JOULUTÄHDET 2005 tammikuussa

Kiitti Koivunkäpy! Tähystettiinkö sulla ylä- vai alapään kautta? Jos ylä, niin oliko hirveetä? Pieni pelko on, että jos ei kunnolla mene ohi pikapuoliin, niin tähystykseen käypi tieni, gastroskopiaan eli missä niellään putkea... Onnea Annalle uudesta taidosta
:flower:
 
Siru, yläkautta änkivät letkun, ja täytyy sanoa että ennemmin lähtisin vaikka tältä istumalta synnyttämään, mulla on tosi voimakas oksurefleksi nääs..

Piti omista peloista sanoo, toki nää et lapsille/ukolle/itelle käy jotain, mut mä pelkään korkeita siltoja, siis esim. mikä menee valtatie saimaan kanavan yli on mulle ihan ylivoimanen..
 
Vauvasta tuli Aleksi Erkki Matias. Juhlat meni hyvin ja nyt on toooosi väsy. Olen itsekäs ja menen kommentoimatta vaan nukkumaan. Luin kyllä kaikki jutut; ja katsoin linkit Pepin uuteen tukkaan ja vatsaan litistykseen. Pepin tukka kiinnosti enemmän :whistle: Jääkaappi on nimittäin täynnä herkkuja, niin ei nyt voi mitään vatsan pienennystä aloittaa!!! Ai niin, ja meillekin varmaan riittää ens talveksi 98 cm:n puku, oon kuullut tuon saman vinkin kuin Niiskis!

T:uupunut epeli
 
Huomenta.

Rasmus vois mun mielestä jo kokonaan lopettaa noi yöheräilynsä ;) Heräilee parit kerrat ja esim. viime yönä huuto oli aika kovaa, vaikka sit suht pian rauhoittuukin. Eikä tarttis niin aikaisin herätä (6) :/

Joonatan heräs kans aamuyöstä itkemään, luuli, että isi on töissä ja olis halunnut isin syliin... Varmaan 15min itkeskeli. Illalla tuntui, että maha oli pojalla kipeä, kun uni ei tullut millään ja vähän siihen tapaan vääntelehti et masuun olis sattunut :/ Nyt on kyllä ihan ok, söi puuron jne.

Niiskuneiti: Joo, mä aloitan kans!! Tänään vois jo aloitella!! Kiva sit vertailla tuloksia. Ajattelitko tehä ihan vaan ton ohjelman vai aiotko sen lisäksi jotain muuta, liikkua, ottaa ruokavalioa mukaan (siis syödä terveellisesti/vähän tms.)?

siru: Voi sitä sun vatsaa :( Toivottavasti paranee pikaisesti! Kiitos sulle ja kaikille muille tukkaa kehuneille :hug: Paljonhan me laskettiin, että toi teki... Jotain 50e. Aika kallis, Viron hinnaksi, Suomessa ei olis saanut tolla hinnalla, että oli se kyllä halvempi! Halvemmaksi tuli matka Tallinnaan kampaajalle, mitä olis maksanut Suomessa pelkkä kampaajalla käynti :D Tai sekin riippuu niin paikasta, mut ainakin täällä pk-seudulla...

Epeli: Kiva nimi! Oliko joku nimi otettu suvusta?

Mitähän sitä tekis poikien kanssa, Sami lähtee kohta töihin...
 
Huomenta! :wave:

Peppi: Juu kyllä mä aion jonkin verran liikkuakin, ainakin kävelylenkeillä aika usein käydään :) Kevättä odotan innolla, että pääsisi pyöräilemään ja jonkun jumpankin haluaisin aloittaa, täällä meidän tuppukylässä tuo tarjonta vaan on aika vähäistä, enkä minnekään Turkuun oikein viitsisi sen takia lähteä :whistle: Hiukan yritän tietenkin myös katsoa, että mitä suuhuni laitan, mutta syödä kuitenkin pitää vielä aika hyvin, kun edelleen täysimetän =) Tosin painon suhteen ei mitään hirveää ongelmaa ole, kun on jo kilon lähtöpainoa pienempi, mutta kyllä muutama kilo vielä kesäksi voisi lähteä ;)

Siru: Pikaista paranemista! :hug:

Epeli: Kauniin nimen sai teidän vauvanne :heart: "Melkein" sama nimi kuin yhden mun tutun pojalla, joka on Erkki Aarne Matias, tosin hänellä Matias kutsumanimenä ja onhan Jessenkin toinen nimi Matias :)

Jesse vetäisi oikein kunnon yöunet viime yönä. Laitoin Jessen illalla kahdeksan maissa sänkyyn, kun oli väsynyt ja ajattelin, että vain pienet torkut ottaa, mutta poikapa päätti jo yöunille alkaa :) Aamulla heräsi kymmentä vaille kahdeksan eli kellon ympäri veti sikeitä :D Yöllä söi kyllä kaksi kertaa, yhdentoista jälkeen ja ennen kolmea.

