JOULUTÄHDET 2005 tammikuussa

Huomenia sairastuvasta :wave:

Sairastuvan henkilömäärä lisääntyi yhdellä, Valtterilla on nyt kova räkätauti ja jäi pois koulusta. Santerin lentsu on vielä hallittavissa ja se lähti rohkeesti kouluun :D Saara aivasteli illalla lupaavasti, saas nähdä onko se seuraava potilas. Veera nukkui tosi huonosti viime yönä, se oli ihan tulikuuma ja yski koko yön :( Tehtiin niin että Veera nukkui mun vieressä parisängyllä ja mies nukkui tyttöjen huoneen lattialla Saaran lähellä. Jestas että nyt väsyttää, en saanut nukuttua juuri lainkaan kun kuuntelin miten Veera hengittää... Päikkärit on ihan pakko nukkua :whistle:

Siru: en tiedä minkälainen toi tulehdus on, todennäköisesti joku pinnallinen. Terveyskeskuslääkäri kun ei ole mikään ekspertti näissä jutuissa niin ei sekään osannut sanoa tarkemmin. En saanut edes antibiootteja vaan jotain ytyä tulehduskipulääkettä... Mua pelottaa ihan sikana jos toi onkin veritulppa.... :eek: Ei se punainen kohta ole ainakaan levinnyt eilisestä eikä kipu ole lisääntynyt (ei tosin vähentynytkään...).

Kiitos kaikille paranemistoivotuksista :hug:

Peppi: ihana lukea poitsujen juttuja, kerro lisää -niistä tulee niin hyvälle mielelle :)

Höh, olen lihonut 5(!!!!!) kiloa viime syksystä :( :kieh: Hitto sentään :( Toi mun nykyinen työ on siitä inhottavaa että siinä on törkee kiire, en ehdi pitämään ruokataukoa -syön yleensä tietsikan ääressä leivän tai muuta pientä. Muuten kävelen koko päivän eli energiaa kuluu paljon joten kun pääsen viideltä kotiin mulla on niin karsee nälkä että syön ihan liikaa... Toivottavasti toi uusi työ olisi hieman iisimpää siinä suhteessa että ehtisi pitämään kunnon ruokatauon ja syömään kunnon lounaan, uskon että se auttaisi painonhallinnassa. Ja saikun jälkeen marssin samantien salille, sielläkään en ole käynyt muutamaan kuukauteen, hyi mua :ashamed:

No niin, nyt loppui ruikutus... Eiku kahville, se on moro :wave:
Tansku
 
Huomenta!

Nukuin pikkasen liikaa, tai siis en herännyt yhtä aikaa ukon kanssa ja nyt ei sitten stetori taas käynnisty millään |O

Tansku
. Toivottavasti te kaikki ette sairastu. Tytön eskassa on liikkeellä A-virus. Ja mä toivon, että se jättäis meidät väliin.
Ja mä uskon kyllä että sä saat karistettua ne ylim. kilot kyllä nopsaan pois. :)
 
Moikka!

täällä vapaapäivää viettelen. Mikkis on jo päikkäreillä, kun heräsi puol 7 niinkuin aleksikin, mut se nyt ehken jaksaa valvoa ihan hyvin iltaan. nukkuupahan huomen aamulla pidempään. =) käytiin puistossa aamupäivällä. uuni pitäis pistää lämpiää.

eilen oli oikein blondi liikenteessä...onnistuin olla käynnistämättä meidän räppänä fiestaa, soitin sit miehen isän apuun, kun en ite ymmärtänyt et mitä vois tehdä. olin siis kaupunkiin ajanut ja käynyt pikaiseen asioilla. no olisin vaan tajunnut olla antamatta ryyppyä, kun sitä käynnistin. sai hiukan liikaa menovettä niin ei enää jaksanut lähteä käyntiin. onnellisesti sitten pääsin kuitenkin hakemaan pojat hoidosta. :D :whistle:

Tänään iltapäivällä mennään varmaan minä ja Mikkis luistelee tuohon pikkukentälle ja mies sekä Aleksi saavat mennä kaukalolle luistelee. sit aion paistaa vohveleita upouudella vohveliraudalla. että ne on hyviä. eilen oli pakko ostaa rauta, kun oon niin kauan siitä haaveillut. :)

siru, kiitti vastauksesta. hiukanko syyhyttää itekin alkaa tolle samanlaiselle työjärjestelylle.

