**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

Mariah Voi harmi et se täti löysi sinne!! :hug: :( Pahoitteluni..:hug: Ensi kierrosta sitten, eiköstä juu?! :heart:

Mulla täällä tilanne se et oottelen tuota samaista akkaa tänne vierailulle..testit näyttää vaan joko ihan haaleeta haamua tai sitten pelkkää viivanpaikkaa! Ja mä oon niin tympääntynyt tähän kaikkeen! :headwall:
 
MiNalo no niin kauan aikaa kun ei oo tätiä niin on toivoa, eikö niin?

).( ei jaksanut oottaa huomiseen, sain mielikuvitushaamun..eli siis negan :D ja oli pakko käydä ostaa pari halppistestiä lisää..RFSU:n tosin, joten kaksi negaa tiedossa viellä..kun nuo ei taida olla yhtään herkkiä :D mutta jostain luin hyvän niksin, että ne voi leikata "puoliksi" jolloin kahdesta tulee neljä testiä :D eli olis noin niinkuin pe,la,su,ma ellei täti kerkee ennen sitä :)
 
  • Tykkää
Reactions: kukkurukuu
Edelleen vaaleanpunaista valkkaria ja sitten siitä vuorokauden päästä rusehtavaa. Jotenka terkka sitä mieltä että limakalvot vuotaa. Koska jos vuotaisi kohdusta asti, ei tulisi ensin vaaleanpaunaista ja siten ns.kuivunutta. Kipuja ei ole. Eikä missään vaiheessa ole ollut tummaa verta, eikä runsasta. En oo tehnyt enää testejä koska en saanut illalla unta, aamullaheräsin kukonlaulun aikaan pissimään tikkuun ja sitten vertailin että miten paljon on tummunut. Onneksi miulla on ihana terkka ja sanoi että ihna yksikin testi olisi riittänyt. :D Pääsen onneksi alkuraskauden ultraan ja se on puolentoista viikon päästä. Syy tähän on että kierrot heittelee sen verran paljon.

niiskunenä 5+0
 
  • Tykkää
Reactions: Joosukka ja Niwhai
Huomenta, eilen illalla leffassa kaveripariskunnan kanssa. Ja tänään iltaan töihin. Menkkoja ei näy eikä kuulu, nyt on 26 päivää kaavinnasta, odotellaan. :)

Nyt täytyy lähteä vielä kotihommiin ennen töihin menoa.
 
Niiskunenä toivotaan, että kaikki menee hyvin :) ja ultrassa kaikki on just niinkuin pitää :heart:

SannaM (kirjotinkohan mä viimeksi sun nikkis oikein? kun meinasin minnaksi sut nyt nimetä) onko sun kierto miten pitkä normaalisti? Menkathan voi alkaa sen 4-8 vko keskenmenon jälkeen. Meinasitko missä vaiheessa testailla, josko tärppi olisi käynyt?

Omanapaa Jep, ei musta McGyveria tuu :) Rikoin testin, kun yritin sitä leikata puoliksi :D Paska! No ei auttanu kuin dipata se viimeinen sitten sinne pissipurkkiin ja kahtella. Mutta eihän tuosta voi mitään sanoa, muuta kuin sen, että viivanpaikkaa antaa, joka kai on ton testin ominaisuus. Nyt ei auta kuin ootella maanantaihin :( ei jaksais, mutta jaksettava on :)

Näin yöllä unta, että sain digiin raskaana 2-3. ensin siinä tuli ei raskaana ja sitten se alko vaihella ei raskaana, raskaana, kunnes jäi tohon raskaana 2-3 ja olin unessa ihan onneni kukkoloilla. Oireettomuus pistää jotenkin toiveet tosi korkeelle. No, täytyy pukea se laskuvarjo jossain vaiheessa, niin tulee pehmeempi pudotus pilvilinnoista alas :)
 
  • Tykkää
Reactions: Niwhai
Testejä testejä viellä ne on negatestejä...
Mä olin toissa päivänä ja eilen niin varma mun raskautumisesta, että tänä aamuna kun tein negatestin, tajusin, että kerpele! Voihan olla, että mun kroppa vaan huijaa ja matkii ne oireet mitkä oli viimeks, koska nyt se tietää mitä ne oli viimeks... : /
Mulla ei käyny mielessäkään parin päivän aikana, että mä en ehkä ookkaan raskaana!!! Olin niin varma asiasta.. Ja haloo.. Nyt on vasta Dpo 10...
Tuli muuten mieleen... CLEARBLUE Mistään en noin halvalla oo noita testejä löytäny! Tilasin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Joosukka
Laitanpa tähän kanssasiskoset ovistestirivini.. Osaisko joku kertoo miks hemmetissä miun viivat on kokoajan noin vahvat, muttei kuitenkaan plussaa näytä yksikään? Aina aiemmin on ollu tosi hailakat viivat kiertojen puolivälissä ennen ovista, mutta nyt koko ajan näyttää tuommoista?
Kp:t huitelee jo 23, ja testattu on tästä päivästä taaksepäin joka päivä, ja joinakin päivinä kaksi kertaakin, ettei pääsis ainakaan ohi vilahtamaan... Hitto!



