JOULUTÄHDET 2005 tammikuussa

Danjuska, en mäkää veis lapsiani semmosen tätin luo :snotty: Pikaista paranemista!
Meillä Alähtee huomenna sinne systerin luo, muita suunnitelmia ei oo..

Smirge paketti postissa! Ja Peppi, en muistanu laittaa sitä paitaa siihe pakettiin, seuraavaan sit ;)
 
Heips, täältä pikaiseen, ennen kuin lähetään! Siis sinne Tallinnaan tyttökavereiden kanssa :)

Rasmus heräs joskus ennen 5 tai 5 aikaan ja meni tunti nukuttaa takaisin :eek: Onneks sentään nukahti...

Mitäs Niiskuneidille ja pojille?

Lillukka:
Jaksamisia Onnin uhman kanssa, on kyllä niiiiin tutun kuuloista, meillä se on kyllä kestänyt varmaan ainakin puolivuotta |O Muutenkin niin temperamenttinen tapaus että! Keneenhän taas tullut :whistle:

KK: Edelleen ihmettelen sitä autoasiaa :eek:

Tansku: Mites sinä ja sun jalat?? Ootko jo irtisanoutunut entisestä työpaikasta, miten ottivat asian? Koska uusi työ alkaa?

Danjuska: Kipeenä ei mennä töihin, soosoo. Mikäs vointi? Meillä ei muita suunnitelmia viikonlopuksi, ku mulla toi risteily... Niin joo, saattaa mun isä ja hänen avovaimonsa tulla sunnuntaina kahville.

Kaiza: Jaksamisia aina vaan. Mun mielestä niitä ei voi liikaa lähetellä tuohon tilaan :whistle: :hug:

Tigru: Kuuskymppiset siis ;) Missä siis aiotte synttäreitä viettää?

KK+Danjuska: Mikä täti-juttu??

Jos sitä rupeis lopettelemaan, kyyti tulee varmaan aika pian :wave:
 
Lunta kaupan!
Ja lisää vaan sataa.
Mä nukuin kerranki ku pikkupossu, olin jo 6 aikaan sitä mieltä et joutas nousee, mut en sit jaksanu ja torkuin puol 8 asti..
Yöllä tuntu et mökki levii liitoksistaan :eek:

Pepille hauskaa matkaa! Ja sitä täti asiaa voit kysyä danjuskalta, en ala muitten asioita ruotimaan..
Ja sehän se siinä autojutussa on hauskaa kun eihä sen pitäs olla mahdollista et toisen auton avaimilla saa käyntiin jne :LOL: tosin vanhan saabin saa käyntiin jäätelötikulla, joten...
 
Huomenta!

Meillä nukuttiin melkein 10 asti. :D Juon tässä kahvia.
Lähetään kohta ulos. Yritän liimata ton pitoteipin tytön hikilautoihin, jotta sais nyt sitten hiihtää.

Huomenna ois tytön uimakoulu (kännykkään laitettu muistutus) ja menemme ehkä sunnuntaina äitini luokse syömään.

Mutta muuten ei mitään uutta pilvien alla.
 
Heip!