tansku, Mikkiksenkin herkkua on viinirypäleet. se söis niitä ihan mielettömiä määrin. pakko välillä rajoittaa. toivottavasti sun jalassasi ei ole mitään pahempaa. jaksuja sairastupaan kaikille. :hug:

kattinka, jaksuja kovasti mahan kasvatukseen. :hug: :hug:

Ja Miikan sanavarastoon ei kuulu mitään muuta kuin 'EN HALUA!'ja se tulee oikeesti ihan joka väliin. tänäänkin kun oli herännyt hiukan väärällä jalalla ja liian aikaisin niin mitään muuta en ole vastauksiksi kuullut kuin tuota. vaikka loppujen lopuksi jotain oikeesti haluaakin. onneksi mulla on piiiiitkä pinna. :D ja ihan hyvä kun lähtevät mummolaan viikonlopuksi, tietty saa taas ensi vkolla opetella kodin tavoille taas muutaman päivän.

me päästään ensi vkolla sinne perheneuvolaankin soittivat sieltä joskus viime vkolla ja tarjosivat aikoja. käydäänpähän kattoo mitä ne pystyy tarjoo. :)

käpynen, onko lapset rauhoittuneet ja oma olosi helpottanut?

josko kävis tuikkaa uunin lämpiää niin saattais olla sisälläkin hiukan lämpimämpää. mukavaa tiistaita kaikille. :hug:
 
Lapset on ok, mulla nousee kuume. systerin ukolle laitoin viestiä et tulisko se tänää tänne, sammuin aamupäivällä sohvalle vaikka lapset mekasti vieressä, tästä voimme päätellä kui hyvässä kunnossa oon, oon siis tooosi herkkä uninen, ei saa kuulua meteliä tai en nuku.
Kaupassa ois pakko päästä käymään ku leipä/maito/makkara on sen verran vähissä jottei pärjätä aamuun niillä, ja tokihan se ois kiva tänää syödäkki jotain..

Tansku, eikö ne siis ottanu verikokeita susta?? Mulla joskus epäilivät tukkoa kun jalka turpos ja kuumotti ja se myös hiukan punotti ni ennen ku ees lääkäriin pääsin ni piti käydä verikokeissa.. Pikaista paranemista teitin sairastupaan!!

Mulla lyö pää tyhjää taidan poistua..

Smirgelle kiitokset juttutuokiosta!
 
Tulinpas taas huonolle tuulelle :( Pienet on murheet. Mut asia on se, että anoppi on luvannut maksaa Samille Brasilian matkan, kun se valmistuu koulusta... Ollaan siitä puhuttu ja mietitty, millä kokoonpanolla lähdetään. Ajateltiin, että olis ihana päästä kahdestaan lähtemään (mulla kyllä vaikeuksia, en mielellään jättäis kuitenkaan poikia niin pitkäksi aikaa ja kuka niiden kanssa olis ja koska...). Tai sit et lähettäis koko perhe reissuun. No, mihinkään lopputulokseen, saatika mitään aikoja ei olla sovittu tai sen kummemmin mietitty, mut nää nyt on ollut ne vaihtoehdot. Tulin töistä kotiin ja Sami rupes innoissaan tosta matkasta selittää, että anoppi pääsee työnsä puolesta jonnekin työmatkalle (en muista enää minne), mut sais jotenkin ilmatteeksi matkan Brasiliaan ja et ne lähtis kahdestaan Samin kanssa matkalle :eek: :eek: |O :eek: Ensi syksynä. Että ihan kiva. Se siitä yhteisestä lomasta ja niistä suunnitelmista :(

En todellakaan tiennyt, että anoppi on suunnitellut lähtevänsä itse reissuun mukaan |O Tosi siistiä :LOL: :kieh: Minä jäisin kotiin lasten kanssa, oon töissä ja sellasta, pojat ei oo hoidossa, onnistuu tosi hyvin :headwall: Sami sano, että voisinhan mä lähteä niiden mukaan. Niin varmaan. Kuka on lasten kanssa?? Ja se siitä "romanttisesta" reissusta kahden kesken, niinkö me sit käydään minä, Sami ja anoppi syömässä, mahdollisesti iltaa viettämässä jne.?? :eek:

Pojat heräs :wave: Valivali. Suuret on murheet.
 
pepille viel kirjoittelin.. :wave:

eipä me mihinkään luistelee päästä kun olis ihan vesiluistelua. katotaan josko saisin miehen innostuu uimahalliin lähtee koko perheellä. eipä ole Mikkis sellaisessa paikassa kertaakaan viel käynyt kun on niin vikkelä kinttuinen ettei ole kiinnostanut siellä perään lähtä juoksentelemaan. ollaan siis pysytelty kuivalla maalla, mitä nyt möksällä. =)

moikka taas.. :wave:
 
Heipat täältäkin :wave: . Mä käyn lukemassa joka päivä tai ainakin melkein, mut jotenkin kirjoittaminen on jäänyt, pitkiä aikoja en tällä hetkellä voi koneella istuakaan koska vauva painaa nyt tuossa pallean/rintarangan alla ja pitää pököttää tosi suorana istua.

Käpy kerrotko vielä ihan tarkalleen, mistä huoltsikasta on kyse ja missä kohti, niin että en nyt omiani höpise porukoille. Alustava aikataulu lauantai noin puoli kuusi illalla, mites käy teidän aikatauluihin?

Kiitos kaikille jotka toivottelitte jaksuja uhmiksen kanssa ja kerroitte omia kokemuksia :hug: !

Peppi :headwall: mä varmaan kiipeisin seiniä pitkin jos meillä ois tuollainen tilanne matkan suhteen. Mä en kerta kaikkiaan varmasti suostuis.

Monessa paikkaa on sairastupalaisia, kaikille yhteisesti paranemistuulia! Meilläkin Onnin flunssa on sitkasta sorttia, mut nyt näyttää et räkä alkais vähetä.

Niisku ja Peppi
mä ajattelen samoin kuin Kattinka
että voih, kun olette päässeet omiin mittoihinne. Olo alkaa tuntua nyt isolle ja tukalalle, just tänään laskeskelin viikkoja että uh ja puh ja maha senkun kasvaa vielä vaikka kuinka. Onnin pukemiset, ulkoilut ovat raskaimpia, Onni ei ole mitenkään helppo puettava... Tämä päivä on ollut jotenkin takkuinen, oli pakko laittaa Onnikin normaalia aiemmin unille ja ihme kyllä nukahti, jotta pääsin itse nukkumaan myös. Mukava kun vanhemmat ovat tulossa viikonlopulla, niin he saavat sitten juoksennella Onnin kanssa ulkona urakalla :). Itsekin kyllä TYKKÄÄN ihan hirmuisesti ulkoilusta, mutta nyt ei vaan entiseen malliin enää jaksa, aiemmin oltiin pari tuntia aamupäivästä ja illalla kenties lisää ulkona. Toki mies ulkoilee illalla aina kun mahd.

Danjuska kysyit vointiani, kiitos. Tuohon yläpuolelle jo jotain kirjoitinkin, tavallista väsyneempi olo on kaikenkaikkiaan ja alkaa jo toivoa että aika lentäisi jotta oltaisiin huhtikuussa. Supistuksia ei ihan nyt ole onneksi ollut, eikä muitakaan kremppoja joten ihan kai tällaista tavallista raskausoloa... Kaipa se 3-4kilon elämänalun kasvattaminen jonkin verran voimia viekin ihan luonnollisesti ;).


Kattinka
on varmasti koti-ikävä, toivottavasti Otto paranee nopsaan ja turvallista kotimatkaa teille!

Nyt meen sohvalle lehden kera, mies on Onnin kaa muskarissa.



 
Ehtoota...

