Joulutähdet 05 huhtikuun kasaan

Moikka!

Me ollaan Miikan kanssa kotona, kun pojalla on pieni silmätulehdus, johon eilen kyllä sai jo lääkkeet. nenäkin hiukan vuotaa sekä yskänen ainakin herätessään. otetaanpahan tää päivä rennosti. huomenna olisi lapset muutenkin kotona. Aksu käytiin viemässä, kun menivät pk kanssa uimaan. pääsi jo tän päivän ryhmään, kun oli sairastapauksia sen verran. hyvä niin eipähän tartte harmitella sit ensi viikolla jolloin oikea aika olis ollut että jos vaikka oliskin sit ollut taas kipeä. en minä ennakkoluuloinen ole, mut nyt on meillä sairastettu jo niin paljon että, en enää uskalla suunnitella mitään. :)

Annan, kädelle kovasti paranemisia. :hug:

Tatun kädelle myös puhalluksia. :hug:

onneksi danjuskan rintatulehdus alkaa olee paranemaan päin. se on hirveä tauti varsinkin jos lääkäri sattuu antaa väärät lääkkeet. onneksi sinulle ei niin käynyt. :hug: toivottavasti pääsisit ulkoilee. täällä on kyllä ihan kökön näköinen ilma, mutta eipä sillä väliä kuhan pääsee raittiiseen ilmaan. :)

meillä olis tänään ohjelmassa oleilua. 'rojuhuoneen' meinasin tuossa käydä läpi ja järjestellä hiukan tavaroita. sit noita seiniä pitäis alkaa siistii että sais maalia pintaan. jäi hiukan pääsiäisenä toi remppa vaiheeseen.
kaupassa pitäis käydä jossain välissä. sit tulis jyp-kärpät peli joka on katsottava, jollain silmällä. :)

jokos gerberan perheessä ollaan terveitä?

minä taidan mennä kattoo mitä toi Mikkis puuhaa.. :wave:
 
Parantumisia sairastupiin :wave:

Lasten hoitaja soitti juuri, että on hakenut lapsensa pois päiväkodista, kuume ja mahakipu...
Saa siis henkisesti varautua, että mahatauti saattaa rantautua uudelleen meillekin...

Tässä siis samalla parantumisia kaikkiin sairastupiin :wave: :wave:

Oli ihanaa olla pitkillä vapailla, lepäämisen ohella sain tehtyä monta hyödyllistäkin hommaa pois järjestyksestä
=) =)

Yöt on mennyt omalla kohdalla aika huonosti ja väsy painaa. Kun joskus helpottais kaiken maailman vaivat :whistle:

Viikonloppuna menen lasten kanssa äitini luokse. Ukkeli pitää pelisessioviikonlopun poikien kanssa :whistle: :LOL:

Toukokuussa on tiedossa pieni reissu yhtenä viikonloppuna, sitä oottelen jo jännityksen ja innokkuuden kaltaisin tuntein.

Mutta nyt on taas koitettava keskittyä työpäivän viimeisiin tunteihin.

 
olipas taas työpäivä..

Uneton, olit mesessä huudellu, olin töissä :whistle:

Jellonan miikkalle paranemista!

Onpas hakattu olo. ens viikon to ois annan kouluunmeno tarkistus, ainut että mulla on samaan aikaan oma neuvola.. koittaa siirtää seuraavalle viikolle ni ei tarviis ottaa villee mukaan.
 
Taaperot: kuulostaa kamalalta ja ennenkaikkea rankalta taudilta :x , :hug:

Käpy: koskeeko teitä nuo irtisanomiset vai??

Täällä olo on jo hyvä =)
Kävin aamusta kaupoilla ja lenkillä kun mies oli tytön kanssa. Tatu olikin päiväkodissa eilisen ja tämän päivän.
illasta käytiin Tatun kanssa puistossa kun sinne tuli myös kaveri lapsineen, jonka jälkeen käytiin pieni vaunulenkki. Luulis poikaa nukuttavan kun niin touhua täynnä ollut pv :D

Jennalla on muutamana iltana nyt ollut masuvaivoja.. toivottavasti ei pahene. mies cuplatoneja käi hakemassa.. meinaa nämä illat olla kitinää ja vääntelehtimistä. muuten edelleen kiltti neiti joka syö ja nukkuu... yöt menee ainakin toistaiseksi yhtä hyvin :D viimekin yönä huitasi nukkua 5 tuntia yhteen putkeen ;)

nyt itse suihkuun ja evästä ehtimään.

 
Huomenta. Vai miksikä tätä nyt kutsuis, kun en nukkumaan ole päässytkään :whistle: Lentokone lähti puolenyön aikaan, oltiin neljältä perillä. Koneessa torkuin ja lepäilin, mutten syvään uneen kyllä kertaakaan päässyt. Oon niin huono nukkumaan yhtään missään, tai ainakaan tommosissa paikoissa.

