Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

Toivottavasti vahvistuu! ❤ Lupaavia oireita myös @Kassu93 lla! Mulla on tänään dpo 11 ja kp 34/34 ja testit näyttää odotetusti vaan viivanpaikkaa. Tässä bussissa istuessa tuntuu että taitaa jo vuotaa, pääsisinpä äkkiä kotiin ennen ku tulee läpi! :ROFLMAO: Toivottavasti ensi kierto menisi stressaamatta turhia. Tämä kierto oli oikea pohjanoteeraus minulta hirveän stressaamisen takia.
Kuinka kävi? Alkoko vuoto? :confused:
 
Voi hitsi vie. :cry: Tsemppiä uuteen kiertoon!
Kiitos, tsemppiä myös sinulle ja toivottavasti viiva vahvistuu ja kaikki menee hyvin! ❤

Mulla on itse asiassa uudesta kierrosta ihan hyvät fiilikset. Kaksi edellistä kiertoa kkm jälkeen oli vähän pidempiä kuin yleensä ja en saanut sitä ovisplussaa ahkerasta tikuttelusta huolimatta eikä ollut oviskipuakaan, niin ehkä mä tässä uudessa kierrossa jo taas ovuloisin normaalisti, hope so. :) Yritän tämän kierron ottaa rennosti, ilman oviksen tikuttelua. Meillä kuitenkin on seksiä yleensä 3-4 kertaa viikossa, niin sen pitäisi kyllä riittää, vaikka en tarkkaa ovispäivää tietäisikään. Viime kierto meni mulla niin stressaamiseksi ja suorittamiseksi, että en halua sellaista enää. Tulee vaan turhaa ahdistusta ja itkua.
 
Kiitos, tsemppiä myös sinulle ja toivottavasti viiva vahvistuu ja kaikki menee hyvin! ❤

Mulla on itse asiassa uudesta kierrosta ihan hyvät fiilikset. Kaksi edellistä kiertoa kkm jälkeen oli vähän pidempiä kuin yleensä ja en saanut sitä ovisplussaa ahkerasta tikuttelusta huolimatta eikä ollut oviskipuakaan, niin ehkä mä tässä uudessa kierrossa jo taas ovuloisin normaalisti, hope so. :) Yritän tämän kierron ottaa rennosti, ilman oviksen tikuttelua. Meillä kuitenkin on seksiä yleensä 3-4 kertaa viikossa, niin sen pitäisi kyllä riittää, vaikka en tarkkaa ovispäivää tietäisikään. Viime kierto meni mulla niin stressaamiseksi ja suorittamiseksi, että en halua sellaista enää. Tulee vaan turhaa ahdistusta ja itkua.
Kiitos! Tuo onkin hyvä jos pystyy menemään niin ettei tikuta ovista ja mieti asiaa liikaa. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Apustaja
Ihana kattella noita plussatestejä, lisää!! Täällä yk1 ja dpo3. Ei oo oireita :D, eipä kyllä toiveetkaan kovin korkealla kun luulen et hormonit on vielä sekasin, tänä aamuna oli kunnon pms-turvotus. Jännä nähä kuinkahan lyhyeksi luteaali jää..
 
Täällä dpo11. Dpo9 ja dpo10 testasin ja niissä näkyi haamut, kameraan ei jäänyt mutta väriä oli. Tiputteluvuotoa ja vähän jotain hyytymiäkin on vaan ollut hieman reilummin viikonloppuna, eilen ei ollenkaan ja tänään aamulla jäi taas paperiin jotain hailakanruskeaa. Nämä liitettynä oireettomuuteen olen aika vahvasti kemiallisen kannalla. Tosiaan kohdun seudulla jotain tunnetta on, munasarjojen kohdalta tuikkii ajoittain kummaltakin puolelta ja väsyttää mut siihen sit jääkin, todnäk menkkoja enteilee. Tissit vaan on ja möllöttää, verisuonet on kyllä pinnassa mut niiden aiemmasta elämästä miulla ei ole mitään hajua. Menkkoja Flo ennustaa lauantaille. Huomenna aamulla aattelin uittaa seuraavan testin, oletettavasti haamujen esiäiti tai puhdas nega tiedossa.
 