Ja hidas "aamu" taas käynnissä. Muistan kun Matiasta odottaessa ihmettelin sen 12. viikon jälkeen, kun se pahoinvointi loppui (siis ei kestänyt niin kauaan, vaan sen raskausviikon jälkeen), että tohonko se jo loppui. Nyt eletään viikkoa 7, enkä millään jaksais odottaa sinne kahteentoista asti. Jotenkin hullua, kun sillon mun pitää just palauttaa opinnäytetyö viimeiseen välitarkastukseen, eli sen pitää käytännössä olla valmis. Eli tavallaan odotan ihan kauheasti sitä, mut sit toisaalta mietin, että mulle tulee ihan pirun kiire... Hankalaa.
Matiakselle piti tänään antaa pari ? mukaan hoitoon. Menevät kaupungille käymään ja opettelevat rahankäyttöä. :D Haluaisin olla kärpäsenä katossa. No hyvä, että menevät nyt, kun vanhemmat hoitopojat on perjantaisin jossain eskarin-eskarikerhossa, eli valmistautumassa ens syksynä alkavaan eskariin. Eli kaupungissa "vaan" 2 2v lasta ja tuplarattaat. Jännä kuulla mitä se sitten kertoo sieltä. :)
On kyllä mukava hoitotäti, kun kesällä kävivät metsässä piknikillä ja syksyllä poimimassa sieniä (matias tunnistaa jo kanttarellin ja kärpässienen!) ja muutenkin keksii aina kaikkea mukavaa pientä tapahtumaa. Varmaan saa tietty ohjeistustakin siihen, mut se on ihana huomata kun pieni on niin innostunut semmosista jutuista.
Mites teidän muiden hoitopaikata, kaikilla ei taida olla ihan yhtä kivoja? Olis kiva kuulla vertailuja, kun tässä kuitenkin itsekin mietin, mitä muutoksia syksy tuo.
Nyt lounaan (jos se vaiks pysyis sisällä) pariin ja sit yritän tehdä töitä.
Ihanaista viikonloppua!
 
Heippa kaikille! :wave:

Tänne kuuluu oikein hyvää, kiitos kysymästä Peppi! :hug: Pienoinen nuha kyllä vaivaa meitä kaikkia edelleen ja Joonas vähän yskii, mutta onneksi ei kuitenkaan ole kuumetta ollut kenelläkään. Jessekin on nyt alkanut öisin vähän useammin herättämään, en sitten tiedä, että johtuuko nuhasta vai onko ikään liittyvää...

Peppi: Toivottavasti teillä on oikein mukava Tallinnan reissu! :)

Kaiza: Iso :hug: ja jaksamista pahoinvoinnin kanssa!

Koivunkäpy: No olipa aika ihmeellinen autojuttu :D

Danjuska: 104-senttisen puvun meinaan minäkin Joonakselle ostaa seuraavaksi talveksi. Jossain ketjussa oli aika hyvä nyrkkisääntö, että yleensä jää aina yksi numero välistä, meillä se pätee ainakin. Viime talvena oli puku kokoa 80, nyt 92 ja seuraavana talvena siis 104 eli 86 ja 98 on jäänyt/jää välistä =)

Viikonlopusta: Huomenna ei taida olla suunnitelmissa mitään ihmeellistä, sunnuntaina mennään varmaankin mun siskon miehen synttärikahveille. Sisko saa samalla leikata Joonaksen hiukset, on taas aikas pitkät :whistle:

Mä huusin keskiviikkona meille Carenan kaksostenrattaat ja heti samana iltana ne hain. On kyllä kuin uudet (max. 5 kertaa ollut käytössä) ja aika edukkaasti mun mielestä sain :) Vielä ei olla päästy niitä testaamaan, kun on kelit olleet vähän huonot, mut jospa tänään jo pääsisi =)

Eipä nyt varmaankaan muuta... Täällä molemmat pojat nukkuu, ihanaa! :D

Mukavaa viikonloppua kaikille! :wave:

-Niiskuneiti ja pojat-
 
Perjantai-iltoja!

ehdinpäs tänään kirjoitella. Mennyt taas nämä päivät töissä, varsinkin kun on aamuvuorot niin illalla kupsahtaa nukkumaan heti kun saa pojat sänkyyn. huomennakin on kyllä aikainen nousu mulla, mut eipä mua nyt viel hirveesti väsytä. onneksi on lyhkäsiä päiviä. :D