Viimeisenä yönä hotellissakaan ei uni tullut, odotti jotenkin sitä kotiintuloa ja oli niin hirmu ikävä poikia :heart: 3.25 katoin kelloa, enkä vielä ollut nukkunut... Kyllä olo on sen mukainen et on vähän tullut unta 48h aikana, heikottaa, on paha olo, väsyttää... No joo. Se siitä.

Ihana loma oli ja sai kyllä akkuja ladata, nauttia auringosta jne. B)

Aamulla makasin poikien vieressä, Rasmus heräsi ensin, avasi silmät, laittoi ne takaisin kiinni, avasi ne uudestaan, sanoi "äiti" ja alkoi silittää mun kasvoja :heart: :heart: Tuli syliin ja halittavaksi, hymyili ja paijaili :heart:

Joonatan heräsi myöhemmin, huusi iskää ja oli ihmeissään, kun minä meninkin sitä hakemaan. Nauratti, tuli syliin ja oli pitkään halittavana :heart: Se onkin sitten kertoillut, että on ollut ikävä ja ovat kuulemma Rasmuksen kanssa postiluukusta äitiä huudelleet "äiti, missä oleeet" :LOL: Perään sitten selittänyt, että äiti on siellä keikassa ;) Ja koska mennään kaikki yhdessä sinne, isolla lentokoneella jne. :)

Pidin pojat kuitenkin tänään kotona, en halunnut niitä heti hoitoon viedä. Kun on niitten kanssa niin ihana touhuta, jutella, halia ja suukotella, niin ikävä on ollut!! :heart:

Pyysin mun isovanhempia meillä käymään, lupasivat tulla, mutta vaan käväsemään, kun ovat kauppaan menossa yms.

Sami on täällä ihanasti siivoillut, ostanut mun maitoa, erilaisia leipiä, ruokaa, pojille ruokaa, pullaakin on ja vaikka mitä :heart: Ei montaa sanaa ehditty vaihtaa, kun se jo töihin lähti. Onneksi sillä ei niitä iltahommia tällä viikolla enää ole =)

Avustettavalla oli vesirokko, joka on nyt kai pojallaan, työkaverin poika sairasti sen myös ja poikien päiväkodissa on sitä nyt liikkeellä paljon :eek: Vähän on ollut lapsia kuulemma hoidossa... Seuraavaksi se onkin sitten meillä...

Kipeille paranemisia! Nyt jää kyllä kommentointi, mutta kaikki kuulumisenne oon kyllä lukenut! :hug:
 
Nyt täytyy kysyä, onko kenelläkään kuomurattaita/yhdistelmiä joista on eroonpääsyillään edullisesti?
sekä harsoja.. :saint:
mielellään joltai tutulta ostas, yhdellä kaverilla EHKÄ olisi kärryt, mutta kun se on EHKÄ.. ja tosiaan, ei mitään miljoonia maksavia, ja riittää että ne on turvalliset.

Tääläl on ollu rauhaisa koti päivä, mitä nyt poika on huutanu 90% hereillä olostaan pääpunasena, mulla kiertää mahassa ja päätä särkee, onneks ihan just pääsee nukkuu..
 
Moikka!

pikaisesti tulin kattoo mitä tänne kuuluu. nukkumaan mieli jo haluais. iltavuorosta tulin, huomenna on kyllä vapaata niinkuin myös su ja ma. ihanaa. Meillä remontti vauhdissa, hiomista ja maalaamista. mies saa tehdä huomenna ja sunnuntaina niin paljon kun jaksaa/ehtii. :)
mie meen poikien kanssa käymään kaupungilla sitten ehkä siskon tytöt tulee meille yökylään. mukavaa. =)

Miikka on oppinu melkein päiväkuivaksi. *tuulettaa*, kakka nyt ei taas vielä tule pottaan,mut muuten selvitään ilman vaippaa päiväsaikaan. hoidossakin sujui hyvin. yöllä vaippa on edelleen, päikkäreillä ei tarvii olla. ainakaan kotona.

pepille, tervetuloa kotisuomeen. :)

kaikille muille kovasti jaksamista kovasti arjen väsyihin ja muihin. :hug:
 
Omaa ).( pahoinvointia, huimausta, vessassa juoksua, nälkää.. tissit on niin kipeet että mietin jo eilen illalla että ei kait mulle oo utaretulehdus tulossa.. mut vissiin vaan johtuu siitä kun kasvaavat, on kuppikoko pompannu jo NYT c->dd.. mahdan olla melkonen dolly parton muutaman hetken päästä.

keli on syvältä, pitkin pihaa menee lumitrombeja, ei paljon voi kakaroita laittaa ulos..
 
