Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Kiitos kaikille onnitteluista! :love: En oikein vielä usko tätä todeksi ja toki on niin alussa, että vielä voi käydä mitä tahansa. Mutta taitaa jäädä tänään lounas sushibuffassa väliin kuitenkin. :ROFLMAO:

@mimmiliina pahoittelut keskenmenosta! Kyllä jokainen saa surra omaa menetystään, turha niitä on lähteä vertailemaan.

@mursutin Toivottavasti kaikki on kontrollissa kunnossa ja kroppa palautunut (y)

@hanba testasin apteq testillä. Se antoi muuten eilen vahvemman viivan kuin rfsu:n herkkä testi. En tikuttanut tässä kierrossa ovista, mutta flon mukaan tänään on dpo 13. :)
 
  • Tykkää
Reactions: hanba
Onnea @taatelinen! Oletko toukokuisissa vai kesäkuisissa 2020? (y)

Onnea myös @hanba! Toivotaan, että viiva osoittautuu oikeaksi! Oletko toukokuisissa vai kesäkuisissa 2020? (y)

Toivottavasti kaikki menee hyvin! Itsellä n. 6+1.. Eli toukokuisissa..
Kiitos! :) Kesäkuun alkupuolelle osuisi LA, nyt on lyhyen kierron mukaan laskettuna 4+0. Toivottavasti saadaan molemmat vauva tällä kertaa syliin asti :love: ja @hanba ja muut plussanneet tai plussaavat myös (y)
 
Onnea @taatelinen! Oletko toukokuisissa vai kesäkuisissa 2020? (y)

Onnea myös @hanba! Toivotaan, että viiva osoittautuu oikeaksi! Oletko toukokuisissa vai kesäkuisissa 2020? (y)

Toivottavasti kaikki menee hyvin! Itsellä n. 6+1.. Eli toukokuisissa..
Kiitos! Kesäkuisiin menis, 7.6. olis la kuukautisista laskettuna. Mutta en ole kyllä ihan hetkeen sinne menossa. Pelottaa liikaa että täytyy heti pian lähteä sieltä.:unsure:
 
Erään raskauksia hoitavan lääkärin mukaan kriittinen breaking point on noin 7 viikkoa (+ sydämen syke), eikä enää välttämättä se 12 viikkoa. Mulla on ultra 7.10 n. 7+3. Nipt-verikoe on n. 10+0. Sen jälkeen voi ehkä vähän enemmän huokaista.. ja rakenneultrassa n. 18+0 sitten syvempi huokaus :whistle:.
 
  • Tykkää
Reactions: em85 ja taatelinen
Luulen, että tää jäi mulla nyt vaan yritykseksi/kemialliseksi. Äsken vessareissulla tuli vuotoa ja yks hyytymäkin. Oon melko varma että ihan pian ne menkat sieltä tulee. Masentavaa, ku ehtihän se toivo jo herätä.:(

Noh, puoltoista-kaks viikkoa eteenpäin nii ollaan jo aloittelemassa oviksen metsästystä taas. Ehkä ens kierto on se THE one.:rolleyes: Enää en testaile näin varhain. Ei oo tämän pettymyksen arvoista.
 
@hanba Voi ei, toivotaan parasta!

Tänään ovistestiin plussa, talleteltu ti-ke yöllä ja tänään aamulla (y) Täytyy myös huomenna talletella ja ehkä myös ylihuomenna. Odotukset on sitten tottakai korkealla kun oviksen ympärillä on talleteltu eli juuri täydelliseen aikaan, joten pettymys on suuri jos menkat sieltä alkaakin. Ja jotenkin sitä nyt ajattelee että tottakai nyt tulee heti uudelleen raskaaksi, mutta entä jos niin ei käykkään... (n)
 
  • Tykkää
Reactions: em85 ja hanba
Luulen, että tää jäi mulla nyt vaan yritykseksi/kemialliseksi. Äsken vessareissulla tuli vuotoa ja yks hyytymäkin. Oon melko varma että ihan pian ne menkat sieltä tulee. Masentavaa, ku ehtihän se toivo jo herätä.:(

Noh, puoltoista-kaks viikkoa eteenpäin nii ollaan jo aloittelemassa oviksen metsästystä taas. Ehkä ens kierto on se THE one.:rolleyes: Enää en testaile näin varhain. Ei oo tämän pettymyksen arvoista.
Voi ei! Tosi kurjaa kun noi testit hämää. :cautious: Itselläkin tuli viime kierrossa roskishaamuja ja tietysti menkat harmitti sen jälkeen tuplasti. Mutta toivottavasti seuraavasta kierrosta tulee jo pysyvämpi plussa (y)
 
