. Voisihan sitä mennä maistraatissa naimisiin salassa, lähinnä huoltajuushommien yms. helpottamiseks. Tai viettää minihäät lapsen nimiäisissä. Mutta oon niin itsekäs, että haluan häät, ja haluan olla niissä se ainoa prinsessa. Vaikka se häitten vietto sitte venyis vielä useamman vuoden. Äiti kyllä järkytty, kun kerroin sille meille tulevan äpärälapsen. :D

Hulluilla päivillä oli pakko käydä, hamstrasin sieltä belgialaisia suklaatryffeleitä. Ne vaan on niiiiiin ihania. Muuten ei siellä kyllä kauaa viihtyny, tuntu kuin koko paikka ois ollu täynnä teinejä.

Vainoharhasuutta jatkan edelleen, ja jätän FB-ryhmän tuonnemmaksi. Kun aiemminkin on tullut sählättyä kaikkien yksityisasetusten kanssa. x)

felina + pikkupulla 14+0 (pokspoks)
 
mymosa
Kuinka monella muuten on kissoja?? kuinka varovaisia olette hiekkiksen siivoamisen suhteen? Meillä, kun minä hoidan siivouksen, käsihygienian huomioiden ja kissa on täysin sisällä niin tuskin mitään kauheaa vaaraa on..
 
felina: Oi tryffeleitä! Mikä niiden nimi/millainen rasia? Jos itsekin katsois kun huomen menen Hulluille :p

Kissat: Meillä on kaks kissaa. Mut mies hoitaa aina niiden hiekka-astian siivoomisen.

Löllöttelijä: Mä haluaisin kerhoon :wave:
 
kissoista meillä kaks kissaa jotka ovat olleet aiemmin ulkokissoja mutta nyt naapurille tuli mitta täyteen ja rakennutimme tytöille kunnon 18 neliöisen ulkoilutilan kyseisten naapureiden rajalle :LOL:.. eli siis mies putsaa astian, oli tosin viikon reissussa jolloin jouduin putsaamaan mutta käytin käsidesiä. Paljon alussa panikoin asiaa mut en enää niinkään. jos sen on kerran sairastanut niin sille on kehittynyt vasta-aineet. Meillä on aina ollut kissoja joten luulen että olen jo joskus tartunnan saanut ja si toisaalta jos en ole 29 vuoteen tartuntaa saanut niin en kyllä jaksa uskoa et se nyt tän raskauden aikana tulis, etenkin kun on hieman varovaisempi. Sen voi muuten tarkistaa verinäytteellä jos asia kovasti vaivaa..

Hulluilla päivillä tuli eilen käytyä. ensimmäinen vauvanvaate tarttui mukaan.. olipa ihanaa kun sai ostaa jotain pikkuiselle :heart:
 
Hei

Mahtuisiko mukaan keskusteluunne vielä yksi odottava äiti. Olen jo pidemmän aikaa seurannut palstaa mutta en ole saanut aikaiseksi rekisteröityä.

Itsestä vähän tietoa: Olen 28-vuotias toista lasta odottava äiti. Laskettua aika on 2.4 ja synnytyssairaalana Seks. Ultrassa olen käynyt viikko sitten ja kaikki näytti olevan hyvin ja nyt voi jo vähän huokaista kun ei tarvi enää salailla :) Vatsakin alkaa jo sen verran pömpöttää... Eilen oli myös neuvola ja sydänäänet kuului hienosti! Esikoiselle ja vauvalle tulee ikäeroa suurin piirtein 2,5 vuotta.

Nyt täytyy jatkaa töitä mutta kirjoittelen taas lisää kun ehdin.

Sandy 13+3
 
Siis onko meillä nyt päällekäin kaksi FB-ryhmää? Mä liityin siihen Huhtikuussa 2012 synnyttävät mut nyt meillä on siis myös huhtikuun helmet vai? Miksi kaksi ryhmää? Otettaisko niistä nyt jompi kumpi käyttöön, mulle ihan sama kumpi mut ei kai me kahta ryhmää tarvita? =) Jos otetaan helmet niin mä haluaisin myös liittyä, annatteko mulle yv:nä kutsun?

Avokado 14 poks <3
 
Tervetuloa uusille :)

Löllöttelijä minäkin voisin snne kerhoon liittyä :)

mymosa: Meillä oli kissa esikoisen ja kuopuksen aikaan, mies hoiti silloin astian siivoamisen ja nyt kun kävin neuvolalääkärissä niin lääkäri erikseen mainitsi, että muistaa pitää näppinsä erossa astiasta jos on kissa, meillä ei siis nyt olekaan kissaa, mut maintsi sen yleisesti eli piti kai sen verran tärkeenä..

Tiijona: Miten tuo imetystyyny auttaa nukumisessa? :) Kyselee yks jolla ei ole käynyt mielessäkään, että siitä vois jo olla hyötyä :)

Mulla on nukkuminen jotenkin vaikeeta välillä, joskus yöllä herään kun maha sillai vähän puutuneen tuntoinen ja raskas :confused:

Mutta nyt jatkan muuta :wave:

rv 12+5 (rv 13 siellä jo häämöttää :) )
 
Avokado: Toinen on fb-ryhmä ja toinen kaksplus kerho :) Mä olen ainakin molemmissa mukana :D Kun kaikki ei halunneet tonne facebookiin "paljastumisen" pelossa niin siksi kai avattiin myös kerho tänne kaksplussaan, ettei tarvi silti kaikkea täällä julkisella puolella kertoa :)
 

Yhteistyössä