Pöh, kirjoittelin Samin kannettavalla pitkät sepostukset tänne ja puf, yhtäkkiä keskenkaiken se vaan sammu :|

Täälläpä on hiljaista ollut! Miettikää, siitä on 4 vuotta, kun joulutähdet-ketju aloitettiin :heart: Terkut vaan Jemmalle, jos täällä enää käyt =) Ensi viikolla tulee tasan 4 vuotta, kun tein positiivisen raskaustestin :heart: :heart: Niiskuneidin syntymäpäivänä, jos tarkkoja ollaan ;)

Täällä on nätti ilma, aurinko paistaa. Lähdettiin sit poikien kanssa pyöräilemään niin tosi kylmä tuuli oli :eek: Rasmuksen jalat ei yltänyt vielä kolmipyöräisen polkimiin ihan, mutta ehkä kesällä jo yltävät... Joonatan osasi hienosti ajaa ja jarrutella uudella pyörällään :)

Mulla oli pari päivää kestävä väsymys-krapula (ei siis alkoholista johtuva, kun en sitä oo juonut), eilen oli tosi kipeä pää. Nyt se on onneksi jo helpottanut!

jellonan Miikalle onnittelut vaipan vähentyneestä käytöstä! Hieno juttu :flower:

koivunkävylle kovasti jaksamisia :hug: Koskas sulla on olot helpottaneet edellisissä odotuksissa?

Tulkaapa nyt taas ihmeessä muutkin kirjoittelemaan!!!! Siru, Tansku, LILLUKKA!!! Mitäs Unettoman poppoolle? Tigru, Metku ja muut! Tuli muuten mieleen, että joku aika sitten näin unta, että MM70 kirjoitteli tuolla Mitäs nytissä, että on raskaana :D Hauska uni. Mä nään kauheesti unia yleensäkin :whistle: Hannamarin ja poikien elämästä olis mukava lukea taas ja Hannelen myös! Kattinka, teillä on vissiin taas nukuttu vähän huonommin? :(

Tulukee kirjottelemaan!! HOPIHOPI!

Mukavaa viikonlopun jatkoa :flower:
 
Lauantai iltaa!

Kävylle huimasti jaksuja.

Kiva kun oli kiva matka Peppi.

4 päivää olleeni tuolla koululla siivoomassa voin sanoa että viihdyn :) . Saan itse aikas itsenäisesti päättää missä mallissa käyn ne luokat läpi. Kaikkein eniten on hommaa aamupäivisin ja iltapäivisin kun luokkia pitää siivota. Mutta sitten keskipäivän aikoihin on "vapaampaa".
Hiekkaa tulee ihan sikana sisään, mutta se on vaan pikkuvaiva aikaisempaan paikkaan verrattuna...
 
heipat

pikaisesti ennen saunaan lähtöä...

Tatun kans käytiin sirkuksessa =) Oli semmoinen pieni ja vaatimaton mutta poika tykkäs :) pumppasin maitoa niin mies jäi jennan kans kotiin.. saatiin Tatun kanssa kahdenkeskistä aikaa =)

Tahtoo olla että mies aika paljon on nyt Tatun kanssa ollut kun mulla olisi se tulehdu enkä ulos päässyt jne.. mutta nyt on onneks tilanne helpottunut ja jää Tatullekkin enemmän aikaa. Tatu on kyllä aivan iskän poika tällä hetkellä. Iskän syli on se josta meinaa vähän olla välillä mustis ;)

Aamupäivä menikin sisällä pikkutrakroreilla leikkiessä kun oli niin järkyttävän kylmä tuuli!!

Jellonalle
mukavia vapaapäiviä!

Onneksi Pepin "krapula" jo helpottanut, :hug:

Ite tullut kirottua tämä ja eilinen häntäluuta :kieh: mikään muu paikka ei tullut kipeeks synnytyksessä kun häntäluu ja se oireilee edelleen |O eikä edes joka pv.. nyt on taas ollut 2päivää niin kipee että pitää varoen istua.. mistähän moinenkin johtuu :/

nyt lähden itse saunaan.. Tatu ja mies kävi äsken silläa ikaa kun syötin tytön.. toin just nukkumaan.
 
Moikka moi.

Se on taas maanantai. Toivottavasti ei kuitenkaan tapansa mukaan maanantaimainen... Itseasiassa pirteänä (suht) heräsin, herätyskello kun (Rasmus) herätti vasta 6.35! Kuuden aikoihin noi on normaalisti jo pystyssä, tai Joonatan vähän jälkeen...

