**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

MiNalo no jos se testi oli viallinen, niin ei sulla kai vielä sitten ole hätää? Eikös se hormooni voi nousta hitaasti ja aina ei testeissä välttämättä heti näy kauheen hyvin? Tuskin sun ovis noin montaa päivää plussailis raskaustestillä?

ON keljuttaa njjn vietävästi, ihan sikana. Tänään saunan jälkeen oli huono olo vähän pidempään ja nyt kun tilasin likalta suklaata, niint otesin ettei maistukkaan. Muutamapäivä sitten tuhosin vastaavan suklaan ennätysajassa. Mutta kun oon tota kalenteria katsellut, niin ei toivoakaan, jos se ovis olikin myöhemmin. Ei niinkuin minkään maan toivoa. Tosin mun menkkaoireisiin kuuluu myös pahoinvointi, joka tulee pari kolme päivää ennen ja jos noin olis, niin kierto olis sen 30pv ja niins upermies ei munkaan ukkoni oo, että sen siittiöt elelis jotenkin ennätyspitkään. Noh..pääsenpähän vetämään pään täyteen ensiviikonloppuna viinistä kera hyvän seuran...tosin maanantaina on varmaan pakko varmuudenvuoksi testata ja jos se on nega, niin se oli siinä. Sen jälkeen ei ole mitään mahiksia, kun ei ole ollut äksöniäkään js kierto on sen 30-35.
 
MiNalo Eilen testasin. Oli nega.

OMAA NAPAA URAKALLA Kaikki oireet on hävinny. Tissit ei oo enää kipeet, ei turvota mahaa.. No valkovuoto on tosi juoksevaa ja välillä on menkkamaista juilintaa. Mutta kyllä mä nyt niitä menkkoja odottelen.

Viimeset kaks päivää on ollu henkisesti ihan helvetin raskaita ja mun on tehny mieli vaan pillittää. Töissä meijän yks työntekijä hehkutti, et on menny kihloihin ja kun kyseltiin häistä, sano että kun on niin kova vauvakuume, niin ei tiedä, kumpi tulee ensin. Vauva vai häät.
Teki mieli sanoo "mäkin olin vuosi sitten viellä noin tyhmä ja naiivi. Sitä vauvaa ei saada aluilleen ja sit kun saadaan, se menee kesken kuitenkin. elät 2viikon sykleissä, jotka sisältää `pettymyksen, päättäväisyyden, onnen ja kiukun`- aikakaudet. Opit viellä pelkään tota sun unelmaas ja vihaan kaikkia raskaana olevia, kiertään vauvat kaukaa, vaikka niitä kaiholla katselet ja haluat koskettaa. Viellä huomaat, että sun kaikki kaverit ja ystävät häviää sun ympäriltäs ja huomaat, että sulla ei olis mitään ilman sun miestä ja netin keskustelupalstoja. Sun elämäs tulee oleen yhtä tunteitten vuoristorataa ja tuut inhoon tota kohtaa sun elämässäs. Et voi kuitenkaan päästää siitä irti, koska ´nyt se saattaa onnistua! Tässä kierrossa se tapahtuu´ -lausahdukset pyörii sun päässäs.Kohta huomaat olevas sekoomispisteessä ja haluat vaan jäädä kotiin makaan ja itkeen tai vaihtoehtosesti täytät elämäs kaikella amhdollisella, jotta sun ei tarvis ajatella tai jotta aika kuluis nopeemmin, jotta pääset testaileen, joko ovista tai raskautta. Mut jos sua lohduttaa, niin meitä on kyllä olemassa enemmänkin."
Mut sitten sanoinkin: "Voi ihanaa!!! Onnee ihan kauheesti!"
Alanko oleen jotenkin pessimistinen asioitten suhteen?