meille kuuluu ihan hyvää. ei mitään erikoista. pojat on ollut hoidossa pari pvää ja maanantai olis viel sit onkin pari vkoa lomaa heillä. :) kun menee noi työvuorot ja miehen loma siinä sopivasti.
Tänään meni iltapäivä+ilta kaupungilla shoppailemassa ja rossossa ruokailemassa. pisti tää perhe taas elämän risaiseksi. :D yllätti rosson uusi ruokalista tosi hyvällä ruoalla. ja lapsille maistui tosi hyvin ranskalaiset, lihapullat+nakit. aleksi veti viel jäätelöannoksen päälle. =)
anttila käytiin sit tyhjentää. löyty aleksille sukset, mikkikselle sisätossut, itelleni, kengät, naamarasva ja kevytulkoilupuvun. niin ja naamarasvaa lähdin ihan vaan ostaa. :whistle: :) mies osti sit viel oman satsin tavaraa.

danjuska, mie oon sit varmaan erikoisuus, mut mulla on ensi talveksi mikkikselle 98cm puku, luulen ainakin et se toi on tai sit 92. aleksin entisiähän noi on. ja toi puku sillä oli kun mikkis (2,5v oli aleksi siis) synty. voihan se olla että poika kasvaa hirveesti kesän aikana, mut onneksi sittenkin on 104cm aleksilta jemmassa. mut nytkin mikkiksellä on 84cm rasavillin puku käytössä viel. erikokoisia lapset kuitenkin on.

kaiza, mukavalle kuulosti matten hoitopaikka. tuollaista minäkin lapsilleni toivoisin. mut meillä on aika huono tuon virikkeiden suhteen. kyllä ne tietysti lapset hyvin hoitavat, mut jotenkin niillä ei ole motivaatiota tehdä mitään ylimääräistä. :| toivon vaan kovasti että pojat pääsee viimeistään kesän jälkeen tähän meidän kaupunginosan hoiotpaikkoihin ja aleksi vaik päiväkotiin.
kovasti sinulle jaksamista pahoinvoinnin kourissa.:hug: tulee ihan aleksin odotusajat mieleen, mikkikseltä kun mulla ei ollu niin paha olo ollenkaan.

koivunkäpy, uskomaton auto juttu. =)

niiskiksen porukalle, paranemisia nuhasta. :hug:

unettomalle, hyvää keikkailtaa. =)

peppi, siellä tallinnassa reissailemassa. ihanaa. toivottavasti reissu mennyt mukavasti ja olet saanut rentouduttua. leikkasitko hiukset? :)

tigru, mukava yhteinen synttäri-idea teillä. mullakin noi juhlat on kesällä, mut niin monta muutakin kekkeriä silloin että pitää kattoo jaksanko järjestää viel yhdet, vaik suunnittelin jo mökkipippalot järjestäväni. mut kahellaan. toivottavasti löydät mukavan paikan. =)

nyt täytyy lähtä auttelee tuota aleksia iltatoimissa...mikkis jo nukkuu..ja sit itekin kaatua sänkyyn.

voikaa hyvin siskot. :hug:
 
On se kumma, sen kerran ku haluisin kattoa tietyn elokuvan ni sitä ei löydy koko hemmetin kaupungista :kieh:
Ukko nukuttaa poikaa, se meinas jo soffalle taintua, joten jospas se nukahtas nätisti ni ois sitä kahdenkeskistä aikaa ees vähän..
Eilinen kahdenkeskinen aika meni kun nukutin pojun ja nukahdin itekki tunniks, könysin alas sen verran et söin ja katoin top gearin :LOL: ah kuinka romanttista :heart:

Niiskis, vastasin viestiin!
 
Iltaa!

PEPPI mennään huomenna kattomaan yhtä leirikeskusta tässä lähellä. toivottavasti on edullinen.