Me ollaan viikonlopun aikana käyty pyöräilemässä, uimahallissa, kaverin luona leikkimässä, sit pojat oli pari tuntia mummon luona (mummo oli pyytänyt, heillä oli Samin tätikin käymässä ), me käytiin Samin kanssa katsomassa Slummien miljonääri ja suosittelen sitä ehdottomasti kaikille! Oli kyllä tosi hyvä pätkä :heart: :flower:

Uimahallissa Joonatanin kanssa kokeiltiin "sukeltamista", mistä poika ei niin välittänyt, kun siliin meni vettä... Sit pojat hyppi altaan reunalta meidän syliin veteen, Joonatan rupes leikkimään jonkun tytön vesilelulla, otti altaasta vettä leluun ja lirutti sitä takas altaaseen, sekunniksi käänsin pään vähän sivulle, katsoin, missä Sami ja Rasmus on, sivusilmällä näin, että poika tippui altaaseen, sain sen kyllä pian sieltä ylös, mut eipä ruvennut poika itkemään, taas pyyhki vähän silmiään ja olihan se pikkaisen ihmeissään, totes sitten ite, että tippui veteen, meni veden alle, eikä alkanut itkemään :D

Smirge, kiva, kun viidyt uudessa paikassa! :flower:

Danjuskan häntäluulle paranemisia!! :hug: Mites teillä neiti nukkuu yöllä? Miten usein syö, päivisin ja öisin? :)

Rasmuksesta on huvittavaa, kun muumeissa on toi noita ja Aliisa kutsuu sitä mummoksi :whistle: Nauraa ja sanoo, "mummo tuolla" :LOL:

Tulkaapa muutkin kirjoittelemaan! Tinttamooses jne. :wave:
 
Moikka rakkaat ystävät,

pakkohan se on yrittää pari riviä meidänkin elämästä raapustella kun kyselleet olette =) Olen nykyään koukuttanut itseni facebookiin, täällä lueskelen kyllä uutiset, mutta kirjoittamiseen ei oikein sitten osaa enää paneutua :ashamed:

Meille kuuluu välillä ihan hyvää ja välillä vähän huonoa, tai siis mulle. Mut sitten irtisanottiin perjantaina taloudellisten ja tuotannollisten syiden takia. Työsuhde päättyy toukokuun puolessa välissä, irtisanomisaika päättyy silloin. Itkuhan multa pääsi kun tuon kuulin, olin pohjimmiltani kuitenkin viihtynyt viimeaikoina töissäni. Työtä en kaipaa pätkääkään, mutta niitä ihania ihmisiä ympärilläni. Mutta onneksi he pysyvät kavereina. En ole siis työvelvollinen irtisanomisajalla ja päätin jäädä saman tien kotiin. Maksavat mulle kuukauden palkan kotia =) ihan kiva. Saanpahan rauhassa olla raksalla ja tehdä rästiin jääneitä juttuja. Toki työkkäriin kävinkin jo ilmoittautumassa ja kovasti toivon löytäväni työn ennen irtisanomisajan päättymistäni. Miehen työt onneksi jatkuvat, kesän aikaan tulee neljän viikon lomautukset, mutta tässä tilanteessa ovat ihan paikallaan, saapi taloa taas valmiimmaksi.

Talomme valmistuu pikkuhiljaa, väliseiniä levytetään parhaillaan ja sen jälkeen alkaakin tasoitushommat. Takan osat tuli tänään raksalle ja kohta saadaan takkakin asennutettua. Lapset viihtyy tontilla erittäin hyvin nykyään. Paljon auttaa kun on lämpimämmät kelit ja sisällä lämmöt päällä. Sunnuntainakin oltiin aamusta iltaan raksalla ja hyvin jaksoivat kitisemättä olla. Onneksi tuo uusi koti on lähellä nykyistä, päästään käymään tarvittaessa kotona (vessareissut ym).

Kaikille raskautuneille lämpimät onnittelut, samoin myös vauvautuneille! En edes muista milloin olen viimeksi kirjoitellut, joten en muista ketä olen onnitellut... Pysyttelen taka-alalla joukossa mukana, olkaahan ahkeria kirjoittamaan, todella mukava on kuulumisianne lukea :hug: Yritän taas joskus kirjoitella jotakin :wave:
 
Niiskuneidille oikein paljon onnea :hug: :flower: :heart: Miten muuten oot nyt voinut?