Koivunkäpy: Annalle onnittelut uudesta taidosta! :flower:

Nyt pitää mennä Joonasta vaatettamaan, lähtee iskänsä kanssa ulkoilemaan, Jesse on jo aamupäiväunilla :wave:
 
Sunnuntai-iltapäivää täältä Tampereelta!


Sirulle: paranemista mulla oli joskus ihan nuorena kans iso ongelma noitten mahahaavavaivojen takia. Nykysin vaan joskus hieman närästää ei onneksi enempää. Tohon Facebookiin aion kans ryhtyä tutustumaan kunhan toi selkä antaa myöten.

Jemmasta en oo enempää kuullu kuin tässä yks päivä soiteltiin. Kristiinalla on kiirettä niitten opintojensa kanssa helsingissä. Peppikös se heistä kyseli.

Niisku ja Peppi ihan melkeen kateeks käy kun ootte saanu vartalonne "takaisin" Mäkin alan sit kadonneen ulkonäön metsästyksen kun nää kaks on ulkona.

Meillä on oton kans jo ihan hirmunen ikävä omaan kotiin. Lauantaina lähdetään. Otto kyselee joka päivä mennäänkö nyt papan luo omaan kotiin.

Me ollaan lähdössä tonne pikkukakkosen leikkipuistoon. Venyttelen hiukan tota selkää ja sit menoks.

T: Kattinka
 
Moikka!

Peppi, Niisku ja Katinka; kiitti ihanaiset :heart: Aika paljon parempaa kuuluu jo, tänään pystyi jo ulkoillakin; oltiin metsäretkellä Lotan, Oton, mun isän ja mun siskon koiran kanssa :D Paistettiin nuotiolla makkaraa, en kyl uskaltanut kovin paljon syödä, ettei mahakipu palaisi, harmi, nuotiomakkara on mun herkkua :p

Peppi; ihana yv, koitan vastailla kohta siihen :) Kiva, kun olet niin innostunut =) Värjättiinkö sun tukkaa myös siellä Virossa, vai oliko se n.50ekeä leikkauksesta? Mä olen käynyt sillä mun melkein-sukulaisella (ollaan samassa suvussa, mutta ei sukua toisillemme) ja hän on ottanut tosi vähän leikkauksesta ja väristä. Mut tosiaan seuraavaksi menen varmaan jonnekin muualle kokeilemaan jos joku parturi mua ymmärtäis ;)

Katinka; miten sun raskaus on edennyt? Kuinka paljon sulla nyt viikkoja? Toivottavasti sun selkä tulee pian kuntoon! Ja tulet Facebookiin :D Menikö sulla ne mahavaivat ihan itsellään ohi vai noudatatko jotain ruokavaliota tmv? Itseä hirvittää, jos pitäis alkaa jotain ruokia välttelemään, olen niiiin kaikkiruokainen; ei ole montaakaan ruokaa, mistä en pitäisi :D

Epeli; Hieno nimi pojalla!

Niisku; siitä imetys on kyllä kiva asia, että lähtöpainoon pääsee melko kivuttomasti =) Rattaiden kanssa lenkkeily on kyllä hyödyllistä, kun siinä saa lisätehoa rattaista, etenkin lumisena aikana.

Olis ma-ti aamuvuorot ja sitten loppuviikko vapaata :D taidan loppuelämäni tehdä tätä 90h/3viikkoa ;)

Nyt vastailen Pepille :wave:
 
moikka

nyt sen verran minkä kerkeen ennen kun alaovelta kuuluu että äitii!! ;)

Peppi:Kiitos kysymästä vointi on ihan ok, vaikka lämpöä on edelleen.
Siitä täti jutusta.. liittyy siihen mitä kävin yhteisöön kirjottamassa.. en ala tässä tarkemmin selittää mut voin kyllä yy:tä laittaa jossain välissä kun kerkeen jos haluat.
Hienot hiukset =) Mulle serkku leikkas aika samantyylisen mallin eilen. Värinä on ruskea jossa vaaleita raitoja ja lisäksi vielä vähän astetta tumman rukseita raitoja.