aijuu, ja välissä on yksi r-testi, kun piti sellanenkin dipata oman mielenrauhan takia, ja ei näkyny mitään.. : /
 
Myöhäisestä ovulaatiosta voi raskautua, itselleni kävi näin. kierrot heitteli mulla 30-50päivää ja siinä kierrossa missä raskauduin näytti hailakkaa plussaa raskaustestissä vasta kiertopäivänä 48, eli ovis oli ollu tosi myöhäisessä vaiheessa, ja raskaushan jatkui mulla normaalisti rv11 asti jolloin sikiön sydän oli pysähtynyt (tämä huomattiin n.2päivää myöhemmin np-ultrassa). Eli mahdollista on, ja itseäkin naurattaa että raskauduin juuri tuollaisesta pitkässä kierrossa vaikka niitä ns. normaalimittaisiakin välissä oli.

Täällä oireena mahan turvotus jo ties monettako päivää.. tämähän oli ensimmäinen oire viimeksi minkä vuoksi testailin, ei mulla yleensä näin turvottele ennen menkkoja yms. Toisaalta tiedä sitten miten nämä kaikenmaailman hormoonit nyt vaikuttaa erilailla keskenmenon ja tyhjennyksen jälkeen. Tänään 30päivää lääkkellisestä tyhjennyksestä, voisko tää aika nyt mennä eteenpäin että jotain tapahtuis suuntaan tai toiseen.. Ja edelleenkin sekavilla fiiliksillä, en tiedä oonko valmis vielä uuteen raskauteen henkisesti, toisaalta mitään muuta ei niin haluaisikaan. Mun ystävä kuka kkm:n myös kokenut sanoi että keskenmenoa saa surra kauan ja että ehkä se menetyksen tunne ei helpota kun vasta sitten onnistuneen raskauden jälkeen. Ei kukaan voi sanoa miten kauan suruun menee aikaa, mä olen ainakin edelleen todella rikki tästä kokemuksesta, eikä tätä säröö helposti korjailla.
 
Just kun pääsin valittamaan, niin testiin pärähti tasavahvat viivat. Huomiselle voi päivittää Dpo 0

Nyt vaan toivotaan, ettei ovis ole liian myöhäinen, että tärpin mahdollisuus olisi.. :whistle:

Toivottavasti Sanna-M siulla kävis täti kylässä, ja pääsisitte uuteen yritykseen. Ellei tosiaan ole jo tärpännyt :whistle:
Muille myös tasaisesti plussapuhureita. Erityisesti toivoisin MiNalon viivojen vahvistuvan.. PUUUU+++++
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Perjantai 12.7.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 5/30-36
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 23/28
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 4/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 23/28-37
Taru81_____TM 12/12, KKM 4/13____________________KP 35/25-32
Helbi____26v____KM 9/12_________________________KP 18/29
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 39/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 2/30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP ?/?
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 25/30
Fujin______KKM 3/13______________________________KP 5/?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 29/28-30
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 1/28-31
NeitiT_____KM 2/13, KM 5/13_______________________KP 7/28
Spirit____35v_____KM 5/13_________________________KP 26/27

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 29/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 22/28
Kettula____28v________KM 5/13_____________________KP 25/25-32
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP ?/?
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 13/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 9/28-30
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 26/28-35

HAAVEISSA KAHDEKSAS

PiipaKaa____38v_____KKM 6/13________________________KP 11/?

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

MiNalo dpo 16
Joosukka dpo 12
kukkurukuu dpo 10
Kettula dpo 8
Minnah88 dpo -1


TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
Ralliruutu
dyddö
saraah
Villemo
_Kenguru_
Fujin
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
AUTTAKEE MINNUU!!!
Ekat menkat km jälkeen ja nyt jo 15 vuoto päivä menossa!?? Miten teillä on ne ekat tullut. Soitin tänään lääkäriin ja jos ei lopu viikonlopun aikana niin sit akuutti aika lääkärii. Mut onks kellään siis samanlaisesta mitään kokemusta??
 
alien_1 pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :hug:

Kukkurukuu liityn tädin odotusjoukkoon :( tosin epäilen, että tää kierto on sen 35pv pitkä..eli toivo menetetty.

Verppu mulla kesti menkat sen 7 päivää suunnilleen

Omanapa Ei minkään näköistä raskautumisoiretta eikä edes fiilistä, että olis tärpännyt. Epäilen, että ovis on ollut viikon myöhemmin ja on tää pidempi 35pv kierto, mikä tarkoittaneen sitä, ettei ole minkään sortin mahdollisuutta olla raskaana. Ei oo menkka oloa eikä raskausoloa. Joten ei auta kun keitellä kuukuppia uuteen kiertoon valmiiksi :(
 
Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille! :(

verppu, toivottavasti ei ole mitään vakavaa tuo vuodon kestäminen! Mikä siinä edes voisi olla, että ei lopu?