Aloin tossa muutenkin miettiin, että sillon kun olin teini, odotin innolla kaikkia mahdollisia murkkuiän merkkejä. Odotin kaikkia muutoksia mun kropassa ja etenkin kuukautisia venasin kun kuuta nousevaa. Sitten kun ne alko, olin niin onnellinen: "Nyt mä oon nainen!"
Tänäpäivänä tunnen itteni vaan vialliseks. Rikkinäinen nainen, joka ei vo antaa miehelleen sitä maailman ihaninta lahjaa.
Kaiken typerintä tässä tunteitten myllerryksessä on se, että vaikka mä kuinka oon surullinen ja kiukkunen mun kropalle ja tiedän missä mennään... Silti mulla on se pieni toivon kipinä... Se pienen pieni valotuikku sydämessä, joka sanoo: "toivo ei ole viellä mennyt. Jos kuitenkin..." Ja se sattuu. Se sattuu niin kovaa ja koitan aina tukahduttaa sen! Jos päästäisin sen valloilleen, putoisin niin kovaa alas tuolta mun pilvilinnoista ja mitään pehmikettä ei olis alhaalla!! Joka tapauksessa se itku tulee, kun kuukautiset alkaa, vaaikka kuinka valmistautuisin niihin... Silti ne järkyttää yhtä paljon ja kaikki viimesetkin toivon rippeistä karisee maanrakoon...
Ja mua ärsyttää, että ainoo sana, minkä keksin tälle tilanteelle on: VIHA ja silti mä EN voi sanoo: "mä vihaan mun elämääni". Koska mulla on maailman ihanin mies ja perhe ja se ainoo jäljelle jääny ystävä, jotka pitää mua pystyssä tän paskan keskellä. Mä vihaan tätä tilannetta, mutta mä en halua päästää irti, koska tää kaikki saatetaan palkita maailman kauneimmalla ja ihanimmalla lahjalla mitä maa päällään kantaa ja se on kyllä tän kaiken paskan arvosta :heart:
 
Joosukka :hug: Kunpa sitä vois olla vähemmän laskennallisempi..Itse tajusin eilen olevani ihan hullu kun rupesin miettmään kaikenlaisia myöhäisiä ovulaatioita ja sun muita höpötyksiä. :ashamed: Kunpa sitä osaisi vain antaa asioiden tapahtua omalla painollaan..

kukkurukuu Kirjoitit todella kauniisti! :heart: :hug: Se pieni toivon kipinä on ainoo asia, mikä minut pitää järjissäni. Halu uskoa siihen, että oikeus joskus tapahtuu.

ON: Tänään on se päivä, kun mulla alkaa menkat. Aamulla herätessäni olin siitä ihan varma. Nyt vain odotellaan josko näin toivon mukaan tapahtuisi. :)
 
Sunnuntai 14.7.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 7/30-36
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 25/28
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 6/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 25/28-37
Taru81_____TM 12/12, KKM 4/13____________________KP 37/25-32
Helbi____26v____KM 9/12__________________________KP 20/29
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 41/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 4/30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP ?/?
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 27/30
Fujin___24v____KKM 3/13__________________________KP 7/?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 31/28-30
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 3/28-31
NeitiT_____KM 2/13, KM 5/13_______________________KP 9/28
Spirit____35v_____KM 5/13_________________________KP 28/27

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 31/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 24/28
Kettula____28v________KM 5/13_____________________KP 27/25-32
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP ?/?
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 15/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 11/28-30
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 28/28-35

HAAVEISSA KAHDEKSAS

PiipaKaa____38v_____KKM 6/13________________________KP 13/?

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

MiNalo dpo 18
Joosukka dpo 14
kukkurukuu dpo 12
Kettula dpo 10
Minnah88 dpo 1


TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
Ralliruutu
dyddö
saraah
Villemo
_Kenguru_
Fujin
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Onko teillä kokemuksia kiinnittymisvuodosta ? Mä en tiiä mitä tää on kun eilen koko päivän ajan tuli sellasta verensekasta vaaleenpunertavaa vuotoo ja aattelin et nyt ne menkat sit alkaa, mut se loppu kun seinään ja mitään menkkatuntemuksia ei edelleenkään ole paitsi tää kaamee mahan turvotus (mitä mulla yleensä ennen menkkoja ei oo ollu mutta plussakierrossa kylläkin, oikeestaan ensimmäisenä raskausoireena). Nyt sit mietin et mistä voi olla kyse vai voiko mun limakalvot vuodella jotain millon sattuu.. En mä haluais mitää toiveita herätellä itessäni, ja oikeestaan näin pian tän kaiken jälkeen uudelleen raskautuminen jopa pelottaa. Eikai täs auta kun odotella.