Tulen taas seurailemaan ketjua. Tällä hetkellä mieli maassa ja toivo kateissa, vaikka "vasta" toinen keskenmeno.
 
Noh nyt se viiva jäi jo kameraankin. Katsotaan, toivottavasti vuodot oli vaan kiinnittymisen aikaansaannosta ja loppui. Jostain luin myös että myöhempään tapahtuneen oviksen jälkeen limakalvo voi vähän vuodella, kun on ehtinyt paksuuntua enemmän. Mut näillä eväillä, raskaana kunnes toisin todistetaan. Meinasin kyllä tikkuja vielä uittaa. Kuvan testi tältä päivältä, dpo12.
Oireita ei vieläkään ihmeemmin, mitä nyt väsyttää. Eilen ja tänään ollut hieman huono olo. Kohdun seutuvilla tuntemuksia yhä.

IMG_20190417_095545.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: forester ja topis
Voisinkohan mäkin liittyä tänne teidän sekaan, vaikkei mun tilanne taida olla ihan tyypillinen? (n) Samaistun kuitenkin tähän porukkaan ja käyn säännöllisesti täällä lueskelemassa.

Mä olen kohta 26 vuotta ja mies 28. Aloitettiin yritys viime vuoden elokuussa, eli nyt on päättymässä yk 8. Sitä ennen olin vauvakuumeillut jo pitkään. Tähän kahdeksaan yrityskiertoon mahtuu kolme varhaista keskenmenoa, joista viimeisin oli viime kierrossa kun kuukautiset alkoi 2 viikkoa myöhässä noin rv 5+jotain. Nää kaikki keskenmenot on olleet ns. kemiallisia, eli niitä ei oo ehditty toteamaan ultrassa, kuukautiset on alkanut joka kerta myöhässä ja plussia olen saanut testeihin. Oon joka kerta osannut arvata että kaikki ei oo hyvin siitä, että plussat ei oo kunnolla vahvistuneet. Väitän että näiden lisäksi kiinnittymisyrityksiäkin on oireiden perusteella ollut.

Ihme kyllä meidän lähete lapsettomuustutkimuksiin meni läpi, liekö johtuu nyt meneillään olevasta HUS:n tutkimuksesta toistuvista keskenmenoista. Pohdin siis olisko se edesauttanut sitä että meidätkin otettiin tutkimuksen takia jo sisään.

Ehdin jo käydä yksityisellä kohdun ultrassa, kaikki muu oli kunnossa ja veriarvotkin on ok, mutta mulla on kohdussa hyvin matala septum, eli ikäänkuin pientä väliseinää yläosassa. Lääkäri pohti johtuisko keskenmenot siitä että alkiot tarraa siihen, ja verenkierto ei riitä.

No tulipahan sepustus :D
 
Hei vaan pitkästä aikaa, mä olen nyt pitänyt pientä taukoa palstailusta.
Vauva projekti etenee tulee jos on tullakseen menetelmällä. Ollaan sairasteltu nyt koko lopputalvi/alkukevät, että mahdollisuudetkin viime kierroissa on ollut aika olemattomat.

Nyt mulla menossa kp 26-26/28 eli mekkoja odottelen viimeistään keskiviikolle. Tässä kierrossa kp 15 meillä alko jyllään norovirus, joten kp 14 tallettelulla mentiin tää kierto :ROFLMAO: toki yksikin kerta riittää, jos oikein kohdilleen osui :whistle:
No mutta kesä mennään nyt rennoin ottein ja syksyllä meillä alkaakin arki ja minä palaan töihin oikein kunnolla, nyt tehnyt vaan keikkaa viimeiset 4 vuotta ja lapset aloittaa hoidon. Joten saa nähdä miten sitten syksyllä jatketaan tämän vauva projektin kanssa..