KÄPY meilläkin katsotaan top gearia, tosi romantiikkaa :LOL:

tänään oli kiva päivä. oltiin aamulla pihalla tekemässä liukumäkeä ja sit nähtiin aura-auto ja hiekoitus traktori, Atte oli ihan innoissaan sanoi: missä aura? annan halin :LOL: :LOL:

iltapäivällä oli kaveri kylässä vuoden ikäisen pojan kanssa. poika rakastui meidän linja-autoon, tuli huuto kun piti lähtee kotiin.
Illalla oli toinen kaveri kahen lapsen kanssa, meidän pojat ihastui hänen 7-v tyttöön. molemmat tuijottelivat tyttöä ja atte hoki koko ajan sen nimeä :LOL:

Vaikka päivä oli kiva silti meinas aamulla mennä hermot :ashamed: sellanen olen jos mut herättää ennen seiskaa :whistle:
Siihen kyllä vaikutti se että nukuin eilen päikkärit ja menin sit myöhemmin nukkuu.

mut nyt nukkumaan kun mun pitää taas aamulla nousta poikien kanssa, kun tuo isäntä ei tajuu että voisin joku aamu nukkuu pidempään :headwall: noh ei sen puoleen potkin sen ylös ajoissa jotta päästäään kattoo sitä juhlapaikkaa.

hyviä ja pitkiä ölitä kaikille, varsinkin unettolmalle :hug:

Tigru ja pojat
 
Ihan pikapikaa täällä vielä. Meillä oli IHANA reissu :) Ja sain tukan leikattua, tykkään kyllä, tuli muutosta, eikä sitä samaa vanhaa aina vaan. Laitanpa kuvaa, jos jotain kiinnostaa, tai siis linkkiä kuvaan.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Peppi32&image_id=74867307

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Peppi32&image_id=74867597

Otsatukkaa voi siis pitää joko tuossa edessä tai sitten sivussa, kun on leikattu vinoon.

Kommentoinnit jää huomiselle, oon ihan poikkipuhkirättiväsynyt :whistle:

Joonatan on mummulla yökylässä :) Hyvää yötä!
 
Huomenta.

Kiitos kaikille, jotka toivottelivat hyvää matkaa :) Kuten jo eilen kirjoitin, oli meillä tyttöjen kanssa oikein mukavaa! Käytiin kampaajalla, se vei yllättävän kauan aikaa, vaikka maissa oli 6h aikaa niin ei sit kuitenkaan kauheesti ehditty shoppailla, mut ei se nyt kauheesti haittaa, kiitettävästi sitä rahaa silti meni ;)

Kaiza: Onks sulla se opinnäytetyö kuitenkin suurimmaksi osaksi jo tehtynä? Ootko tehnyt sen yksin?

Niiskuneiti: Paranemisia. Onks ne matkarattaat vai jotkut muut? Meillä on Carenan kaksostenmatkarattaat :)

Haalareista ollut puhetta... Siis koosta. Mä en todellakaan vois kuvitellakaan ostavani 104cm pukua ensi talveksi :whistle: Siis Joonatanhan hukkuis siihen :D Sillä on nyt 86 senttiset ja täysin sopivat, eiköhän siis 92 tai 98 sit lopputalvesta ole just sopivat. 92 menee varmaan ihan hyvin myös! Mut se tietty riippuu ihan lapsesta et minkä kokonen sopii. Mä en oo koskaan tykänny ostella liian isoja vaatteita vaan sellasia, jotka on just sopivia, ei liian pieniä, mut ei liian isojakaan, sellasia, jotka roikkuvat/hihat/lahkeet on liian pitkiä...

Niiskuneiti: Onks toi se ohjelma, jonka löytää netistä? Joskus sitä kattelin ja suunnittelin aloittavani kans, mut eikö siinä oo niitä toistoja ihan hirveesti? :eek: Siis mitä nopeesti vilaisin niin luinko väärin vai oliko siellä tosiaan, tyyliin: toista liike 23 kertaa :eek: Onks sulla linkkiä siihen ohjelmaan?

Ihanalta näytti/kuulosti Tigrun teksti!! Jotenkin tosi iloiselta :hug: Miten oot jaksellut?

KK: Kiitos :)

Tänään ei kai kummempia suunnitelmia ole, Sami kyllä puhui, että olis mennyt johonkin pokeriturnaukseen illalla...
 
