**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

Mua hämmentää... Mulla on täysin samat oireet nytte, kun viimekierrossakin... Oonko raskautunu heti vai tekeekö mun typerä kroppani mulle kiusaa??? Mun tissit on taas valtavat ja tosi kipeet.... Ja muutenkin on "sellanen olo"... Viikko pitäis viellä sinnitellä... :|
Mun pää hajoo... :headwall:
 
kukkurukuu mä liityn sun mukaan tuohon päänhajoamiseen :D miksi tää aika menee niin hitaaaaaasti?!

Spirit mä olen aika hyvin tähän asti pystynyt tuohon tulee jos tulee ajatukseen. Ja tavallaan vielläkin mä kykenen siihen..jotenkuten. Tää meidän kuopus antoi odottaa itseänsä vuodenpäivät, ennenkuin tärppäsi. Kkm taas tärppäsi ennenkuin ehdittiin alkaa edes virallisesti yrittämään. Ja nyt mulla on pakokauhua siitä, että plussaan sekäs iitä että en plussaa :D Mä tiedän, että tän kierro hyväksyn vielä tärppäämättömänä, mutta sen jälkeen varmaan sekoan...

Niwhai koita nauttia lomasta, vaikka se tätskä tuppaakin kolmantena pyöränä mukaan :( Keljua kyllä, jos ei pääse tyrskyihin lillumaan..ja hyvä, että kaikki oli ok jälkitarkastuksessa :)

Niiskunenä :hug: toivottavasti pääset tarkistelemaan tilannetta ja toivottavasti et joudu tänne takaisin, vaan 36 viikon päästä olet ylpeä pienen nyytin äiti :)

MiNalo mulla on hirvee pakkomielle uskoa, että saat plussan. Mä taidan piinailla sun plussaas enemmän kuin omia oireitani :D Mä käsken sen plussajunan veturinkuskin nappaamaan sut kyytiin ja pitämään kyydissä sen 40 viikkoa!

Omaa napaa Eilen illalla muhun iski joku järkyttävä varmuus, että nyt on napannut. Se tarkoittaneen sitä, että lennän nenälleni viikon sisään ja saan pyyhkiä hiekkaa verisistä polvista :(

Ainoa syy miksi musta tuntuu, että on napannut on se, että mulla oli niin outo olo eilen mahassa. JA eihän se tietenkään voi johtua siitä, että söin neljä manzariini leivosta ja vedin viellä suklaakeksejä napaani :LOL: ei sen puoleen, mulla on vielläkin tosi outo olo mahassa. Sellanen painostava ja pinkee. Ei menkkajomotusmaista vaan..niinkuin ois vetänyt mahan täyteen liikaa ruokaa. Mahaa särkee aika-ajoittain, mutta niin se on nyt tehnyt viikon verran.

Ja yöllä näin unta, että olin tuolla odottajien pinossa, jonkun täällä olevan kanssa ja viikot lähentelivät puoltaväliä. En vaan muista nimimerkkiä :( sen vaan, että kyseinen nikki oli mua muutaman viikon pidemmällä ja päiviteltiin, miten nopeasti se aika olikaan mennyt. Hoh, mä niin toivon, että olis enneuni ja saisin napattua jonkun täältä kainaloo, kun plussajunan kyytiin hyppään :)

Tänään voisi EHKÄ näkyä jo jotain, mutta ei, mun on pakko pysyä kaukana testeistä viellä (mutta niitähän voi jo ostaa varuiksi, eikö niin..?)
 
Huomenta, täällä ei muuta uutta ole olossa, nyt on kaavinnasta 3 viikkoa, eikä siis menkkoja näy. Voisi tietenkin testata raskaustestillä että hormoni varmasti laskenut. Jälkitarkastus viikon päästä, tai pitäisi siis varata se.

Aamun juoksulenkille lähdettävä joten palaillaan :)
 
Joosukka ihaltavaa tuo jos olet pystynyt elämään tulee jos tulee periaatteella, se säästäisi paljon hermoja ja pystyisi nauttimaan jokaisesta päivästä.