Pahoittelut kaikille tänne joutuneille, toivotaan paljon plussia meille kesän aikana :love:

Ja onnea kaikille plussanneille :love: valaa itseenkin toivoa, että kyllä sitä itsekin vielä joskus :rolleyes:

@saraheinä toivottavasti olisi harmitonta vuotoa, kun ei ole enempää tullut.
Mulla itsellä on ollut raskauksia missä on tullut vuotoja. Yhdessä tuli jopa ihan normaalisti menkatkin :D siinä raskaudessa huomasin olevani raskaana vasta vk 7 kun aloin voimaan pahoin. Ja siis vauvaa yritimmekin, mutta en tehnyt testiä koska menkat alkoi ajallaan.
Ja viimeisessä raskaudessa mikä meni kyllä kesken, mutta vasta myöhemmin, vuosin vähän vk 4,7 ja 9.
Se on kyllä raastavaa mielelle, kun joutuu koko ajan olemaan varpaillaan vuotojen takia.
 
Yk9 menossa ja sitä kp6. Unohdin päivittää heti sillon kun menkat alkoi ja nyt ne on onneksi jo ohikin. Eilen sain ihanan kummityttöni 6v yökylään ja likka meinaa kaksi yötä olla:love:
Fiilikset oli masentuneet ja epätoivoiset kun menkat alko jo dpo11 eli luteaalivaihe jäi vaan 10 päivän mittaiseksi, mutta nyt menkkapettymyksestä selvitty onneksi jo muutama päivä sitten ja fiilis vaihteeksi rauhallinen ja luottavainen siihen, että kyllä mekin vielä vauva saadaan. Viime to piti olla lääkäri, mutta se peruuntu 45min ennen aikaa ja 2,5viikon päästä uus aika vasta. Ja siis tästä kun uutta plussaa ei ole kuulunut KU:n jälkeen.
 
Voisinkohan mäkin liittyä tänne teidän sekaan, vaikkei mun tilanne taida olla ihan tyypillinen? (n) Samaistun kuitenkin tähän porukkaan ja käyn säännöllisesti täällä lueskelemassa.

Mä olen kohta 26 vuotta ja mies 28. Aloitettiin yritys viime vuoden elokuussa, eli nyt on päättymässä yk 8. Sitä ennen olin vauvakuumeillut jo pitkään. Tähän kahdeksaan yrityskiertoon mahtuu kolme varhaista keskenmenoa, joista viimeisin oli viime kierrossa kun kuukautiset alkoi 2 viikkoa myöhässä noin rv 5+jotain. Nää kaikki keskenmenot on olleet ns. kemiallisia, eli niitä ei oo ehditty toteamaan ultrassa, kuukautiset on alkanut joka kerta myöhässä ja plussia olen saanut testeihin. Oon joka kerta osannut arvata että kaikki ei oo hyvin siitä, että plussat ei oo kunnolla vahvistuneet. Väitän että näiden lisäksi kiinnittymisyrityksiäkin on oireiden perusteella ollut.

Ihme kyllä meidän lähete lapsettomuustutkimuksiin meni läpi, liekö johtuu nyt meneillään olevasta HUS:n tutkimuksesta toistuvista keskenmenoista. Pohdin siis olisko se edesauttanut sitä että meidätkin otettiin tutkimuksen takia jo sisään.

Ehdin jo käydä yksityisellä kohdun ultrassa, kaikki muu oli kunnossa ja veriarvotkin on ok, mutta mulla on kohdussa hyvin matala septum, eli ikäänkuin pientä väliseinää yläosassa. Lääkäri pohti johtuisko keskenmenot siitä että alkiot tarraa siihen, ja verenkierto ei riitä.