Täällä suunnitelmissa auton laittoa, siivousta, ompelua, ulkoilua tälle päivää, kaveri eilen laitteli et oli autonsa pihahtanu taas, siis se sama millä levis auto alkuviikosta meijän pihaan.. taitaa tojotalla alkaa ikä painamaan, ikää 21v :whistle: Niin ja onhan täällä illalla toki saunomista ja pelailuakin ehkä tiedossa :LOL:
 
Moikka kaikki!

Pitkästä aikaa koitan taas jotain kirjoitella. Lukemassa kyllä käyn , mutta siihen se aina jää. Meille ei ihmeitä kuulu. Veralla on uhmaa tosi paljon. Kaikki pitää tehdä itse ja se pistää kiukuttamaan kun ei aina mene niin kuin haluaisi. Siskonsa kanssa tappelevat ja kinastelevat nyt tosi usein. Vera ärsyttää ja haluaa kaikkea samaa mitä siskollansa on . Veralle on tullut takaisin noi puremiset , hiuksista repimiset ja lyömiset. :kieh: :kieh: Meillä asuu siis pieni ja pippurinen RIIVIÖ :) Painoa neidillä on 10 kg :eek: ja pituutta 87cm. Miinuskäyrillä menee , mutta kasvaa kuitenkin omaan tahtiin. Nauratti kun oltiin kaverin pojan synttäreillä ja siellä oli vieraana 11kk vanha tyttö joka painoi 12kg.
Meiltä löytyy 80 cm Reimatec haalari joka on nyt sopiva ja sitten on yks Lassie tec haalari 86cm ja se on vielä reilu. En kyllä uskalla ostaa haalaria ensi talveksi kun ei ole hajuakaan mikä koko silloin menee. Veikkaan että 92 on meille silloin sopiva. Tänään mennään mun äidin ja siskon kanssa Itäkeskukseen ja meinasin jo katella välikausiasuja. Jonathanin välikausiasuissa on kivat värit.Tytöille vaaleanpunaista ja ruskeaa , just mun lemppari väriyhdistelmä. Sitten ajattelin ostaa Fröbelin palikoiden dvd:n Kaks dvd:tä meillä jo on mutta vielä yhden ajattelin ostaa. Tytöt tykkää tanssia ja katella niitä.
Mä olen ollut tammikuun ns."tipattomalla" toi mun tipaton kyllä tarkoittaa karkkki,limu , sipsi kieltoa. Viikko olis vielä kestettävä. Olen aloittanut vesijuoksun ja se on kyllä tosi kivaa. Juokseminen ei tunnu ollenkaan rankalta siellä vedessä , mutta kun nousee altaasta pois niin jalat on kyllä aika veteliä. Niiskuneiti mäkin haluaisin linkin sinne vatsajumppaan.
Kivat hiukset Pepillä Mä meen kanssa leikkaamaan mun hiukset tässä joku päivä. Mulla on taas noi hiukset kasvanu melkein ristiselkään asti ja enään en jaksa näitä pitkiä hiuksia. Leikkasin silloin lyhyiksi kun Vera oli ihan pieni vauva. Nyt tiedän millaisiksi haluaisin ne leikkauttaa , mutta en tiedä osaanko kertoa oikein kampaajalle. Kuvaa en ole jaksanut ettiä. Haluaisin sellaisen polkkatukan joka kummiskin on leikattu kerroksittain. Mulla on vielä niin paksut hiukset että varmaan pitää ohentaa. Nyt tytöt ovat taas toistensa kimpussa joten ruokaa masuun ja menoksi. Mukavaa viikonloppua kaikille! :wave:
 
Tervehdys! :wave:

Koivunkäpy: Vastattu! :)

Peppi: Löysin tuolta Liikunta-osiosta linkin siihen ohjelmaan. Aluksi kanssa hiukan ihmettelin niitä toistokertoja, kunnes tajusin, että se tarkoittaa tietenkin 2-3 kertaa :D Siellä oli joku toinenkin kohta, mistä väliviiva puuttui. Peppi ja Neve, tässä linkki: http://www.kuntoplus.fi/polopoly.jsp?d=1360&a=8122#