kukkurukuu Mä ainakin huomaan välillä olevani tosi kyyninen, katkera ja vihanen omissa ajatuksissani. Jopa välillä kun huomaan et joku tuttu on raskaana tai saa lapsen ajattelen, kuinka toi voi saada terveen lapsen, mä ansaitsen sen paljon ennemmin (jopa omasta siskostani ajatellut näin). Jep.. ei voi oman mielensä myllerryksille mitää muuta ku koittaa pitää suunsa kiinni.
 
kukkurukuu :hug: Siinähän se oli koko (vauvanteko)elämä tiivistettynä! Eipä sillä, kyllä sitä itsekin on aina esim. muilta kysyny, että meinaatteko TEHDÄ lapsen tai koska SAATTE lapsen. Ihan kun se oliskaan niin yksinkertaista..Ihan eri tilanteessa itsekin olen, kun jo kaksi lasta on ja molemmat on tullut helpolla. Mikä se tuska sitä ensimmäistä rakasta yrittäessä onkaan, jos joka kuukausi pettyy..:(

Suhteelllisuudentajun hämärtymisen huomasin yksi päivä siinä, kun olin kateellinen yhdelle tuttavalle, joka monen vuoden jälkeen on viimein raskaana hoitojen jälkeen ja odottaa siis ensimmäistä. Siinä kohtaa piti itseään todella ravistella, että nyt on omassa ajatusmaailmassa vikaa, jos lähtee heitä kadehtimaan!

evaparadise, mulla ei ole koskaan ollut kiinnittymisvuotoa, mutta eikös se kuitenkin ole aika yleistä? Onko sulla koska ollut ovis vai onko tietoa?

MiNalo, joko itsensä psyykkaaminen auttoi ja menkat alkoi? Kyllä sitä kärsivää kidutetaan sunkin kohdalla, kun ei testitkään voi plussaa näyttää!

ON: mulla olisi nyt oireita, keskenmenneestä raskaudesta tuttuja oireita. Muutama päivä vielä odotettavaa..
 
Mulle voi päivittää iäksi 24. Täällä on taas ollut paljon keskustelua ja kukkurukuu hyvin puit sanoiksi omatkin fiilikset.

Eilen oli mun kaverin vauvajuhlat (meillä oli siis la:ssa eroa kaks viikkoa). Olin vakaasti jo aikoja sitten päättänyt, että oon uudestaan raskaana noiden juhlien aikana vaan kas kummaa - en ole. En päässyt osallistumaan kyseisiin bileisiin, mutta tietty hyvänä ystävänä väänsin juhliin kakun ja pillitin pursotusten lomassa, jotta pystyin sitten hymyillen ojentamaan kakkusen kuljetettavaksi..
Suutuspäissäni ja epäonnistumiseen kyllästyneenä tilasin siis netin kautta jotain OneStep -ovulaatio- ja raskaustestejä. Viiskymmentä kumpaakin, joten ainakin kotilabra voi toimia niin paljon kun haluan :D
 
Ovistestissä tänään nega, eli ovis ohitettu jo tai vasta tulossa. Menkat edelleen loistaa poissaolollaan. Mahaa nippailee välillä mutta muuten olo normaali, nyt tulevalla viikolla pitäisi olla se jälkitarkastus.

Nyt pikku hiljaa nukkumaan huomenna aamuun töihin. :)
 
evaparadise Mulla oli viime raskaudessa kiinnittymisvuoto. Pari veriviirua alushousuissa ja siinä se. Kuinka kauan sun keskenmenosta on? Montako päivää vuodon alusta?

Fujin Taistelufiilis siis? Mäkin saan uutta puhtia kiukusta ja surusta!