Tänään siitä on tosiaan tasan 4 vuotta, kun tein postiivisen raskaustestin :heart: :heart: Kyllä tuntui, että on elämäni pisimmät 5 minuuttia, jonka testi oli meidän vessassa, ite marssin olohuoneessa ympyrää. Sami tiskasi :LOL: Voi niitä muistoja :D Samana päivänä saatiin tietää, että saatiin tämä asunto =) Ja samana aamuna, kun matkustin bussilla töihin niin mun eväsruisleivät haisi repussa niiiiiin pahalta, että yökki meinas tulla :whistle: Yirtin työntää reppua mahdollisimman kauas, mut aina vaan se haju osui mun nenään! Ja tulikin oikeesti melko pitkä kammo ruisleipään :x Vasta pari vuotta oon sitä voinut syödä, heh. Ja sitten alkoikin pian KAMALAT oireet, kun MIKÄÄN ei pysynyt sisällä, siis oikeesti, ei mikään. Laihduinkin, kun vaan oksensin. Huh huh. Ja musta tulee kiukkuinen, kun oon nälkäinen, voi Sami parkaa :whistle:

No joo, taas tulee juttua ;) Mites teidän muiden tunteet, hetket yms., kun ootte tajunneet, että odotatte (joko itse huomanneet tai sit testien perusteella) on mennyt? :heart:

Facebookin kautta laitoinkin eilen Tanskullekin synttärionnittelut, mutta onnittelut myös tätä kautta :hug:

Musta tuntuu, että täällä on tällä hetkellä hiljaisinta koko tän 4 vuoden aikana :( Kunhan vaan ei tähtöset nyt kokonaan hiipuis :ashamed: Pidetäänhän siitä huoli, jooko? Muutkin kun mä ja käpynen :LOL:

Sirulle voisin tässä jossain välissä laittaa yv:tä =) :wave:

Metku, kiva, kun kävit kirjoittelemassa. Käyhän täälläkin välillä, ettet pelkästään siihen facebookiin lumoudu ;) Nimim. itse käyn siellä miljoona kertaa päivässä :D Tsemppiä työnhakuun :hug:

Tuuhan Danjuska sinäkin kirjoittelemaan! Ja KAIKKI muutkin! :attn:

Täytyy ruveta valmistautumaan töihin ja päiväkotiin lähtöön :wave:
 
Peppi: Voi kiitoksia paljon! :hug:
Täällä voidaan oikein hyvin, ainut oire on enää verenvuoto...yli kolme viikkoa jo vuotanut :attn: Toivottavasti kohta jo loppuisi :whistle:
Mä en oikein muista mun tunnelmia, kun Joonasta aloin odottamaan... Tietysti valtavan onnellinen sitä oli, kun jo puoli vuotta oli yrittänyt... Mä olen onneksi päässyt todella vähällä molemmissa raskauksissa oireiden suhteen, et sen puoleen on todella hyvät muistot molemmista :)

Metkulle tsemppiä työnhakuun ja rakentamiseenkin edelleen! :hug:

Tänne ei tosiaan kummempia... Labrassa pitäisi tänään taas käydä verikokeessa (ja vielä neljä kertaa sen jälkeenkin viikon välein) ja samalla reissulla hakemassa täytekakku leipomosta, miehen sisko tulee siksi aikaa poikia hoitamaan. Mun vanhemmat, mummi, sisko miehensä kanssa ja miehen sisko ainakin varmaan tulee iltapäivällä mun synttärikakulle :)
Joonas saa sitten vieraille näyttää, et miten osaa trampoliinissa pomppia, kun sellainen tuli tuossa viikonloppuna hankittua :D Eilen aamupäivällä oli mun kaksi kaveria tyttöjensä kanssa jo sitä testaamassa ;)

Pidetään tosiaan ketju edelleen pystyssä, on tämä ainakin minulle edelleen todella tärkeä :heart: :wave:

Nyt aamupalalle, pojat tuolla Muumeja katsovat :) Jesse ei muuta telkkarista katsoisikaan :D
 
Heippa kamut, mä kannan oman korteni kekoon ja yritän pitää meitä pystyssä. Nyt kun mulla on aikaa lueskella ja kommentoida, niin kukaan ei kirjoittele :) Olen tuon edellisen kirjoitukseni jälkeen jo useamman kerran ehtinyt täällä pyörähtämään eli tylsää mulla on...

Tanskulle onnittelut myös minulta :flower:

Peppi on niin ihana kun jaksaa meitä pystyssä pitää, mä yritän nyt tulla avuksi kun tätä vapaatakin on... Mä en muista kovinkaan paljon tuosta mun plussauksesta, muistan vaan kun testin tein kotona, niin ei me sitä uskottu. Ajattelin ettei tuo apteekista ostettu testi voi pitää paikkaansa ja vein näytteen labraan. Olin töissä kun soitin sinne tuloksista ja sain kuulla testin olleen positiivinen. Mun ex-pomo oli toinen henkilö joka uutisen sai kuulla :D Tää siis Eetun kohdalla, jäi paremmin mieleen kun oli eka. Aten plussauksesta ei sitten olekaan mitään muistikuvaa :ashamed: On muuten jännä miten kaikki tuon toisen lapsen kohdalla jää aina vähän hämärämmäksi... yhtä tärkeitä lapset kuitenkin ovat.