Smirgelaine: Mites meni uimakoulu??

Lillukka:
Tuo kuulostaa niiiin tutulta.. Meillä oili tuo vaihe alkutalvesta (millon just tännekkin sitä "valittelin") koko ajan Tatu vaan HALUS ja HALUS ja hirvee kiukku kohtaus jos ei tullu mitä halus. Tosi ressaavaa.. :hug:
Mikäs sulla on vointi??

Niiskuneiti, Siru
ja muut: kiitos haalari vinkeistä!

Tigru: Mites Aten korva?? vieläkö kipeä?

Sirulle paranemista!!! :flower:

Oltiin tosiaan isomummolassa ja kivaa oli. Tatu näki pienempiä serkku poikia jne..
Itellä edelleen hirveetä vilutusta ja iltaisin nostaa lämmön aina. Nytkin ihmettelin kun niin kovasti palelee niin 37,3 eli vähä koholla. Ajattelin aamulla soittaa päivystykseen että laittavat labraan lähetteen. Vähän pelkään ettei ois keuhkoputkessa...

Tatu oli koko viikonlopun tosi hyvällä tuulella vaikkakin taas aikamoinen vastarannan kiiski :whistle:
Ja ihastui iki hyviksi myyrä ohjelmaan mikä mummolassa oli.. ikivanha kasetti jota mekin ollaan muksuina silmät soikeena kuulemma tuijotettu :LOL:

Äsken käytiin tekemässä lumityöt ja ajateltiin lämmittää sauna kun Tatu nukkuu. Sauno mummon kans niin kovasti viikonloppuna että ei välttämättä tarvii tänään käydä.
nyt en muista mitä muuta piti kun äiti soitti tuossa välissä ja unohtu asita.. mut palailen :D
 
Aijoo, aalareista en oo musitanu mainita, villellä on nyt 92cm greenhilli, alkaa olla nafti, remun 98cm, toivottavasti mahtuu tän talven ja takki+housut on muumin 104cm, en uskalla ostaa alesta tuolle pukua ens talveks kun ei tiedä miten kasvaa..
Annalle pitää ostaa 134cm jos kohdalle osuu jostain, prismalla ei enää ollu ku 74-80cm pukuja jäljellä tän kuun alussa :kieh: Tälä hetkellä käyttää 122cm, mut kokeiltiin 128cm ei mitään jakoja et mahtus ens talvena päälle.. :|

Mulla on pskatauti ilmeisesti, hampaaseen koskee tajuttomasti ja on pientä lämpöö..
 
Öitä ihanaiset siskot!

Yötyötä taas tekemässä. ei ole kuin yksi yö pätkäaamun kävin kylläkin jo tekemässä, mut hyvin tässä jaksellaan. vaik en minä hirveesti unta saanutkaan päikkäri aikaan. mies ja pojat oli mennyt jo etukäteen aamupäivällä meidän porukoille, kun äippä teki hirvipaistia koko porukalle. :p alkuillasta tultiin jo kotia.

Lillukka, täällä asuu ihan samanlainen vaatija/uhmaaja kuin teilläkin. tämä herra on ollut kyllä samanlainen jo viimeisen puol vuotta. |O sillä on tahtoa vaikka muille jakaa. antaa onneksi joissain asioissa auttaa, mut joissain on tosi tiukkana. varsinkin noissa ruoka jutuissa. tänäkin iltana olis halunnut syödä kaikki viinirypäleet samantien pois. pakko oli jemmata kaappiin josta sittenkin yritti vielä niitä kalastella. :whistle: =)

Aleksi on hiihtänyt kaksi pvää ihan innoissaan. sanoi ettei pikku mäki ole mitään vaan iso mäki kelpaa ja niin kiipeää vaan korkeemmalle meidän tietä ylöspäin ja laskee alas. hyvin on pystyssä pysynyt. täytyi ihan minunkin sukset porukoiltani etsiä monen vuoden jälkeen että pääsen aleksin kanssa hiihtää edes meidän pihalle. =)

Epeli, hieno nimi tuli poitsulle! =) minustakin tuo Matias on kiva nimi, mietitiiin sitä Mikkiksellekin mut sit se ei jotenkin sointunut sukunimeen.