Katkeruus ei katso aikaa, paikkaa, eikä kohdehenkilöä nimimerkki "vihaanjärjestäenkaikkiaraskaanaolevia".
Kyllä mua välillä oikein naurattaa, että jos joku psykiatri näitä juttuja kuuntelis ja lukis, niin oltais suljetulla osastolla kaikki. :D Olisko meijän suljetulle osastolle jotain hyviä nimiehdotuksia? Voitais perustaa joku uus palsta :D

Terveisin "hermoromahduksenpartaallaolevaviivojentuijottaja"
 
Fujin Mulla on vähän samantyyppinen kokemus eli pystyn hyvin samaistumaan sun fiiliksiin..Eli mun hyvä ystävä sai kesäkuussa vauvan eli hänellä oli la muutamaa viikkoa ennen kuin mun viimeisimmässä keskenmenneessä raskaudessa. Hän oli sitten synnyttänyt pojan, mutta ei ollut ilmoittanut siitä mulle. Tai omien sanojensa mukaan hän ei ollut kertonut kenellekään muullekaan, mutta mulla tuli kyllä sellainen olo et hän ei raaskinut kertoo mulle. Että menisin jotenkin rikki tai olisin äärimmäisen kateellinen. Enemmän minä kyllä loukkaannuin siitä et sain tietää vauvasta vasta yli viikko synnytyksen jälkeen, kun satuin soittamaan hänelle. Kyllä mä silloin mietin et eikö tää ystävä luota muhun pätkääkään..Olin keskenmenostani huolimatta täysin hänen tukenaan koko raskausajan ja musta tuntui niin kuin se kaikki ois mitätöitynyt hetkessä. Musta tuntuu ettei muut ihmiset oikein tiedä miten suhtautua meihin keskenmenon kokeneisiin. Tosin tällä mun kyseisellä ystävällä on itsellään takana 4 perättäistä keskenmenoa ennen tätä onnistunutta raskautta. Liekkö se sitten vaikuttanut, en tiedä..

Omaa napaa taasen..Kettulalle vastatakseni ei näy menkkoja vieläkään, ei! Eikä ole kyllä mitään oireitakaan siihen suuntaan et ne ois ihan lähipäivinä alkamassa. Raskausoireita kyllä pukkaa mut mä en enää tiedä, onko ne aitoja vai kuviteltuja. Toiveet on tietysti äärimmäisen korkealla johtuen siitä et menkat loistaa poissaolollaan, mutta...Tässä kierrossa poikkeuksellista oli se et meillä oli miehen kans aktiivista toimintaa makuuhuoneen puolella vähän harva se päivä. Usein on petipuuhat loppuneet siihen kun ovulaatioajankohdan maratooni on ollu ohitse. :D Kai sitä näin lomaillessa on jaksanut olla itsekin aktiivisempi. ;) Mutta siispä aattelen et jos oon ovuloinut myöhemmin, on myöhäiseen tärppiinkin täysin kaikki mahikset! Mutta joo, eiköhän tän pitäisi selvitä suuntaan tai toiseen tässä lähipäivinä. Tottakait oon turhautunut, mutta ei mun auta ku odotella.

Kaikille puhaltelen paljon plussapuhureita ja piinailijoille/oireilijoille paljon tsemppiä! :heart: Tässä kuussa tarvitaan vielä monet plussat lisää! :whistle: ++++++
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Joosukka ja Kettula
Tästä tulee taas omanapainen postaus..pahoittelut :(
Mä en ymmärrä itseäni, en yhtään. Olin ajatellut, että hakisin tänään testin ja testaisin...vaikka todennäköisesti menkat alkaa keskiviikkona tai viimeistään ensiviikon maanantaina. Mutta tiedättekö, mua pelottaa ettei alakkaan ja mua pelottaa, että siihen testiin ilmestyy kaksi viivaa. Mä olen suorastaan ihan kauhuissani :LOL:

Eikä mua pelota se lapsen saaminen, ei. Mua pelottaa se 12 viikkoa. Mä olen kauhuissani, koska musta tuntuu, etten mä osaa suhtautua koko raskauteen, ennenkuin se 12 viikkoa on täysi. Etten mä osaa mieltää "olevani raskaana". Että sen plussan jälkeen pitää viellä odottaa, monen monta viikkoa...jolloin todennäköisyys sille, että sä saat oikeasti sen lapsen on todella suuri.

Tuntuu jotenkin hullulta, että nyt vasta se iski muhun, se todellisuus, ettei se plussa siinä tikussa viellä tarkoita mitään varmaa. Se vaan kertoo, että sulla on raskaushormoonia kehossa, mutta ei sitä, että saatko sä oikeasti sen nyytin syliisi tai onko sillä kaikki hyvin ja onko se nyytti terve.