Yritän tässä itseäni tsempata mahdollisen pettymyksen johdosta sillä että parin viikon päästä on parhaan ystävän häät ja etelänmatkakin tiedossa. Ei ole siis onneksi se maanantaiaamu kun menkat alkaa :)

Niwhai mulla myös sama juttu eli tulvat varmaan pärähtää siellä aurinkorannikolla. Olen vielä sen verran pösilö että en haluaisi ostaa noita siteitä ja tampooneita etukäteen koska niinkin voi ajatella että jos en niitä osta niin ehkä niille ei tule tarvetta. Sehän on vähän niin kuin sitä että valmistelisi tervetulleen vieraan tuloa laittamalla vähän vieraspatjoja ja pehmusteita kuntoon, tätä vaikutelmaa en halua luoda tätsylle -outoa, eikös? Nyt kuitenkin kun ollaan lähdössä reissuun niin on ihan pakko ostaa etukäteen ja uhmata kohtaloa.

Tsempit myös Minalolle siitä että se haamuplussa sua kiusaa, toivottavasti vahvistuisi. On tuokin raivostuttavaa. Mulla on aina ollut niin että en ole haamuja nähnyt, mikäli testi on negatiivinen, mulla ei näy sitten tikussa ikinä yhtään mitään. Joskus olen tosin toivonut että olisi nyt edes jokin toivonkipinä tai edes viivanpaikka.

Tsemppejä meille kaikille, veikkaan että kyllä me kaikki tästä vielä plussataan! PAKKO! :)
 
Hei ihmiset! Millä ootte tehny haamuplussia, ennen kun menkat on alkanu? Mä oon tehny 2kertaa plussan Clearbluen testillä ja en kummallakaan kerralla todellakaan ollu raskaana.
Ainoo testi johon tänä päivänä luotan on Clearbluen digitaalinäytöllinen, johon tulee teksti "ei" tai "kyllä". Ei tarvi miettiä! Harmi, että ne on niin kalliita... Siks testailen ensin viivatesteillä ja sitten vasta Clearbluella :D
Miten teillä? Mihin te luotatte?

Ps. Sain just viivanpaikan RSFU:n testillä! Dpo 8 siis tänään! Samanlailla meni viimekierrossa.... Kyllä mä nyt aika varma oon!

Mä tuun putoon ja korkeelta, jos kaikki on vaan sattumaa... :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kettula
Kukkurukuu Mä luotan apteekin omaan tai clearbluen siihen ei digitaaliseen ja predictoriin. Mutta noita halppis testejä on nyt tullut ostettua. kakkosesta sain muistaakseni predictoriin tai clearbluuhun tosi haileen haamulaisen. Silloin aattelin, että kuvittelen sen plussaksi. TK:ssa eivät suostuneet testaamaan uudestaan ja sanoivat, että se on plussa jos näkyy edes vähän ja niinhän tuo oli :)

Spirit toivotaan, ettei tätskä tulisi vaan tuliskin plussa :) ja tuohon, että pystyn tjottailemaan, niin se todennäköisesti johtuu siitä, etten tykkää olla raskaana vaan se on pakollinen paha, joka täytyy käydä läpi, että saa lapsen.
 
  • Tykkää
Reactions: kukkurukuu
stellini Kiitos tsemppauksista ja ihanaa loppu odotusta sinne <3

MiNalo Plussa sulle nyt perkule!!! <3

Muillekin plussia!! <3

On: Mä oon taas niin haikeella mielellä kun uuteen kiertoon jouduin : / On ehkä säälittävää lähetellä gynelle viestejä, että eikö mitään apuja oo, vastaukseksi vaan tuli että jos raskautuu vuoden sisällä se on ihan normaalia ja että ei suosittele mitään lääkityksiä, ettei kaksoisraskauksia tule. : / Mä olin viime kierrossakin ihan 100% varma, että raskaudun koska talletuksia tehiin tosi tiuhaan tahtiin. Koskahan olis meijän vuoro onnistua ihan loppuun asti? Pitäisköhän lopettaa työtkin ihan stessaamisen takia jos sitten onnistuis kaikki paremmin. :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Omia outoja kuulumisia.. tää on niin raastavaa! Eilen illalla alkoi vasemman puolen alavatsakivut (taas!) ja valkovuoto on tosi runsasta.. nytkö se ovulaatio vasta onkin, mitämitämitä.. ja alkanut turvotus on edelleen paikallaan. no miestä petihommat ei oo pariin päivään kiinnostanu vaikka mulla halut on kovat.. huoh. no tänään aamulla r-testi oli negatiivinen (tän osasin oikeestaan odottaa) mutta ovis testin toinen viiva oikeestaan lähes kontrolliviivan vahvuinen. Ja mitä mä tein, no aloin iteen täyttä huutoo vessanpytyllä. Oon niin stressaantunut ja vihainen ja raivoissani. Mun piti saada jo jättää noi kakki tikut ja testit pois ja olla raskaana ja saada vauva. Nyt mä en tiedä yhtään missä mennään, millon menkat pitäs alkaa ja mitä tuol mun sisällä tapahtuu.. :'(