Annalle, onnittelut uudesta taidosta. :)

siru, hyvä kun oot parantumaan päin. hiukanko alko minunkin tekee mieli siirtyä tuolle 90h/3vko listaan nyt kun sen noin ilmaisit. vaik on meillä monta jotka täällä niin tekevät. väheneekö siinä kk palkka vai jääkö vaan vähempi periaatteessa lisiä saamatta? tai siis kun ei tule niin paljon vuoroja niin lisiäkään ei tule niin paljon mitä ehkä normaalisti? toisaalta olis tosi ihanaa. :) hyvää työpäivää.

peppi, olet kyllä kaunis. leikkautit sit minkänäköiset hiukset tahansa. :) tosi kivan näköiset siis ovat nuo uudet hiukset. toivottavasti minunkin kuontaloni pärstäni paranee, kun viikon päästä pääsen kampaajalle ja lätkätään edes jotain väriä päähän kirkastukseksi. :) toivottavasti teillä on nukuttu tämä yö. mukavaa työpäivää. :hug:

kattinka, kiva kuulla teistäkin. jaksuja selkäkipujen kanssa. :hug: oletko vielä aikonut mennä töihin, kunhan palaatte kotia takaisin?

käpynen, toivottavasti ei teille suurempaa tautia tulisi. :hug: jaksuja.

niiskuneiti, minuakin kauheasti kiinnostaisi aloittaa tuollaisia kivoja harjoituksia tekee, mutten kyllä tajuu mistä revin aikaa niille. kävelmäänkään en ole aikoihin joutanut. jaksuja ja tsemppiä sulle. :hug: ihania yöunia Jesse vetelee. :)

kaiza, kuinkas sinä jakselet viikonlopun jäljiltä?tuliko kaikki juhlaruoat yli?,ettekös olleet siellä anopin? 50 vai 60?muistankohan minä ihan väärin. :wave:

kuusikon äiti, mitähän teille kuuluu? kuinka jakselet? ja mitä lapsille kuuluu? :wave:

danjuska, toivotaan että ei olis mitään suurta labrakokeissa ja menisi tuo lämpöily pian ohi. jaksuja töihin. :hug: kuis mies on jaksellut jalkapuolena?

Minä meinasin huomenna kävellä poikien hoitopaikalle ja ottaa pojat ja tulla linja-autolla kotiin heidän kanssa. saa nähdä jaksanko ja miten muuten selvitään, kun on sellanen kilometrin matka mikä pitäis mikkiksen kävellä sinne linja-auto pysäkille. sais vaan ite hyvän lenkin heitettyä. :)
sit oliskin kaupassa käytävä illalla ja yksi vapaapäivä vaan, mut onneksi vaan kolme pvää töitä ja sit pidempi vapaa. pojat lähtevätkin jo torstaina mummolaan. =) pyykkiäkin olis kait taas pestävä.

nyt minä lähden tekee surffailukierroksen ja sit vaikka hiukan töitäkin vois tehdä... kauniita unia kaikille!


:hug:
 
Tervehdys kaikille :hug:

Voi jestas sentään mikä olo :eek: Mulle iski kunnon flunssa viikko sitten ja olin koko viikon vuoteenomana. Lämpöä ei ollut kuin vähän mutta nuhaa ja yskää senkin edestä. Olen vieläkin lentsussa ja nyt Veera, Santeri ja mieskin on samassa taudissa. Miehillä ei ole lämpöä mutta Veeralla on joten se on kotona mun kanssa. Menen itse lääkärille hakemaan lisää saikkua jalkojen takia klo 11, harmi että joudun ottamaan tytön mukaan. Onneksi terveysasema on ihan vieressä. On jotenkin niin vetämätön olo ettei tosikaan :( Saas nähdä paljonko saan lisää sairaslomaa jaloista. Toivottavasti ainakin tän koko viikon. En oikein pysty nostamaan mitään painavaa ja töissä joudun päivittäin nostelemaan esim. kaljakoreja ja painavia laatikoita ym. No, toivottavasti on fiksu lekuri ja tajuaa sen...