Lähden katsastamaan auton ja menen myös moikkaamaan työkamuja, kovasti odottavat kuten minäkin. Harmillista, ettei työsuhde jatku, vaikka lähin esimies ja koko myymälän henkiökunta olisivat töissä halunneet mut pitää. Niin ne isot herrat vaan päättää...

Palailen taasen viimeistään huomenna :wave:
 

Heippa :wave:

Vein poikaset aamulla päiväkotiin, niin nyt on aikaa istua rauhassa koneella! Kävin heti aamusta keskustassa shoppailemassa, uuteen kotiin tekee mieli hommailla kaikenlaista pientä... ihan niinkö niitä ihanuuksia ei voisi sitten ostella kun asuu jo siellä Hyvinkäällä... Juuh.

Peppi kyseli plussaushetkistä; Aleksista eka testi terkkarin luona näytti negaa, labran testi viikkoa myöhemmin plussaa ja sain sen tiedon puhelimitse. Itkin ja nauroin, kun labran täti soitti. Olin siis älyttömän onnellinen, mutta samalla pelotti ihan älyttömästi, olinhan vasta 18 v ja mies äskettäin vasta 17 täyttänyt... Juliuksesta tein aamulla aikaseen testin ja kädet hikoillen odottelin tulosta. Kun testi näytti plussaa, niin hihkuin ihan onnessani ja menin tikku kädessä sänkyyn herättämään miehen ja heiluttelin tikkua sen edessä :D :D Mies katsoi kanssa, että plussaa se on ja halasi mua ja jatkoi sitten uniansa :D Minua ei nukuttanut :D
Werneristä eka testi näytti negaa ja vajaa viikko myöhemmin sitten olin lenkillä ystäväni kanssa ja sillä samalla reissulla kävin apteekissa ostamassa uuden testin. Testasin seuraavana aamuna ja plussahan sieltä pärähti. Mies oli ajamassa Kotkaan ja oli täysin tietämätön, että testiä teen ja kun soitin, että raskaana olen, niin meinasi ajaa ojaan :D Oli siis onnellinen, mutta kuitenkin vähän peloissaan. Voi niitä aikoja :heart: :heart: :heart:

Niiskuneidille aurinkoista synttäripäivää!! Ja onkos Tanskullakin tänään synttärit? Jos on, niin oikein paljon onnea sinullekin!!

Ostin tänään itselleni ja Juliukselle liput tuttiritarin-konserttiin. Olis 2.5 klo 12... Saas nähhä kiinnostaako meidän herraa koko konsertti, se kun ei telkkaristakaan tuttiritaria oikein tykkää katsoa... Mut serkkutytön kanssa nyt mennään, kun vielä ollaan täällä päin.

Metkulle piti toivottaa tsemppiä työnhakuun! Toivottavasti uusi työ löytyy pian! Ja jaksuja rakentamiseen!!

Nyt minä jatkan kotihommilla, kun ei ole pikkuapulaiset hääräämässä mukana!

Palailemisiin!
 
moi

täältä porukoitten koneelta kirjoittelen.. päätettiin eilen lähteä mummola reissulle.. itselläkin teki jo reissuun mieli kun siitä on jo pari kuukautta kun viimeksi olen reissun päällä ollut..
Matka meni nappuloitten kanssa kivuttomasti =) Tatu nauroi ja katteli dvd:tä ja nennukka nukkui koko 3 tuntisen matkan :D
En sitten pysähtynyt kiuruvedellä kuin sen verran että mies ja Tatu jäi sinne mummolaan. jennan kanssa ajeltiin minun porukoitten luo.
Tatu oli ensin että lähtee "leppä-mummolaan" minun ja siskon kanssa mutta ei jaksanut enää autossa istua joten jäi sitten miehen mukaan. tuleevat viimestään pe tänne ja la ajellaan sitten kotiin koko porukka.

Peppi: Jenna nukkuu yöt tosi hyvin.. pari kertaa herää syömään ja nukahtaa heti uudestaan. viime yönä nukkui eka pätkän 21.15-03.30 :D sen jälkeen söi kuudelta ja alkoi kakan ähellys, jolloin välillä torkkui ja välillä ähisi ;) :whistle: puoli kasilta noustiin sitten ylös.
on vaan tuo ensimmäinen uni pätkä minun mielestä turhan pitkä kun maitoa joka paikka täynnä :whistle: olinkin jo yhdeltä eka kerran hereillä että joko neiti alkaa syömään heräillä :LOL:
Aamupäivällä ottaa yhdet pienet torkut ja nyt on nukkumassa vähän pidempiä unia. iltapäivällä vielä nukkuu pätkän ja illasta ei enää kun torkkuu ihan pikku hetkiä. illasta on mielellään sylissä ja seurustelee.. tuijottelee mietteliäänä nappisilmillään :heart: ja ennen kaikkea tankkaa kovasti yötä varten ;)