Millon muilla on siis menkat alkaneet lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen kenellä sellainen tehty, kun en tiedä onko se n.aika laskettava keskenmenosta, tyhjennyksestä vai siitä jälkivuodon loppumisesta. Tällä hetkellä sellanen olo et vois vajota maan allle tän tietämättömyyden kans...
 
Kiitos te kaikki ihanaiset! :heart: :heart: Mutta itse en usko enää siihen plussan mahdollisuuteen..Eilen jo jomotteli alustavat menkkakipuilut, oikein vanhalla tutulla tavalla. Ja kyllähän se niin on et sen plussan ois pitäny jo näkyä tikussa..Itsensä huijaamista se on jos nyt kuvittelis olevansa raskaana. :ashamed:

kukkurukuu Mä oon saanu kyseisellä RFSU:n testillä haamun vaikken ollukaan raskaana. Senpä jälkeen ei ole niillä tullut testattua enää..Mutta toivon et sulla pitää kutinsa ja ihana plussa ois tulossa ihan nurkan takana! :) Musta alkaa tuntumaan ettei mihinkään testiin voi luottaa kun aina saan muka jonkinlaisen haamuviivan! :D
 
Keskiviikko 10.7.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 3/30-36
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 21/28
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 2/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 21/28-37
Taru81_____TM 12/12, KKM 4/13____________________KP 33/25-32
Helbi____26v____KM 9/12_________________________KP 16/29
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 37/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 30/?
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP ?/?
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 23/30
Fujin______KKM 3/13______________________________KP 3/?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 27/28-30
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 27/28-31
NeitiT_____KM 2/13, KM 5/13_______________________KP 5/28
Spirit____35v_____KM 5/13_________________________KP 24/27

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 27/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 20/28
Kettula____28v________KM 5/13_____________________KP 23/25-32
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP ?/?
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 11/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 7/28-30
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 21/?

HAAVEISSA KAHDEKSAS

PiipaKaa____38v_____KKM 6/13________________________KP 9/?

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

Mariah33 dpo 15
MiNalo dpo 14
Joosukka dpo 10
kukkurukuu dpo 8
Kettula dpo 6


TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
Ralliruutu
dyddö
saraah
Villemo
_Kenguru_
Fujin
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Ahahahahaa :) Oli pakko käydä marraskuisten alkuketjuista katselemassa, että mitkä ne mun raskausoireet oikein oli ennen plussaa (öö..miten mä oon kokoajan muistanut että oisin plussannut 26.2 vaikka se olikin maaliskuu ku plussasin?!) ja ei mitään muuta ku mahakivut sekä pientä nänskärivihlontaa ja mun uni :) mulla on toivoa siskot! Hyvin vähän, mutta on kuitenkin :)
 
Ei pitäis ikinä tutkiskella netin syövereitä, mutta minkäs teet. Eli siis nyt kp 20, ja ovulaatiota ei näy ei kuulu. Oireita kyllä on, ja kp 17 tuli veriviirukin. Viime kierrossa veriviirun jälkeen kolmantena päivänä tuli plussa, mutta nyt ei.
No siis, luin netistä, että jos ovis tapahtuu kp 20 jälkeen, niin on melko epätodennäköistä, että tärppi kävisi.. Onko teill mitään käsitystä, pitääkö väite paikkaansa? Kaikkee sitä pitääki lukee..
 
Nyt tulee ahdistuspurkaus, joten etukäteispahoittelut siitä :(

Voi itkujen itku ja voi että :( Kun mä liityin tonne marraskuisiin plussan jälkeen, niin mua ahdisti heti alkuun se, että tiesin, jotta osa tippuu kyydistä hetimiltein, osa np ultrassa (en osannut kuvitella, että minä myös) ja toiset rakenneultrassa. Ja se oikeasti ahdisti, kun luki eri nikkien postauksia ja mietin, että mahtaakohan viellä viikolla 12 tuo nimierkki olla täällä? Entä viikolla 20? Kuka on se, joka saa myöhäsen keskenmenon? Kellä ehkä kuolee vauva kohtuun ja kuka joutuu päättämään sen, keskeyttääkö raskauden vauvan poikkeavuuden vuoksi.