Tänään on dpo 9 eikä ole mitään oloa mihinkään suuntaan. Nopeasti on aika mennyt eikä ole tullut pahemmin stressattua, kumma kyllä! Haluaisin nimittäin niiiiiiiiin kovasti olla jo raskaana! Koko ajan näen raskaana olevia ja mietin missä vaiheessa itse nyt olisin jos kaikki olisi mennyt niinkuin piti..
 
Lauantai 13.7.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 6/30-36
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 24/28
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 5/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 24/28-37
Taru81_____TM 12/12, KKM 4/13____________________KP 36/25-32
Helbi____26v____KM 9/12_________________________KP 19/29
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 40/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 3/30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP ?/?
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 26/30
Fujin______KKM 3/13______________________________KP 6/?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 30/28-30
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 2/28-31
NeitiT_____KM 2/13, KM 5/13_______________________KP 8/28
Spirit____35v_____KM 5/13_________________________KP 27/27

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 30/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 23/28
Kettula____28v________KM 5/13_____________________KP 26/25-32
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP ?/?
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 14/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 10/28-30
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 27/28-35

HAAVEISSA KAHDEKSAS

PiipaKaa____38v_____KKM 6/13________________________KP 12/?

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

MiNalo dpo 17
Joosukka dpo 13
kukkurukuu dpo 11
Kettula dpo 9
Minnah88 dpo 0


TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
Ralliruutu
dyddö
saraah
Villemo
_Kenguru_
Fujin
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Pahoittelut kaikille, jotka on joutuneet uuteen kiertoon! :hug: :heart:

kukkurukuu, Joosukka Ei saa luovuttaa vielä! :) Kaikki on mahollista! Ootteko testailleet??

Tylysti omaan napaan..Mä en enää tajua missä mättää!?? Ikinä ei oo menkat ollu myöhässä muutakuin raskaana ollessa. Mutta nyt testit ei näytä yhtään mitään! Mähän tikutin tässä kierrossa oviksen ja sen plussan sain kp 12 eli ovis ois sen mukaan ollu kp 13 ta 14. Ja menkat alkaa mulla aina dpo 15 tai viimestään 16. Eli nyt on menkat 1 tai 2 päivää myöhässä! Mitään, ei siis mitään, menkkatuntemuksia ole. Ei turvotusta, ei mahan juilintaa...Ainoastaan tissit on tosi tosi kipeät sivuilta ja alta ja turvonneet ku mitkäkin. Oon miettiny et oisko mulla voinu olla toinen ovis tuossa kp 20-23. Nimittäin tein tuolloin 7.7. (oletettuna dpo 11) myös ovistestin, jonka viiva oli lähes tasavahva. Niin olisiko minulla ollut toinen ovis pari päivää ennen sitä eli esim. 5.7.?? Onko tämmöinen edes mahdollista? Tuohon aikaanahan sain r-testiinkin haaleita haamuja eli ne ois sitte voineet johtuakin oviksesta. Eli mulla vois nyt olla menossa dpo 6-8. Voi hyvänen aika, mitä mää puhun! :D Hulluksi oon tullunna näköjään! :O Mut kyllä mua ihmetyttää et missä ne menkat oikein viipyy?! Sais tulla et pääsis ees uuteen yritykseen!
Tässäpä teille tiirailtavaks kuva tämän päivän raskaustestistä:
 
MiNalo mullahan oli viime kierrossa kaksi ovista. Molemmat siis tikutin, mutta ekass ei ollu oireita, eli tuskin ovista tapahtunut. Toisesta taas sit ei voinu olla yhtään epävarma. Oli meinaan sellaset kivut ja limat että voi hyvää päivää.
Eli ihan hyvin voi olla mahollista että kaksi lh huippua yhdessä kierrossa. Minäkin sain sen viimosen oviksen näkymään r-testissä ihan selvästi.
Toivottavasti olisit vaan hätähousujen hätähousu, ja viivat vahvistuis plussaks.. :heart:
 
niiskunenä No joo, kyllä siinä eeeehkä jotain hyvin hyvin haaleeta näkyy..livenä vielä hiukan paremmin.

Minnah88 Voi kumpa näin olisi! :) :heart: Just vaan luin netistä erinäisistä keskusteluista et ovis ei voi muka olla kaks kertaa samassa kierrossa. Siis sillain et niiden välillä on enemmän kuin 1 vuorokausi. :confused: Et jos kaks munasolua irtoo niin ne irtoo sit lähekkäin.
 
Joosukka Mun mielestä mun eilisessä testissä ei ollu viivaa oikeessa kohdassa vaan se oli liian vasemmassa reunassa ollen siis pelkkä värikertymä. Mut joo, empä minä usko olevanikaan raskaana. On tää niin seko kierto!
 

Yhteistyössä