Olen lukenut kaikkien jutut mutta nyt pää on niin täynnä räkää etten kertakaikkiaan jaksa kirjoittaa pitkään :ashamed: Sen verran kuitenkin että Pepin hiukset on tosi nätit!!! Sirulle jaksuja vatsavaivojen kanssa ja pikaista paranemista :hug: Metkun porukasta oli kiva kuulla :hug: Samoin Kattinkan kuulumisia oli kiva lukea, jaksuja tuplamasun kanssa :heart: :hug:

Pepille vielä: irtisanoin itseni viime tiistaina. Pomo oli pitkään hiljaa ja kysyi sitten että mitä hän voi tehdä että peruisin sen -sanoin ettei voi tehdä mitään, hähää :kieh: :D Lopulta se sanoi että pitäisin silmät auki uudessa firmassa jos hänellekin löytyisi jotain hommaa :D Eli irtisanominen meni ihan ok. Mua vaan harmittaa etten päässyt tänään töihin, haluaisin kuitenkin tehdä kaikki mun rästityöt ennen lopettamista. No, enköhän mä könkkää töihin tässä neljän viikon sisällä :D Aloitan muuten autokoulun 18.2 :D

Mukavaa ja TERVETTÄ viikkoa kaikille! Sairastelijoille pikaista paranemista ja kaikille ISO HALI (Teletappi-äänellä sanottuna -Veera katselee parhaillaan kyseistä videota... ) :D :hug:

Tansku & Veera
 
Heips!
Ja hyvää alkanutta viikkoa tasapuolisesti kaikille!
Kiitos kysymästä Jellona, juhlat meni oikein hyvin. Oli kyllä rankka päivä, kun aamusta leivoin vielä kotona ja ilta 8lta oltiin vasta kotona. Matias ei nukkunut päikkäreitä, joten voitte kuvitella, miten se käyttäytyi, kun sai paljon huomiota ja aika paljon myös sokeria! Huoh. Oli automatka kotiin aika järkyttävä. Onneks ei oo kuin reilun puolen tunnin matka. Oli se myös aika ihana, kun näki esim. ekaa kertaa pikkuserkkunsa 1,5v, ja meni heti halaamaan, eivät edes saaneet ulko-ovea kiinni. :) Kovasti katsoi perään ja auttoi asioissa. Noh, tuli siinä parit tää on mun lelu-riidatkin. Itselläni oli vaikeinta, kun kokoajan oli heikko olo ja piti syödä, mut tarjolla oli leipomosta ostettuja herkkuja, joten ne oli ihan liian rasvaisia ja kermaisia. Täytekakusta puolet oli kermaa, voileipäkakussa oli ihan sikana juustoa ja rasvaa ja muutenkin jotenkin se rasva äklötti, kävin sitten aina välillä syömässä vessassa semmosia kuivia välipalakeksejä joita oli mukana. Ja hirveen vaikeaa vastata kysymyksiin mitä kuuluu? Tai tuleeko matiakselle joskus sisaruksia? :) Mitä niinhinkin nyt sit vastaa...
No joo, siinä riittävästi taas omaa napaa.
Tanskun jaloille pikaista paranemista. Pääset ilmeisesti kuitenkin jo ihan hyvin liikkumaan?
Yöh, nyt on taas pakko mennä lepäilemään. Jos vais jaksais iltapäivän sit kirjoitella sitä opparia. Jäi taas kommentoinnit vähäseen, mielessä olette silti.
:hug:
 
mukavaa viikonalkua kaikille!

päivystyksesä käyty.. laitto labraan ja sieltä soittaavat tuloksista jollain aikaa. ois antanu saikkua mutta en ottanu :ashamed:
väsyttää ihan tajuttomasti |O
muuten nukuin kyllä kun tukki paitsi että jätkä päätti nousta ennen seiskaa taas :eek:

Tanskun perheen suuntaan paranemis toivotus!! :flower:

Nyt suihkuun jos vähän virkois ja sitten valmistautumaan töihin lähtöön.
 
Kerpele. Pojan lassien pukuun tuli "aukko". Tultiin äsken kerhosta niin huomasin siinä puvussa semmoisen nätin pystysuuntasen viillon. Pitäneen vissiin mennä käymään Cittarissa, kun se puku on sieltä ostettukkin. :kieh:

Muistin viedä likan lauantaina uimaan. Ja käly kävi ostamassa häälahjoja, osti meiänkin puolesta (maksan toki kun ens sunnuntaina nähdään ).

Nyt sitten oottelen tyttöä eskasta kotiin.

Kuis annal oli menny siskos luona Käpy?
 
Moi!

