**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Talvella 2012-2013**

Perjantaita kaikille!

Voi MiNalo :( toivottavasti tuo nyt vielä plussaksi muuttuisi kuitenkin... Tylsää tuollainen lupailu ja sitten onkin nega.... Mutta illalla siis testasit? Eiks aamulla pitäis olla raskaushormonin korkeimmillaan? Mä pidän kyllä sulle peukkuja vielä!

Hienoa, että plussanneet uskaltavat jo odotuspuolelle, pitäkää meille muille paikkaa siellä, jookos ;) tarrasukkia laitan teille matkaan!

Täällä ovis kolkuttaa ilmeisesti ovella, semmoiset limat nimittäin... Vielä en ole siihen sopivaa vatsakipua bongannut, saapi nähdä tunnistanko tällä kertaa, aina ei nimittäin ole tuntemuksia ollut. Miehen kanssa päätettiin, että vaikka jälkitarkastus on vasta parin viikon kuluttua niin ei mitään ehkäisyä nyt käytetä, tuntuis jotenkin oudolta. Verikokeiden tulokset sain jo eikä niissä mitään outoa, uskon että joko sikiössä oli jokin "vika" tai sitten ei syy keskenmenolle koskaan selviä. Patologin lausuntoa ruumiinavauksesta en ole vielä nähnyt, joten se selviää sitten vastaanotolla varmaan. Jotenkin minulla on tällä hetkellä vahva usko siihen, että vielä meillä raskaus onnistuu, onhan meillä jo kaksi onnistunutta raskautta takana. Suru elää kyllä vahvasti vielä arjessa mukana mutta samalla pystyn iloitsemaankin ja nauttimaan elämän pienistä tärkeistä iloista. Ihana auringonpaiste piristää myös kummasti :)

Voimia kaikille ja plussatuulia toivottelen!

Miirabell
 
Viimeksi muokattu:
MiNalo :hug:

Carolina30+, voi kun olisi ihan oikea plussa :heart: Täällä sormet ja varpaat ristissä!

Huoh, miten aika menee hitaasti! Tuntuu että plussasta olisi ikuisuus ja siitä on vasta muutama päivä... Kulu aika kulu!!!!

Muoks., Miirabel, paikkoja pidetään teille plussanneissa ja toivotaan että pääsette pian muutkin sinne!!!!
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Alotin kuitenki tänään terolutit, tälleen kesken kierron, mutta kun poliltakin sanoivat että voin niitä ainakin sen 1 kuurin ottaa, jotta saa taas kierrot alkamaan..Ja jos loppuis tuo tuhruttelukin.
Mietin, että ku en kerran terojen aikana raskautunut, että kirjoittaiskohan se lääkäri mulle terojen tilalle clomit, tai vaikka lisäksikin jos ei muuten...Ei tää nyt oikein tälleen luomusti tahdo onnistua :(
Tein r-testin, ei näkyny enää toista viivaa muuta ku jos oikein tihrustamalla tihrusti, joten toivon, että hormonitasot ois laskenu suht normiks eikä mitään ois jääny sisälle :) Sitä pahaa hajuakaan ei oo enää oikein ollu havaittavissa, lieneekö ne femiflorit auttanu, tai sitte se oli vaan joku vanha veri ja kudosneste joka haisi.
Huuto.netistä tilasin 20kpl clearbluen digitaalisia ovistestejä hintaan 25€,menee vanhaks kesäkuussa, mutta tuskin on mitään vaikutusta toimivuuteen. Nyt alkaa tikuttelut kunhan vaan pääsen tonne lääkäriin selvittelemään ensin juttuja :)
 
pikapostaus, oon ollu pari päivää koulutuksessa ja viikonloppuna reissussa, päivittääkö joku muukin listaa? tänään muuten kp9 ja jotain ihme tuhruvuotoa tuli tänään. Inhottavaa, koskaan ei oo ollu mitään välivuotoja mut nyt näköjään on. Hormonit ilmeisesti sekasin vieläkin. Yritä tässä nyt sit raskautta, miun tuurilla varmaan ovulaatiokin jää välistä tässä kierrossa. Argh!
 