Meitä on täällä kirjoittelemassa:

* Nonsk..............28 v........ya 9/15.........km 9/18........ yk 12 km jälkeen

*em85..............34v......ya8/17......kkm06/18 rv19+6... +04/19....yk7....kkm 06/19 rv 8 .... yk 1 kkm jälkeen

*Kikkakolmas......30v....km 5/19 rv11....yk6 km jälkeen

*Taatelinen.....33v......ya4/19.....km6/19 rv6+....... Yk4 km jälkeen

*hanba.... 27v....ya 3/19....kkm 7/19 7+3... yk1 kkm jälkeen

*titi-love.... 30v.... ya 1/19.... km 2/19 rv6... yk5 km jälkeen

*nessu87..... 32v.... ya 9/19.... km 9/19 rv4+6..... yk1 km jälkeen

*Hedvig.... 35v.... ya1/19.... kkm 5/19.....
yk 4 kkm jälkeen

*Jonsku88.... 31v.... ya6/19.... kkm 7/19.... yk 1 kkm jälkeen

*Aurorials.... 30v... ya 7/19... km 9/19.... yk 1 km jälkeen

*Haavejuttu... 21v... ya 8/18... km 9/19... yk 1 km jälkeen


Plussanneet ::love::love::love::love::love:

* Ipanainen +9/18

* Ruska82........36v.... ya 5/18..... kkm7/18 rv 11..... + 9/18, yk 1 km jälkeen

* mira.flower....35v....ya 10/17....km 2/18 rv 11.......+ 9/18, yk 7 km jälkeen

* joojoo1 + 9/18

* Noups........27 v.........ya 9/17.....kkm 6/18 rv 11...... + 10/18

* Marlen....... 36 v........ya 4/18.....tm 8/18 rv 12...... +11/18, yk 3 tm jälkeen

* kosmo........34 v.........ya 8/17.....kkm 6/18 rv 19........ + 12/18, yk 4 km jälkeen

* kathii..........28 v.........ya 8/18.....km 10/18 rv 8......... + 12/18, yk 2 km jälkeen

* Kerttttu..............28 v........ya 8/18.........km 10/18 rv 7................ +12/18, yk 3 km jälkeen

* Hannaah.........................ya 5/18............kkm 8/18 rv 10, km 12/18 rv 6......... + yk 1 km jälkeen

* Ninnu118..........31v.........ya 12/17..........kkm 4/18, tm 8/18.....+ yk 4 km jälkeen

* sucrine.............31 v........ya 12/17..........km 8/18..................+2/19 yk 5 km jälkeen

* Minji..................33 v...... ya 8/17...........kkm 4/18 rv 7........+ 3/19 yk 11 km jälkeen

* Marjusk.............28 v.......ya 7/18........km 11/18 rv 9.......... + 3/19 yk 4 km jälkeen

*Em85.... 34v.....ya 8/17.....kkm 6/18 rv19+6..... +4/19..... yk7 kkm jälkeen (kkm06/19 rv8)

*topis…...26v…....ya 12/18…...kkm 2/19 rv 10+3….+4/19 yk 1 kkm jälkeen

*EG*..............30 v............ km 4/19........... +5/19 yk1 km jälkeen

*forester..........41v........... km 02/19........ +6/19 yk 2 km jälkeen

* Päppyrä...........25 v.......ya 1/18........KU 4/18..........+6/19 yk 10 KU jälkeen

*rainbowdream....23v... ya 3/19...km 4/19... +7/19 yk 3km jälkeen

*Apustaja......28v......ya 6/18....kkm 2/19 rv 12+4....+ 9/19 yk 7 kkm jälkeen

*Eloveera-79..... 40v....ya 10/18....... km4/19 rv 16+0......+9/19 yk 2 km jälkeen

Halutettasi mukaan listalle laita punaisella seuraavat tiedot : ikä, yrityksen aloitus, koska km/kkm/tm/ku/ tapahtunut ja monesko yk sen jälkeen. Punaisella myös korjaukset.
 