On ollut niin kiirettä etten ole tännekään ehtinyt.
Oskari ollut kipeenä jne.
Luin kaikki tekstinne mutten taas juuri muista mitä piti kommentoida :ashamed: :ashamed:

Peppi:Ihana sun tukka :)
Ja harmillista tuo anoppis järjestämä matkahässäkkä :hug:
Oikein mukavaa juu lähtee kolmistaan reissuun,ei kyllä kovin romantiikkapainoinen tule anoppi matkassa :whistle:
Jaksuja :hug:
Tansku:Paranemiset jalalle :hug:

Mies lähti partion vanhempainiltaan,mä en jaksanut :whistle:
Käytiin katsomassa sitä koiraa viikonloppuna,haetaan se sit parin vkon päästä jo :D
Sen nimeksi muuten tuli nyt sit Jippo :heart:
Meistä se oli ihan kiva nimi...joten olkoon se sit.
Haluaisin silti kutsua sitä Viliksi :ashamed:

Huomenna mennään Oskarin 2v neuvolaan viimeinkin,saa nähdä miten sujuu,poika kun pelkää sinne tulla sen influenssarokotteen takia joka sieltä viimeksi annettiin sille :/

Nyt menen taas... :wave:
 
hirvee pino laskuja maksettu |O

täällä sataa ihan kunnon harsoja =)

Käytiin kaupassa ja ostettiin Tatulle lumikola. Polleena lumitöitä teki :D

Tansku: Toivottavasti ei jalassa mitään pahempaa! Pikaista paranemista teille kaikille! :hug:
Mulla kans vähän sama ongelma että en päivällä syö kunnolla vaan hörpin kahvia tauoilla ja sitten tankkaan koko illan kun menen kotiin :ashamed:

Kattinkalle ja Lillukalle
jaksuja! :hug:

Tintta: Söpön/veikeen nimen koira sai :D

Peppi:meillä ei mies varmaan ees uskaltas moista ehottaa,, siis että lähtis ilman minua ulkomaille :whistle: :ashamed: en oo ikuna ulkomailla käyny niin tietää että sinne hirvee hinku olis.
Mut on puhuttu että joskus (siis todellakin sitten joskus :LOL: ) lähettäs joittenkin sukulaisten mukana jotka on ennenki käyny.
Toivottavasti löydätte kaikkia mielyttävän ratkaisun! :hug:

Käpyselle pikaista paranemista!!

Ihtee vaan palelee.. kuumetta en oo mitannu. mut ei onneks eilen ollu vaikka palelin ihan kauheesti kahen peiton alla kun nukkumaan rupesin.. onkohan mulla huono verenkierto :whistle:

 
Huh, tulipahan työnnettyä maha täyteen vohveleita. :p on kaukana mun kiinteytys tai muut kunnon kohotus jutut.oikea herkkupeppu olen. :D mut hyviä tuli vohveleista siis.

No kävinhän minä poikien kanssa pihalla tekee kunnon lumipalloja ja virittelemässä niistä jonkinlaista lumilinnaa. tuli verestettyä lapsuus muistoja oikein urakalla. =) kohta voikin lähtä suihkuttaa pojat ja ihtensä. mies on kait tulossa kipeeksi niin siks jäi uimahalli reissukin väliin. tosi romanttinen viikonloppu tulossa, jos mies sairastaa. no onhan tässä onneksi vielä muutama pvä aikaa viikonloppuun. :whistle: :ashamed:

kiva kuulla lillukastakin. :) jaksuja kovasti Onnin olemisen ja ison mahan kanssa siis yhdistettynä toi (ei aivot jaksa miettiä miten toi kirjoitettais selkeemmin.) :whistle: :hug: mukava kun vanhempasi tulevat auttelemaan teitä.

nyt täytyy mennä kattoo mitä noi pojat tekee... :wave:
 
Peppi: Tuut sit poikien kans meille. Ei tartte pelätä isoja hyönteisiä ja voidaan me sambaa tanssia meilläkin. Ei ku ihan tosi. Olisitte tervetulleita. ja se veljenvaimo nyt pihtaa ei taida tulla musta tätiä tällä reissulla ja vaikka oiskin niin ei tässä espooseen ois enää ehtiny ku tuo otus sairastu. Ja Danjuska ja Tatu mukaan niin huomaatte pian että ei oo ruoho vihreetä aidantoisella puolella.

Lillukka: Voin kuvitella mitä se pukeminen on kun mullakin tekee tiukkaa vaikka ei tota pötsiä nyt vielä niin hirveesti oo.

Jellonalle mukavaa vapaapäiväillan jatkoa.