Mä en voi käsittää miten paljon huono onnisia äitejä tuohon marraskuisiin on joutunutkaan! Yhdessäkään odotusketjussa, jossa olen ennen ollut, ei ole ollut noin paljon vastoinkäymisiä :( mun tekee niin pahaa ja se tuntuu jotenkin kohtuuttomalta, miten yhteen LA kuukauteen lapataan kakkaa odottajien niskaan :(

Ja ehkä eniten mua vituttaa se, että samallalailla sitä tipahdellaan sitten siitäkin ketjusta, johon joskus ehkä pääsee viellä liittymään. Osa saa suru-uutisia alussa, osa myöhemmin ja unelmilta sekä onnelta katkaistaan siivet :(

Ja mä muistan kun joskus alkupuolella oli hiukan kiivastakain keskustelua siitä,e ttei pitäisi pelotella kauhukuvilla odottajia ja turhaan stressailla, mutta kun se kuuluu (valitettavasti) siihen raskauteen, siinä on aina se riski...ehkä pieni, mutta on kuitenkin eikä kukaan meistä etukäteen voi tietää keneen se epäonnen arpapallo osuu...huh, johan helpotti.
 
evaparadise: Mua niin ärsyttää kun kaikki sanoo, että: "Te olette niin nuoria vielä, teillä on tosi hyvin aikaa!" Joo niin onkin, mutta ei se yhtään lohduta. Ihan niinkuin se nuoruus jotenkin olisi autuaaksi tekevä asia. Tässäkin ketjussa on niin monta hedelmällisessä iässä olevaa naista, että kaiken logiikan mukaan koko ketjua ei pitäisi ees olla olemassa. Oon itekin 24 ja nyt ehdin täyttämään 25 ennenkuin esikoinen syntyy. Toivon todellakin, ettei tarvitse odotella siihen, että mittari raksuttaa kahtaseiskaa eikä mitään näy ei kuulu. Mulla alkoi ekat menkat 18 päivää lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen eli tosi nopeasti, tyhjennys oli np-ultran jälkeen rv 12+jotain, vauva kuollut 8+5.

kukkurukuu: Mulla meni vähän usko noihin RFSUn testeihin haamuviivottelujen sun muiden takia. Tein tänään yhden kaappiin jääneen rfsun ja siihen tuli tosi iloinen haamuviiva, vaikka mulla on todellakin menkat.

Minnah88: Mä luin joskus samaa, mutta täällä aika moni on eri ketjuissa kirjoitellut että ovisplussa on vasta joskus kp 18-20 ja moni kai raskautunutkin. Siihen kai vaikuttaa joku luteaalivaiheen pituus tai vastaava.

ON: Mua itkettää niin paljon. LA lähestyy ja kuukaudet kuluu nopeasti enkä oo vieläkään raskaana. Kierrot heittää ihan mitä sattuu ja mua ahdistaa. Mun on vaikea käsittää miksi me kuuluttiin tohon jengiin. Tuttavapiirissä on tälläkin hetkellä pariskunta, jotka avoimesti puhuvat kannabiksen laillistamisen puolesta, polttelevat ilolla kyseistä tavaraa ja odottavat esikoistaan, joka syntyy joulukuussa. Synnytys hoidetaan kotona ettei sairaalassa asenneta vauvaan mikrosirua ja mua ei enää edes suututa, vain suruttaa. Niitä ei kiinnosta työnteko eikä mikään muukaan ja sitten kerrasta napsahtaa. Itse en ole enää aikoihin kyennyt olemaan kummankaan kanssa missään tekemisissä (siis jo ennen omaa raskautta loppunut, koska olen ihan rehellisesti niin huumevastainen tyyppi), mutta mies aina välillä päivittelee kyseistä menoa.
Oon pohtinut pääni puhki mikä meissä on vikana. Tai mikä mussa on vikana. Joinkohan liikaa kahvia, juonkohan ylipäätään liikaa kahvia. Söinkö väärin. Onko meillä liian pieni kämppä, rankaseeko joku mua jostain mitä oon sanonut/tehnyt/ajatellut, liikuinko liikaa? Kerrottiinko liian aikaisin joillekin ihmisille perheenlisäyksestä. Vai olinkohan ylipäätään vain liian ärsyttävyyteen asti positiivinen ihminen, joka ei jaksanut valittaa kaikesta, koska kaikki oli yksinkertaisesti hyvin ja piti sitten tällä tavalla tuoda perspektiiviä elämään. Tiedän että mulla on edelleen ihana mies, ihanat koirat, vakkariduuni, josta tykkään todella paljon ja katto pään päällä, mutta asiat ei vaan tunnu enää samalta. Mulla on vaan niin kova ikävä sitä pikku taimea, josta olis voinut kasvaa meille lapsi.