Äh, ärsyttää ovis oli keskiviikkona, torstaina alkoi yhtäkkiä kauhee flunssa, nyt jo onneksi paranemaan päin.
Mutta tässä nyt pohdin, että mahtaakohan tää flunssa vaikuttaa jotenkin mahdolliseen hedelmöittymiseen (n)
Jotenkin tuntuu siltä, että tuskin tästä mitään hyvää seuraa, kun kroppa on niin kovilla flunssan takia.
kkm on niin kauan ja nyt mennään vasta ensimmäistä kiertoa sen jälkeen, jotenkin aattelin, etten edes ovuloi varmaan tässä kierrossa, koska edellinen oli niin pitkä ja kaikki on ihan sekasin.
Mutta kun ovis sitten tuliki hetken jo ehdin innostua, että ehkä tämä on se kierto.
Yleensä en edes tunnista ovista mistään, mutta nyt kp 15 illalla sain ovis plussan ja kp 17 illalla tuli n. tunnin kestävä kipu oikealle puolella, tuntui tosi selvästi.
Joten oletan oviksen olleen sillon (n)
Tästä innostuneena ajattelin tämän olleen joku megaovulaatio :ROFLMAO: Mutta nyt tää flunssa vähän jo himmaillu ajatuksia :cautious:

@hanba mikä siellä on tilanne, alkoiko menkat kunnolla? Miltä testit näyttää, oletko enää testannut?

Joko @taatelinen uskallat siirtyä plussanneihin :love: ?
 
Äh, ärsyttää ovis oli keskiviikkona, torstaina alkoi yhtäkkiä kauhee flunssa, nyt jo onneksi paranemaan päin.
Mutta tässä nyt pohdin, että mahtaakohan tää flunssa vaikuttaa jotenkin mahdolliseen hedelmöittymiseen (n)
Jotenkin tuntuu siltä, että tuskin tästä mitään hyvää seuraa, kun kroppa on niin kovilla flunssan takia.
kkm on niin kauan ja nyt mennään vasta ensimmäistä kiertoa sen jälkeen, jotenkin aattelin, etten edes ovuloi varmaan tässä kierrossa, koska edellinen oli niin pitkä ja kaikki on ihan sekasin.
Mutta kun ovis sitten tuliki hetken jo ehdin innostua, että ehkä tämä on se kierto.
Yleensä en edes tunnista ovista mistään, mutta nyt kp 15 illalla sain ovis plussan ja kp 17 illalla tuli n. tunnin kestävä kipu oikealle puolella, tuntui tosi selvästi.
Joten oletan oviksen olleen sillon (n)
Tästä innostuneena ajattelin tämän olleen joku megaovulaatio :ROFLMAO: Mutta nyt tää flunssa vähän jo himmaillu ajatuksia :cautious:

@hanba mikä siellä on tilanne, alkoiko menkat kunnolla? Miltä testit näyttää, oletko enää testannut?

Joko @taatelinen uskallat siirtyä plussanneihin :love: ?
Voisin ehkä odotella vielä hetken. Vaikka on jo vahva viiva ja oireitakin tuntuu vähän, on tässä aika kova työ olla jatkuvasti pelkäämättä pahinta (n) Ajattelin, että sitten kun saan kerättyä rohkeuden liittyä kesäkuisiin siirtyisin täällä plussanneisiin. Olen käynyt siellä jo kurkkimassa, mutta vielä en ole ihan valmis liittymään sinne. Edellisessä raskaudessa en ollut liittynyt mihinkään ryhmään ja vasta harkitsin facen ryhmiä, joten tuntuu jotenkin aika isolta askeleelta :oops:

Minulla muuten iski tässä kierrossa päälle kova flunssa heti oviksen jälkeen, suunnilleen dpo 2-3 (en tikuttanut, mutta flon arvioon perustuen). Ajattelin silloin myös, että hukkaan meni tämäkin kierto, mutta ei tämä nyt ihan turha kierto ollutkaan :rolleyes: Ei siis kannatta vielä menettää toivoa. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Eloveera-79
@em85 Ei ole vielä alkanu vuoto kunnolla. En oo toisaalta enää testannutkaan. Oon lähes satavarma siitä että se kiinnittymisyritys tuli silloin toissapäivänä ulos. Ootan kiltisti menkkoja, ne voi tämän takia olla muutaman päivän myöhässä. Uuteen nousuun, heti kun vaan pettymyksestä taas pääsee.
 