***Keskenmenon jälkeen kuumeilevat***

Lauantai 16.3.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12__________________________KP 37/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13_________________KP 27/30-36
Pölö-______KM 1/13________________________________KP 23/?
Equus___27v____KKM 1/13__________________________KP 11/24-31
Taru81_________TM12/12___________________________KP 19/25-31
miss_piggy__31v___KKM 02/12_________________________KP 22/?
verppu__23v____KM 12/12, 3/13______________________KP 10/28

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 30/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12_________________KP 22
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12___________KP 26/30-32
Taike80_________KKM 1/11___________________________KP 26/26-29

HAAVEISSA KOLMAS

Stellini___31v____KKM 12/12__________________________KP 33/28-29
p.ö.m.p.p.i.s___26v___KM 1/13_________________________KP 41/28-30
Pikkusukka___35v____KKM 1/13________________________KP 7/26
sydänx3___25v____KKM 1/13__________________________KP ?/?
Miirabell_________KKM 1/13 (rv 17+)____________________KP 16/28

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 30
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 19/28-35

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 25/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 11/25-26

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12______________________KP 21/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_________________KP 11/30

***PIINAILIJAT***:popcorn:

MiNalo DPO 14
carolina30+ DPO 11


:heart: :heart: PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart: :heart: PLUSSANNEET 2013 :heart: :heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei, Verppu
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/


TAUSTALLA/KATEISSA:

kokkeli
puskajussi
Mirrimami
Naapurin tyttö
Tulkinnanvarainen
nelikko82
Pippari
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Bambini
Maame
Alien_1
Miss_Piggy
Eleonoora86


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos! :wave:
 
MiNaLo Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Kaikki on mahdollista. Toivotaan ettei menkat ala ollenkaan ja testailet sitten uudelleen :hug: EI sen puoleen kerkesin minäkin jo kirveen heittää kaivoon kun kävin ihan verikokeissa ja sieltä nega ja itse sitten seuraavalla vikkolla vahvan plussan sain... Odotellaan vielä =)

Meillä olis tänään tyttöjen ilta, joka suunniteltiin jo piiitkä aika sitten. Kaverit vähän jo ihmettelivätkin miksi minä olen kuskina(ajamme siis ihan toiselle paikkakunnalle). No täytyyhän niille kertoa. Jotenki on kyllä hitusen vahvempi olo tästä plussasta tällä kertaa. Toki on käynyt jo mielessä että sehän voi olla vaikka tuulimuna, kohdunulkonen ja mitä muuta kaikkea... mutta en murehdi sitä nyt sen enempää. Elän tässä hetkessä ja olen iloinen ja sitten murehditaan jos on jotain syytä ja ajallaan. Kohtahan se eka neuvolakin jo häämöttää.

ILOISTA VIIKONLOPPUA KAIKILLE JA PLUSSATUULIA!!! :wave:
 
Huomenta :)

Parin päivän hiljaiselon jälkeen jos jotain tänne raapustelis. Ollu muutama raskas päivä tässä takana. Omat ajatukset ollu ihan solmussa ja ihan totaalinen luovuttamisen meininki ilmassa. Jotenkin iskeny kauhee paniikki päälle siitä, että kestänkö tätä samaa episodia läpi kolmatta kertaa enään jos niin vaikka sattuis käymään :(

Sitten nuo antibiootit pisti mulla mahan ihan sekasin ja mikään ei oo pysyny sisällä vaikka oon maitohappobakteereita syöny samaan aikaan. Eilen sitten piti ottaa jo Imodium että sais helpotusta ja eilen nousi vielä kuume 38 asteeseen. Eilinen päivä meninkin nukkuessa ja illalla nukahin jo ennen kymmentä. No sepäs kostautui sitten ja aamulla heräsin jo vähän jälkeen 6. Mutta nyt on jo paljon parempi olo. Vuoto on alkanu helpottaan ja pelkällä pikkuhousunsuojalla pärjää hyvin. Ajatukset silti uudesta raskautumisesta pelottaa ihan hirmusesti. Mihinkähän se mun positiivisuus oikeen katosi?!?

MiNalo Toivotaan että sulla vielä plussaksi kiepsahtaisi :heart:

Carolina30+ Sulle kans toivon että olisi oikea plussa :)

Miwwi ja miss_piggy Toivotaan että teille nuista teroluteista olisi apua :hug:

Miirabell Meilläkäänhän ei löytynyt mitään syytä sille lokakuiselle KKM:lle, eikä tosiaan mulla verikokeissa ollut mitään poikkeavaa. Se ainoastaan niistä selvisi, että oon joskus aikaa sitten sairastanut Parvon kun vasta-aineita näkyi kokeissa. Tuo on kuulemma hyvä juttu, niin ei tarvi sitä ainakaan pelätä nyt sitten enään jos/kun raskautuu.