Kauanko on edes sopivaa itkeä keskenmenneen haaveen takia?
 
Tänään testattu raskaustestillä ja se oli negaa joten JEE!!! Mutta nyt alkaa odotus että koska alkaa menkat ja mitä kropalle tapahtuu.

Toivon todella että raskaudun pian. Tänään käytiin meidän kaveri pariskunnan luona ja kun heille on tulossa vauva lokakuussa ja tällä naisella on niin ihanan iso masu että olin todella kateellinen :/ Vaikka ei varmaan pitäisi olla mutta olen välillä vaan surullinen sen takia mitä meille kävi.
 
kukkurukuu, peukut pystyssä sulle!

Sanna-M, hienoa, että on hormonit laskenut ja pian toivottavasti alkaa menkat, niin pääsette jatkamaan yritystä!

Fujin, ihan samoja ajatuksia täälläkin on pyörinyt, että mitä mä oon tehnyt väärin, että näin kävi! Välillä se kaikki katkeruus ja epätoivo ja kateellisuus iskee päälle, niin ettei toivoa näy missään..Ei sitä sillon paljon lohdutuksen sanoja löydy. Jos vain on se yksi ihminen, joka on lähellä ja halaa. :hug:

ON: alkamassa on dpo 7 ja kropan kyttäys alkaa än-yy-tee NYT. Tai ainakin aamulla..
 
  • Tykkää
Reactions: kukkurukuu
Mahaa nipistelee aina välillä ja palelee.. Mutta ei näy menkkoja ei. Yritys meillä on jatkunut suoraan, ilman että odottelin ekoja menkkoja, sitä en tiedä miten tää vaikuttaa kaikkeen mutta lääkäri sanoi että yrittää voi alkaa suoraan uudelleen. Tottakai toivon että menkkoja ei tulisi ollenkaan vaan suoraan tulisikin plussa, mutta enpä tiedä onko tämä mahdollista.. :)
 
Hei, vinkkinä! Vauva.fissä maaliskuiden pinossa alkoi ropisemaan plussia kun yks sun toinen on alkanut käyttämään jotain gelee royale-luontaistuotevalmistetta ja sitten on tärpännyt! Itse en tiedä tuosta mitään mutta ajattelin vinkata, jos joku täällä kiinnostuu kokeilemaan. Kuumeilin itse tuolla vauva.fissä ennen kkm:ää niin käyn siellä välillä lueskelemassa "tuttujen" kuulumisia :)
 
  • Tykkää
Reactions: Joosukka
Heissan!

Gelee royale saa luontaistuotekaupoista ja on muutenkin hyvä tuote! Siinä on vehnäalkioöljyäkin niin ei tartte sitä litkiä!
Mulla oli se käytössä ekassa pistoshoidossa (2tab) ja nyt tässä oon ottanut 1 tabun. Mikä on erona tässä ja viime kierrossa niin folli kasvaa vähän hitaammin (ts tarvittiin enemmän lääkettä kypsyttämiseen).

Myöhempi ovulaatio on ihan ymmärtääkseni ihan kelpo - joskus vaan kierto on pidempi. Toki myös luteaalivaihe vaikuttaa paljon.