No tulipahan sepustus :D
Mulla oli nyt km 5+2, mutta kaikki oireet oli ehtiny olla jo 3+ jotain alkaen ja mulla testit oli kirkuvan punasia. Ja ultrassa tosiaa kävin km yhteydessä (just siitäkin syystä että saa tietoihin raskauden). Nyt sit jos kolmas tulee nii pääsee tutkimuksiin. Toivon tietty että ei :)
 
Mitäs tänne kuuluu? Mulla menossa tylsä vaihe kiertoa eli kp 9 ja oviksen odottelua ensi viikolle. Ovista yritän saada tikkuun kiinni taas, vaikka parin edellisen kierron jälkeen ei ookkaan isoja toiveita edes siitä. Vadelmanlehtiteetä oon tässä kierrossa hörppiny lähes joka päivä mukillisen. Siskolta sain paketin clipperin vadelmanlehtiteetä niin juodaan pois nyt :D Kaksi viikkoa vielä lääkäriaikaan aikaa.
Dietti lähteny käyntiin paremmin kuin hyvin ja yhtään ylimäärästä suupalaa en oo syöny. Herkkuja on tehny mieli yllättävän vähän ja semmosta pakottavaa tarvetta herkuille ei oo tullu ollenkaan :eek::D
 
Täällä on testikimara päällä. Eilen ja tänään dpo 11&12 päiväpissasta jotain tiiraamalla näkyy mutta äkkinäisesti siis selviä negoja.
Menossa yk1 km:n jälkeen ja tiistain jälkitarkastuksessa näkyi toimiva keltarauhanen. Ovulaatio on siis tapahtunut mikä jo sinänsä on älyttömän hyvä uutinen, kroppa toimii jo :)!
Varma olen siitä että jotain yritti/yrittää tapahtua kun näille dpoille on päästy heti km:n jälkeen. Elämme siis jännittäviä aikoja ja yritän säästellä tuon jäljellä olevan pc:n lauantaiaamuksi :D..
 
Täällä on meneillään kp 12. Toistaiseksi tämä kierto on ollut stressitön. Tilasin kyllä ovistestit pari päivää sitten, vaikka aioin olla tämän kierron ilman. Greippimehu on käytössä ja vaikutuksen huomaa jo. Yritän nyt tosissaan aloittaa lenkkeilyn ja vähentää herkkujen syöntiä. Alkoholi on jo muutenkin jäänyt pois lähes kokonaan ja tupakkaan en ole joulukuun plussan jälkeen koskenut. Rautalisä on käytössä ollut jo yli kuukauden ja toivon että ferritiini nousisi. Vähän virkeämpi olo on ollut pari viikkoa, kevään tulo vaikuttanee asiaan aika suuresti. Toivon että ovulaation aikoihinkin pystyisin olemaan stressaamatta.
 
Täällä lähti tänään käyntiin yk7. Mulla on pari kolme päivää vihlonut vasemmalle alavatsalle johkin munasarjan tienoille. Välillä täytyy vähän kumartaa, mutta pääasiassa pystyy olemaan normaalisti. Oon kyllä jo googlaillut kaiken mahdollisen, mutta eihän sitä nyt voi tietää mitä se on eikä varmasti missään tk:ssa osata sanoa mitä vois olla tai varmaan edes oteta käynnille jos soittaisin. Täytyy vain toivoa, että tästä kun vuotopäivät etenee niin kipukin häviää :)
 
@forester mulla ultrattiin munasarjat joulukuussa kun keskenmenon ultrauksen yhteydessä huomattiin joku ylimääräinen munasarjoissa, mutta sillon ainakaan ei ollut viitteitä kystista tai muustakaan ja löydöskin oli ilmeisesti synnynnäinen. Se oli oikealla puolella, nyt kipuilee vasen puoli. Pitää seurailla :)
 

Yhteistyössä