Omat fiilikset oli aika sekavat kun sain tietää että tatua odotan..
mulla oli kamalia maha kipuja ja illasta menin sitten päivystykseen.. ultrasivat ja lääkäri sanoi että raskaana olet mutta vielä ei saa selvyyttä onko oikeassa paikassa, mutta kovat kivut viittaisivat kohdunulkoiseen.
kotiin pääsin ja suoraan miehen syliin itkemään puolisen vuotta oltiin odotettu ja toivottua ja kuitenkaan ei ollut mitään varmuutta vielä. Mutta kaikki hyvin kuitenkin loppujen lopuksi :D :heart:
Jennasta oli vaan jotenkin semmonen olo että josko pitäis testata.. mies ja Tatu oli sillon reissussa... olin ihan puulla päähän lyöty kun haalea viiva tosiaan ilmestyi :D heti miehelle puhelu.. ja sitten Kävyn kanssa meseen ruotimaan asiaa voiko olla totta ;) :LOL:

Niiskuneidille ja Tanskulle minultakin onnitteluja! :flower:

Metku: tosi kurja homma tuo irtisanominen, :hug: toivottavasti löydät pian uusia töitä! bd
Meillä kävi miehellä tuuri kun kerkesi olla vain viikon työttömänä kun soittivat sitten toiselle tehtaalle töihin. Tosin sielläkin on nyt pakkolomia mutta on vakipaikka kuitenkin..

meillä toissapäivä oli ihan täyttä itkua tytöllä.. ja luultavasti itki pääasiassa mahansa, mutta ilmeisesti myös nälkäänsä :ashamed: ilmeisesti taas meinasi maito hävitä eikä pikkuinen saanut tarpeeksi evästä vaikka tissillä oli paljon. lopulta sulatettiin pakastimesta maitoa ja neiti oli heti hiemnan paremmalla tuulella. oli tosi paha huono äiti fiilis kun en tajunnut heti että nälkä voisi toisella olla :ashamed:
eilisen oli oma aurinkoinen itsensä.. välillä vähän massua väänti mutta päasiassa vaan katteli =)

jep, yritetään pitää pino pystyssä =) kurja jos täällä kokonaan hiljenisi.

Nyt alan lopetella kun ilmeisesti alkaa tyttö heräillä.. ellei sitten unissaan saa kakkaa ähelettyä ja jatka unta samaan syssyyn.. sisko tuossa miettii marsun sielun elämää :LOL: ehkä liityn seuraan kun ei parempaakaan tekemistä ole :LOL:
aamulla tosin kävin lenkillä kera 4 koiran ja siivosin karsinat valmiiksi :) että en ihan tyhjän panttina ole ;)
 
Minä täällä taas :D

Avustettavalla ei ole pesukonetta tällä hetkellä niin oon ottanut ihan hirveen vuoren pyykkiä pestäväksi, nyt pyörii jo toinen koneellinen ja huomiseksi aamuksi/aamupäiväksi koitan saada pyykkitupaan ajan, pääsis isoissa koneissa pesemään niin sais kaiken pestyäkin :whistle:

Niiskuneiti; pidetään peukut, että vuoto pian kokonaan loppuis :hug: Jos meillä olis tramboliini (tosin meillä ei omaa pihaakaan ole, mut kuitenkin) niin mä varmaan hyppisin ite siinä ihan hulluna :whistle: :LOL: Meilläkin pojat taas innostuivat Muumeista. Oli vaihe, kun se ei oikein kiinnostanut, mut nyt eivät kans muuta kattoiskaan :D

Metku, kiva, jos säkin pystyt nyt useammin kirjoitella :) Toi on kyllä totta, että toisen lapsen kohdalla ei ihan niin tarkasti kaikkia asioita välttämättä muista :ashamed: Muistan kyllä silleen hyvin Rasmuksen plussauksen, Joonatan oli puolivuotias, oli aamu, olin ajatellut, että perjantaina (päivä oli keskiviikko) teen testin, kun ei ne menkat vielä edes myöhässä olleet tai pitänyt edes sinä päivänä vielä alkaakaan. Mut aamulla oli kova pissahätä ja mulla oli testi autossa, en sitten malttanut odottaa vaan puin kegät, otin Joonatanin kainaloon ja yöpuvussa kävelin autolle aikaisin aamulla testiä hakemaan :LOL: Plussahan se oli, sen nähtyäni vatsassa tuntui jännitys, sanoin Jontulle, että susta tulee isoveli, mikä oli vähän hassua, kun toinen oli vasta vauva :D Sitten tärkeät puhelut, ensin Samille ja sitten taisin äitille soittaa, jonka jälkeen parhaalle kaverille (kerroin ainoastaan 2 kaverille, että me taas yritetään), joka sanoi, että arvaskin, ettei taaskaan kauaa mene, kun taas raskaana olen, niinku ei ekalla kerrallakaan mennyt :whistle: Mut siis, se mitä en muista, on päivämäärä! Mut muuten näköjään aika hyvin jäänyt mieleen :LOL: Toisen lapsen kohdalla kaikki ei ole NIIIIIIN suurta, esimerkiksi otetaan vaikka potalla käyminen, mehän Joonatanin kanssa soitettiin mummut läpi (tai no, mummu ja iskä) kun ekan kerran pottaan tuli pissa ja tokan, kolmannen ja... :ashamed: Rasmuksen kanssa ei sit tuntunut asia niin suurelta, että olis koko suvulle tarvinnut siitä ilmoittaa :ashamed: :whistle: No joo, juttua riittäääääää....