Aurinkoisia päiviä koko poppoolle :)

zannukka
 
miss_piggy
Niin joo, en muistanutkaan mainita, että olen ollut vhh-dieetillä nyt tässä viikon verran. Ja aivan pakko jatkaa :D Siis mullahan oli viime sunnuntaina paino vielä jotain 72kg, sitte otin itteeni niskasta kiinni, ja aloin taas laihduttamaan, kun se voi auttaa pco:hon, ovuloimiseen ja kiertoihinkin kerran..No, nyt oli aamupaino 68,8kg. Oon aivan innoissani :D Näläntunnetta ei oo ollu kertaakaan ja muutenki tuo antaa lisäpotkua ku paino menee alle 70 kg. Pakko nipistää tuo paino niin, että jossain vaiheessa se olis vaikka 65kg :)

Aurinko paistaa, ja tää päivä tuntuu tosi hyvältä.
 
  • Tykkää
Reactions: Eleonoora86
Aijaa.com - 11931840

Ei se taida plussaksi muuttua :( Dpo 10 ja apteekin oma eilen ja viola tänään. Unohdin vain aamulla että olin jo käynyt vessassa ja tuo viola on tehty kahvikupin ja lasillisen monivitamiinia ja pari tuntia rakossa olleesta, mutta se on violan varhainen raskaustesti...
Alkaa usko menemään näihin oireisiin ja eiliseen oksenteluun ja aamuiseen kahvi on pahaa oloon...
 
Negaa, negaa ja negaa! Kaikki testit näyttää tyylipuhdasta negaa ja käyrät on koholla! Olen vaan niin jotenkin varma, että olisin kuitenkin raskaana... joo, taidan olla vaan hullu :LOL: !!
Tänään on kp29 ja menkkojen pitäis alkaa aivan näillä näppäimillä! Edelleen on aivan jäätävä väsymys päällä, repäisykipuja ja nyt tissitkin on arat ja oksettaa. No, odottelen ensi viikon alkuun ja testaan uudelleen, jos silloinkin negaa, niin oireet taitavatkin olla vaihdevuodet...

p.ö.m.p.p.i.s: millä kiertopäivillä sait verikokeesta negan? Ja taas toisaalta koska sitten plussasit? Sattuneesta syystä kiinnostaa aika paljon!

zannukka: ihan samaa mietin, että kestänkö enää pettymyksen (jos nyt vielä raskaudun)... tekis toisaalta mieli luovuttaa ja elää vaan tätä "helppoa" elämää ilman vauvaa, mutta sydän sanoo muuta ja syli tuntuu vielä vajaalta!

MiNaLo: :hug: ! Toivotaan, että saat aamupissasta komean plussan!

Hyvää viikonloppua kaikille!!
 
Alexa Täällä kans se oman iltatähden kaipuu on kova ja toki soisin enemmän ku mielellään miehelle sen ensimmäisen lapsen. Mutta just tällä hetkellä oma henkinen puoli on ihan säpäleinä :( Sydän sanoo toista ja järki toista ja kolmannen keskenmenon pelko on just nyt niin vahva, että ei etes uskalla miettiä sitä jos raskautuiskin.
 
Nega se on edelleen! :( Kiitokset kaikille tsempeistä, mutta kyllä tää kierto oli nyt huti. Jotain yritystä on ollu ku sain ne haamutkin..Täti kurvannee paikalle huomenissa tai viimestään maanantaina.

Onnea plussanneille! <3 Ja oikein paljon halauksia niitä tarvitseville!!

Carolinalle erityisesti tsempitykset! Noissa testeissä en näe toista viivaa, mutta vielä on aikaa! :)
 
Juu, ei näkynyt edes "roskishaamua" ja nyt ne on jo kiikutettu ihan roskiin asti tuosta vessan "piilosta"... En pystynyt niitä kiikuttamaan kun poika kulki kokoajan perässä ja tyttö huusi mitä milloinkin tuomaan (kuume vaan jatkuu korkeana).
No jos tässä nyt sitten odottelisi hiukan, kun sain jo vastauksen tuolta testitalolta että heillä se virhe käynyt ja maanantaina lähettävät puuttuvat testit. No en tiedä ehtiikö, kun nytkin meni melkein 4 päivää ennenkuin tuli. Jos tyttö toipuisi niin pääsisi hakemaan pc:n lähikaupasta (jos uskaltaa taas mennä ilman juoruja kylällä)
 
miss_piggy
Ebaysta kun tilaa testejä, niin tulevat englannista asti parissa arkipäivässä. Suosittelen! Ja jos esim. tilaa kiinasta tai jostain muualta sieltäpäin, niin voi saada tyyliin 50 ovistestiä hintaan 5 euroa ja ei ollenkaan postareita.
 