Jippo onkin tosi kiva nimi joten onnittelut Tinttamooseksen nimivalinnasta.
Oton kuume on hiponut 40. Oon kuitenkin ite liehunu kaupungilla ja kävin mm. Hanna-marin kans lounaalla, ostin siltä uudet rillit, kävin pätkäsemässä hiukseni ja tulin mummon avuiksi apteekin kautta panadolin kanssa. Sitten poika hieman piristyikin ja leikkii ja aivastelee tuossa nyt ihan tyytyväisenä. saas nähdä miten yö menee.

No jatkan taas.

T: kattinka joka on koukussa facebookkiin.


 
Kaupassa käyty ja päätin et oli vika kerta kipeenä moinen homma :ashamed: mut ku pakko oli käydä, ukon ryöjä on iltavuorossa enkä saanu ketää kaveria käymään..

Lillukka, tuota kontiolahden essoa tarkotan, se on nykysin ainut joka on suoraan tuossa isontien varressa..

Jos lähtis kersat tainnuttamaan..
 
Väsyttää.. Yö meni niin ja näin ja pätkä päätti herätä puolen 7 aikaan :kieh:
No tänää pitäs sentää saada illalla seuraa, pitäs systerin ukon tulla kait tänne..
Ja huomenna pitäs aamulla herätä taas 7 aikaan ku on kerhopäivä neitokaisella..
 
Huomenta

Täällä vielä lapset nukkuu,paitsi tietty koululainen jo läks ;)
Ihan kiva istuksia rauhassa kahvikupin kanssa koneella :whistle:
Oltiin illalla tuossa pihalla ainakin kaksi tuntia pulkkailemassa,oli niin luistava :D
keli että saatiin kauheet vauhdit pulkkaan tuossa pienessä mäessäkin ;)

Kattinkan Otolle paranemiset :hug:
Kävylle myös paranemisia :hug:

Tänään jos jaksais vaihtaa lakanat ja pestä lattiat niin hyvä ois.
En jaksa lähtee viemään tyttöä kerhoonkaan kun on autossa bensa vähissä ja pitäis ensin koukata toisella suunnalla tankkaamassa :kieh:
Niin ja rahaakin tulee vasta torstaina,joten saapi jäädä kotiin tänään :/

Jaahans,nyt siellä miekkonen huutelee mua :D
Tarttee varmaan mennä hakemaan se sängystään :wave:
 
Jospa ehtis nyt kirjoittaa...

Olin töissä tänään vaan 1,5h, kun avustettavalla oli menoja. Kävin sit salilla, poljin pyörällä ja kävelin reipasta kävelyä juoksumatolla, tein siellä sit myös vatsalihastreenin :)

Kiva kiva, molemmilla pojilla alkoi flunssa yöllä |O Molemmilla oli nenä ihan tukossa, Rasmus heräili vähän väliä, Joonatan myös, se kuorsasi ja oli vaikea hengittää :/ Kummallakaan ei vielä nukahtaessa ollut, mut molemmilla tuli yön aikana. Mullakin oli kurkku tosi kipee aamusta.

Joonatan nukahti eilen 45 minuutissa :whistle: Jee, ei oo aikoihin noin nopeesti nukahtanu ;) Rasmuksella on taas ruvennut venymään, aiemmin nukahtanu 5 minuutissa, nykyään menee puoltuntia |O

Lillukka: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa! Ootko ottanu uutta kuvaa mahasta jo? ;) On pitänyt sanoa, että en mä ihan kivuttomasti takaisin omiin mittoihini päässyt, että kyllä se mulla vaati aika kovan työn. Ja maha on edelleen ihan taikinaa :kieh: Jaksamisia sulle ihan hirmuisesti :hug:

Tinttamooses: Kiitos :hug: Kai sitä koiraa voi silti Viliksi kutsua, jos niin kerran haluat? :)

Danjuska: Mikäs on olo?

jellona: Ei saa puhua vohveleista :whistle: :p

Kattinka: Voi vitsit, että olis kyllä ihana tulla!! Paljonkohan tulis matka maksamaan? Lentomatka ja sitten ruoat sun muut... Vähän olis ihanaa. Voitais sitten meijän lapsikatrasta yhdessä hoidella :D Tosin, mä en vois miehes kanssa kovinkaan paljoa jutella, kun en suostu Englantia puhua :ashamed: Tai siis en osaa, ymmärrän kyllä, mutten osaa lausua. Oikeesti. Enkä tietty Norjaa osaa, eikä miehes varmaan niin hyvin Suomea? Mites Otto voi?