Mulla oli ovistuntemuksia tossa aina maanantaihin asti ja sitten loppu kuin seinään (nippailut ja poksumiset). Olin jo ihan luovuttamassa, mutta eilen alko ovislimat ja ihan järkky peittojenheilutus tarve :LOL:
Tänään ultrassa olikin 15mm folli ja huomenna irroitellaan!
Digitesti pitäis varmaan jossain välissä hankkia kaappiin testailua varten.. ja varmaan pakko testata taas se valeplussa raskaustestiinkin :p

Ihanaa että täällä on heinäkuussakin plussattu - lisää niitä :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: Joosukka
Hah, tilasinpa sitten Geleetä kotiin, katsotaan piristynkö :) Mä tosin luulen, että plussataan vasta siten, että la on toukokuussa. Koska mun uneen tosiaan piirtyi siihen toisen viivan kohdalle numero 5, joten kai se tarkoittaa sitten tulevan beibin synttärikuukautta. Tai sitten maaliskuusta viis kuukautta eteenpäin, jolloin plussa tulis elokuussa. Mikä oikeastaan tarkoittaa sitä, että la olis toukokuussa. Jaa-a, jännäksi käy!
Mulla on mielialat vaihdelleet niin paljon viimeaikoina, että välillä itsekin miettii että oonko tosiaan kirjoittanut tolla tavalla eilen/viime viikolla.

Yövuoroputki jälleen edessä, onneksi elokuussa alkaa loma ja pääsee ihan kahdestaan reissuun miehen kanssa.
 
Torstai 11.7.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 4/30-36
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 22/28
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 3/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 22/28-37
Taru81_____TM 12/12, KKM 4/13____________________KP 34/25-32
Helbi____26v____KM 9/12_________________________KP 17/29
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 38/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 1/30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP ?/?
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 24/30
Fujin______KKM 3/13______________________________KP 4/?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 28/28-30
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 28/28-31
NeitiT_____KM 2/13, KM 5/13_______________________KP 6/28
Spirit____35v_____KM 5/13_________________________KP 25/27

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 28/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 21/28
Kettula____28v________KM 5/13_____________________KP 24/25-32
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP ?/?
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 12/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 8/28-30
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 25/28-35

HAAVEISSA KAHDEKSAS

PiipaKaa____38v_____KKM 6/13________________________KP 10/?

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

Mariah33 dpo 16
MiNalo dpo 15
Joosukka dpo 11
kukkurukuu dpo 9
Kettula dpo 7


TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
Ralliruutu
dyddö
saraah
Villemo
_Kenguru_
Fujin
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Mä niin toivoin että sitä kutsumatonta vierasta ei näkyisi, mutta niin se vaan sieltä tulla tupsahti! Hemmetin hemmetti! :headwall: :mad:

No ei muuta kuin leuka pystyyn ja uuteen kiertoon... :ashamed: Tänään kp 1/30

MiNalo Mikäs sulla on tilanne?
 
MiNalo mulla on muuten nyt oikeesti Kp25/28-35 :)

Sanna-M ei se mahdotonta ole, että olisit tullut raskaaksi keskenmenon jälkeen. Niin on käynyt ennenkin ja niin käy vastakin :) Kannattaa jossain vaiheessa testailla, jos tätiä ei kuulu eikä näy :)

Kettula ja se laskeminen..nyt on niin ja niin paljon oviksesta...näkyisköhän jo? Eiks vois olla jo huominen? Ylihuominen? Testipäivä?!

Fujin sopivaa on itkeä keskenmennyttä raskautta juurikin niin kauan aikaa kuin siltä tuntuu. Muistan kun veljeni kuoli ja eräs tuttuni kommentoi, että kierin itsesäälissä ja kuolemasta oli joitain kuukausia. Olisin voinut kuristaa sen neitokaisen, varsinkin kun alkoi inttämään. Ei kenelläkään ole valtaa tulla sanomaan kellekkään, että nyt loppuu se sureminen. Se kun ei valitettavasti lopu kuin käsittelemällä menetys suremalla, jonka jälkeen tulee tietynlainen hyväksyntä asian suhteen.

Omanapa Ostin eilen niitä testejä ja arvatkaa vaan osasinko olla testaamatta, no EN! Vaikka mä tiesin, että jos jotain testi näyttäis, niin luotettava se tulos ei olis, niin silti oli ihan pakko, jos vaikka. Ja eihän se mitään näyttänyt, ei edes viivan paikkaa :) En tiedä pystynkö olemaan testaamatta huomenna..pitäis kyllä pysyä kaukana. Jos ovis oli silloin kun kuvittelin sen olleen, niin maanantaina tädin pitäisi tulla jos on tullakseen. Ja ei oikein mitään merkkiä mihinkään suuntaan.
 

Yhteistyössä