Kp 30, dpo 15. Testissä huomattavan paljon vahvempi plussa, mitä aiemmin. En tajua. Oon oikeasti 95% varma että se hyytymä oli se raskausmateriaali, mutta jokin siellä hormonia vielä nostaa.

Eipä auta ku ootella. En jaksa uskoa normaaliin raskauteen ollenkaan. Onneksi on töissä mahollista jossain kohtaa sit ultrata että onko se tuulimuna vai KU.
 
Kp 30, dpo 15. Testissä huomattavan paljon vahvempi plussa, mitä aiemmin. En tajua. Oon oikeasti 95% varma että se hyytymä oli se raskausmateriaali, mutta jokin siellä hormonia vielä nostaa.

Eipä auta ku ootella. En jaksa uskoa normaaliin raskauteen ollenkaan. Onneksi on töissä mahollista jossain kohtaa sit ultrata että onko se tuulimuna vai KU.
Olisiko se hyytymä kuitenkin voinut olla jotain muuta? Minä kyllä pidän kovasti peukkuja, että kyseessä on ihan oikeasta syystä tullut plussa (y) Toivottavasti saat pian selvyyden asiaan.

Täällä oireet on vielä kovin lieviä ja välillä ei tunnu mitään, mikä viittaisi raskauteen. Ahdistaa aika paljon ja pelottaa, että tämä menee kesken heti alkuunsa. Minun ei pitänyt enää testailla kun eilinen viiva oli jo vahvempi kuin yksikään keskenmenneessä raskaudessa saamani viiva, mutta ehkä käyn kuitenkin hakemassa vielä kahden testin paketin. Tulisi ehkä parempi olo, jos näkisi viivan aamulla (n) Stressaa, kun nyt kahtena yönä ei ole tarvinnut herätä pissalle, toisaalta unet on kyllä edelleen levottomia. Huimaus ja väsymys vaivaavat vähän, mutta etova olo ja alavatsan kipuilu ovat lähes kadonneet.
Voi kun lokakuu nyt vaan menisi nopeasti, sitten olisi ehkä jo varmempi olo :cautious:
 
Olisiko se hyytymä kuitenkin voinut olla jotain muuta? Minä kyllä pidän kovasti peukkuja, että kyseessä on ihan oikeasta syystä tullut plussa (y) Toivottavasti saat pian selvyyden asiaan.

Täällä oireet on vielä kovin lieviä ja välillä ei tunnu mitään, mikä viittaisi raskauteen. Ahdistaa aika paljon ja pelottaa, että tämä menee kesken heti alkuunsa. Minun ei pitänyt enää testailla kun eilinen viiva oli jo vahvempi kuin yksikään keskenmenneessä raskaudessa saamani viiva, mutta ehkä käyn kuitenkin hakemassa vielä kahden testin paketin. Tulisi ehkä parempi olo, jos näkisi viivan aamulla (n) Stressaa, kun nyt kahtena yönä ei ole tarvinnut herätä pissalle, toisaalta unet on kyllä edelleen levottomia. Huimaus ja väsymys vaivaavat vähän, mutta etova olo ja alavatsan kipuilu ovat lähes kadonneet.
Voi kun lokakuu nyt vaan menisi nopeasti, sitten olisi ehkä jo varmempi olo :cautious:
Onhan niitä tarinoita toki, että tulee ihan holisemalla verta ja silti raskaus täysin normaali ja kaikki ok. Sitä on vaan niin kovin pessimistinen jo yhden km jälkeen. Tällä hetkellä tuntuu, että en vaan saa kokea normaalia, huoletonta raskautta vaan aina on jotain vuotohommia.:(

Tuo oiteettomuus/vähäoireisuus on kyllä piinaavaa, mutta onneksi ne oireet ei kuitenkaan kerro oikeasti mitään. Tärkeintä on että ne menkat pysyy poissa, ja tokihan voit niitä testejä ostaa vielä muutaman ja seurata testin tummumista. Olitko jo saanu tasavahvat viivat?