Peppi: Meillä on nyt tuollaiset rattaat, beigenä tosin:
http://www.vauvatalojohanna.fi/tuote/tupla_rattaat/carena/tri/index.htm

Nyt pitää mennä tuon isomman pojan peppua pesemään :x Voi koska se oikein tajuaa alkaa pyytämään potalle/pytylle :headwall:

Mukavaa lauantaita kaikille! =)
 
Neve: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa! Jaksamisia Veran uhman kanssa ja tyttöjen tappeluiden kanssa myös :hug: Vitsit, haluaisin sit nähdä kuvaa, kun oot hiukset leikannut! Kuulostaa kivalta mallilta. Mä pelkäsin kans, etten osaa selittää tai et mua ei ymmärretä, mut ymmärrettiin ja osattiin kyllä heti, ei tarvinnut paljoa selitellä edes.

Niiskuneiti: Voi että mä oon ollu typerä :LOL: En mä oo tajunnu, että siitä puuttuu väliviiva :ashamed: Ajattelin ton ohjelman aloittaa, mutten sit tosiaan ole aloittanut kun kauhistelin niitä toistojen määriä :whistle: :LOL:

Mut jospa valmistelis pojat päiväunille... :wave:
 
päiviä!

PEPPI nyt kuuluu ihan hyvää, arjesta löytyy jo paljon nauramista. välillä kyllä hiukan kireitä hetkiä, varsinkin aamuisin
hieno uus tukka sulla, ton tyylistä haluisin itekin mut hiukan lyhempänä.

Ihana ilma ulkona, paistaa aurinko ja pakkasta ei taida juuri olla.
Atte valitteli tänään että korvaan sattuu :( keskiviikkona käytiin näyttää korvia ja vesen ei ollu kokonaan parantunu, ei antanu kuuria. koitan nyt jos selvittäis viikonloppu särkylääkkeellä.
Jos maanantaina päästäis taas lääkäriin.
Niin mulle laitettiin ke tuo mirena, oli sen päivän paikat kipeenä |O mut nopeesti parani.

Käytiin tänään kattomassa tässä kylältä yks leirikeskus niitä bileitä varten. niillä oli ihana torppa vuokralla, joka sitten varattiin. sinne mahtuu vieraat nukkumaan. saan tehdä ruoat niitten suurkeittiössä!!! ja rantasaunakin vuokrattiin. oli aikas edullinen kaiken lisäksi.
nyt oon ihan intona kun pääsee kunnolla suunittelee juhlia!!!!

mut meen ottaa pikku tirsat kun tänään taas herättiin jo ennen seiskaa

ps. NIISKUNEITI taidan aloittaa myös tuon kuntokuurin!! kiitos linkistä!

aurinkoista viikonloppua

Tigru
 
Tigru: Eipä kestä, saadaan täällä sitten vertailla tuloksia, kun 15 viikkoa on täynnä :D
Ihanaa kuulla, että sulla on jo paljon valoisampi mieli! :hug:
Tsemppiä juhlien suunnitteluun! :)

Eipä Jesse äsken vielä herännytkään, molemmat pojat siis edelleen nukkuu. Mies lähti aamupäivällä veljensä kanssa jotain puita kaatamaan, pitäis tulla hetkenä minä hyvänsä. Kunhan pojat herää, niin mun pitäis lähteä kauppareissulle Jessen kanssa ja mies menee varmaankin Joonaksen kanssa työpaikalleen vasikoita katsomaan :) Iltapäivällä jos pääsisi vähän ulkoilemaan koko perheen voimin.

Moi taas! :wave:
 
Moikka!