Mä näin niin järkyttävää unta eilen päikkäreillä, jossa raskaana eksyin synnyttävien osastolle, jossa synnytti sellaiset äidit, joiden lapsilla oli kehitysvamma. Ja siinä unessa mä mietin, että tulenkohan mäkin synnyttämään tänne?

Mitä tulee mun raskausoireisiin tai niiden puuttumiseen, en tiedä. Väsyttää, mutta tässä on ollut aika kamalta muutama päivä, joten ei ihme jos väsyttää. Etoo, sitä on tehnyt paripäivää, mutta mä en tiedä etooko oikeesti vai kuvittelenko mä vaan?

Mut nyt mä lähden kuvittelemaan itseäni kauppaan. Ja yritän saada itseäni sen verran rohkeeksi, jotta uskallan testata..sillä kuitenkin, jos se on nega, mä varmaan saan itkupotkuraivarit ja hypin tasajalkaa sen testin päällä. Ja jos se on positiivinen, niin sitten mä yritän rauhoittaa mun mielen ja olla armollinen mun kropalle, joka viimeraskaudessa petti mut kuitenkin. Hoivaten sitä kuollutta ihmisenalkua kuutisen viikkoa.
 
Viimeksi muokattu:
Joosukka varmasti ihan ymmärrettävää tommoinen ettei osaa nauttia tai suhtautua raskauteen ilolla ja onnella kun on takana keskenmeno.
Sitä myös hassusti uskottelee itselleen että jos testaa ajoissa niin on raskaana ja pysyy.. tai sitten toisinpäin.. jos ei testaa niin on ei ne menkat alakaakan ja on raskaana..
kiero ihmismieli :LOL:

Onpas täällä jännätilanteessa olevia!! nyt plussatuulia kaikille!


Itse piinailen hiljaisesti.
Perjantaina pistin tosiaa irrotuspiikin ja ovis oli siis lauantaina. Kupluttaa ja nipistelee alavastaa, mutta taistelen pilvilinnoja vastaan ihan urakalla.
Olihan mulla ovistuntemuksiakin, nippailua ym vaikkei tuolla juuri mitään tapahtunutkaan :p
Ens viikolla aikaisintaan pääsisi testaamaan niin että siinä olisi jotain järkeä - toki teinhän minä sen valheellisen positiivisen raskaustestin lauantaina.. jostain syystä oli vain pakko.. ja varmaan pakko testata jossain vaiheessa että näkee viivan haalenneen.. ja jos se vaikka tälläkin kertaa alkaisi yhtäkkiä vahvistumaan ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Joosukka
kettula ei oo oviksesta varmaa tietoa.. omien tuntemusten mukaan oon kuulostellut mutta se nyt on ollu tosi epävarmaa että mitkä vatsannipistelyt johtuu mistäkin..

kukkurukuu Mulla on nyt keskenmenosta 6viikkoa, tai siis siitä kun vauvan sydän ja kasvu olivat ultran mukaan pysähtyneet kun kyseessähän mulla oli keskeytynyt keskenmeno. Lääkkeellisestä tyhjennyksestä nyt 5viikkoa. Lääkkeellisen tyhjennyksen jälkivuoto kesti mulla vajaan viikon ja oli tosi niukkaa lopulta.
En sitten tiedä mistä tuollainen yhden päivän verensekainen vuotelu johtuu. Oli sitten kiinnittymisvuotoa tai jotain muuta, kuka tietää..

Ajattelin kuitenkin luultavimmin keskiviikkona taas testata raskaustestillä mikäli niitä menkkoja ei kuulu vieläkään. Viimeksikin testailin viikon välein kun kierrot oli pidempiä, ja muistan tehneeni huhtikuussa negatiivisen testin myös viikko ennen positiivista, tuo raskautumiskiertohan oli mulla tosi pitkä sillä negatiivisen testin tein kp41 ja positiivisen kp48.