Odottavan aika tässä alussa on kyllä niin pitkä, samoin kun se odottamisen odottaminenkin. Yhtä odottamista ja epävarmuutta koko homma.:LOL:
 
@em85 Pakko kommentoida tohon flunssaan että mun ystävällä oli just joku megaflunssa ja antoi miehelle sitten vähän puoli kuolleena.. Noh siitä kierrosta tulikin sitten tuplaylläri eli nyt on kaksoset. Ei siis välttämättä vaikuta nuha mitenkään :ROFLMAO:

@hanba Toivottavasti nyt olisi se hyytymä ollut jotain muuta! Ihan kun ei muutenkin pelkäis ja jännittäisi niin ei kaipaisi yhtään mitää vuotoja siihen päälle.. :cautious:

@taatelinen Tuo että oireet katoaa niin saa kyllä mielikuvituksen liikkeelle :unsure: Toisaalta, itse oksensin onnellisena vaikka pieni ollut kuolleena jo kolme viikkoa. Että ei ne tosiaan kerro yhtään mitään.

Mä kävin kaavinnassa. Lääkkeellisestä tyhjennyksestä oli jo kaks viikkoa ja edelleen vuosin reippaasti. Maha alkoi olla kipeä ja vuoto haisi niin kävin sitten näytillä. No kohtu aivan täynnä raskausmateriaalia ja heti käsky kaavintaan. Ennen kaavintaa tein raskaustestin ja siinä lähes tasavahvat viivat, nyt kaavinnan jälkeen ihan huima pudotus ja enää haamu. Jee!
 
Onhan niitä tarinoita toki, että tulee ihan holisemalla verta ja silti raskaus täysin normaali ja kaikki ok. Sitä on vaan niin kovin pessimistinen jo yhden km jälkeen. Tällä hetkellä tuntuu, että en vaan saa kokea normaalia, huoletonta raskautta vaan aina on jotain vuotohommia.:(

Tuo oiteettomuus/vähäoireisuus on kyllä piinaavaa, mutta onneksi ne oireet ei kuitenkaan kerro oikeasti mitään. Tärkeintä on että ne menkat pysyy poissa, ja tokihan voit niitä testejä ostaa vielä muutaman ja seurata testin tummumista. Olitko jo saanu tasavahvat viivat?

Odottavan aika tässä alussa on kyllä niin pitkä, samoin kun se odottamisen odottaminenkin. Yhtä odottamista ja epävarmuutta koko homma.:LOL:
Ei ole vielä tullut tasavahvoja. Tänään aamulla en testannut, mutta eilen (arviolta dpo 15) tuli tällaiset viivat:
https://aijaa.com/HrF7EV

Vertailuna tässä perjantain (eli dpo 13) testi:
https://aijaa.com/ghfLhj

On siis ainakin vielä tuossa vaiheessa tapahtunut kehitystä hyvään suuntaan. Km päättyneessä raskaudessa minulla ei ollut juurikaan oireita paitsi menkkajomotusta alussa ja tissit olivat kipeät. Silloin luin, että oireetonkin raskaus voi toki sujua hyvin, mutta km todennäköisyys on pienempi niillä, joilla on pahoinvointia. Tuntuu vähän karulta toivoa pahoinvointia ja oksentelua, mutta niitä kyllä nyt kaipaisin :ROFLMAO:
 
@em85 Pakko kommentoida tohon flunssaan että mun ystävällä oli just joku megaflunssa ja antoi miehelle sitten vähän puoli kuolleena.. Noh siitä kierrosta tulikin sitten tuplaylläri eli nyt on kaksoset. Ei siis välttämättä vaikuta nuha mitenkään :ROFLMAO:

@hanba Toivottavasti nyt olisi se hyytymä ollut jotain muuta! Ihan kun ei muutenkin pelkäis ja jännittäisi niin ei kaipaisi yhtään mitää vuotoja siihen päälle.. :cautious:

@taatelinen Tuo että oireet katoaa niin saa kyllä mielikuvituksen liikkeelle :unsure: Toisaalta, itse oksensin onnellisena vaikka pieni ollut kuolleena jo kolme viikkoa. Että ei ne tosiaan kerro yhtään mitään.

Mä kävin kaavinnassa. Lääkkeellisestä tyhjennyksestä oli jo kaks viikkoa ja edelleen vuosin reippaasti. Maha alkoi olla kipeä ja vuoto haisi niin kävin sitten näytillä. No kohtu aivan täynnä raskausmateriaalia ja heti käsky kaavintaan. Ennen kaavintaa tein raskaustestin ja siinä lähes tasavahvat viivat, nyt kaavinnan jälkeen ihan huima pudotus ja enää haamu. Jee!
Kuulostaa tosi rankalta! Ja tuntuu jotenkin erityisen epäreilulta, että olet voinut niin huonosti ja sitten raskaus onkin mennyt kesken. Paljon voimia ja toivotaan, että asiat sujuvat nyt paremmin (y)
 