Gerbera: Me ajateltiin kans mennä tuttiritaria katsomaan, kun on tässä ihan lähellä ensi sunnuntaina! Taidetaan koko perhe lähteä, se on kans yks Rasmuksen lempiohjelmista, aina hievahtamatta tuttiritaria katsoo, kun se pikkukakkosessa tulee :heart: Ja Joonatan on puhunut Tuttiritarista ja niistä "tymistä sedistä" (ilkeät ritarit) jo monta viikkoa, kun erehdyin liian aikaisin asiasta puhumaan :whistle:

No joo, jospa sitä jatkais vähän touhuiluja :wave:
 
oksettaa, väsyttää kolottaa.. siinäpä ne tärkeimmät.

Sankareille onnittelut!

Juu, muistan elävästi tuon danjuskan plussauksen, taisin pari-kolme päivää aiemmin sanoo että se o raskaana eikä ees uskonu mua :whistle:

Testeistä, Annasta tein kotitestin, plussa->labran testi, plussa.. siinä sitä sitten oltiin varovaisesti mielissään että josko pysys matkassa kun takana oli kolme km ja yritystä se 1,8v. Viljamista kotitesti plussa, ekana ukolle viestiä et näin on päässy käymään ja töissä pomolle kahvilla kerroin. ja no, tää plussaus.. tiesin satavarmana olevani raskaana ja silti en meinannu uskoa silmiäni.. no ei tosin meinannu ukkokaa uskoo ei sen puoleen.
Järkytyin tänään että miten voiki olla jo näin levinny, tätä kohta enää peitellä ku teltalla :saint:

Meillä on ukolla pitkä kesäloma tiedossa, 4vk kesälomaa ja 5vk pakkolomaa, ompas kivaa..
 
Gerberalle ja Danjuskalle kiitokset onnitteluista ja Pepille peukuista! :hug: :)

Täällä ihana rauha, kun molemmat pojat nukkuu... Vähän pitäis vielä siivoskella, ennenkuin ekat synttärivieraat neljän maissa tulee, mut en oikein viittis alkaa imuroimaan, kun meidän imuri pitää aikamoista ääntä... :whistle:

Enpä päässytkään labraan tänään, kun olin siellä vasta kahdentoista jälkeen ja en tiennyt, että se menee jo yhdeltätoista kiinni :headwall: No huomisaamuna uusi yritys...

Nyt laskuja maksamaan :)
 
Hei vaan :wave:

Kiitos Peppi85 huhuilusta, täällä ollaan :)
Meillä on keskimmäinen ollut kipeänä niin olen aika vähän koneella oleillut.
Mukavaa että matkanne oli onnistunut =) =)

Kyselit noista raskaaksi tulemisista jne. Pepin kohdalta täytyy sanoa, että tunteet heitteli eniten.. Koska tulin raskaaksi niin nopeasti ja helposti, niin sitä oli todella vaikea uskoa. Esikkoa ja keskimmäistä kun ei tuosta noin vaan saatukaan. Pitkään oli monenlaisia tunteita raskaudesta. Mutta eräässä vaiheessa sitten oivalsin, että juuri näin sen kuului mennä ja loppuraskaus vaikeuksineen oli suloisenhaikea kun tiedettiin että se on viimeinen odotus meidän perheessä.
Ja testin tein pari päivää ennen vappua,oltiin sovittu pienimuotoisista illanistujaisista tuttavapariskunnan kanssa. Mentiin toki ja mie join limpparia :whistle:


Metku :hug: :hug:

Käpy sulle on sitte suotu harvinaisen iso varustus :D ku etkös muutes oo hoikka/laiha :whistle: mites, pärjäättekö te sitten ton ajan taloudellisesti? paljos sulla on viikkoja ja eikös se ultra oo ihan pian?

Mie lähen nyt suihkuun, haleja kaikille :hug:
Ja viel :flower: :flower: :flower: ikääntyville B)
 

Yhteistyössä