Tämän päivän tunnepurkaus: Siskoni sai aamulla terveen vauvan, mitä minä tein? Olen itkenyt koko aamun ja yhä edelleen, katkeruutta ja surua omasta menetyksestä joka tälläisinä hetkinä tuntuu tuplasti pahemmalta. En ole kyennyt soittamaan hänelle tai mielelleen onnitteluja, en mitään, itkenyt vain ja puristanut tyynyä. Ei ole helppoa yrittää olla onnellinen muiden puolesta tämän kamalan katkeruuden tunteen läpi. Jospa tässä vielä saisi itsensä kerättyä kasaan. Rankka aamu. :'(
 
Fujin :hug:

Sanna-M eihän sitä tiedä jos vaikka jälkitarkastuksessa saisi iloisiakin uutisia, sen lisäksi että keskenmeno meni "mallikkaasti" :)

Kukkurukuu mä luulen että tälle on joku sydroomanimityskin olemassa, kuten : Pakko-oireiset tikkuun pissijät :LOL:

Ambrosia mun on pakko ihailla sun kylmäpäisyyttä :) toivottavasti sieltä tulee se plussa :)

evaparadise Onnittelet sitten, kun saat tunteenpurkauksen kuriin :hug: Ei siinä auta, kun pistää niin pistää, vaikka ei haluaisi, että niin kävisi.

).( Nega...varmuustestaus useamman tunnin pidätyksen jälkeen, nega. Vaikka yritin kuinka kieroon katsoa :) Ekasta olin jihhuu, nega. Sitten myöhemmin yritin kaivaa testiä roskista, että jumakauta..josko vaikka roskishaamu :LOL: Toisesta fiilis oli :(
 
Terkkui täältä etelästä. On pakko kirjoittaa koska olen aina iltaisin mennyt teidän kirjoituksia läpi. Teistä saa kyllä tähän omaan olemukseen niin kympillä voimaa, ettei tosikaan. Kollektiivisesti lähettelen kaikille hirmuisesti hyviä viboja. Ja kiukutkaa ihan rauhassa, kiukuttelijat. Mun mielestä tää on enemmän kuin terveellistä, mä en ainakaan osaa leikkiä, että kaikki olis ok ja voisin noin vaan unohtaa keskenmenoni ja olla muiden puolesta puhtaasti onnellinen. Pyh.

Itselläni on tullut vähän tuhrua mutta ei tarpeeksi (vaikka olen yrittänyt kiusata menkkoja valkoisilla housuilla ja bikineillä), että vois menkoiksi kutsua. Tissit niiiin kipiät, että räjähtävät vielä käsiin. Raskaanahan en ole koska ollaan käytetty ehkäisyä. Olo on vähintäänkin siis tukala. Ketuttaa. Mies on niiiiin vauvakuumeinen, ettei tosikaan. Rannalla leikkii vauvojen kanssa ja sanoi, että ens kesänä meilläkin on tuollainen jne jne... Tuntuu kauhean surulliselta kun tuntuu, että olen liian klesa antaakseni miehelle sen toivomaa nyyttiä. Nyyh.

Ei muuta kuin leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä, tyttäret! :) Ootte te kyllä mahtiksia.
 
  • Tykkää
Reactions: Kettula ja Joosukka
evaparadise :hug: Kaikki tunteet on sallittuja eikä niitä pidä häpeillä mitenkään. Jossain vaiheessa tulee varmasti sekin hetki, että oot iloinen ja siinä kohtaa onnittelen uutta tätiä. Yritä jaksaa, aurinko paistaa aina jossain vaiheessa myös siihen kuuluisaan risukasaan.

MiNalo: Hyvinhän se meni loppujenlopuksi. Toi mun ystävä on tosi ihana ja vaikka onkin paisunut ihan jäätävästi (mikä surullista kyllä - tuottaa mulle suunnatonta mielihyvää) niin on yhteydessä ja käydään kävelyillä edelleen säännöllisesti. Lenkeiksi niitä ei voi oikein enää kutsua, mutta.. Toivottavasti ei keksi olla ilmoittamatta syntymästä, meidän välinen suhde kyllä varmaan sais aika ison klommon siinä kohtaa.

Joosukka: Eihän ne kaks viivaa välttämättä autuaaksi tee, mutta ainakin uus peli on aloitettu. Lopputulos on tietysti yhtä jännäilyä ja tunteiden vuoristorataa, mutta odotuspuolen keskustelu antaa ainakin mulle toivoa.

Ambro: Toivottavasti tärppää! Oon ihan hengessä mukana!