Koivunkäpy: Mikäs on olotila? :hug:

Mä tässä siivoilin, pesen pyykkiä + astianpesukone päälle, vessan pesu, raivasin tavarat paikoilleen, imuroin ja pesin lattiat, pyyhin melkein kaikki tasot. Mut vielä olis tekemistä, en vaan taida enää jaksaa. Tää saa riittää :D

Missäs kaikki on??

Tansku: Mites sä jakselet ja se sun jalka? :hug:
 
Missäs kaikki on?? :eek:
Täällä kirvelee ihanasti poskionteloita, jos huomenna kävis näytillä tuolla tk:lla jos ei ala olo asettumaan.
Löysin jopa särkylääkkeen joka suttaa tuohon hemmetin hammassärkyyn :kieh: Ja sain tohtorille ens viikoks ajan tuon päänsäryn kans.
 
Huomenet

Täällä ollaan Käpy :wave: :wave: :D

Onpas kiva keli,lunta pirusti,tarttee vähän kolata kun ulos mennään,vaikka illalla mies tekikin traktorilla lumityöt :whistle:
No,onneks teki,en jaksais millään koko pihaa lykkiä lunta ;)

Tänään on aika leppoisa päivä,ei mitään ohjelmaa :whistle:
Paitsi partio illalla...outoa :eek:
Olen niin tottunut että jokapäivä on paljon ohjelmaa :ashamed:

Lapset huutaa suksia joka ilta,täytyy tänään kaivaa ne viimein esille niin saavat tuossa pihassa sit hiihtää :D
Tekis mieli ostaa itsellekin sukset mutten kyllä enää tälle talvelle viitti ;)

Mulla on taas pari päivää ollut tosi kamala olo,ahdistaa ja pännii tää meidän tilanne,rahat on aina ihan finaalissa ja ukon kanssa ei taas tulla juttuun mitenkään :'(
Hitsi vie kun harmittaa,melkein jo mietin että lähden töihin huilauttamaan hermoja mutta kun laskeskelin asiaa niin eipä se ainakaan rahallisesti mitenkään auta.
Lapset olis kuitenkin kaikki laitettava hoitoon ja olis tullut maksamaan lähestulkoon 500 euroa kuussa |O
Siihen sit vielä bensat jne.
Joten parempi olla vielä kotona kun voi olla :)
No kaippa se taas tästä kun vaan jaksaa :/

Ja toinen harmituksen aihe,tuossa ihan lähellä oli taasen nähty susilauma ja kokoajan tulee tästä läheltä havaintoja susista petonettiin(se on sellainen ohjelma jonka voi netistä ottaa tietokoneelle,siitä voi seurata havaintoja) :(
Nyt olen jopa niin hölmönä etten päästä lapsia illasta enää yksin tuohon pihalle edes leikkimään,ollaan siinä sit itsekin mukana hämärän tullen :/

Peppi:Miten sun työt,oletkos tykännyt?
Mitä muuten oikeastaan sitten teet? :ashamed:
Olet varmaan jo selittänytkin,muttei tullut heti mieleeni niin kysyin :ashamed:
Sitä koiraa tietty voi kutsua Viliksi jos haluaa,joten saa nähdä sanotaanko Viliksi vai Jipoksi :heart:

Tässä muuten linkki jos joku haluaa mennä katsomaan niitä pentuja
:heart:
Etusivullakin on heti kuva pennuista ja kohdasta pentuja löytyy kuvia pennuista ;)
joku niistä on sit mun :heart:
http://www.elisanet.fi/thiliathalian/

Nyt pitää taas mennä :wave:
 
Hellurei :wave:

Huoh, meidän sairastupa alkaa olemaan täynnä, vain Saara on terveenä ja päiväkodissa... Miehelle nousi illalla 39 asteen kuume, meinasi aamulla lähteä töihin mutta sain estettyä lähdön. Se sairastaa tosi harvoin eikä oikein tajua että silloin kun on kuumetta niin töihin ei todellakaan lähdetä... :headwall: Tosin se lähti äsken tekemään autokaupat kun sillä oli autokauppiaan kanssa kymmeneltä tapaaminen. Aikoo vaihtaa meidän Rellun Chrysleriin, sellaiseen 7-paikkaiseen ihanan tilavaan menopeliin :D Nyt pojatkin mahtuvat kunnolla mukaan, ne kun ovat jo niin isoja ettei oikein meinanneet mahtua Rellun takapenkille jalkojensa kanssa. Valtterilla jatkuu lentsu, varasin sille lekuriajan kun epäilen poskiontelotulehdusta. Santerilla taas on myös lentsu ja vatsakin oli kipeä yöllä joten sekin on pois koulusta. Veeralla ei ole enää kuumetta mutta sen verran yskää ja nuhaa että paras olla kotona vielä tänään. Toivottavasti toi Santerin vatsakipu on vaan jotain ohimenevää -vatsatautia ei meinaa tarttis enää tähän saumaan... :eek: Naureskelin tuossa miehelle että MUN pitäis olla nyt saikulla ja levätä ton tulehtuneen jalan takia mutta nyt joudun hoitamaan loppuporukkaa ja touhuamaan päivät pitkät :headwall: Tulehtunut kohta on edelleen tosi kipeä mutta eipä kipu ole pahentunut. Ensi maanantaina menen lekuriin jos kipu jatkuu.

Jellona: mä voin kuvitella olevani tosi blondi liikenteessä sitten kun saan ajokortin (tai siis jos saan... ). Hävettää jo ajatellakin että ihan varmasti auto simahtaa joka liikennevaloihin jne... :whistle:

Koivunkäpy: mäkin ihmettelin ettei musta otettu verikokeita lainkaan :eek: Viikko Saaran syntymän jälkeen lokakuussa 2004 yksi suonikohju turposi ja oli ihan kamalan kipeä ja punainen + kova, silloin menin päivystykseen kun pelkäsin että siinä on veritulppa. Mut lähetettiin Meilahteen ja jalka ultrattiin tarkkaan, onneksi oli vain pinnallinen tulehdus joka lähti lääkkeillä. Silloinkaan ei otettu verikokeita... Outoa...

Kattinka: miten Otto jakselee? Paranemista :hug:

Peppi: miten pojat? Ovatko kovinkin kipeitä? Paranemista ja jaksuja :hug:

Tinttamoosekselle ISO HALI :hug: Meillä kanssa on ainainen huoli rahatilanteesta ja siitä ne isoimmat riidat yleensä tuleekin. Ja nyt vielä mies menee hommaamaan kallimman auton... :headwall: Se onneksi on työsuhdeauto mutta silti maksaa meillekin enemmän :( Laskin tuossa että vaikka saan tulevasta uudesta työstä nykyistä enemmän palkkaa niin erotus menee veroihin kun veroprossa nousee ja sitten auton käyttöetuun eli käteen tulen saamaan aikalailla saman summan kuin nytkin. No, pääasia että olis mielekkäämpää työtä. Sinulle siis jaksamista ja voimia :hug: Hui toi susijuttu :eek: Onpas suloisia pentuja =)

Hmm... Eilen illalla alkoi tekemään ihan karseesti mieli muffinsseja ja mä sitten kävin ostamassa pari pakettia vaniljasuklaasellaisia. Yksi olisi vielä jäljellä -pitäiskö mennä syömään. Ettei vaan pääse homehtumaan... :whistle: :LOL:

Mukavaa päivää kaikille!
Tansku & sairastupa
 
Moikka!