Täällä edelleen saikulla, kävin taas eilen lääkärissä tosta ylämahavaivasta, on joku mahalaukun ärsytys/tulehdustila :( Ke-to välisenä yönä jouduin käymään päivystyksessäkin, kun oli niin todella kipeä. Kunnon hoitsun tavoin vetäisin sinne omalla autolla ja takaisin kans, vaikka vähän lääkkeitä oli tuupattu kankkuun... onneksi oli yöaika eikä paljon liikennettä. Nyt vknlp piti olla aamuvuorot, mutta tosiaan saikulla olen. Ma sitten aamuun. Töissä on vaan tosi paha tilanne, kuulemma äitiyslomalaisiakin jouduttu pyytämään töihin :( Eipä voi mitään, ei musta siellä olisi mihinkään ollut, kun hädin tuskin kotona olen pystyssä pysynyt. On tuo syöminen ollut aika heikonpuoleista, tänään jo vähän paremmin pystyny syömään. Jospa tämä tästä. Ja lääkkeitä siis syön tähän, Nexiumia ja Litalginia. Isälläni on todettu mahahaava jo vähän yli 20-vuotiaana, toivon, ettei tästä nyt sellaista kehity.

Peppi; Ihana tukka =) Wau! Minkä hintaista Tallinnassa on kampaajalla käynti? Meinaan itse vaihtaa kyllä vaihtaa parturia, kun ei mun parturi halua ymmärtää, mitä hiuksilleni haluan tehtävän. Ja olen kyllä yrittänyt sanoa monesti.

Niiskuneiti ja Tigru; onnea vatsalihasoperaatioon! Mä yritän joka päivä tehdä tietyt sarjat, nyt on kyllä tää viikko ollu tekemättä. Pitäis kyllä uutta keksiä, mutta aina teen vaan nuo samat. Ja käsipainoilla myös. Telkkaria katsoessa. Otto on hyvä apulainen :) Meinaa vaan aina, että äiti on humma ja tulee jalkojen päälle ratsastamaan :D Tigru, kiva, että löysitte sopivan juhlapaikan! Oletko jo miettinyt tarjoamisia?

Danjuska; Otolle ajattelisin kanssa, että 92-98cm menee ensi talvena, molemmat meillä olis varastossa jo, käytettyinä tosin. Ehkä vois ostaa sitten alesta, melkein 98cm ostan.

Neve; meillä kans on lyöminen ja raapiminen ja hiuksista vetäminen nyt vahvasti kuvioissa mukana Otolla :| tosi ärsyttävää. Lottaan kohdistuu melkein, mutta kyllä äiti ja isäkin saa osansa, kun oikein raivoissaan on. Ja anteeksipyytäminen on ihan myrkkyä. Miten voikin olla vaikeaa?? Ootpas hienosti pystynyt olemaan "tipattomalla", Onnea :flower: Mä en kyllä kestäis, katotaan, jos nyt on pakko totutella elämään vähän vähemmillä karkkimäärillä, kun ruokavaliolla voi vaikuttaa tähän ylämahakipuiluun... Fröbelin palikoista meilläkin tykätään, ens la mennään konserttiin, kun ovat täällä Porissa :D

Nyt herättelemään Ottoa, meni vasta myöhään päikkäreille. En tiedä, voisi jo pärjätä ilman päikkäreitäkin ja välillä on ollutkin ja ihan hyvin on mennyt. Hoidossa on kuitenkin lepoaika, niin siksi tykkään, että kotonakin on ainakin tunnin päikyt. Lotta onkin mun vanhemmilla, leipomassa ja sikalahommissa :D

Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille!
 
Sirulle pikaista paranemista! mulle iski joskus mahalaukuntulehduksen tähystyksen jälkeen ja voi jösses sitä tuskaa, siihe viel määräsivät halvat antibiootit, oli markkaaikaan liki 300mk viikon kuuri..

Mulla on tylsää, pojat pelaa, ja Ville ei leiki mun kanssa autoilla :kieh:
Anna oli oppinu luistelee, taputapu!
 

Yhteistyössä