ON Mun ovistikut ei ole saapuneet, joten ostin sitten ihan varmuudeksi PC:tä yhden paketin kaupasta. Kp 8 (ajatelkaa, jo!) ja viivahan siihen ilmestyi. Ei kuitenkaan onneksi yhtä vahva kuin kontrolli, koska mun yövuorot loppuu vasta torstaiaamuna ja mieskin on tosi paljon töissä nyt. Mutta, mulla on hyvä fiilis siitä että nyt saattaisi kierron pituus olla vähän vähemmän kuin sen 35 päivää. Ja kaikenlisäksi katoin, että ens vuodelle on kauheen kivoja synttäripäiviä tarjolla vauvalle: 1-30.4.2014 saa mulle aikaiseksi aika kivat fibat, joten pakko tärpätä!
 
  • Tykkää
Reactions: Joosukka
Fujin itse olen kans selannut Huhtikuuta, ja olis ihanaa jos la olis huhtikuussa. Äidin synttäritkin on silloin.. =)

Oon miettinyt tässä monta päivää, että miten sitä suhtautuu siihen mahdolliseen plussaamiseen. Milloin sitä uskoo, että tyyppi pysyy mukana, vai eikö milloinkaan?
Miten sitä jaksaa sitä jatkuvaa huolta ja pelkoa. Kun yksi pelko ja huoli poistuu, niin uusi tulee lisäksi. Vähän aikaa sitten keskustelin raskaana olevan tutun kanssa, joka sanoi, ettei ole koskaan miettinytkään mitään keskenmenoa tai vammaisuutta, kun kysyin onko kaikki ollut ok rakenneultrassa.. Voi hyvää päivää, että joillakin on elämä huoletonta. Mistä sitä ihmistä rangaistaan!!??
 
Tiistai 16.7.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 9/30-36
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 27/28
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 8/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 27/28-37
Taru81_____TM 12/12, KKM 4/13____________________KP 39/25-32
Helbi____26v____KM 9/12__________________________KP 22/29
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 2/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 6/30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP ?/?
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 2/30
Fujin___24v____KKM 3/13__________________________KP 9/?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 1/28-32
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 5/28-31
NeitiT_____KM 2/13, KM 5/13_______________________KP 11/28
Spirit____35v_____KM 5/13_________________________KP 30/27

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 33/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 26/28
Kettula____28v________KM 5/13_____________________KP 29/25-32
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP ?/?
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 17/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 13/28-30
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 1/28-35

HAAVEISSA KAHDEKSAS

PiipaKaa____38v_____KKM 6/13________________________KP 15/?

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

Kettula dpo 12
Minnah88 dpo 3


TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
Ralliruutu
dyddö
saraah
Villemo
_Kenguru_
Fujin
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Omanapaista valitettavasti nyt tää mun teksti..Tää päivä alkoi jo herätessä hirvittävillä menkkajomotuksilla..Alaselkä oli ihan tulessa! Särkylääkkeenkin otin heti herättyäni ja aattelin, että jes nyt se täti viimein tulee! Mutta ei. Ei tipan tippaa punaista ole näkyny koko päivänä. :( Oon kulkenut rätti housuissa koko päivän ja ihan samanlainen kipu ollu ku normaalistikin menkkojen alkamispäivänä..se vuoto vaan puuttuu! Siis mitä hittoa nyt on meneillään??!! Mulla ei ole ikinä ollu mitään tämmöstä! Ja tänään on jo kp 32. Onkohan mulla joku tulehus tai jotain? Mistä tää voi johtua ettei ala vuotamaan, mutta kivut on tavanomaiset? Enkä oo testannu tänään raskaustestillä..en yksinkertaisesti uskalla. :ashamed: Pelottaa se negan näkeminen, koska sitten pelkään et kyse on jostain vakavammasta. Voi, minä ihan oikeesti toivon et aamuun mennessä se vuoto alkais! Tää ei oo enää ees hauskaa..


muoks. menin sitten ja testasin..1,5 tunnin pidätyksellä iltalirusta. Näättekö te tässä hieman punaista viivasta?!

 
Viimeksi muokattu:
MiNaloNäin kännykän avulla katsottuna näkyy kyllä hailakka punaviiva! Toivottavasti lähtee vahvistumaan ja menkat on poissa ihan oikeasta syystä :)

on Täällä startattu gelee royalet, saas nähdä onko niistä mitään iloa.
 

Yhteistyössä