@em85 Pakko kommentoida tohon flunssaan että mun ystävällä oli just joku megaflunssa ja antoi miehelle sitten vähän puoli kuolleena.. Noh siitä kierrosta tulikin sitten tuplaylläri eli nyt on kaksoset. Ei siis välttämättä vaikuta nuha mitenkään :ROFLMAO:

@hanba Toivottavasti nyt olisi se hyytymä ollut jotain muuta! Ihan kun ei muutenkin pelkäis ja jännittäisi niin ei kaipaisi yhtään mitää vuotoja siihen päälle.. :cautious:

@taatelinen Tuo että oireet katoaa niin saa kyllä mielikuvituksen liikkeelle :unsure: Toisaalta, itse oksensin onnellisena vaikka pieni ollut kuolleena jo kolme viikkoa. Että ei ne tosiaan kerro yhtään mitään.

Mä kävin kaavinnassa. Lääkkeellisestä tyhjennyksestä oli jo kaks viikkoa ja edelleen vuosin reippaasti. Maha alkoi olla kipeä ja vuoto haisi niin kävin sitten näytillä. No kohtu aivan täynnä raskausmateriaalia ja heti käsky kaavintaan. Ennen kaavintaa tein raskaustestin ja siinä lähes tasavahvat viivat, nyt kaavinnan jälkeen ihan huima pudotus ja enää haamu. Jee!
Voi ei, pahoittelut siitä että sun km on aiheuttanu vielä tuollasta ylimääräistä hässäkkää. Ihan ku ei muutenkin olis jo tarpeeksi rankkaa käydä se läpi.:unsure: Onneksi kuitenkin testi lähteny haalenemaan. Toivottavasti kierto lähtee sitten nopeasti käyntiin taas. Tsemppiä kovasti toipumiseen!❤
 
Hei!

Uusi kohtalotoveri liittyy seuraan. Viikon verran olen lukenut ketjua ja saanut lohtua toisten kokemuksista. Kiitos siitä.

Meidän pikkuisen piti olla huhtikuinen, mutta viikko sitten alkoi verenvuoto ihan yllättäen rv 11+4. Yksi elämäni hirveimpiä kokemuksia ja mieskin oli koko viikon työreissulla. Järkyttävät kivut ja spontaani tyhjeneminen kolmen päivän ajan kotona. Sikiökin tupsahti sopivasti paperin päälle, niin en voinut olla näkemättä.

Tämä ensimmäinen raskaus alkoi helposti ekasta yrityksestä. Nyt tuntuu siltä, että ollaan valmiita yrittämään heti uutta. Lääkäri tuumasi kohtun olevan tyhjä ja yrityksen saa aloittaa kun siltä tuntuu. Nyt on vuoto jo tosi vähäistä ja myös henkinen toipuminen on päässyt käyntiin melko hyvin. Pelottaa ja jännittää, mutta toivotaan parasta.

32v., ya 7/19, km 9/19, yk1 km jälkeen
 
Hei!

Uusi kohtalotoveri liittyy seuraan. Viikon verran olen lukenut ketjua ja saanut lohtua toisten kokemuksista. Kiitos siitä.

Meidän pikkuisen piti olla huhtikuinen, mutta viikko sitten alkoi verenvuoto ihan yllättäen rv 11+4. Yksi elämäni hirveimpiä kokemuksia ja mieskin oli koko viikon työreissulla. Järkyttävät kivut ja spontaani tyhjeneminen kolmen päivän ajan kotona. Sikiökin tupsahti sopivasti paperin päälle, niin en voinut olla näkemättä.

Tämä ensimmäinen raskaus alkoi helposti ekasta yrityksestä. Nyt tuntuu siltä, että ollaan valmiita yrittämään heti uutta. Lääkäri tuumasi kohtun olevan tyhjä ja yrityksen saa aloittaa kun siltä tuntuu. Nyt on vuoto jo tosi vähäistä ja myös henkinen toipuminen on päässyt käyntiin melko hyvin. Pelottaa ja jännittää, mutta toivotaan parasta.

32v., ya 7/19, km 9/19, yk1 km jälkeen
Huh, kamalan kokemuksen olet joutunut käymään läpi! Kyllä täällä vaan on vahvoja naisia.❤ Kovasti tsemppiä uuteen yritykseen, toivottavasti tärppää pian!!
 

Yhteistyössä