Kiitos Siru yv:stä :hug: Vastailen siihen piakkoin :)

Niiskuneiti: Joko oot ekan reenin tehnyt? Mä tein eilen :)

Kattinka: Olipa kiva, kun kävit kirjoittelemassa! :hug:

Siru: Joo, kahta väriä laitettiin päähään, vaaleeta ja tummaa.

Danjuska: Olisit vaan ottanu sitä saikkua... Mun mielestä puolikuntoisena ei hommia paiskita, eihän se tee ollenkaan hyvää ja pitkittää tautia :/ Laitappa kuvaa irc-galleriaan?? Hiuskistas :)

KK: Mikäs on vointi? Paranemisia!!

Jellona: Kiitos :ashamed: :hug:

Tansku: Voi hitto sun oloas :( Koitahan jaksella!! :hug: Paranemisia teille kaikille! Kiitos :hug:

Kaiza: Koska ajattelitte kertoa raskaudesta muille? Tai niille, joille ette oo vielä kertonu.

smirge: Oliks se siis kuinka se uus puku? :eek:

Olin eilen kattomassa kaverin kanssa 8 päivää ensi-iltaan leffaa ja oli kyllä hyvä, mä tykkäsin :D

Viime yö meni jo paremmin... Mut nyt jos ehtis vielä vähän makoilla :wave: Sirulle vastaan myöhemmin!
 
Täällä taas.

Otto nukkuu ja mummo lähti vaarin kans tapaamaan asuntovälittäjää kun ovat myymässä entistä kotiaan. En oo varma oonko täällä maininnu ja jos oonkin niin kukas sellasta muistaa, mut meijän mummo on sit meijän viimevierailun muuttanu avoviehensä (siis vaarin) lapsuudenkotiin kun tämän äiti joutui vanhainkotiin.Hyvätkin puolensa tässä omakotitalossa olemiselle, mutta tämä puoli Tamperetta on mulle ihan outoa ja Hanna-mari ja Kristiina ovat kauempana. Ulos lähtö tosin on helpompaa ja on oma piha.

Sirulle piti sanoman että kun mulla oli ne vaivat pahimmillaan mulla oli ihan mieletön työstressi ja elin siihen aikaan hullua nuoruutta vain tupakka ja kahvi ravintonani. Kävin lääkärissä silloin ja sain jotain lääkkeitä ja lähetteen tähystykseen, mutta jäi sit menemättä. Muutamia vuosia sitten aina syksyinin vaiva koitti muistuttaa olemassa olostaan, mutta ei oo enää vaivannut.

raskaus
etenee kai ihan hyvin. Viikkoja on jotain 19. Aika myllerrystä jo tuntuu ajoittain ja kipuja ja kolotusta tuntuu joka puolella. Täytyy sanoa, että tää ei oo yhtään autuaan ihanaa niinkuin oton odotus oli.

Jellona
kyseli töiden jatkamisesta. en tiedä oikein itekkään. Kaippa siellä pitäs ainakin kääntymässä käydä. ja ois toisaalta kiva ottaa vaan esin puolikkaan sairasloman ja tehä vaikka pari iltaa viikossa.

Lillukalle ja muitten kiukkuajien mammoille. meillä on ajoittain ihan hirveää. on tuo poika-ressu nimittäin perinyt äitinsä luonteen.

Danjuska Toivottavasti saat pian itsesi kuntoon. Yritä levätä :hug:.

Tanjuska
: Olisimpa ollut kärpäsenä katossa kun otit sen lopputilin. Työn antajat huomaavat usein liian myöhään menettäneensä hyvän työtekijän.

Eipä kai kummempia. Serkkupoika on vaimonsa ja poikiensa 2.5 ja 5 v. tulossa käymään somerolta. Vasta sitä (siis serkku-poikaa) hoitelin ja sille vaippoja vaihelin ja nyt se on jo aikuinen, perheellinen mies. Onneksi itse en ole muuttunut samaatahtia ;) .

Mukavaa päivän jatkoa kaikille :wave:

:heart: :lla Kattinka
 
Maanantaita ystäväiset! :wave:

Peppi: Perjantaina tein ekan treenin ja eilen toisen, joka toinen päivä siis teen :) Kuinkas usein sinä? ;) Sain muuten miehen treenaamaan mun kanssa :D

Tanskuliini: Pikaista paranemista teille kaikille ja jaloillesi toipumista! :hug:

Danjuska: Ei tosiaan puolikuntoisena pitäisi töihin mennä, vaan levätä ja parantua kunnolla :hug:

Kattinka: Jaksamista vaivojen ja Oton kanssa! :hug:

Jellona: Kiitos :)

Smirgelaine: No voi harmi sitä pukua... :/ Oliko tosiaan uusikin?