Hei, taidan liittyä tänne toistamiseen, kun ei tämä vauvahaave etene taaskaan ihan toivotulla tavalla. Tammikuussa todettiin kkm n. 8+viikoilla. Vuotelua ja supistuksia oli ollut koko alkuraskauden, joista päättelin streptoB:n taas v***uilevan. Edellinen, lopulta onnistunut raskaus meinasi mennä samalla tavalla alussa kesken, mutta silloin sain antibiootit ajoissa. Viljelyitä ja ultria tehtiin tälläkin kertaa ja minulle vakuuteltiin, että streptoB näkyisi viljelyissä, jos tulehdus on päällä. Jossain ultrassa löytyi toinenkin sikiöpussi, josta vuodon epäiltiin johtuvan. Toisen alkion syke näkyi samassa ultrassa. Samana päivänä viimein tilattiin varsinainen streptoB-viljely, jossa positiivinen tulos sekä virtsa- että emätinnäytteessä. Kuulemma se on niin yleistä, ettei perus-bakteeriviljelyssä siitä merkitä tuloksia, jos ei sitä erikseen ole pyydetty. Antibiootit sain, mutta valitettavasti liian myöhään :( -lääkkeellinen tehtiin 19.1. ja kontrolliverikoe oli siitä 3 viikon kuluttua > hcg edelleen yli 1300 > ultra ja kaavinta 15.2. Nyt maanantaina 11.3. arvo oli vieläkin130 |O , vaikka yhdet menkatkin jo välillä tulivat. Että semmosta, nyt pitäisi olla kierron puoliväli mutta jotain välivuotoa on nytkin, tiedä sitten minne asti kierto venyy.

Haaveissa kolmas lapsi, tytöt 10/09 ja 03/11

Piki80____KKM 1/13 (KU/KM 11/08)_________kp 16/?
 
Huomenta! Mä en nyt jotenkin osaa tuonne plussanneiden puolelle vielä kirjoitella joten roikun täällä…

Equus, mullakin tuli tuhruvuotoa kp 9, ikinä koskaan ei ole mitään tuhruja tullut ennen kkm:ää… Loppui onneks parissa päivässä.

Miwwi, hyvä että sait terot avuksi :)

zannukka, :hug:

miss_piggy
, voi vitsit että sulla on paino pudonnut hienosti!!! Itse painan myös tuon 72 kg, ja siinä on mulle ainakin se 4 kg liikaa… Pituutta on 171 cm, joten just ja just on bmi normaali. Itsekin olen ollut vhh-dieetillä aiemmin ja hyvin toimi silloin!

MiNalo ja Alexa, voi kun ne plussisksi vielä muuttuisi!!!

Piki80, :hug: Voi ei mikä tilanne kun ei antibiottit ehtinyt ajoissa…

carolina30+, osanotto :hug:

pömppis tai joku listaa päivittelevä, minut ja varmaan pömppiksenkin voi poistaa tuolta kolmatta kuumeilevista :)

ON: Mä oon nyt ihan hermoheikko… Tuntuu ettei raskausoireita ole yhtään tarpeeksi ja tuntuu että niitä oli enemmän vielä tossa aiemmin viikolla… Oireet joita on, on tosi lieviä kamalaa väsymystä lukuunottamatta. Ihan typerää hermoilla niistä, kun ei se mitänä auta, joko raskaus sujuu hyvin tai sitten ei, ei siinä hermoilut auta : / Mä en tiedä mihin se luottavainen mieli ooikei katosi...
 
***Keskenmenon jälkeen kuumeilevat***

Sunnuntai 17.3.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12__________________________KP 38/34
Miwwi_____KM 5/12, KM 9/12, KM 1/13_________________KP 28/30-36
Pölö-______KM 1/13________________________________KP 24/?
Equus___27v____KKM 1/13__________________________KP 12/24-31
Taru81_________TM12/12___________________________KP 20/25-31
miss_piggy__31v___KKM 02/12_________________________KP 23/?
verppu__23v____KM 12/12, 3/13______________________KP 11/28

HAAVEISSA TOINEN

Kenya__KM 5/11,Kesk.kehitysh.vuoksi 10/11,KU 9/12_______KP ?/?
kanella___KKM 5/08,KKM 3/11,KKM+TM 12/11,TM 10/12____KP 31/28
prinsessat__25v___TM 07/12,KKM 11/12_________________KP 23
MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12___________KP 27/30-32
Taike80_________KKM 1/11___________________________KP 27/26-29

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13________________________KP 8/26
sydänx3___25v____KKM 1/13__________________________KP ?/?
Miirabell_________KKM 1/13 (rv 17+)____________________KP 17/28
Piki80____KKM 1/13 (KU/KM 11/08)_________kp 17/?