Ollaan kohta lähdössä ulos Oton kanssa, kun täällä on lunta!! Jee!! Heti pulkat taas esiin, kun voi olla, että huomenna on jo sulanut pois :LOL:

Tanskulle ja Pepille (Peppi, laitoin sulle yv myöskin) eilen sain koulutusaikataulut, koulutus loppuu klo 16 torstaina. Olen menossa mun ystävälle yökylään, että jos teille vain sopisi heti 16 jälkeen tai 16.30-17 maissa tavata jossain sellaisessa paikassa, mihin osaisin tulla? Harmi, kun tuo koulutus nyt sanelee mun aikataulut :( Seuraavan kerran olen tulossa sinne koulutukseen 6.-7.3., että jos teille ei nyt sovi, niin silloin voi katsoa myös. Ja sitten huhtikuun 3.-4. Tansku, mene vaan jo huomenna käymään lääkärissä, jos ei ole kipu helpottanut. Sellainen pinnallinen laskimotulehdus siinä voi olla, mutta käy näyttämässä. Jaksamista kovasti sairastupalaisten ja oman voinnin kanssa :hug: Äläkä niitä kiloja toipilaana murehdi, kyllä sitten, kun olet parantunut, niin varmaan pääset nopeasti eroon tulleista kiloista!! Hoidat ensin itsesi kunnolla kuntoon ja sitten aloitat kuntokuurin. Paranemista myös muille teidän perheessä! Ja Pepin pojille paranemistoivotukset myöskin!

Tinttamooses; jaksamista huolien kanssa :hug: Meilläkin tulee usein miehen kanssa rahasta riitaa, ihan siksi, että ollaan niin erilaiset rahankäyttäjät. Voi ei niitä susia :eek: Ihana pentu teille on tulossa. Meidän perheessä asuu kanssa yksi, jolla krooninen koirakuume. Lotan hartain toive olis saada koira, mutta vielä vasta harkitaan, kun olis hankalaa, kun molemmat vuorotöissä. Ja mun vanhempien koiran kanssa kävi tosi ikävä juttu, minkä takia en haluaisi koiraa. Ja mies vielä haluaisi ehdottomasti ison koiran.

Nyt me lähdetään pulkkailemaan, moikka ja talvista päivää kaikille!
 
Tinttamooses: :hug:
Mites ton petonetin saisi, kun täälläkin päin niitä susia liikkuu, niin ois kiva tietää, että kuinka lähellä :whistle:

Tanskuliini: Pikaista paranemista teille kaikille! :hug:

Peppi: Paranemis :hug: sinnekin!

Nyt ei ennätä enempää, pitää mennä katsomaan mitä Joonas touhuaa ja jotain syömistä hänelle keksimään, että pääsisi ajallaan nukkumaan.

:wave:
 
Moi!

Sami soitti mulle töihin aamulla, Joonatan oli tunnin itkenyt yhteen putkeen, hieronut ja valittanut korviaan, huutanut äitiä jne. Puhelimessa kuulin sen jo hysteerisen itkun. Käskin soittaa tk:lle aikaa lääkärille, mun avustettava passitti mut samantien kotiin, aivan ihana ihminen :heart: En tiiä, miten työnteosta olis mitään tullut, kun sen Jontun itkun kuulin :ashamed: Onneksi on nyt tällänen työ, jossa voin lähteä noin helposti kotiin!! Aivan mathava juttu! Kiittelin kyllä vuolaasti :)

Saatiin (yllättävää kyllä) aika klo 10, oikeassa korvassa on tulehdus :/ Saatiin antibioottikuuri, mutta eihän tolle pojalle saa sitä annettua |O Kun sylkee/räkii/oksentaa sen heti ulos :kieh: Pelkälleen ei edes yritetty antaa, mut maistoi sen isosta määrästä ruokaa :/ Vinkkejä, ehdotuksia saa antaa, miten saatais se alas :attn:

Rasmuksen korvat tarkistettiin myös, ei ollut tulehdusta, mitä epäilin, kun maate laitettaessa huuto on sen mukaista...

Meille on avattu uusi tk tohon aika lähelle, oli kyllä tosi hyvännäköinen ja muutenkin vaikutti hyvälle. Puhelimeenkin vastattiin heti, kun Sami aamulla sinne soitti :eek: Ja alle tunnin päähän sai ajan, vaikka soitettiin siinä 9 aikoihin tai vähän jälkeen! Yleensä on tottunut, että siihen mennessä on takuuvarmasti kaikki ajat jo mennyt.

Äiti soitti, että pikkuveli on kipeenä, pitää hakea se koulusta, jatkan myöhemmin :wave:
 

Yhteistyössä