Tänne ei kummempia... Käytiin aamupäivällä autoajelulla poikien kanssa, kun hain postista netistä tilaamani takin kokoa 40, mutta vähän liian suuri oli... :whistle: Enpä muista, että milloin viimeksi olisin kokoa 38 olevan takin tarvinnut ;)
Illalla mennään miehen mamman luo kylään.

Koivunkäpy: Mites siellä voidaan? :hug: Saitko muuten mun yv:n, olikos se edellispäivänä? :whistle:

Eipä nyt muuta.

Halauksin, Niiskuneiti ja pojat

 
Voi *piip* sentään, mun oikeassa jalassa on joku helvatan tulehdus :( Mietinkin viikonloppuna kun yhteen kohtaan sattui kokoajan, ja vielä sellaiseen kohtaan jota ei leikattu... Se kohta on ihan punainen ja kova -jotenkin pelottavan kipeä :eek: :( Siinä on siis joku (toivottavasti vain pinnallinen) tulehdus, sain 10 päivän lääkekuurin ja 2 viikkoa sairaslomaa lisää. Jos kipu ei hellitä ja punaisuus lisääntyy niin sitten täytyy mennä heti lääkärille -ehkä jalka pitää leikata uudestaan!!! Kääk :eek:

Veera-parka on nyt 40 asteen kuumeessa ja ihan kanttuvei :( Toiselle ei edes hamppis eikä viinirypäleet maistuneet -ovat muuten lemppareita... Noh, kunhan se edes jois kunnolla niin pysyis jotenkin tolpillaan. Jösses et ollaan katottu Teletappeja koko päivä -ei enää jaksais... :whistle:

Taidanpa lähteä hakemaan Saaran päiväkodista, saavat pojat katsoa Veeran kanssa noita ihania Teletappeja sen ajan :D

Huomiseen :wave:

Ai niin, näin aamulla meidän yläkerran naapurit -kantoivat turvakaukalossa 2 päivän ikäistä pikkumiestä... Uuh kun se oli niiiin suloinen :heart: :heart:
 
Käytiin poikien ja Jontun kummitädin kanssa kaupassa ja sit mentiin kummin luo kylään. Joonatan on kauheesti kysellyt xxx perään, joka päivä pitäis soittaa ja jutella puhelimessa, yökyläänkin haluaisi mennä :eek: :D Varmaan kuitenkin äitin kanssa ;) Eilen lauloi kummille muumien tunnusmusiikkia puhelimessa :heart: On siis ruvennut laulamaan, ihanan kuuloinen, lähinnä hyräilee ja sitten myös sanoja on lauluissa, tosi suloista :) Oikeen sellasella hempeellä pienen lapsen äänellä lurittelee :heart: :D

Rasmuksella on hauska tapa hörähdellä, tekonauraa ihan hirveesti koko ajan, sekin hauskan kuuloista :LOL: Sekin rupee kilju-laulamaan, kun pyydän Joonatania laulamaan :D Nyt hauskin leikki on leikkiä intiaania, joko poika ite taputtaa käsillään suuta ja huutaa samalla tai sit äiti taputtaa suuta ja poika huutaa minkä kerkiää, ihan punaisena, henkeä vetämättä leikkii, on tosi huvittava :D Tänään kyllä vähän hävetti (Rasmusta siis), ei kaverin kuullen oikeen kehdannut silleen huudella :whistle: Sanoinko, kun yksi päivä (olisko joku 3 päivää sitten) Rasmus nousi ite lattialta pystyyn ja otti monta askelta! Huusin äkkiä Samille, että tulis kattomaan ja samalla hetkellä Rasmus pyllähti pepulleen kun pelästy mun huutoja, katto just silleen, että mitä kiellettyä mä nyt tein :D

Kattinka: Eikös sen sun veljen vaimo ole vieläkään synnyttänyt? |O :whistle: Onks sun maha jo minkä kokoinen? Joudutko juosta vessassa, kipeytyykö selkä helpolla? Koska saatte tietää vauvojen sukupuolet? Joko ootte nimiä miettiny? :) Kauhee utelu :LOL:

Niiskuneiti: Ajattelin kans jokatoinen päivä tehdä, huomenna olis taas siis aika tehä se. Siinä ei kyllä kauaa mene :)

Tansku: Voi, mistäs se nyt semmosen tulehduksen kaiken päälle lykkäs :eek: :headwall: Varmaan kipee :eek: Voi Veera-reppanaa, toivottavasti paranee pian!!