HAAVEISSA NELJÄS

Alexa__40v__KM -93 ja -96,TM 6/06,KM 10/12_______________KP 30
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö1/11,KM1/12,9/12__KP 20/28-35

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 26/28-30
zannukka_____KKM 10/12, KKM 2/13___________________KP 12/25-26

HAAVEISSA KUUDES

mamuska7__39v___viim.KM(ku)9/12______________________KP 22/28

HAAVEISSA SEITSEMÄS

suurperheen mamma___32v___KKM 12/12_________________KP 12/30

***PIINAILIJAT***:popcorn:

MiNalo DPO 15
carolina30+ DPO 12


:heart: :heart: PLUSSANNEET 2012 :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart: :heart: PLUSSANNEET 2013 :heart: :heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei, Verppu
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/


TAUSTALLA/KATEISSA:

kokkeli
puskajussi
Mirrimami
Naapurin tyttö
Tulkinnanvarainen
nelikko82
Pippari
*tinakenkätyttö*
Hemu2
Bambini
Maame
Alien_1
Miss_Piggy
Eleonoora86


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
stellini Kiitos huomautuksesta listaan (aivot narikassa) :p Älä turhaan murehi niitä oireita, nyt vaan maltetaan odotella vähän aikaa niin sitten tietää jo enemmän :hug:
Mulla on tää hurja väsymys ja turvotus ja tissien jomotus päällä. En malttais millään odottaa huhtikuun alkua et pääsis jo käymään neuvolassa. Ja menis nää alkuviikot nopiaan niin vois ehkä hieman jo huokasta ja olla rennommin :stick:
Mut täytyy vaan malttaa =)
 
miss_piggy
Mulla tuo paino nyt näköjään vähän jämähti taas, eli nyt on taas puntari näyttäny aamupainoks 69,3kg..No parempi seki ku tuo 72 :D

Onkohan mulla menny keskenmenon jälkeen ovis ihan ohi vai onko sitä ollu ollenkaan? Ku nyt en oo saanu tosiaan ovistesteihin muutaku sen kontrolliviivan näkyviin tosi haaleesti, ja testiviiva ei näy ollenkaan. Kp 16 km:n jälkeen oli kuitenki kaks viivaa jotenkuten näkyvissä, ja sen jälkeen ei oo ollu...Mietin että onko mulla muka ollu sitte ovis siinä kp 15-16 mutta ei oo vaan kunnolla näkyny, vai onko tää kierto ovuloimaton :confused: No se ja sama varmaan toisaalta...tuhruttelun takia eipä tässä nyt oo pupuiltukaan ku kp 15 ja sitte eilen.
 
Voi Carolina30+ osanotot :hug:

Piki80 :hug: ikävää toivottaa tervetulleeksi tänne, mun mielestä tähän ketjuun ei kuuluis kenenkään joutua.

ONTäällä vuoto alakaa olla loppu, hyvin vähäistä tuhruttelua enään vessassa käydessä. Eli mulla tuo vuotelu kesti sen 10 päivää siitä tyhjennyksen alottamisesta. Nyt sitten vaan aletaan ootteleen seuraavia menkkoja.

Seksin määrä vaikuttaa sperman laatuun - Vau.fi

Löysin mielenkiintosen tekstin tuolta. :O Ja määku oon aina kuvitellu, että pitäis touhuilla jokatoinen päivä. Ja menin jo miehellekki siitä mainitteen. Ei muutaku komento takasi ja peitot heilumaan joka päivä ja aamupäivästä :LOL: Jostain nimittäin luin että aamusta/aamupäivästä ois laadukkaampaa spermaa ku illalla. Johan se ukko parka pittää mua ihan pöpinä ja kunnon tuuliviirinä ku sanonki että eiku heilutellaan sittenki peittoja ihan joka päivä :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Mää oon taas lukenu, että sperman laatu kärsii jos harrastaa joka päivä seksiä, ja että ku raskaaks yrittää ni riittää joka toinen tai joka kolmas päiväki. Ja näillä ainaki itellä tärppäs...
 

Yhteistyössä