Koivunkäpy: Mikä ihmeen kahvilakko?? :eek: Mä olin tänä aamuna juomatta kahvia ja se kyllä sit näkyi ja tuntui töissä -haukottelin koko ajan ja väsytti kauheesti |O Päiväunien (poikien) jälkeen join sitten sitä sun antamaa suklaakahvia, kiitos vielä siitä :hug: Josta tulikin mieleen, että mä sitten unohdin sen tavallisen kahvin ostamisen, kun kaupassa käytiin :kieh: :headwall:

Mut eipä mulla taas tällä kertaa muuta :whistle: :wave:
 
Paketti haettu käpy. Tuolla ovat nyt hurrauksessa koneessa.

Niiskis ostin sen puvun syksyllä. Ja siinä on puhkikulumattomuustakuu. Ottivat siellä cittarissa puvun vastaan ja lähettävät sen Lassien tehtailla. Ottavat sieltä sitten yhteyttä kun saavat selville mikä sille kankaalle tuli.

Tanskun jalalle pikaista paranemista :flower:

Näköjään kannattaa käydä maanantaisin ravintolassa muksujen kanssa. Käytiin muskarin jälkeen Lippulaivan Chicosissa syömässä :p . Siellä oli tosi tyhjää :eek: . Kerrankin sai syödä ilman möykkää lasten kanssa. :D
 
Smirge, en muistanu sanoo et vaipat on pesty, jottei niitä tarvi alkaa pesemään enää :saint: tosin imuja saat pestä viel muutaman kerran et imeevät kunnolla..

Peppi, mun maha ei kestä kahvia |O

Myydään kaksi vähän kiljuvaa lasta :kieh:
 
Moikka!

Pikaisesti vaan, että Peppi, laitoin yv:tä =)

Ja Tanskulle paranemista :hug: voi ei, mistä se sellaisen nyt lykkäsi? :eek: Onko se sellainen pinnallinen laskimotulehdus? Veeralle myös paranemista!

Nyt ihan poikki, lenkillä kyllä kävin ja ruokakaupassa heti töistä päästyäni, ihanaa käydä yksin välillä kaupassa =) pienet ilot ;) Kävin lyhentämässä myös kellon remmiä, kun sain mieheltä joululahjaksi ja se on ollut ihan näreissään, kun en ole mennyt sitä lyhentämään ennemmin, etten muka tykännyt siitä :LOL: Nyt se oli niin onnessaan, kun tulin kello kädessä kotiin. Pienet ilot, kuten sanoin ;)

Katinkalle vielä kiitos, kun vastailit mahavaivakysymyksiin =) ja pitkälläpä sun raskaus jo yhtäkkiä on :eek:

Nyt sohvalle autoilla leikkimään hetkeksi ennen saunaa, moikka ja hyvää viikkoa kaikille!

Vielä huomasin, etten Jellonalle vastannu. Jonkin verran peruspalkka on pienempi ja olen kuullut monelta, et nuo vapaapäivät on kalliita. Lisissä ei varmaan ihan hirveästi häviä, ainakin nyt mulla oli viime listassa viikonloput töitä ja öitä ihan sama määrä kuin muillakin, 2-3/3vkoa. Mietin kyllä, että jos tekis ainakin välillä 4 yötä listassa, niin sais siitä jo 40 tuntia ;) Toi vapaan määrä on kyl oleellisesti isompi kuin täydessä listassa, nyt on ollut näissä listoissa 5-6päivän vapaita, ihanaa :D Ja siksikin tykkään, kun joudun tosi paljon laittamaan toiveita miehen työvuorojen mukaan, niin on se mun lista helpompi tehdä, kun on vähempi työpäiviä. Meillä noiden toiveiden määrää on rajoitettu, niin mulla on ollu pieni stressi siitä, kun mulla tulee niitä niin paljon. Mutta oh:lle olen sanonut, että jos niitä ei voi noudattaa, niin en voi tuolla töissä olla, kiristystä :kieh:

Nyt meen oikeasti, moi :wave:
 

Yhteistyössä